لیست بازی های اول شخص اندروید در سال ۲۰۲۳

هند یکی از بزرگ ‌ترین بازارهای بازی ‌های موبایل است که در سال‌ های اخیر افزایش چشمگیری در بازی ‌های چندنفره موبایلی و همچنین بازی ‌هایی مانند پابجی نیو استیت و Free Fire داشته است. این جهش و بازار عظیم بازی‌ های موبایل، غول ‌های بزرگ بازی را تقریبا مجبور کرده تا نسخه‌ های موبایلی از بازی ‌های معروف رایانه شخصی خود را منتشر کنند.

PUBG یکی از اولین کسانی است که خود را با این استراتژی وفق داده و اولین محرک است و همین امر منجر شد محبوبیت بازی بالا رفته و افراد بسیاری اقدام به خرید انسی پابجی نیو استیت کنند. از آن زمان بازی ‌های متعددی شروع به دریافت نسخه‌ های موبایلی خود مانند CODM و حتی Apex Legends کرده‌ اند. این روند هنوز زنده است و می توان آن را با ورود به سال آینده با چندین شرکت دیگر که همان مسیر را دنبال می کنند، مشاهده کرد. ما در در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین و هیجان‌ انگیزترین بازی‌ های موبایل چند نفره و اول شخص اندروید را برای عرضه در سال ۲۰۲۳ پرداخته ایم.

  1. Rainbow Six: Mobile

Rainbow six siege یک بازی تیراندازی تاکتیکی خواهد بود که حالت بازی کلاسیک ۵v5 اول شخص دارد. دسترسی بتا بسته بازی قبلا در شهریور ماه سال جاری به برخی از بازیکنان داده شده است. بازی یوبی سافت برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید منتشر خواهد شد و شکل تازه ای از تمامی بازی‌ های سبک بتل رویال که معمولا دیده ایم، خواهد بود.

  1. Valorant

Valorant تقریبا در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است و در حال حاضر نسخه موبایلی این بازی در حال توسعه است، این بازی به طور موثر در سال ۲۰۲۳ برای هر دو دستگاه IOS و Android منتشر خواهد شد. نسخه بتای بسته ممکن است به زودی منتشر شود و چندین اسکرین شات از بازی به بیرون درز کند. این بازی یک تیراندازی اول شخص ۵ به ۵ خواهد بود و شباهت زیادی به نسخه رایانه شخصی خود دارد.

  1. Battlefield

Battlefield یک فرنچایز خانگی با بازیکنانی است که از زمانی که Call of Duty نسخه خود را منتشر کرد منتظر دریافت نسخه موبایل خود هستند، اما خبر خوب این است که این بازی در اوایل سال آینده برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید منتشر خواهد شد و پیش‌ثبت‌نام برای آن در حال حاضر در دسترس است. ویژگی منحصر به فرد بازی، محیط تعاملی و تخریب پذیر آن با طرفدارانی است که برای عرضه نهایی بازی جان خود را از دست می دهند.

  1. Call of Duty: Warzone Mobile

Warzone Mobile یک بازی آینده از استودیوی Activision با فرمت بتل رویال ۱۲۰ بازیکن است. این بازی موبایلی، گزینه بعدی این فرنچایز خواهد بود و امتیاز بالایی در صنعت بازی های موبایلی خواهد گرفت. پیش ‌ثبت ‌نام بازی آغاز شده است. این بازی برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس خواهد بود.

  1. Rogue Company Elite

 

Rogue company elite یک بازی تیراندازی سوم شخص با تاریخچه غنی در بازار PC و کنسول است که توسط First Watch Games ساخته و توسط Hi-Rez Studios منتشر شده است. این بازی قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر شود و تقریبا مرحله بتای بسته خود را به پایان رسانده است و پیش ‌ثبت ‌نام‌ هایی در حال انجام است. این بازی برای هر دو پلتفرم IOS و Android در دسترس خواهد بود.

  1. PUBG New State

کمپانی کرفتون و استودیو پابجی از یک بازی جدید خبر داده‌ اند. پابجی نیو استیت PUBG New State یک بازی جدید از زیرمجموعه های PUBG Mobile است.انتشار این بازی در نسخه آلفا قطعیت یافته و روی پلتفرم موبایل عرضه می گردد. هنوز خبری از ورژن PC این بازی منتشر نشده است با این وجود کمپانی های توسعه دهنده این بازی ادعا کرده اند که تجربه بازی مشابه با PC و کنسول را با پابجی نیو استیت برای گیمرها فراهم خواهند کرد.

تست نسخه آلفا این بازی در ماه آگوست در منطقه‌های مشخصی شامل آسیا، منا و ترکیه انجام خواهد شد. نسخه تست آلفا ماه آگوست علاوه بر کاربران اندروید برای کاربران آی او اس نیز در دسترس خواهد بود. اگر پابجی گیمر هستید بهتر است هرچه سریعتر برای خرید انسی پابجی نیو استیت  اقدام کنید.

در پایان

فهرست کل بازی ‌های شگفت ‌انگیز ۲۰۲۳ لیستی طولانی است و در یک مقاله جای نمی‌ گیرد، بازی ‌های ذکر شده در بالا برخی از نسخه ‌های مورد انتظار این دسته هستند که نام ‌های فرنچایز و توسعه‌ دهندگان بزرگی مانند Battlefield و Ubisoft دارند. برخی از بازی هایی که به لیست راه پیدا نکردند اما می توان به آنها اشاره کرد نیز Underworld Gang Wars و H1Z1 هستند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها