آفر ویژه تور باتومی لحظه آخر ویژه مهر ۱۴۰۱

می خواهید پاییز خود را در شهری ساحلی و اروپایی بگذرانید؟ می خواهید به شهری اروپایی با جاذبه های فوق العاده جذاب و در عین حال ارزان سفر کنید؟ قطعا تور باتومی لحظه آخر یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. چراکه این شهر ساحلی و بندری، دارای جاذبه هایی همچون پارک های آبی، شب های زنده و… است که نظر هر گردشگر خارجی را می تواند به خود جلب کند. با ادامه با یکدیگر بیشتر در مورد تور باتومی گرجستان لحظه آخر می خوانیم.

آفر ویژه تور باتومی لحظه آخر ویژه مهر 1401

سفری مطمئن با تور باتومی لحظه آخر

وبسیات لحظه آخر به سبب همکاری با برترین کارگزارها و آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور باتومی گرجستان، امکان مقایسه قیمت تورهای مختلف آژانس های همکار خود را برای کاربران همیشه همراه لحظه آخر فراهم کرده است تا شما عزیزان گردشگر بتوانید علاوه بر مقایسه قیمت تورهای مختلف، با استفاده از مشاوره رایگان این عزیزان ، مناسب ترین و بهترین تور باتومی را برای خودتان و همراهان عزیزتان انتخاب نمایید.

در سفر به باتومی از کجاها دیدن کنیم؟

اگر تصمیم خود را مبنی بر سفر با تور ارزان گرجستان لحظه آخر گرفته اید، بهتر است قبل از سفر جاهای دیدنی این کشور اروپایی ارزان را بهتر بشناسید تا بتوانید بهترین و بیشترین استفاده ممکن را از سفر خود ببرید. به همین جهت لیستی از بهترین و جذاب ترین جاهای دیدنی باتومی را برایتان آورده ایم تا با دید بهتری سفر خود را رقم بزنید:

  • دلفیناریوم باتومی
  • میدان اروپا
  • برج الفبا
  • میدان پیازا
  • تله کابین آرگو در باتومی
  • آبشار ماخونتستی
  • سواحل زیبای باتومی
  • مجسمه علی و نینو
  • کلیسای جامع مادر مقدس
  • برج زیبای باتومی؛ بلندترین بنای شهر
  • صومعه اسکالتا

در سفر به باتومی از کجاها دیدن کنیم؟

چه نکاتی را قبل از سفر به باتومی در نظر بگیریم؟

همانطور که می دانید گرجستان همانند کشور خودمان کشوری چهار فصل است که همین نکته باعث می شود تا پاییز های نسبتا گرمی داشته باشد. شما گردشگران عزیز تور باتومی حتما توجه داشته باشید که برای این سفر لباس های راحت و نازک را با خود همراه داشته باشید تا بهترین استفاده را از سفر خود انجام دهید. یکی از دلایل مهمی که باعث ارزان تر شدن تور باتومی گرجستان در این فصل نیز می شود، این است که در این روزها، هوا به نسبت روزهای عادی سال کمی گرم تر است و به همین علت هتل ها در گرجستان نیز با قیمتی پایین تر ارائه می شوند که همین موضوع نیز باعث می شود تا آژانس های گردشگری نیز بتوانند تورهای ارزان تری را خدمت گردشگران ایرانی علاقه مند به تور گرجستان ارائه دهند.

چه نکاتی را قبل از سفر به باتومی در نظر بگیریم؟

می خواهم تور باتومی گرجستان را تهیه کنم، از کجا و چگونه؟

شما گردشگران عزیز علاقه‌مند به تور باتومی گرجستان می‌توانید با مراجعه به وبسایت لحظه آخر از بروزترین قیمت های تور زمینی باتومی و نوع هوایی آن مطلع شوید و در صورت داشتن هرگونه سوال با تماس با آژانس های ارائه دهنده تور ، از مشاوره رایگان این عزیزان بهره مند  شوید و مناسب ترین تور باتومی را برای خودتان و عزیزانتان تهیه نمایید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها