اخبار استخدام کمیته امداد در سال ۱۴۰۰ (کلیه اخبار)

استخدام کمیته امداد امام خمینی(ره)

خبر ۹ آبان ۱۴۰۰ – ایجاد ۲۹۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان استان بوشهر

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال جاری بیش از دو هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان استان بوشهر ایجاد شده است.
به گزارش مهر، محمد رضا میری در نشست شورای اشتغال اظهار داشت: در راستای خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌ها و برنامه‌ها خوبی در این زمینه مد نظر داریم.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم کشور توسط کمیته امداد استان بوشهر در شاخص‌های اصلی از جمله اشتغال بیان کرد: پس از بررسی ۲۱ شاخص اصلی حوزه اشتغال و خودکفایی، استان بوشهر رتبه سوم را کسب کرده است.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از ایجاد دو هزار و ۹۶۱ فرصت شغلی در استان بوشهر طی شش ماهه نخست امسال خبر داد و اضافه کرد: این فرصت‌ها با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی و کاریابی برای مددجویان فراهم شده است.
وی یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی کمیته امداد استان بوشهر را توانمندسازی خانواده‌های نیازمند دانست و خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های بزرگ و برنامه مهم امداد بوشهر ایجاد اشتغال برای مددجویان است.
میری از ایجاد شش هزار و ۵۸ فرصت شغلی در سال گذشته با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی و کاریابی خبر داد و افزود: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم.

منبع : خبرگزاری مهر


خبر ۳۱ خر داد ۱۴۰۰ – معافیت ۴۸ نفر از مددجویان تحت حمایت استان مرکزی از خدمت سربازی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۴۸ نفر از فرزندان مددجویان این نهاد حمایتی سال گذشته با هدف کمک به وضعیت اقتصادی خانوارهای نیازمند از خدمت سربازی معاف شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد رضا شایسته جو، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت:معافیت این افراد با هماهنگی و همکاری مشترک این نهاد و سازمان وظیفه عمومی ناجا و براساس بخشنامه‌ها و مصوبات انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه مددجویانی که پدر آنان فوت شده و با مادرشان زندگی می‌کنند، می‌توانند از معافیت کفالت خدمت سربازی استفاده کنند،اظهار داشت:تک فرزند ذکور خانواده‌های تحت حمایت نیز که دارای سه فرزند دختر باشند نیز می‌توانند از معافیت سربازی برخوردار شوند.

وی افزود: در سال گذشته ۴۸ نفر از فرزندان مددجویان این نهاد حمایتی با هدف کمک به وضعیت اقتصادی خانوارهای نیازمند از خدمت سربازی معاف شدند.

شایسته جو اضافه کرد: طرح معافیت سربازی فرزندان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از سال ۸۷ آغاز شده و شامل مددجویانی که از طریق تبصره ۱۴ و به صورت موقت تحت حمایت قرار گرفته‌اند، نمی‌شود.

منبع: بازار کار


خبر ۲۳ خر داد ۱۴۰۰ – برنامه ریزی ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در کمیته امداد امام

مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در لنگرود گفت: سال گذشته بیش از ۴۰ درصد اشتغال خالص کشور توسط این نهاد حمایتی ایجاد شده است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱ خر داد ۱۴۰۰ – تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان از سوی مجلس شورای اسلامی

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان در سال جاری از سوی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
به گزارش بازارکار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جعفر صباغیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد ضرورت توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد درآمد با ثبات همراه با حفظ کرامت انسانی آنان، افزود: اشتغال، مسکن و خودباوری مددجویان سه مولفه اساسی توانمندسازی است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ – افزایش ۶۷ درصدی مستمری مددجویان در سال جاری

رئیس کمیته امداد گفت: مستمری خانواده‌های تحت حمایت در سال جاری به طور میانگین ۶۷ درصد افزایش یافته است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۳ دی ۹۹ – پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شازندی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شازند گفت: ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به ۶۴ مددجوی این نهاد در سال جاری پرداخت شد.
«محمد محمودی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از طرح‌های این نهاد حمایت از مددجویان برای ایجاد اشتغال و خودکفا شدن آنان است و در این راستا از همه فرصت‌ها برای تحقق این مهم کمک گرفته می‌شود.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۶ مهر ۹۹ – ایجاد ۳۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در سال ۹۹ ایجاد سه هزار و ۴۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان در نظر گرفته شده است، گفت: این اشتغال با ارائه تسهیلات محقق می‌شود.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۹ شهریور  ۹۹ – استخدام ۶۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در مجموعه تولیدی کروز

رئیس کمیته امداد از توافق با مجموعه کروز برای استخدام ۶۰۰ نفر از جوانان تحت حمایت، در این شرکت خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در شرکت کروز مشغول به کار هستند.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲ شهریور  ۹۹ – ایجاد بیش از ۴ هزار فرصت شغلی توسط کمیته‌امداد در چهارمحال و بختیاری

علی شهریارپور اول شهریورماه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بخشی از تسهیلات اشتغال روستای و عشایری اخصاص یافته به استان جذب نشده است، اظهار کرد: ۷ فرمانداری در شهرستان‌ها کارگروه اشتغال را برای پیگیری روند جذب اعتبارات تشکیل دادند و طبق آمارها شهرستان‌های بروجن، فارسان و سامان نتوانسته‌اند اعتبارات این حوزه را به طور کامل جذب کنند.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱اردیبهشت  ۹۹ – ایجاد ۸۱۰ شغل برای مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته بیش از ۸۱۰ شغل مستقیم برای مددجویان بهزیستی استان ایجاد شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، علی عرب نژاد بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اشتغال‌های ایجاد شده از طریق پرداخت وام‌های خوداشتغالی و مشوق‌های بیمه‌ای بوده است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۰ فروردین ۹۹ – دو هزار طرح اشتغالزا درچهارمحال و بختیاری اجرا شد

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از اجرای دو هزار طرح اشتغالزا برای مددجویان کمیته امداد این استان خبر داد.
علی ملک پور با اشاره به کسب رتبه نخست کمیته امداد استان در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان ساکن روستاها و مناطق عشایرنشین و طرح راهبری شغلی بیان کرد: از مجموع چهار هزار و۱۱۳ طرح اشتغال اجرا شده، یک هزار و۹۹۳ طرح در مناطق روستایی و عشایری با اعتبار ۵۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۸ فروردین ۹۹ – ایجاد بیش از ۳ هزار شغل برای مددجویان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه سه هزار و ۴۶۲ مددجوی این نهاد طی سال ۹۸ صاحب شغل شده‌اند، گفت: ۳۸۶ مددجو توسط بنگاه‌های کاریابی و سه هزار و ۷۶ نفر نیز از طریق دریافت تسهیلات اشتغال مشغول به کار شدند.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۶ فروردین ۹۹ – اختصاص شش هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات اشتغال‌زایی ویژه مددجویان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) از اختصاص شش هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی مددجویان برای سال جاری خبر داد.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۷ بهمن ۹۸ – ایجاد حدود ۴۰۰۰ شغل توسط کمیته امداد لرستان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان گفت: طی ده‌ماهه سال جاری حدود ۴۰۰۰ شغل توسط کمیته امداد استان ایجاد شده است.
امین اله کردعلیوند با اعلام این خبر اظهار کرد: ۳۹۴۰ شغل از محل اعتبارات امدادی، بانکی، روستایی، هم‌افزایی مهر و امید و از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان تا پایان دی‌ماه سال جاری ایجاد شده است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۹ بهمن ۹۸ – ۸هزار طرح اشتغال و تولید برای مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به منظور اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت امداد ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی این نهاد و بانکی جذب شد.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۲ بهمن ۹۸ – پرداخت ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان استان سمنان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: ۵۳ میلیاردو ۳۹۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی برا ی ایجاد ۱۴۶۸ فرصت شغلی در ده ماهه سال برای مددجویان جویای کار و کارآفرینان عرصه اشتغال جاری پرداخت شده است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۲ بهمن ۹۸ – ۱۷۰ هزار فرصت شغلی در انتظار تصویب مجلس و حمایت دولت

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به تصویب کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای تحقق چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای سال آینده کمیته امداد، در صورت تصویب صحن علنی مجلس و حمایت دولت ۱۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهیم کرد.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ دی  ۹۸ – ایجاد پنج هزار شغل برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری پنج هزار شغل برای مددجویان استان ایجاد می‌شود.
قباد مبشری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد، دو هزار و ۵۰۰ شغل از طریق طرح راهبری شغلی ایجاد می شود.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ آذر ۹۸ – ایجاد ۱۰۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان از ابتدای سال جاری

رئیس کمیته امداد از ایجاد ۱۰۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال ۱۷۰ هزار اشتغال برای جامعه هدف کمیته امداد ایجاد خواهد شد.
به گزارش بازارکار به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در دومین روز سفر خود به استان همدان با آیت‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و همچنین آیت‌الله موسوی، نماینده مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ آذر ۹۸ – اجرای ۵۸ میلیارد طرح خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد لرستان

معاون اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از اجرای ۵۸ میلیارد تومان طرح خوداشتغالی مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۹ آذر ۹۸ – ایجاد بیش از ۲۲۰ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان امداد در ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از ایجاد بیش از ۲۲۰ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان و نیازمندان این استان خبر داد.
«ضیاء رضایی» در دیدار با مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای ایجاد این تعداد شغل امسال ۱۵۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۳آذر ۹۸ – اشتغال ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در طرح راهبری شغلی

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای ۷ طرح راهبری شغلی، زمینه اشتغال ۲۰۰ مددجوی این نهاد فراهم می‌شود.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱ آبان ۹۸ – ایجاد ۱۳۵۷ فرصت شغلی از طریق کمیته امداد قزوین

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: در ۷ ماهه امسال کمیته امداد استان یک هزار و ۳۵۷ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۱ مهر ۹۸ – شرایط پرداخت وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران ضمن اعلام اولویتهای پرداخت وام اشتغال به مددجویان و نیازمندان فاقد شغل،گفت: به افراد واجد شرایط تا سقف ۸۰ میلیون تومان وام پرداخت می شود.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ تیر ۹۸ – پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد بوشهر پیش‌بینی شده است

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهرگفت: در سال جاری ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای ایجاد حدود پنج‌هزار فرصت شغلی پیش‌بینی شده است.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ تیر ۹۸ – ابلاغ ۲۲۷ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان شیروان

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: امسال ۲۲۷ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال مددجویان تحت پوشش این نهاد در این شهرستان خراسان شمالی ابلاغ شد.

علی شیرزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع کل اعتبارات ۱۶ میلیارد ریال از محل منابع امدادی برای ۸۳ نفر، ۱۴۰ میلیارد ریال از محل بانکی برای ۳۹۶ نفر و ۷۱ میلیارد ریال از محل اشتغال پایدار روستایی برای ۴۲۰ مددجو می‌باشد.
وی بیشترین تسهیلات متقاضی را در حوزه‌های دامداری، کشاورزی و کسب و خدمات عنوان کرد و گفت: سقف تسهیلات برای هر مددجویی ۵۰۰ میلیون ریال و میانگین آن ۲۵۰ میلیون ریال است که با کارمزد چهارساله به مدت پنج سال اقساط آن به صورت ماهانه یا سالانه در نظر گرفته می‌شود.
شیرزادی افزود: سال گذشته با ۱۲۱ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال اعتبار برای ۳۶۸ نفر مددجوی تحت پوشش این نهاد در حوزه‌های مختلف اشتغالزایی ایجاد شد.
اکنون ۱۵ هزار و ۷۴۰ نفر مشتمل بر هفت هزار و ۲۵۳ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام هستند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

 


خبر ۹ تیر ۹۸ – هنر کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی جامعه هدف است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه هنر کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی جامعه هدف است، گفت: توانمندسازی افراد تحت حمایت مهم‌ترین ماموریت این نهاد است.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱ تیر ۹۸ – آمادگی کمیته امداد برای اشتغال زایی مناطق محروم و روستایی

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی آمادگی این نهاد را برای اجرای طرح های اشتغالزایی در مناطق محروم و روستایی این شهرستان عنوان کرد.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۳۱ اردیبهشت ۹۸ –  ایجاد ۱۳۶ هزار شغل توسط کمیته امداد در سال ۹۷

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: سال گذشته کمیته امداد توانست ۱۳۶ هزار شغل برای مددجویان و نیازمندان ایجاد کند.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۹ اردیبهشت ۹۸ –  ایجاد ۳۰۰۰ فرصت شغلی در سال گذشته برای مددجویان کمیته امداد مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: سه هزار فرصت شغلی سال گذشته توسط کمیته امداد استان مرکزی برای مددجویان این نهاد با اعطای تسهیلات اشتغال ایجاد شده است.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۸ اردیبهشت ۹۸ – پرداخت بیش از ۳۷ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان مهابادی

بیش از ۳۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد درمهاباد پرداخت شد.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۹ فروردین ۹۸ – پرداخت ۵۵ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان شاهین دژ

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ گفت: در سال گذشته ۵۵ میلیارد ریال وام اشتغال به ۲۷۷ مددجوی متقاضی واجد شرایط در این شهرستان پرداخت‌ شد.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۹ فروردین ۹۸ – ایجاد ۲ هزار و ۸۰۴ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

۲ هزار و ۸۰۴ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، پارسال با دریافت تسهیلات و از طریق کاریابی صاحب شغل شدند.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۸ اسفند ۹۷ -تسهیلات اشتغال به ۳۵۰۰ خانوار مددجوی استان بوشهر ارائه شد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تسهیلات اشتغال به سه هزار و ۵۰۰ خانوار مددجوی استان بوشهر ارائه شد.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۸ بهمن ۹۷ – ۱۶۰ مددجو کمیته امداد دارای شغل شدند

رئیس کمیته امداد شهرستان جم گفت: در سال جاری بیش از ۱۶۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد در زمینه اشتغال به سر کار رفته‌اند و توانمند سازی خانواده‌ها و خدمات دهی به نیازمندان در اولویت برنامه‌های این نهاد بوده است.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۸ بهمن ۹۷ – اشتغال پایدار بهترین راه برای توانمند سازی مددجویان

حسین رجبی، با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای مددجویان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ایجاد اشتغال پایدار بهترین و مطمئن ترین راهکار توانمندی مددجویان است که کمیته امداد در این راستا تلاش های گسترده ای داشته است.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۴ بهمن ۹۷ –  ۶۰۰ طرح اشتغال توسط کمیته امداد استان افتتاح می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی از افتتاح ۴۰۰ مسکن و ۶۰۰ طرح اشتغال در دهه فجر سال‌جاری در استان خبر داد و گفت: بقیه طرح‌ها نیز در ۱۴ اسفند ماه همزمان با سالروز تشکیل کمیته امداد به بهره‌برداری می‌رسد.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ بهمن ۹۷ – ۵۰۰۰ میلیارد تومان وام برای افراد تحت پوشش کمیته امدادو بهزیستی

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون با اعطای ۵۰۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی موافقت کردند.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۴ بهمن ۹۷ – افزایش وام اشتغال از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه تلاش کردیم تا صف‌های انتظار دریافت وام را برداریم، گفت: با همکاری دولت و منابعی که در اختیار ما قرار دادند، سقف وام اشتغال را از ۲۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان افزایش دادیم.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۳ دی ۹۷ – دریافت وام کارآفرینی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: سقف پرداخت تسهیلات کارآفرینی و اشتغال‌زایی به متقاضیان معرفی شده از طرف کمیته امداد استان بوشهر تا مبلغ یک میلیارد ریال با بازپرداخت ۵ ساله و با نرخ کارمزد چهار درصد است.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۸ دی ۹۷ -۲۴۰۰ طرح خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد اجرا شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد استان برای مددجویان تحت پوشش اجرا شد.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ دی ۹۷ – اعتبار تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد در لایحه بودجه ۹۸

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به تخصیص ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد در لایحه بودجه ۹۸ گفت: با افزایش سقف وام مددجویان از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان، برای پرداخت ۷ هزار وام به ۳۵۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم که این رقم در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، حجت الله عبدالملکی در نشست کمیته امداد با اشاره به اینکه محرومیت زدایی مهمترین محور ایجاد کسب درآمد برای مددجویان است افزود: البته برای نیازمندان حاد به کمک‌های نقدی و کمک معیشتی نیاز داریم اما مهمترین برنامه کمیته امداد برای رفع محرومیت توجه به اشتغال مددجویان است.
وی با بیان اینکه از بدو تاسیس کمیته امداد تا پایان سال ۹۶، ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار طرح اقتصادی از سوی کمیته امداد اجرایی شده است اظهار کرد: به همین تعداد فرصت شغلی در کمیته امداد ایجاد شده است و ۷۰۰ هزار نفر به خودکفایی رسیده‌اند.

عبدالملکی با بیان اینکه این عدد سرمایه گذاری شده برای خودکفایی ۷۰۰ هزار نفر حدود ۷ هزار میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: با خودکفایی این ۷۰۰ هزار خانواده سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در هزینه‌های کمیته امداد نیز صرفه جویی شده است.

منبع : خبرگزاری ایسنا


خبر ۱۱ دی ۹۷- معافیت سربازی ۹۰ پسر خانواده مددجویان کمیته امداد شهرستان ماهشهر

رئیس کمیته امداد امام خمینیِ شهرستان بندر ماهشهر گزارشی از معافیت سربازی فرزندان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی روشن، گفت: از آنجائیکه بر اساس مصوبه‌ی قانونی، یکی از فرزندان پسر خانوار‌های بدون سرپرست یا دارای سرپرست ازکارافتاده از معافیت سربازی بهره‌مند می‌شوند، در نه‌ماهه سال جاری، ۹۰ نفر از فرزندان پسر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر از معافیت سربازی برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه هدف از ارائه معافیت سربازی به مددجویان، کمک به کاهش مشکلات خانواده‌ها و توانمندسازی آنان است، یادآور شد: اعطای وام قرض‌الحسنه، هدیه ازدواج، کمک‌هزینه تحصیلی و خدمات مشاوره شغلی و آموزشی ازجمله خدمات این نهاد به پسران خانوار تحت حمایت این نهاد است.

روشن با تاکید بر اینکه رفع نیازهای خانوارهای تحت حمایت مهم‌ترین دغدغه امدادگران است، افزود: پیگیری معافیت، کاهش تعرفه خدمت و نزدیکی مشمولان وظیفه سربازی به محل زندگی‌شان از دیگر اقدامات این نهاد است.

منبع: خبرگزاری ایلنا


خبر ۱۰ دی ۹۷ – اجرای ۱۵۵ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد بندرخمیر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بندرخمیر از اجرای ۱۵۵ طرح اشتغالزایی برای مددجویان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، محمود جاودان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بندرخمیر گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۵ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد در شهرستان بندرخمیر ایجادشده است.
وی افزود: از این تعداد ۱۱۲ طرح در مناطق روستایی اجراشده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بندرخمیر گفت: از تعداد طرح‌های اجراشده ۲۳ مورد درزمینهٔ دامپروری، ۱۱۰ مورد صنایع‌دستی و ۲۲ مورد درزمینهٔ طرح‌های خدماتی بوده است.

محمود جاودان افزود: برای اجرای این طرح‌های اشتغال بیش از یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و تسهیلات منابع بانکی هزینه شده است.
وی گفت: علاوه بر ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی، برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سرفصل‌های مهارت‌آموزی، کارآفرینی و حرفه‌آموزی اجراشده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بندرخمیر گفت: امروزه فراهم کردن زمینه اشتغال پایدار به‌عنوان یکی از دغدغه‌های خانوار‌های تحت حمایت بوده که کمیته امداد با شناسایی افراد مستعد و ایجاد شغل پایدار برای متقاضیان شغل، زمینه خودکفایی خانوار‌ها را فراهم کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان


خبر ۳ دی ۹۷ – ۹۲ طرح اشتغال برای مددجویان درمیان اجرا شد

احمد بصیری پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۳۱ طرح با پرداخت ۲۸۷ میلیون تومان از محل منابع امداد و ۵۹ طرح با پرداخت ۹۷۸ میلیون تومان از محل منابع بانکی اجرا شده است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از هدررفت منابع طرح های اجرا شده به مدت پنج سال تحت نظارت کمیته امداد هستند و هر ماه ناظران امداد از طرح ها بازدید می کنند.
مدیر کمیته امداد شهرستان درمیان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و پنج مورد نظارت و بازرسی از طرح های اشتغال شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت برای اجرای هرچه موفق طرح ها ۱۹۷ نفر از مجریان طرح های اشتغال شهرستان درمیان آموزش های فی و حرفه ای را فرا گرفته اند.
بصیری پور گفت: همچنین در ۹ ماه گذشته مددجویان این شهرستان ۳۱۵ متر مربع فرش دستباف به ارزش ۲۷۰ میلیون تومان را تولید کرده اند.
هم اکنون چهار هزار و ۴۶ خانوار در قالب ۹ هزار و ۴۰۳ نفر زیرپوشش کمیته امداد شهرستان درمیان هستند که از این تعداد سه هزار و ۲۹۰ خانوار ماهانه از کمیته امداد مستمری دریافت می کنند و ۶۸۵ خانوار از سایر خدمات امداد بهره‌‌مند می شوند.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و ۷۹۷ کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول ۷۰ کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا


خبر ۱ دی ۹۷ – زمینه اشتغال ۵۰ مددجوی کمیته امداد در ابرکوه فراهم شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه گفت: با پرداخت هشت میلیارد ریال وام قرضه الحسنه از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون به متقاضیان فعالیت های اقتصادی زمینه اشتغال ۵۰ مددجوی این نهاد در شهرستان فراهم شد .

سید جلال حسینی عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، تولید فرش دستباف، خیاطی ، صنعتی ، خدماتی و صنفی به متقاضیان پرداخت ‌شد.
وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان در حوزه‌های مختلف ازجمله اولویت‌های کاری این نهاد است.
وی با قدردانی از مشارکت مردم و خیران نوع‌دوست در یاری‌رساندن به مددجویان اظهار داشت : خیران و نیکوکاران در سال جاری افزون بر ۲۱ میلیارد ریال به نیازمندان و محرومان شهرستان کمک کردند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد رشد دارد .
حسینی خاطرنشان کرد : این میزان کمک‌ها در قالب صدقه ، زکات ، طرح‌های اکرام ، ایتام ، اطعام و محسنین است که به این نهاد اهدا شد .
هم‌اکنون هزار و ۴۰۰ خانوار مددجو و نیازمند شامل ۲ هزار و ۱۹۲ نفر از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
مرکز شهرستان ۵۳ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا


خبر ۲۸ آذر ۹۷ – اجرای ۶۵۰ طرح اشتغال با کمک کمیته امداد در سرخس

رئیس کمیته امداد سرخس از اجرای ۶۵۰ طرح اشتغال با کمک کمیته امداد در این شهرستان خبرداد.
به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دادمحمدی بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید مسئولان از پروژه کارگاه‌های اشتغال و خودکفایی سرخس اظهارکرد: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه از ابتدای سال در این شهرستان به‌منظور ایجاد اشتغال مددجویان تحت حمایت این اداره از منابع بانک‌ها و کمیته امداد جذب و پرداخت شده است.

وی افزود: با جذب این مبلغ تاکنون ۶۵۰ طرح اشتغال در مشاغل دام‌پروری و کشاورزی توسط کمیته امداد ایجاد شده است که دیگر طرح ها نیز در حال بررسی برای تخصیص منابع است.
رئیس کمیته امداد سرخس اظهار کرد: این اداره امسال مشاغل جدیدی مانند کارگاه تولیدی جوراب، روغن‌گیری دانه‌های روغنی، فرت بافی، بسته‌بندی خشکبار، تولید قارچ و تولید کیک و کلوچه سنتی را برای مجریان طرح‌های اشتغال با درآمد مناسب اجرا کرده است.
دادمحمدی خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی با اختصاص زمین به متراژ دو هزار مترمربع و کمیته امداد با تجهیز و بهره‌برداری از کارگاه‌های اشتغال برای ۵۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۳۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم مشغول به کار شدند.

منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۲۵ آذر ۹۷ – صدور مجوز استخدامی نیرو در ادارات ارشاد شهرستان های تازه تاسیس

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گفت : مجوز استخدام در ادارات تازه تاسیس شهرستانهای استان کرمان صادرشد و به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کرمان ، محمدرضا علیزاده امروز در ریگان گفت: در شهرستان های تازه تاسیس کهصدور مجوز استخدامی نیرو در ادارات ارشاد شهرستان های تازه تاسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن ها راه اندازی شده است با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم .
وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این مهم صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما


خبر ۱۵ آذر ۹۷ – تخصیص ۲۰۵ میلیارد ریال برای اشتغال‌زایی مددجویان استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: ۲۰۵ میلیارد ریال معادل ۷۲ درصد از کل اعتبارات مصوب اشتغال‌زایی کمیته امداد استان بوشهر تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، احمد لطفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان از برنامه‌های مهم کمیته امداد است اظهار داشت: از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه کل کشور امسال، ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی ارزان قیمت برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل ابلاغ شده است افزود: از این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی زمینه جذب ۲۰ میلیارد و ۵۶۴ میلیون تومان معادل ۷۲ درصد از کل اعتبارات تخصیص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه زمینه اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار مددجوی کمیته امداد فراهم شده تصریح کرد: با این میزان جذب تسهیلات ارزان قیمت، از ابتدای امسال زمینه اشتغال یک‌هزار و ۱۱۷ نفر ایجاد شده است.

لطفی خاطر‌نشان کرد: این تسهیلات در زمینه‌های دامداری،کشاورزی، شیلات، خدمات و صنابع دستی به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است. از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی نیز ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد استان بوشهر اختصاص یافته تا برای اشتغال روستاییان مددجو در اختیار متقاضیان قرار داده شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم


خبر ۱۴ آذر ۹۷ – ۲۰ درصد طرح های اشتغال زای کمیته امداد مرتبط با صنایع دستی

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: ۲۰ درصد طرح های اشتغال زایی این نهاد در استان مرتبط با حوزه صنایع دستی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رضا حسینی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: ۲۰ درصد از طرح های تحت نظارت کمیته امداد استان در حوزه اشتغال با صنایع دستی مرتبط است.
وی با اشاره به یکی از مهمترین مشاغل و صنایع دستی در بین مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی بحث قالیبافی است، بیان کرد: در حال حاضر حدود دو هزار و ۵۲ کارگاه قالیبافی برای فعالیت مددجویان کمیته امداد استان وجود دارد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سه هزار و ۱۰۰ بافنده در بحث قالیبافی داریم، بیان کرد: چرم، حوله بافی و تراش سنگ های قیمتی از دیگر صنایع دستی است که مددجویان کمیته امداد به فراگیری آن علاقمند هستند.
وی ادامه داد: آموزش صنایع دستی از مولفه های مهم اشتغال زایی در کمیته امداد است که در این راستا دوره های آموزشی بسیار مطلوبی در استان و در دوره تربیت مربی کرج داشته است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: برپایی نمایشگاه های ملی و منطقه ای صنایع دستی در بازاریابی و فروش هنر هنرمندان صنایع دستی بسیار مهم است.

منبع : خبرگزاری مهر


خبر ۱۳ آذر ۹۷ – پیش بینی ۹میلیاردو۵۰۰میلیون تومانی اعتبار برای اشتغال مددجویان زنجانی

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها، از دغدغه‌های اصلی کمیته امداد استان زنجان در جهت ایجاد اشتغال ورفع مشکل بیکاری است و باید از تمامی ظرفیت‌ها در این رابطه استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در دیداربا مدیر صندوق کار افرینی امید با بیان این که هدف اصلی کمیته امداد از پرداخت وام ایجاد اشتغال وتوانمندسازی مددجویان است گفت:اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها، از دغدغه‌های اصلی کمیته امداد استان زنجان در جهت ایجاد اشتغال ورفع مشکل بیکاری است و باید از تمامی ظرفیت‌ها در این رابطه استفاده شود.

وی با اشاره به تجربیات طولانی کمیته امداد در ایجاد اشتغال در مناطق مختلف استان افزود:کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت هر منطقه با توجه به ظرفیت‌های موجود طرح‌های اشتغالزایی موثری اجرا می‌کند که به اشتغالزایی پایدار منتهی شده واز مهاجرت افراد به شهر‌ها جلوگیری می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت::پیش بینی ۹ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومانی اعتبار از صندوق توسعه ملی به صندوق کار آفرینی امید جهت ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد استان زنجان فرصت خوبی برای ایجاد شغل به افراد نیازمند به ویژه برای افراد ساکن در روستا‌ها بااولویت مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی به همکاری خوب بانک‌ها با کمیته امداد در جهت پرداخت وام اشتغال اشاره کرد و گفت:تعامل وهمکاری خوبی بین کمیته امداد وبانک‌های عامل استان وجود دارد که با همین رویکرد تا پایان آبانماه سال جاری ۹۰۵ فرصت شغلی جدیدبرای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بااعتباری بالغ بر ۱۳ میلیاردو ۶۰۱ میلیون تومان در رشته شغلی موردعلاقه آن‌ها ایجادشده است.

بابایی مهر مدیر صندوق کار آفرینی امید هم با تشکر از اقدامات کمیته امداد استان گفت:رسالت صندوق کار افرینی امید بحث حمایتی است وهرگز به دنبال سود بانکی نبوده وبا کمال افتخار آماده ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد استان زنجان است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان


خبر ۷ آذر ۹۷ – پرداخت وام‌ خوداشتغالی به ۳۰۶ مددجو در ملایر

مدیر کمیته امداد ملایر از پرداخت ۳۰۶ مورد وام خوداشتغالی و خودکفایی به مددجویان و افراد نیازمند ملایر طی سال جاری خبر داد.

تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خدمات و اولویت‌های کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش و مددجویان این نهاد است اظهار کرد: در این زمینه کمیته امداد طی سال‌های اخیر با پرداخت وام‌های اشتغالزایی و خودکفایی توانسته برای بسیاری از مددجویان اشتغال ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند با دریافت این وام‌ها توانسته‌اند به کسب و کار و موفقیت در زمینه‌های مختلف دست پیدا کنند گفت: با پرداخت این وام‌ها بسیاری از این خانواده‌ها از چرخه پوشش کمیته امداد خارج شده و به خودکفایی رسیده‌اند.

مدیر کمیته امداد ملایر از پرداخت ۳۰۶ مورد وام خودکفایی و خوداشتغالی به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند دارای پرونده در کمیته امداد خبر داد و افزود: ۸۹ مورد این این وام‌ها با اعتباری بالغ بر ۷۱۳ میلیون تومان از منابع داخلی پرداخت شده است.

وی تعداد پرونده‌های معرفی شده به بانک را نیز ۱۸۰ مورد دانست و گفت: در این زمینه نیز بانک‌ها ۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال پرداخت کرده‌اند.

کرمی‌مقدم تعداد پرونده‌های روستایی را نیز برای دریافت وام ۲۵۴ مورد برشمرد و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۷ مورد وام خوداشتغالی به روستاییان پرداخت شده است.

وی مبلغ پرداخت شده این وام‌ها را نیز ۵۷۷ میلیون تومان دانست و گفت: مابقی پرونده‌ها نیز در حال انجام است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر با بیان اینکه در زمینه معرفی به بانک و پرداخت منابع بانکی نسبت به سال گذشته ۱۷۷ درصد رشد داشته‌ایم افزود: امیدواریم با همکاری بانک‌ها بتوانیم برای مابقی پرونده‌ها نیز تا حد امکان پرداختی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حوزه فعالیت تسهیلات پرداختی در زمینه کشاورزی، دامداری، خدماتی و باغداری بوده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه کمیته امداد با همکاری اداره کار دوره‌های کارآفرینی را برای ۱۰۲ نفر از مددجویان برگزار کرده است.

منبع : خبرگزاری فارس


خبر ۳ آذر ۹۷ – اشتغال ۱۹۹۰ مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: از سال ۹۵ تاکنون زمینه اشتغال یک هزار و ۹۹۰ زن سرپرست خانوار و فرزند دختر مددجویان و نیازمندان در استان فراهم‌شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری؛ مهدی امیری گفت: ایجاد زمینه اشتغال و کمک به توانمندسازی مددجویان یکی از وظایف و کارکردهای مهم و اساسی کمیته امداد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خمینی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خروج سالانه ۱۰ درصد از مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از برنامه‌های پنجم توسعه کشور است، افزود: از سال ۹۵ تاکنون زمینه اشتغال یک هزار و ۹۹۰ زن سرپرست خانوار و فرزند دختر مددجویان و نیازمندان در استان فراهم‌شده است.

وی به برگزاری طرح‌های اشتغال‌زایی ویژه زنان و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان اشاره کرد و افزود: طرح‌های اشتغال شامل خیاطی، آرایشگری، پرورش زنبور عسل، قالیبافی، گلیم‌بافی، صنایع‌دستی و مشاغل متنوع هستند.

امیری اضافه کرد: کمیته امداد استان برای توانمندسازی زنان نیازمند از سال ۹۵ تاکنون ۲۶ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خمینی چهارمحال و بختیاری با بیان افزایش هرساله مبلغ وام‌های حوزه اشتغال و خودکفایی، ادامه داد: در سال ۹۵، هشت میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به ۷۸۷ زن، در سال ۹۶، ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به ۸۵۸ نفر و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز پنج میلیارد تومان به ۳۴۵ زن سرپرست خانوار و فرزند دختر مددجویان و نیازمندان پرداخت‌شده است.

منبع : خبرگزاری فارس


خبر ۲۹ آبان ۹۷ – تخصیص اعتبار اشتغال‌زایی ۷۰ میلیارد تومانی به کمیته امداد اردبیل

استاندار اردبیل گفت: با ایجاد پنجره واحد اشتغال‌زایی، اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی درنظرگرفته شده ویژه مددجویان کمیته امداد اردبیل به صورت کامل تخصیص داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ مجموعه استانداری اردبیل با کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور مقرر گردید تا ظرف سه سال آینده مسکن محرومین مددجوی کمیته امداد استان با مشارکت و همکاری فیمابین احداث و تکمیل شود.
وی از تلاش برای برطرف‌سازی نواقصات ۷۰ واحد مسکن مهر ویژه مددجویان کمیته امداد خبر داد و افزود: اشتغال به عنوان یکی از مهمترین مباحث دارای اولویت بین مددجویان مطرح شده و برطرف‌سازی این مشکل راهکار عبور بسیاری از مشکلات خواهد بود.
استاندار اردبیل تصریح کرد: با ایجاد پنجره واحد و درنظرگرفتن اعتبارات اشتغال‌زایی تمامی اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی درنظر گرفته شده برای کارآفرینی مددجویان کمیته امداد جذب خواهد شد تا علاوه بر توجه به موضوع کارآفرینی، در ایجاد درآمد پایدار برای اقشار محروم جامعه نیز گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.
بهنام‌جو ادامه داد: در روزهای گذشته شاهد وجود مشکلاتی برای کارخانه آرتاویل تایر که به عنوان یکی از تولیدکنندگان بخش بزرگی از لاستیک مورد نیاز صنعت خودروسازی کشور نام برده می‌شود؛ بودیم و به دلیل اهمیت قضیه به صورت مستقیم موانع خط تولید این واحد بزرگ صنعتی از وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیری شد.
وی یادآور شد: با انجام پیگیری‌های نهایی، مقرر گردید تا بانک مرکزی ارز مورد نیاز این کارخانه بزرگ لاستیک‌سازی را برای واردات مواد اولیه تامین کرده و قرارگیری کارخانه آرتاویل‌تایر در گروه یک مورد موافقت وزارت صنعت قرار گیرد تا در پایان هفته جاری با بررسی در کمیسیون مربوط نتایج نهایی اعلام شود.

منبع : خبرگزاری مهر


خبر ۲۷ آبان ۹۷ – فراهم شدن ۱۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) امداد آذربایجان غربی گفت: یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با اعتبار ۲۷۵ میلیارد ریال طی سالجاری برای اشتغال مددجویان این استان اختصاص یافته است.

عزیز سهندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع اشتغال یکی از مهم ترین اهدافی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان در پیش گرفته است و برای تحقق این امر مهم در نظر دارد که هشت هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان در سال جاری ایجاد کند.
وی اضافه کرد: برای ایجاد این تعداد شغل در میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، یکهزار و ۸۸۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه توجه به اشتغال روستاییان نیز در این نهاد مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: از مجموع کل اعتبارهای پیش بینی شده در سال جاری، یکهزار و ۱۲۰ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: طرح های خود اشتغالی، گام مهمی در تامین معیشت خانواده های نیازمند و استقلال اقتصادی مددجویان است و نخستین و اساسی‎ترین گام در این رابطه ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد به خود و روحیه علاقه به کار و نبود اتکا به دیگران است.
سهندی با بیان اینکه ارایه آموزش‌ های مهارتی به مددجویان از برنامه‌های مهم اشتغال این نهاد به شمار می رود، گفت: این نهاد در نظر دارد تا با فراهم ساختن زمینه های اشتغال و پرداخت تسهیلات، مددجویان را به تدریج از چرخه حمایتی این نهاد خارج سازد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به پرداخت مستمری به مددجویان استان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود۹۴۰ میلیارد ریال مستمری به مددجویان این استان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: برای نیمه دوم امسال و بر اساس الزامات بودجه، بیش از یکهزار و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور پرداخت مستمری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون ۱۲۸ هزار و ۷۹۹ نیازمند در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد بوده و از این نهاد مستمری دریافت می کنند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را با فرمان امام راحل (ره) برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنان از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا


خبر ۱۵ آبان ۹۷ – ایجاد ۱۲۴۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد کردستان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از اول فروردین تا پایان مهر امسال برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان یک هزار و ۲۴۰ شغل ایجاد شده است.

فرشید جهان بین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد شغل با جذب ۳۳۰ میلیارد ریال از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به این بخش در سال جاری ایجاد شده است.
وی افزود: از این میزان تسهیلات، ۷۰ میلیارد ریال از محل صندوق اشتغال نیازمندان امداد، ۱۰۰ میلیارد ریال از محل صندوق اشتغال پایدار روستایی و ۱۶۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل تامین و پرداخت شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه امسال در مجموع یک هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال پایدار مددجویان این نهاد اختصاص یافته است، تاکید کرد: از این میزان، ۲۷ درصد سهم بانک های عامل، ۶۰ درصد سهم صندوق توسعه ملی و ۱۳ درصد نیز سهم منابع داخلی امداد است.
وی تعامل و همکاری بانک های عامل در این زمینه را مطلوب اعلام کرد و یادآور شد: از اول امسال تا پایان مهر ماه بانک های عامل ۸۵ درصد سهمیه تخصیص داده شده را به امداد ابلاغ کرده اند.
جهان بین اضافه کرد: همچنین با وجود تمام محدودیت ها، در این مدت، حدود ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق ایجاد اشتغال پایدار روستایی، جذب و به مددجویان واجد شرایط اعطا شد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: با بهره گیری از کارشناسان فنی اشتغال و با استفاده از سامانه نظارتی هوشمند به صورت مستمر از تمام طرح های اشتغالزایی ایجاد شده، بازدید و از آسیب ها و لغزش های احتمالی جلوگیری می شود.
وی اظهار داشت: در این مدت، یک هزار و ۲۰۶ نفر از مددجویان و یا فرزندان خانواده های زیر پوشش این نهاد در دوره های مهارت آموزی بازار محور شرکت کردند.
جهان بین یادآور شد: همچنین ۵۴ نفر از فرزندان مددجویان زیر پوشش این نهاد از طریق کاریابی وارد بازار کار شدند ضمن اینکه تعدادی از آنان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیز قرار گرفته اند.
بیش از ۶۰ هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و از خدمات و حمایت های این نهاد در استان بهره مند می شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا


خبر ۱۲ آبان ۹۷ – افزایش اشتغال مددجویان مازندران با برگزاری دوره‌های حرفه آموزی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از برگزاری دوره‌های حرفه‌آموزی برای هزار و ۶۲۲ مددجو شش‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی اصغر رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران بابیان اینکه هزار و ۶۲۲ مددجو از دوره‌های حرفه‌آموزی را شش‌ماه نخست امسال بهره‌مند شدند، گفت: دوره‌های حرفه‌آموزی ومهارت در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و خدماتی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد مازندران اجراشده است.

وی افزود:دوره‌های آموزشی مهارت‌های شغلی صنایع دستی، گردشگری، هتلداری و به ویژه مراکز بوم گردی برای آموزش به مددجویان و فرزندان مددجوی تحت حمایت برگزار می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: کمک به برگزاری بازارچه و نمایشگاه‌های فصلی صنایع دستی با ارائه تولیدات سنتی خانوار‌های تحت حمایت به منظور توسعه گردشگری، تشویق وترغیب مددجویان برای حضور در بازارچه‌ها و نمایشگاهه‌های صنایع دستی ازجمله اهداف تفاهم نامه همکاری میان میراث فرهنگی و کمیته امداد است.

رضایی افزود: زمینه آموزش مهارت‌های شغلی مددجویان و فرزندان مددجوی تحت حمایت، شناسایی و معرفی رشته‌ها و مهارت‌های دارای بازار کار و مشاغل نوین به مددجویان، معرفی محصولات تولیدی مددجویان به بخش‌های خصوصی برای بازار یابی از جمله برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان


خبر۶ آبان ۹۷ – ۵۰ میلیارد ریال وام برای مددجویان ابرکوه تخصیص ‌یافت

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه گفت: ۵۰ میلیارد ریال وام ارزان‌قیمت با بازپرداخت بلندمدت برای ایجاد اشتغال در حوزه روستایی و عشایری به این نهاد اختصاص‌ یافت.

سید جلال حسینی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ برای ۱۰۰ نفر از افراد تحت پوشش جویای کار در بخش‌ های خدماتی ، کشاورزی ، دامداری و صنفی در نظر گرفته شد.
وی بابیان اینکه کارفرمایانی که در مناطق روستایی و عشایری بتوانند با به‌کارگیری مددجویان کمیته امداد امام (ره) در حوزه‌های مختلف تولیدی بخش کشاورزی و دامداری اقدام کنند، اظهار داشت : کارفرمایان می‌توانند از بسته حمایتی این نهاد به ازای هر فرصت شغلی ۵۰۰ میلیون ریال دریافت کنند.
این مسئول ادامه داد: از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون برای ایجاد فرصت‌های شغلی ۹۲ نفر از مددجویان این نهاد در قالب کارآفرینی و پایدارسازی طرح‌های اشتغال‌زا آموزش‌های لازم را فرار گرفتند.
رئیس کمیته امداد امام ابرکوه خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۷، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به ۴۰ مددجوی متقاضی برای توانمندسازی، خودکفایی و اشتغال‌زایی در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، تولید فرش دستباف ، خیاطی ، صنعتی ، خدماتی و صنفی پرداخت شد.
حسینی با اشاره به اهمیت و توجه به ایجاد اشتغال مددجویان ، تصریح کرد: پرونده ۵۰ نفر از مددجویان جویای کار در شورای اشتغال شهرستان مصوب شد و برای دریافت وام به بانک‌های عامل معرفی شدند.
این مسئول یادآور شد: برای توانمندسازی افراد تحت پوشش ، با همکاری فرمانداری، بخشداری‌ها، با پرداخت وام خوداشتغالی ، زمینه اشتغال افراد تحت پوشش در مناطق روستایی و عشایری فراهم خواهد شد .
هم‌اکنون هزار و ۴۰۰ خانوار مددجو و نیازمند در قالب ۲ هزار و ۱۹۲ نفر از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
مرکز شهرستان ۵۳ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا


خبر ۲۸ مهر ۹۷ – ایجاد ۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان خراسان جنوبی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی از ایجاد ۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حسینی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت:در شش‌ماهه اول امسال ۶۸۵ طرح اشتغال‌زایی در بخش‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی، معدنی و خدمات با اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان ایجاد و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: از این تعداد ۴۴۵ طرح با اعتبار هفت میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان در روستا‌ها و ۲۴۰ طرح با اعتبار چهار میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان در شهر‌های استان ایجادشده است.معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: طرح‌های اشتغال تولید محور با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب بر اساس مهارت و علاقه‌مندی گروه‌های مختلف مددجویی در اولویت کاری حوزه اشتغال در سال جدید است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


خبر ۲۴ مهر ۹۷ – پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اعتبارات ۱۵۵ میلیارد تومانی این دستگاه جهت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی گفت:‌ این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به مددجویان تحت پوشش پرداخت می‌شود‌.
لیرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ در بحث تسهیلات اشتغالزایی امسال بودجه‌ای معادل ۱۵۵ میلیارد تومان به کمیته امداد استان گیلان اختصاص پیدا کرده است که در حوزه‌ ایجاد طرح‌های مختلف به مددجویان تحت پوشش و فرزندان آن‌ها پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد گیلان عنوان کرد:‌ با توجه به اینکه تخصیص اعتبارات ۱۵۵ میلیارد تومانی اشتغالزایی کمی دیر انجام گرفت اما با این وجود کمیته امداد گیلان در مدت شش ماه اخیر امسال با فراهم کردن فرآیندهای لازم توانسته بیش از ۲۰ درصد آن را به مددجویان تحت پوشش پرداخت کند.
محمدی با اشاره به روند فعلی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بیان داشت: ‌با توجه به استقبال خوب مددجویان کمیته امداد گیلان از این طرح،‌ امیدواریم بتوانیم نسبت به پرداخت کامل این اعتبارات تا پایان امسال و اعمال نظارت‌های لازمه در مورد تحقق مشاغل یاد شده گام برداریم.
وی در مورد نوع پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز ابراز داشت:‌ تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد گیلان با توجه به آمارهای شش ماهه نخست امسال تاکنون بیشتر در حوزه‌هایی نظیر ایجاد پروژه‌های شیلاتی،‌ حوزه دامداری و بخش کشاورزی به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد گیلان از انعقاد چندین تفاهم‌نامه با سایر دستگاه‌های دیگر خبر داد و افزود:‌ در راستای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و تسهیل کردن فرآیند ایجاد طرح‌ها برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تفاهم‌نامه‌های همکاری با شیلات و جهاد کشاورزی گیلان به امضاء رسیده است.
محمدی کاریابی و جذب مددجویان توسط کارفرمایان بخش خصوصی را از اولویت‌های کمیته امداد گیلان خواند و گفت:‌ کمیته امداد استان گیلان در صورت جذب مددجویان تحت پوشش خود و یا فرزندان آنان در مشاغل بخش خصوصی از کارفرمایان مربوطه حمایت‌های خوبی به عمل می‌آورد.
وی در مورد نوع حمایت‌های یاد شده از کارفرمایان نیز عنوان کرد:‌ کمک هزینه پرداخت بیمه به ویژه در مناطق محروم استان،‌ اعطای حق‌الزحمه به‌کارگیری هر کدام از مددجویان به کارفرمایان و یا پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی با بهره بسیار نازل از جمله این حمایت‌ها است.
مدیرکل کمیته امداد گیلان در مورد کمک هزینه پرداخت بیمه تصریح کرد:‌ کمک هزینه پرداخت بیمه در راستای تشویق بخش خصوصی جهت ایجاد اشتغال به ویژه برای مددجویان کمیته امداد استان گیلان حتی مشمول کارفرمایانی که به صورت انفرادی نیروی کار جذب می‌کنند نیز می‌شود.
محمدی میزان استقبال کارفرمایان از طرح‌های تشویقی اشتغالزایی را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت:‌ با توجه به اینکه مدت زیادی از شروع طرح اشتغال مددجویان توسط کارفرمایان نگذشته انتظار داریم جهت ترویج این طرح رسانه‌ها نیز مشارکت فعالی داشته باشند.

منبع : خبرگزاری تسنیم


خبر ۲۳ مهر ۹۷ – کمیته امداد زنجان برای استخدام مددجویانش تسهیلات می دهد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از ارائه تسهیلات و بسته های تشویقی به کارفرمایان و بنگاههای تولیدی در صورت بکارگیری و استخدام مددجویان این نهاد خبر داد.

به گزارش ایرنا، هدایت صفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمیته امداد برای استفاده از ظرفیت کارفرمایان بسته‌های تشویقی در نظر گرفته که این بسته‌ها برای تعامل با کارفرمایان شرکت‌ها و کارگاه‌ها باهدف ایجاد انگیزه برای بکارگیری مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای ۲ سال در نظر گرفته ‌شده است.
وی اظهار داشت: بر این اساس کمیته امداد تسهیلات ویژه‌ای را برای کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را استخدام کند تعیین کرده و به ازای استخدام هر مددجو (حداکثر پنج نفر) ۲۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه (تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان) با کارمزد چهار درصد به کارفرما پرداخت می‌کند.
این مسئول ادامه داد: ارائه خدمات آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت مهارتی به جامعه هدف تحت حمایت از جمله اقدامات این نهاد است که طبق برنامه مدونی انجام می گیرد.
وی بیان کرد: افزایش سطح دانش فنی و مهارتی افراد و آمادگی مددجویان برای ورود به بازار کار یکی از اهداف ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت توسط این نهاد قرار دارد و هزینه آموزش مددجویان تحت حمایت به‌صورت ۱۰۰ درصد توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.
صفری تاکید کرد: کمیته امداد به هر یک از کارفرمایان که برای مددجویان این نهاد اشتغال ایجاد کنند تسهیلات پرداخت می کند طبق این طرح کارفرمایان در صورت استخدام مددجویان تحت حمایت این نهاد می‌توانند از تسهیلاتی که به جامعه هدف این نهاد پرداخت می‌شود بهره‌مند شوند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خاطر نشان کرد:ایجاد اشتغال پایدار و رسیدن به خودکفایی و توانمندی جامعه هدف از اهداف مهم کمیته امداد است.
به گفته وی،راهبرد اصلی این نهاد با ارائه خدمات تخصصی مددکاری ایجاد اشتغال و استقلال فکری ، فرهنگی و اقتصادی مددجویان تحت حمایت است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون ۲۴ هزار و ۶۴۷ خانوار با جمعیت ۴۲ هزار و ۳۷۳ نفر از خدمات مستمر و غیر ستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند از جمله این تعداد ۱۳هزار زن سرپرست خانوار، ۱۸ هزار سالمند، سه هزار و ۴۵۳ دانشجو و دانش ‌آموز و ۶۵۹ بیمار خاص و سرطانی است.

منبع : خبرگزاری ایرنا


خبر ۲۱ مهر ۹۷ – توانمندسازی ۳۵۸۰نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه وبویراحمد

مسئول آموزش واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد ازتوانمندسازی ۳۵۸۰نفر از مددجویان کمیته امداداستان در آموزشگاه های فنی و حرفه ای خبرداد.

توانمندسازی ۳۵۸۰نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه وبویراحمدمحمد علی پور مسئول آموزش واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان درگفت وگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج گفت:کمیته امداد استان کهگیلیویه و بویراحمد در راستای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت خود و جامعه هدف در خصوص بالا بردن توان و مهارت فنی و حرفه ای آنان در نظر دارد در سال ۱۳۹۷ تعداد ۳۵۸۰ نفر از مددجویان و خانواده های آنان را با اعتباری بالغ بر نه میلیارد و نود میلیون ریال در رشته های مختلف فنی و حرفه ای آموزش دهد.

محمد علی پور همچنین در خصوص کاریابی برای جامعه هدف خود افزود:در بحث کاریابی برای جامعه هدف تعداد ۴۵۰ نفر با اعتباری بالغ بریک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال است.

وی در خصوص همکاری صاحبان مشاغل و کارفرمایان جهت جذب و به کارگیری خانواده های مددجویان کمیته امداد افزود:از صاحبان مشاغل و کارفرمایان عزیز جهت به کارگیری و جذب نیروی انسانی مورد نیاز مهارت دیده به ادارات کمیته امداد سراسر استان مراجعه کنند.

مسئول آموزش واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان افزود:کارفرمایان به ازای به کارگیری مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از بسته های شویقی در این خصوص از جمله بسته تشویقی حق الزحمه کاریابی هر نفر تا مبلغ ده میلیون ریال و حق بیمه کارفرما تا سقف۲۳ درصد حداقل حقوق اداره کار به مدت ۲ تا ۳ سال استفاده نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


خبر ۱۲ مهر ۹۷ – اجرای بیش از ۴۸۰۰ طرح اشتغالزا در قم از ابتدای سال

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان از اجرای ۴ هزار و ۸۸۰ طرح اشتغالزا از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اکبر میرشکار گفت: در سال جاری ۴۸۸۰ طرح اشتغال زا در استان به اجرا درآمده و مجموعا ۷۰ میلیارد تومان برای اشتغال در بخش های روستایی وشهری اختصاص داده شده است.

وی همچنین از هدف گذاری برای ایجاد ۳ هزار شغل تا پایان سال خبر داد و گفت: با ایجاد اشتغال برای این تعداد، حدود دو هزار خانواده از تحت پوشش این کمیته خارج می شوند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما


خبر ۹ مهر ۹۷ – ۱۵۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجادشده است

مشاور معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد بابیان اینکه ۲۰ درصد اشتغال کشور از سوی این نهاد ایجاد می‌شود، گفت: تاکنون ۱۵۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد فراهم‌شده است.
حمیدرضا حاجی عبدالوهاب در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های کمیته امداد کشور تاکنون ۱۵۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد تحقق پیداکرده است، ابراز داشت: به دنبال مهارت‌آموزی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان هستیم تا از این طریق ضمن افزایش اشتغال به کاهش نرخ بیکاری در جامعه نیز کمک کنیم.
وی بابیان اینکه اشتغال‌زایی وظیفه اصلی کمیته امداد نیست، افزود: بر اساس تکلیف به‌منظور خارج کردن افراد از زیر چتر حمایتی، توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش از اهداف اصلی کمیته امداد در دستور کار قرار دارد.
مشاور معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد بابیان اینکه ۲۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور از سوی این نهاد ایجاد می‌شود، ابراز داشت: کمیته امداد از سال ۷۴ تاکنون برای ۱.۵ میلیون نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.
حاجی عبدالوهاب از ایجاد کانون خیران اشتغال و کارآفرینی در استان سمنان نیز خبر داد و تصریح کرد: برای تحقق این مهم، هفت محور به‌عنوان اهداف اصلی این کانون پیش‌بینی و با این اهداف برنامه‌های کانون پیگیری و دنبال خواهد شد.
وی افزود: توانمندسازی و اشتغال نیازمندان، شناسایی خیران اشتغال، تعیین گروه‌ها و جمعیت‌های خیر اشتغال کارآمد متناسب با جمعیت تحت پوشش سازمان‌های حمایتی، تعیین جایگاه و سهم گروه‌ها و جمعیت‌های خیران اشتغال در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد، تعیین نقش خیرین در افزایش انگیزه‌های توانمندی محرومان جامعه و بهره‌برداری بهینه از امکانات موسسات خیریه واجد شرایط در امر اشتغال‌زایی محرومان از مهم‌ترین اهداف و شاخصه‌های کانون خیران اشتغال و کارآفرین است.

منبع : خبرگزاری مهر


خبر ۲۶ شهریور ۹۷- تخصیص اعتبار ۵۲ میلیارد تومانی برای ایجاد اشتغال در استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از تخصیص ۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال دو هزار و ۸۶ نفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، بابیان اینکه ۴۰درصد افراد تحت پوشش این نهاد روستایی هستند، گفت: تعهد اشتغال این اداره کل بیش از دو هزار نفر بوده است.

وی در ادامه افزود: ۶۷درصد کل اعتبارات نهادهای حمایتی کشور در کمیته امداد وجود دارد که دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سهم کمیته امداد از اعتبارات اشتغال‌زایی است و در استان سمنان ایجاد اشتغال برای دو هزار و ۸۶ نفر بااعتبار ۵۲میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان تعهد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه یک هزار شغل نیز در سایر منابع کمیته امداد استان سمنان تعهد شده است، تصریح کرد: درمجموع کمیته امداد استان سمنان باید بیش از سه هزار فرصت شغلی را ایجاد کند.

سید جواد رضوی عنوان کرد: سهم میامی ۲۴۸ و سهم شاهرود ۷۱۴ طرح اشتغال‌زایی در کمیته امداد استان سمنان است که از اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری نزدیک به ۴۶ درصد را به شاهرود و میامی اختصاص داده‌ایم و این امر با توجه به شاخص‌های موجود در شرق استان سمنان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


خبر ۲۱ شهریور ۹۷ –  ۱۰هزار فرصت شغلی برای مددجویان لرستانی ایجاد می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: ۱۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد تا پایان امسال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم محمدی فارسانی صبح چهارشنبه در شورای اداری لرستان با اشاره به مشارکت ویژه مردم برای رفع فقر اظهار داشت: در این راستا نماینده ولی فقیه در استان همواره پای کار محرومین و فقرا بوده است.
وی با بیان اینکه لرستان در زمینه زکات جز استان های برتر بوده است، گفت: اقدامات مطلوبی در بحث حاشیه نشینی صورت گرفته و برای ۱۰ نقطه در استان کارهای خوبی در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات حوزه اشتغال از سوی کمیته امداد گفت: سرمایه اصلی ما همکاری و تعامل دستگاه های مختلف برای ریشه کنی فقر است.
محمدی فارسانی با بیان اینکه مجموع درآمدهای ما طی ۵ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۷ درصد افرایش یافته است، گفت: در سرفصل برخی ردیف های درآمدی مانند جشن عاطفه ها، زکات، نذر و قربانی جز استان های برتر کشور هستیم.
وی با تاکید بر اینکه طی سال گذشته ۵ هزار فرصت شغلی با اعتبار ۷۱ میلیارد تومان در استان ایجاد شد، گفت: امسال دو برابر سال گذشته در این زمینه پرداخت اعتبار داشته ایم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان بیان داشت: برنامه ریزی ما ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی تا پایان امسال است.

منبع : خبرگزاری مهر


خبر ۲۰ شهریور ۹۷ – اختصاص ۵.۶ میلیارد تومان به اشتغال مددجویان روستایی کهگیلویه و بویراحمد

پنج میلیارد و ۶۱۹ میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال روستایی پست‌بانک به طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان روستایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد به‌ منظور افزایش تعامل و همکاری بیشتر امروز ( ۱۹ شهریور ) با مدیرعامل پست ‌بانک استان دیدار کرد.

بنابراین گزارش، فرید محبی گفت: تلاش ما این است که بستری برای حل مشکلات مددجویان فراهم کرده و با ارائه تسهیلات، آنها صاحب شغل شده و با توانمندی و خودکفایی، از چرخه حمایت این نهاد خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پرونده ۱۵۷ نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان روستایی در پست‌ بانک تعیین شعبه شده، افزود: در این زمینه پنج میلیارد و ۶۱۹ میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال روستایی به این طرح‌ ها اختصاص‌ یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمات پست ‌بانک موجب رضایت مندی مردم است، تصریح کرد: به‌ منظور توسعه اشتغال و پرداخت تسهیلات به مددجویان، خواستار همکاری و تسریع در این امر هستیم.

سعید ساعدی فر، مدیر امور شعب پست ‌بانک کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ما خود را از خانواده کمیته امداد می ‌دانیم، گفت: ارائه تسهیلات اشتغال ‌زایی پست ‌بانک از اواخر سال گذشته آغاز ‌شده و امید است که با نظارت ‌های بانک و کمیته امداد، منجر به تولید و اشتغال پایدار شود.

مدیر امور شعب پست ‌بانک کهگیلویه و بویراحمد به نظارت حین پرداخت تسهیلات اشاره و بیان کرد: این نظارت می ‌تواند باعث پایداری طرح‌ های اشتغال شود.

ساعدی فر با بیان اینکه خدمت‌ رسانی صادقانه و بی ‌منت به نیازمندان برای ما افتخار است، تصریح کرد: در زمینه تعاملات گذشته آمادگی داریم تا خدمات بهتر و مطلوب ‌تری به معرفی ‌شدگان کمیته امداد و سایر نیازمندان ارائه دهیم.

وی به خدمات پست ‌بانک در حوزه روستایی اشاره کرد و گفت: پست ‌بانک در حوزه روستایی عملکرد خوبی دارد و در این مورد می ‌تواند با کمیته امداد برای ایجاد اشتغال مددجویان روستایی همکاری بهتری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری شبستان


خبر ۷ شهربور ۹۷ – ۵۹ طرح اشتغال‌زایی و عمرانی در پلدختر به بهره‌برداری رسید

در پنجمین روز از هفته دولت در مراسمی با حضور مسئولان محلی ۵۹ طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد و شهرداری پلدختر افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه شنبه و به مناسبت هفته دولت در مراسمی با حضور امام جمعه پلدختر، فرماندار و جمعی از مسئولان، ۵۹ طرح اشتغالزایی و عمرانی کمیته امداد و شهرداری پل‌دختر افتتاح شد.

فرماندار پل‌دختر در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت ۵۹ طرح عمرانی و اشتغالزایی که شامل ۵۵ طرح اشتغالزایی و چهار طرح عمرانی است در این شهرستان افتتاح شد.
نعمت الله دستیاری افزود: طرح‌های مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) پل‌دختر در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی مددجویان این نهاد در حوزه های کشاورزی و پرورش دام سبک و سنگین است.
وی گفت: برای اجرایی کردن این طرح‌ها حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات قرض الحسنه بانکی و اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) هزینه شده است.
فرماندار پلدختر گفت: طرح‌های عمرانی شهرداری پل‌دختر با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد ریال از محل‌های مختلف شامل نصب فواره همراه با نورپردازی روی عرشه پل شهدای هفتم تیر، روشنایی، آسفالت معابر، درخت‌کاری، پیاده رو سازی وایجاد جاده سلامت می شود.

منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۳۰مرداد ۹۷ – کمیته امداد سالانه ۱۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می کند

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این نهاد بر اساس برنامه ششم توسعه به طور متوسط سالانه ۱۷۰ هزار فرصت شغلی با عنوان برنامه توانمندسازی برای مددجویان تحت پوشش خود ایجاد می کند.

امیر منصور برقعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در زنجان افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) تا پایان برنامه ششم توسعه ۸۵۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش خود ایجاد خواهد کرد.
وی اظهار داشت: پارسال ۱۸ هزار شغل از محل کاریابی در موسسه ها و بنگاههای زود بازده و ۱۵۲ هزار شغل نیز از محل برنامه ایجاد فرصت شغلی ایجاد شد که امیدواریم امسال نیز با بهره مندی از منابع صندوق توسعه ملی و پس از انجام مراحل آن بیش از گذشته محقق شود.
وی ادامه داد: مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات خرد و متوسط برای هر فرصت شغلی (مشاغل خانگی) پیش بینی شده است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: اعطای تسهیلات خرد از سوی نظام بانکی سختی خاص خود را دارد و معوقات بانکی این حوزه در مقایسه با سایر بخش ها کمتر بوده و چیزی در حدود ۲ درصد اعلام شده که این مهم امین بودن و پاکدست بودن افراد تحت پوشش این نهاد را نشان می دهد.
وی خاطر نشان کرد: همراهی بانک های عامل در این بخش بسیار خوب بوده و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.
پارسال سه هزار میلیارد ریال صدقه در کشور جمع آوری شد
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: سال گذشته سه هزار میلیارد ریال صدقه در کشور جمع آوری شد که در صورت توزیع برای جامعه هدف این نهاد رقمی ناچیز در ماه را شامل می شود که تنها پاسخگوی بخشی از مشکلات است.
وی اظهار داشت: فعالیت های این نهاد نشان می دهد عموم مردم بیش از گذشته اعتماد دارند و تحقق این مهم در حوزه های مانند جمع آوری صدقات و انفاق ها که طی چند ماه اول امسال با افزایش مواجه بوده، نمود بیشتری دارد.
برقعی افزود: اعتماد به کمیته امداد موجب شده از این مسیر شناسایی نیازمندان و میزان نیاز آنان، سرعت عمل در ارتباط با پاسخگویی شتاب بیشتری یافته و از طرفی با افزایش بار مراجعان مدیریت خوبی حاکم باشد.
وی اضافه کرد: افرادی که تحت حمایت این نهاد قرار دارند به دلایلی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و مشارکت های مردمی بخشی از مسائل را برطرف می کند.
به گفته این مسئول، هم اکنون بیش از سه میلیون نفر تحت پوشش این نهاد هستند که خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند.
وی اظهار داشت: به طور معمول با توجه به منابع موجود، همین آمار ثابت بوده در حالی که برخی ها به توانمند سازی می رسند و در واقع از پوشش این نهاد خارج می شوند و افراد دیگری جایگزین می شوند.
برقعی افزود: این چرخش همواره در این نهاد ادامه دارد و البته با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور شمار مراجعات افزایش یافته و این حقیقت قابل کتمان نیست.
این مسئول خاطر نشان کرد: تدابیر و مدیران استانی بر این است که در راستای گره گشایی مشکلات گروههای تحت پوشش منابع را بهتر مدیریت کنند و از مشارکت های خیران بیش از گذشته استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا


خبر ۲۰ مرداد ۹۷ – اهدای ۴۵۰ وام اشتغال به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی از اهدای ۴۴۳ وام اشتغال به مددجویان در ۴ ماهه‌ی اخیر خبر داد.

حسینی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ از اهدای ۴۴۳ وام اشتغال به مددجویان در ۴ ماهه‌ی اخیر خبر داد و گفت: ۷۳ میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال تسهیلات این وام‌ها است.

وی بااشاره به اینکه ۳۰۹ وام اشتغال روستایی و ۱۳۴ وام اشتغال شهری بوده است، افزود:کارمزد این وام‌ها ۴ درصد است.حسینی گفت: در این مدت ۱۷۵ زن و ۲۶۸ مرد در سطح استان با کمک این وام‌ها ایجاد اشتغال کردند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان


خبر ۱۶ مرداد ۹۷ – جزئیات تسهیلات اشتغال‌ کمیته امداد به مددجویان و نیازمندان

مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد با اعلام جزئیات تسهیلات اشتغال به نیازمندان و مددجویان، گفت: مهم‌ترین شرایط دریافت‌کننده تسهیلات اشتغا‌ل‌زایی از کمیته امداد بیکاری فرد،نداشتن سرمایه لازم و تایید نیازمندی وی توسط حوزه مددکاری است.

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، علی‌اکبر خادمی، مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد به مددجویان و افراد نیازمندی که تحت حمایت کمیته امداد نیستند، تعلق می‌گیرد، تاکید کرد: البته استحقاق مددجویان و متقاضیان دریافت تسهیلات در فرایند پذیرش و مددکاری مشخص می‌شود.
وی با اشاره به ۶ مرحله‌ای بودن فرایند اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد، گفت: در مرحله نخست فرد متقاضی از خدمات استعداد سنجی و مشاوره شغلی این نهاد بهره‌مند می‌شود، سپس فرد بر اساس نیازسنجی در دوره‌های آموزش فنی و مهارتی به‌طور رایگان شرکت می‌کند.
خادمی ادامه داد: پس از امکان‌سنجی و تهیه طرح توجیه فنی و اقتصادی طرح اشتغال‌زایی مددجو، تسهیلات اشتغال‌زایی با هدایت، نظارت و پشتیبانی کمیته امداد به فرد متقاضی پرداخت می‌شود.
مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد افزود: بعد از راه‌اندازی کسب‌وکار تا زمانی که طرح اشتغال به خودکفایی کامل برسد کارشناسان فنی کمیته امداد بر نحوه فعالیت طرح نظارت دارند تا ضمن کمک به پایداری طرح از شکست طرح جلوگیری کنند.
وی مهم‌ترین شرایط دریافت‌کننده تسهیلات اشتغا‌ل‌زایی از کمیته امداد را بیکاری فرد،نداشتن سرمایه لازم و تایید نیازمندی وی توسط حوزه مددکاری اعلام کرد.
خادمی داشتن طرح مشخص و قابل‌اجرا برای ایجاد شغل را یکی دیگر از شرایط دریافت تسهیلات اشتغال زایی دانست و گفت: طرح پیشنهادی باید توجیه فنی و اقتصادی کافی برای زودبازده بودن و بازپرداخت اقساط وام دریافتی را داشته باشد در غیر این صورت هدایت‌های شغلی لازم برای انتخاب شغل مناسب با شرایط روحی، جسمی و منطقه‌ای فرد به وی داده خواهد شد.
مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد تصریح کرد: متقاضی دریافت خدمات و تسهیلات اشتغال علاوه بر برخورداری از سلامت جسمی و روانی برای انجام شغل پیشنهادی، عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن منع قانونی نظام‌وظیفه، باید دارای توان و انگیزه لازم هم باشد.
وی با بیان اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی از کمیته امداد برای احراز اصالت خود و مدارکشان باید به دفاتر این نهاد مراجعه کنند، گفت: مدت‌ زمان پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از زمان درخواست متقاضی به‌طور متوسط یک ماه است.

منبع: بازارکار


خبر ۱ مرداد ۹۷ – ایجاد ۲۰۵هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد تا پایان سال ۹۷

مدیر کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد گفت: طبق برنامه کمیته امداد تا پایان سال ۲۰۵ هزار فرصت شغلی باید ایجاد شود.
حمایت و پشتیبانی کمیته امداد از بازارهلی فروش تولیدات توسط مددجویان علی اکبر خادمی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان در رابطه با طرح‌های اجراشده در زمینه اشتغال در کمیته امداد گفت: تعداد طرح‌های اجرا شده در سال ۹۷ تا به الان ده هزار و ۹۰۱ طرح بوده که به واسطه آن ۱۲هزار شغل توانستیم برای مددجویان ایجاد کنیم.

مدیر کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد افزود: از میان طرح‌های اجرا شده ۷۱۲۴ طرح از منابع قرض الحسنه بانک ها،۳۷۶۳ طرح از منابع امدادی و بودجه تامین شده است.
وی در رابطه با ایجاد فرصت شغلی در ماه‌های پیش رو گفت: برنامه کمیته امداد این است که تا پایان سال ۲۰۵ هزار فرصت شغلی بتوانیم ایجاد کنیم. زیرا طبق برنامه ریزی ما در ابتدای سال ما موظف به ایجاد ۱۴۰ هزار فرصت شغلی در ماه‌های اینده بوده ایم که خوشبختانه ظرفیت ایجاد شده بالاتر از این میزان است و می‌توانیم برای مددجویان شغل‌های بیشتری در اختیار قرار دهیم.
علی اکبر خادمی، از اعتبار تخصیص داده شده برای متقاضیان شغل در روستا و شهر خبر داد و افزود: امسال ۴۵۰۰ میلیارد تومان مجموع منابع مالی برای اشتغال در شهر و روستا درنظر گرفته شده که در حوزه‌های مختلف الگو‌های نوین اشتغال یا مشاغلی مانند فرش بافی که مدت‌ها به دلیل نوسانات اقتصادی راکد مانده بودند احیا شدند.
وی یکی از اولویت‌های حوزه اشتغال کمیته امداد را پشتیبانی از فروش محصولات تولیدشده توسط مددجویان دانست و اظهار داشت: ما طبق برنامه ریزی‌های انجام شده درصدد پشتیبانی از بازار فروش محصولات تولیدی مددجویان در سال جدید هستیم؛ که این برنامه به کمک ظرفیت‌های بازرگانی کمیته امداد و مجموعه‌های خصوصی برای انتقال تجربیات خویش به مددجویان به هدف خواهد رسید.
مدیر کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد آمار خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت را در سال‌های ۹۰ تا ۹۶، ۶۱۲ هزار و ۳۹۶ خانوار اعلام کرد و گفت: این خانوار‌ها طی شش سال گذشته توانستند با تامین حقوق حداقلی شرط خودکفاشدن که حقوق مصوب کار است از پوشش کمیته امداد خارج شوند. همچنین در سه ماهه نخست امسال نیز ۷۰ هزار خانوار به خودکفایی رسیدند.
وی آمار زنان سرپرست خانواری که مجری طرح‌های اشتغالزایی در کمیته امداد بوده اند را ۵۱ هزار نفر اعلام کرد و افزود: از مجموع این آمار ۴۸ درصد آن‌ها در شهر و ۵۲ درصد در روستا‌ها ساکن و به اشتغال مشغول هستند.

منبع: خبرگزاری میزان


خبر ۲۵ تیر ۹۷ – اشتغال‌زایی کمیته‌امداد برای زنان سرپرست خانوار

سرپرست اداره کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته‌امداد از عملکرد این نهاد در سال ۹۶ گزارش داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، علی‌اکبر خادمی، سرپرست اداره کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد با اعلام اینکه سال گذشته ۱۳۶ هزار شغل برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است گفت: ۵۲ درصد از فرصت‌های شغلی ایجادشده مربوط به مددجویان روستایی است.
وی بابیان اینکه برای ایجاد این تعداد شغل ۲۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت افزود: متوسط تسهیلات پرداختی برای ایجاد یک شغل در کمیته امداد حدود ۱۷ میلیون تومان است.
خادمی با اشاره به اینکه حدود ۳۸ درصد از اشتغال‌ ایجادشده برای بانوان سرپرست خانوار است گفت: ۴۶ درصد از فرصت‌های شغلی ایجادشده به خدمات، ۳۴ درصد به دام‌پروری، هشت درصد به صنایع‌دستی، شش درصد به کشاورزی، پنج درصد به صنعت و معدن و یک درصد به شیلات اختصاص یافت.
سرپرست اداره کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد درباره جامعه هدف دریافت‌کننده تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد گفت: سرپرست و اعضای خانواده مددجو، همسر بیکار نوعروس مددجو، مرد سرپرست خانوار بیکار و پسران مجرد در آستانه ازدواج می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

منبع : خبرگزاری ایسنا


خبر ۱۷ تیر ۹۷ – برنامه‌های جدید اشتغال در دستور کار کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گزارشی از عملکرد این نهاد درزمینه اشتغال‌زایی مددجویان در بهار سال ۹۷ ارائه کرد.
به گزارش ایسنا، حجت‌الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال، ۱۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است گفت: برای اجرای این تعداد شغل ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت جذب شده است.

وی بابیان اینکه جذب تسهیلات اشتغال‌زایی در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است افزود: این در حالی است که تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۶ رشد نداشته است.
عبدالملکی بر ضرورت تقویت ایجاد فرصت شغلی از طریق موسسه‌های کاریابی به دلیل پایداری آن تاکید کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال هزار مددجو از طریق موسسه‌های کاریابی شاغل شدند. همچنین در این مدت ۱۵ هزار مددجو در دوره‌های آموزش مهارتی شرکت کردند.
وی با اشاره به عملکرد بهتر این نهاد در زمینه اشتغال‌زایی نسبت به سایر دستگاه‌های متولی اظهار کرد: کمیته امداد باید علاوه بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، از الگوی علمی و قابل‌قبول برای اشتغال‌زایی استفاده کند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با تاکید بر ایجاد مشاغل پایدار با درآمد مناسب برای مددجویان گفت: توانمندسازی، مدل‌سازی و پشتیبانی سه مولفه راهبردی برای مدیریت جریان ایجاد فرصت‌های شغلی در این نهاد است.
وی یکی از دلایل پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان را نظارت کمیته امداد قبل، حین و بعد از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی دانست و افزود: همچنین برنامه‌های جدید اشتغال باهدف ارتقاء پایداری و افزایش درآمد طرح‌های اقتصادی، اصلاح الگوی توسعه کسب‌وکار و اجرای الگوی جدید توسعه کسب‌وکار در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، عبدالملکی با تاکید بر اهمیت جایگاه کارشناسان فنی اشتغال در کمیته امداد به دلیل ارتباط با مجری طرح و بازار اعلام کرد: افزایش مهارت‌ها و به‌روزرسانی اطلاعات کارشناسان فنی اشتغال یکی از برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری است.
شایسته ذکر است، توانمندسازی و ایجاد و تقویت توان درآمدزایی مددجویان کمیته امداد از سال ۷۴ در دستور کار این نهاد قرار گرفته است. بر این اساس تاکنون ۱.۵ میلیون فرصت شغلی برای مددجویان ایجادشده که بخش عمده آن مربوط به دهه ۹۰ است.

منبع: خبرگزاری ایسنا


خبر ۱۰ تیر ۹۷ – ۴۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان استان بوشهر ایجاد می‌شود

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال جاری چهار هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح شنبه در نشست توسعه اشتغال به تلاش‌های صورت گرفته برای اشتغال مددجویان اشاره کرد و اظهار داشت: توانمندسازی خانوارهای مددجو از مهم‌ترین اقداماتی است که کمیته امداد انجام می‌دهد.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: امسال در نظر داریم تسهیلات ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت را به ۱۰۲ میلیارد تومان افزایش داده و زمینه‌های لازم برای ایجاد چهار هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از دو هزار و ۴۷۷ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان برای جامعه مددجویی ایجاد شده است، گفت: این تعداد فرصت شغلی زمینه خودکفایی بسیاری از مددجویان کمیته امداد را در این استان فراهم کرده است.
لطفی عمده این مشاغل را در قالب طرح‌های خدمات، دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی و شیلات عنوان کرد و افزود: مددجویان متقاضی این مشاغل قبل از ورود به شغل مورد نظر، دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای لازم را برای مدیریت صحیح طرح فرا می‌گیرند.
تعیین مدل اشتغال‌زایی
وی با بیان اینکه بخشی از زمینه‌سازی برای اشتغال،‌ تعیین مدل اشتغال‌زایی است اظهار کرد: در حال حاضر مدل اشتغال‌زایی کمیته امداد یکی از بهترین مدل‌های ایجاد اشتغال پایدار در سطح کشور است.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر مشاوره قبل و بعد از پرداخت تسهیلات به مددجویان را یکی از مزایای مدل اشتغال‌زایی کمیته امداد دانست و افزود: برای موفقیت طرح‌های اشتغال مددجویان، ناظران و امدادگران این نهاد از ابتدا تا انتها بر روند اجرای این طرح‌ها نظارت‌های لازم را دارند.
وی پشتیبانی از طرح‌های در حال اجرای مددجویان را از دیگر خدمات کمیته امداد عنوان کرد و گفت: خرید محصولات تولیدی، پرداخت تسهیلات مجدد برای توسعه طرح و برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی از دیگر مزایای مدل اشتغال‌زایی کمیته امداد است.

منبع : خبرگزاری مهر


خبر ۲۳ خرداد۹۷ – ایجاد ۳ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته و در صورت تخصیص اعتبارات لازم سه هزار شغل برای مددجویان این نهاد ایجاد می شود که این تعداد بیش از اشتغال فراهم شده در سال گذشته است.

هدایت صفری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس طی سه ماهه امسال ۲۵۰شغل به مبلغ ۳۷ میلیارد و ۸۶۰میلیون ریال به تعداد ۸۹ طرح به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد برای مددجویان این نهاد فراهم شده است.
وی اظهار کرد: اشتغال ایجاد شده به تعداد ۱۶۱ طرح به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال از محل اعتبارات این نهاد در استان اجرایی شده که به تفکیک ۱۱ طرح کشاورزی، ۱۱۸ طرح دامپروری،۳۲ طرح صنایع دستی،۱۸ طرح صنعتی و ۷۰ طرح خدماتی را شامل می شود.
صفری خاطر نشان کرد: این نهاد تلاش دارد با توجه به هدف گذاری انجام گرفته در سال جاری برای تعداد بیشتری از گروههای هدف شغل ایجاد کند و در واقع به توانمندی خود کفایی لازم برسند.
این در حالی است سال گذشته بیش از۲ هزارو ۶۸۳ فرصت شغلی با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۷۴ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال (۳۷ میلیارد و ۴۱۴ میلیون تومان) برای مددجویان این نهاد ایجادشد که تحقق ۱۱۳ درصدی برنامه را به دنبال داشت.
وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی ها،طرح‌های اشتغال تولید محور با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب بر اساس مهارت و علاقه‌مندی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد برای جامعه هدف این نهاد در سال جدید ایجاد می شود.
این مسئول ادامه داد: این نهاد توانست در سه ماهه امسال برای ۶ نفر از مددجویان این نهاد در حوزه کاریابی از بسته های تشویقی حق الزحمه کاریابی و بسته تشویقی حق کار فرما استفاده کنندکه تداوم این روند تاثیر بسزایی در جذب بیشتر آنان خواهد داشت.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خاطر نشان کرد: طی مدت یاد شده ۱۲۲ نفر از گروههای هدف نیز به مدت ۸۷۶ ساعت با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آموزش های لازم را فرا گرفتند که از این تعداد ۷۳ نفر آن در مناطق غیرمحروم و ۴۹نفر در مناطق محروم بوده که در پایداری سازی و توسعه بسیار اثر گذار است.
به گزارش ایرنا،هم اکنون ۲۴ هزار و ۶۴۷خانوار با جمعیت ۴۲ هزار و ۳۷۳ نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار، ۱۸هزار سالمند، سه هزار و ۴۵۳ دانشجو و دانش ‌آموز و ۶۵۹ بیمار خاص و سرطانی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا


خبر ۲۲ خرداد ۹۷ – ۷۳ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان میاندوآب هزینه شد

معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار شهرستان ویژه میاندوآب با بیان اینکه در سال گذشته ۳۳۵ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد در این شهرستان به اجرا درآمده است، گفت: برای اجرای این طرح ها ۷۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

به گزارش ایرنا ناصر امیری روز سه شنبه در جلسه اشتغال مددجویان کمیته امداد این شهرستان، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) قدم های خوبی برای کمک رسانی به محرومان و افراد بی بضاعت برداشته است که این موضوع جای تقدیر دارد.
وی همچنین با تقدیر از همکاری بانک های عامل برای پرداخت وام های خوداشتغالی به مددجویان، گفت: تلاش دولت تدبیر و امید بر این است تا وام به کسانی که می توانند در رونق اقتصادی و اشتغالزایی در جامعه نقش ایفا می کنند، پرداخت شود و بانک ها نیز در این زمینه به وظیفه خود عمل می کنند.
فرماندار میاندوآب همچنین با تاکید بر تداوم همکاری بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزا برای مددجویان نهادهای حمایتی، گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار و توسعه روستایی اهتمام ویژه داشته باشند تا اعتبارات فوق در سطح شهرستان جذب شده و در موضوع توسعه و اشتغالزایی شهرستان مفید واقع شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب نیز در این مراسم گفت: سال گذشته برای ۲۹۵ مددجو‌ وام خود اشتغالی به مبلغ پنج میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال توسط بانک های عامل و به ۳۱ نفر مبلغ ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از منابع امدادی پرداخت شده است.
رسول بخشی افزود: یک طرح از صندوق توسعه ملی با مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و ۹ دستگاه خودرو وانت نیسان با مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از منابع صندوق کارآفرینی امید خریداری و برای اشتغالزایی به مددجویان اهدا شده است.
وی با بیان اینکه اشتغالزایی انجام شده در صنوف مختلف از جمله دامپروری، قالیبافی و غیره بوده است، بیان کرد: در کنار این طرح ها، برای بیش از ۶۵۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغا ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه امسال نیز در راستای حمایت و اشتغالزایی مددجویان گام برمی داریم، افزود: در چند سال گذشته حدود ۲ هزار و ۸۰۰ طرح اشتغالزایی با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در میاندوآب اجرایی شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با اشاره به اینکه در کنار طرح های اشتغال زایی برای آموزش مهارت آموزی مددجویان اقدام شده است، گفت: در یک سال گذشته ۳۶۲ مورد آموزش مهارت آموزی و نیز ۳۶ مورد آموزش های کارآفرینی و ۲۳ مورد حرفه آموزی دانش آموزان مددجو انجام گرفته است.
وی افزود: همچنین ۸۳ نفر از فرزندان مددجویان از طریق موسسه های کاریابی در سایر شهرها به کار معرفی شده اند‌‌.
به گزارش ایرنا، در این جلسه از همکاری بانک های عامل شهرستان میاندوآب در پرداخت تسهیلات اشتغالزا به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تجلیل شد.
شهرستان میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و سومین شهر پرجمعیت استان است.

منبع: خبرگزاری منبع


 

آرشیو اخبار استخدام کمیته امداد در سال ۹۷

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۴۴)

  1. مریم گفت:

    من دانشجوی ارشد و ۴۱سالمه تو بعضی از این آزمونها شرکت کردم اما یا مدرکم مرتبط نبوده یا شرایط سنی رو نداشتم. مشکل شرط سنی با این شرایط شرکت کنندگان در آزمون هیچ هماهنگی نداره. وقتی هر بار شرایط نداریم طبعا سنمون هم بالاتر میره ؟!

  2. مراد کرم پور گفت:

    سلام اینجانب ساکن استان لرستان. دارای لیسانس علوم اجتماعی و کارشناسی ارشد ایرانشناسی دانشگاه شهید بهشتی
    جویای کار هستم و دارای کارت پایان خدمت .
    و پدر و مادرم نیز تحت پوشش کمیته امداد هستن .
    لطفا کمک کنید صاحب شغلی بشم . بخدا یک عمر درس خوندم

  3. روح الله گرامی گفت:

    سلام.لیسانس علوم تربیتی دارم.متاهل.بیکار.اجاره نشین.خودم هم تحت پوشش کمیته امدادام.خواستار کمک هستم .زندگیم داره بهم میخوره.

  4. هوشیار خدابنده گفت:

    با سلام من دیپلم هستم تحت پوشش کمیته امداد امام ره متاسفانه از ناحیه دست راست دچار از کار افتادگی شده کار نگهبانی یا از قبیل را خواستارم

  5. خواهر گفت:

    سلام جناب آقای دکتر فتاح کاش می شد حداقل یک درصد از استخدامی های دولتی یا شرکتی نهاد های مختلف رو به بچه های تحت پوشش اختصاص میدادین آخه زیر فشار مالی درس خوندن اونم با بهترین معدل تو دانشگاه روزانه در مقطع ارشد واقعا اجحافه که ما رو مثل بقیه ی بچه های مرفه در نظر بگیرند اینطوری خیلی از خانواده ها رو می تونید از زیر پوشش در بیارین خواهشا یک فکری در این خصوص بشود و من الله التوفیق .

  6. عاطفه گفت:

    سلام لطفا شرایط استخدام رو هم بگید نوشته استخدامی ولی میری توش هر چی نوشته الا در مورد شرایطش.منم ارشد فلسفه گرایش الهیات هستم تواستخدامی ها هیچوقت رشته ی ما نیست کاش رشته دیگه خونده بودم

  7. هیچ گفت:

    یه قسمتی بذارید جداگانه برای اخبار و اطلاعات عمومی استختام
    قسمتیم برای خود استخدام اگه باشه درهم رو اعصابه
    خدایا بداد جوونا برس

  8. فرزانه گفت:

    وای خدا دارم دیوونه میشم از بیکاری .هیچکی به فکر جوونا نیست .این ازمونا همه فرمالیته ست .صدبار ازمون دادم هر بار کلی پول ریختم به حساب ولی قبول نشدم چون نیروها از قبل تعیین شدن .فرستادنمون دانشگاه ک چهار سال دیرتر به فکر کار بیفتیم .اخ خدا دیگه دیوونه شدم از بس صبح تا شب دنبال کار ازین سایت ب اون سایت بودم .کاش درس نخونده بودم ک لا اقل خودنو مقصر میدونستم .اگه برا جنگ باشه ک هر چی جوونه میفرستن جلو تیر ولی حالا ک جوونا نیاز ب کار دارن هیچکی حاضر نیست بهشون کار بده .خدایا ادم دردشو به کی بگه .

  9. مهدی گفت:

    سلام-بعداز۲۰ سال زحمت در کمیته امداد-آخرش ۷۵۰تومان حقوق-صرفا جهت اطلاع مدیر-

  10. علی گفت:

    سلام-تو رو خدا به فکر راننده های کمیته امداد باشید-

  11. مسعود گفت:

    بخدا دیگه از زندگی خسته شدم لیسانس ICT دارم دو سالم هست که از سربازی اومدم تنها کاری که موجوده واسم کارگریه روزی صد بار به خودم لعنت میفرستم که چرا درس خوندم ای کاش درس نمیخوندم
    برای ظهور دعا کنید

  12. مهدی گفت:

    سلام دوستان
    محض اطلاع باید بگم تو کمیته امداد از استخدام خبری نیست
    بعدشم تو رو خدا آرزو هم نکنید تو چنین مکانی استخدام بشید

  13. ازادی گفت:

    من لیسانس مددکاری اجتماعی هستم یک سال مدرک مددکاری دارم مددجو کمیته امدادهم هستم نیرو گرفتند ولی هیچ کدوم مددکار نیستند ولی من ک مددکار هستم منوبرای نیرووجذب نکردند این بی انصافی هست

  14. mehdi گفت:

    با سلام ، بنده لیسانس جامعه شناسی فرزند مددجوی این نهاد می باشم در سال ۸۶ از دانشگاه دولتی فارغ التحصیل شدم ودر برنامه های کمیته امداد فعالیت گسترده ای داشته ام ولی متاسفانه به جای اینکه از فارغ التحصیلان فرزند مددجو استفاده شود،از فرزندان خانواده های پولدار و سفارش شده توسط مقامات و نماینده گان مجلس استفاده میکنند و نه وام درست حسابی با شرایط ضامن و…. میدند.

  15. مختار گفت:

    سلام دوستان صرفا جهت اطلاع بگم که منظور از استخدامی در کمیته امداد دادن وام کم بهره به فرزند مجرد والدین تحت پوشش میباشد

  16. عیسی گفت:

    استخدام کمیته امداد رو در سایت دیدم جاخوردم
    من ۸ سال سابقه در این نهاد بیرونم کردن
    گفتم بهتون بگم که آقای مهندس فتاح در سکوت خبری ۱۶۰۰۰ نفر نیروی قراردادی این نهاد رو اخراج کرده بفکر استخدام در این نهاد نباشید که دیگه از استخدام در این نهاد خبری نخواهد آمد

  17. علی گفت:

    سلام من لیسانس الهیات هستم و متاهل و بیکار و فرزند مدد جوی کمیته امداد میتونم در استخدامی شرکت کنم؟

    • رضا گفت:

      تیتر این خبر کذب محضه
      لطفا با افکار عمومی بازی نکنید
      کمیته امداد داره نیروهاش رو اخراج میکنه

      • MODIR گفت:

        تمامی اخبار مربوطه درج میشود دوست عزیز

        • خودباخته گفت:

          مدیر محترم سایت خبری که نیست!
          شما باید اخباری رو که مربوط به استخدام اند رو درج کنید نه گزارش کاری موسسات.
          این مطلب ۲ مرتبه در عرض ۱ هفته برای ایمیل بنده ارسال شده.

  18. سهراب برگلي گفت:

    سلام. با تشکر از کمیته امداد خمینی(ره). سهراب برگلی هستم کارشناسی معماری. میخواستم ببینم شرایط استخدام شامل ما میشود یا نه. با تشکر

  19. کارمند سابق امداد گفت:

    سلام.۲ سال پیش به خواسته ی خودم بازخرید کردم نیروی رسمی امداد با ۱۳ سال سابقه خوب و رضایت مند .مایل به بازگشت هستم

  20. پیام پورحاجی گفت:

    من لیسانس حسابداری دارم من می تونم تو استخدامی شرکت کنم متشکرم

  21. f.a گفت:

    سلام من فنی برنامه نویسی میخوانم ترم اخر کاردانی ام اولین بار میخوام کارکنم سابقه کار ندارم حدودا ۱۸ سالمه میخواستم بدونم میتوانم دراستخدام شرکت کنم

  22. تنها گفت:

    سلام جناب مدیر شما خبر نداری امداد ۱۵۰۰۰ نیروی قراردادیشو دارهتعدیل می کنه (ِیا اخاج نیرو یا شرکتی شدن) حالا اومدی میگی استخدام دل همکارا رو خون نکن خواهشا

  23. sara گفت:

    سلام تو تیتر خبر میزنید استخدام بعد تو شرح خبر هیچی خبری از استخدام نیست چه جوریه ؟..

    • MODIR گفت:

      تمامی اخبار مربوطه درج خواهد شد

      • سحر گفت:

        سلام ببخشید،اقای ۲۸ساله با مدرک فوق لیسانس شیمی مسلط به زبان و کامپیوتر در کمیته امداد امکان استخدامش هست؟واستخدام کیه؟و ایا ازمون داره یا نه،توروخدا جواب بدید

  24. مرتضی گفت:

    من لیسانس حسابداری هستم و ۲ سال هم سابقه خدمت در کمیته امداد به صورت ساعتی بودم

  25. مرتضی گفت:

    سلام امسال استخدامی در کمیته امداد هست یا نه ؟
    لطفا خبر بدید

  26. ناهید گفت:

    باسلام وخسته نباشی ۲۵ساله مجرد؛ دانشجوی مهندسی فناوری اطلاعات؛ من ب عنوان نیروی موردی به مدت ۵سال هم درواحددرمان وهم واحد اکرام کمیته امدادکارکرده ام وازتمام کارهای امداداطلاع دارم خصوصااتوماسیون لطفا برای استخدام ب بنده اطلاع دهیدباتشکر

  27. سعید گفت:

    خبری که شما گذاشتید مربوط به اشتغال زایی کمیته بوسیله پرداخت وام هست و ربطی به استخدام نداره

  28. حسن گفت:

    با سلام بنده کارشناس عمران هستم با ده سال سابقه کاری اعم از خدماتی.کارشناسی مدیریت و بازاریابی. مسئول دفتر.منابع انسانی.خواهشا اگه کاری بود ما رو هم لحاظ بکنید حتی نظافت چی به خدا الان از زندگی سیر شدم نمیدونم چیکار بکنم

  29. sedigeh گفت:

    با سلام و خسته نباشید من فارغ التحصیل کارشناسی کشاورزی از سال ۸۷ و ارشد مدیریت اجرایی چندین سال است که بیکارم میشه شرایط کامل استخدام و شرایط اعطای وام را بفرمایید.

  30. محمد گفت:

    کارشناسی تکنولوژی ساختمان دارم، واسه استخدام خبر بدین ممنونم باتشکر

  31. یوسف گفت:

    باسلام من سال۷۶مدرک فنی گرفتم وهنوزنتوانستم ازوام خوداشتغالی استفاده کنم الام هم متاهلم وهم بیکار

    • پارسان گفت:

      متاسفم برای این مملکت که بهترین متخصص ها تو بهترین سنشون بیکارند وخیلی ها دو شغله که هیچی چند شغله وبازنشسته اندوحتی شرایط کار کردن ندارند فردا پس فرداس که بیفتند هنوز شغلشون رو رها نکردن ودولت هم که هیچ اقدامی انجام نمیده
      الهم عجل لولیک الفرج

  32. afsaneh گفت:

    من ارشد تاریخ اسلام وخواهر لیسانس مدیریت آموزشی داریم وهردو بیکار هستیم لطفا در استخدام کمیته این رشته ها هم لحاظ شود

  33. بهزاد گفت:

    سلام ، لیسانس عمران اب هستم ،شرایط استخدام رو اعلام کنید

    • زینب زبیدی گفت:

      با عرض سلام.
      بنده لیسانس عمران-عمران دارم خواستم ببینم آیا میتوانم در استخدام شرکت نمایم.باتشکر

  34. اجاقی گفت:

    سلام من تا امسال تحت پوشش این نهاد بوده ام و مدرک کارشناسی مکانیک تاسیسات دارم ایا بخش نامه ای برای استخدام هست

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها