چطور یک صرافی ارز دیجیتال برای خرید تتر انتخاب کنیم؟

تتر بهترین و پرطرفدارترین استیبل کوین بازار رمز ارزهاست که ترید آن در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر از اهمیت زیادی برخوردار است. در انتخاب یک صرافی معتبر برای خرید تتر نکات زیادی وجود دارد که توجه به آن‌ها برای داشتن تریدی امن، آسان و پرسود ضروری است. در ادامه معتبرترین صرافی‌ها را به همراه ویژگی‌های برجسته آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. تا پایان همراه ما باشید.

صرافی ارز دیجیتال کراکن

کراکن یکی از صرافی‌های قدیمی در حوزه ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۱۱ تأسیس‌شده و فعالیت رسمی خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده است. این صرافی در کنار پشتیبانی از رمز ارز تتر از حدود ۱۸۵ ارز دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

جالب است که بدانید صرافی کراکن با بیش از ۹ میلیون کاربر از ۱۹۰ کشور جهان حجم معاملات فصلی خود را به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار ارتقا داده است. رابط کاربری ساده آن نیز برای ترید همه معامله‌گران مناسب است. در مورد کارمزدها نیز کراکن همچون صرافی‌های معتبر دیگر، کاربران را سطح‌بندی می‌کند و بر آن اساس مبالغی را دریافت می‌کند.

کوکوین

یکی دیگر از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی کوکوین است که بیش از ۲۰ میلیون کاربر از ۲۰۰ نقطه جهان دارد. جالب است که بدانید طبق ادعای سایت این صرافی ارز دیجیتال، از هر ۴ تریدر یکی از آن‌ها از این پلتفرم استفاده می‌کند. پشتیبانی از خریدوفروش بیش از ۷۰۰ رمزارز مختلف مانند تتر، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و … و همچنین رابط کاربری ساده و آسان ازجمله مهم‌ترین دلایل محبوبیت این صرافی است. همچون سایر صرافی‌های بزرگ، کوکوین نیز از بخش‌های گوناگون بهره‌مند است. به‌جز خرید و فروش معمولی رمزارزها در بخش «بازار اسپات»،
کاربران قابلیت فعالیت در بخش‌های فیوچرز و مارجین تریدینگ را نیز دارند. ربات معامله‌گر دیگر ویژگی این پلتفرم تریدینگ است که معامله برای همه کاربران را آسان و امکان‌پذیر می‌کند.

صرافی ارز دیجیتال بایننس

Binance که این روزها به‌عنوان بهترین صرافی ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و کاربران بیشتری نسبت به سایر پلتفرم‌ها دارد، از سال ۲۰۱۷ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. این صرافی از زمان شروع فعالیت با تمرکز بر کارمزد کم و پشتیبانی از متنوع‌ترین رمزارزها همانند تتر
به‌سرعت در میان معامله‌گران محبوبیت یافت.

 

چطور یک صرافی ارز دیجیتال برای خرید تتر انتخاب کنیم؟

هم‌اکنون نیز بیش از ۹۰ میلیون کاربر از این پلتفرم برای خرید ارز دیجیتال و ترید آن استفاده می‌کنند که درنهایت باعث افزایش حجم معاملات آن و افزایش اعتماد کاربران بیشتر می‌شود. لازم به ذکر است که در این صرافی امکان ترید بیش از ۳۵۰ رمزارز مختلف فراهم است که روزبه‌روز بر تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

اوکی ایکس

صرافی اوکی ایکس، ازجمله صرافی‌های معتبر برای معامله رمزارزهاست که از سال ۲۰۱۷ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. در این پلتفرم امکان خرید و فروش بیش  از ۳۵۰ ارز دیجیتال مختلف همانند ارز تتر وجود دارد. برای معامله‌گرانی که نرخ کارمزدهای صرافی از اهمیت زیادی برخوردار است، این پلتفرم بهترین است؛ چراکه از این نظر به عملکرد قابل قبولی (۰.۰۶ درصد برای کاربران معمولی و درصدی کمتر برای کاربران ویژه) دست‌یافته است. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته اوکی ایکس، بخش معاملات فیوچرز با حجم معاملات بسیار بالای آن است. برای افرادی که به دنبال باز کردن موقعیت‌های معاملاتی شورت و لانگ هستند، امکان باز کردن حساب در بخش فیوچرز این پلتفرم وجود دارد.

بای بیت

بای بیت یکی دیگر از صرافی‌های محبوب خرید ارز دیجیتال و سایر رمز ارزهاست که بیشتر علاقه‌مندان به بازار فیوچرز در آن فعالیت می‌کنند. البته این مورد بدان معنی نیست که خرید و فروش رمزارزها در آن جایگاهی ندارد؛ همچنین لازم به ذکر است که امکان انجام معاملات مارجین و سپرده‌گذاری نیز در این پلتفرم فراهم است.
نرخ کارمزدهای کم و پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ رمز ارز مختلف باعث شده است که تاکنون حدود ۵ میلیون کاربر جذب این صرافی شوند و معاملات خود را از این طریق انجام دهند.

والکس؛ بهترین صرافی خرید ارز دیجیتال تتر

 

چطور یک صرافی ارز دیجیتال برای خرید تتر انتخاب کنیم؟

بااینکه در بخش‌های قبلی معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای خرید و فروش تتر معرفی شد؛ اما قرار گرفتن نام ایران در لیست تحریم‌های بین‌الملل باعث شده است که‌ترید در این صرافی‌ها با ریسک مسدودی حساب همراه باشد. در چنین شرایطی معامله در یک صرافی ارز دیجیتال والکس که از بیش از ۱۲۰ رمزارز مختلف پشتیبانی می‌کند، کارآمد و منطقی خواهد بود؛ چراکه این پلتفرم نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه نیز مورد استقبال تریدرها قرارگرفته است. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم:

امنیت بالای صرافی والکس

تیم امنیتی والکس با استفاده از ابزارها و فناوری‌های مدرن، امنیت دارایی کاربران را با ذخیره‌سازی امن و تأیید هویت دو عاملی تضمین می‌کند. از دیگر اقدامات این صرافی می‌توان به طراحی دیواره‌های آتش چندلایه، رمزنگاری داده‌های حیاتی و بک‌آپ‌گیری مداوم از اطلاعات اشاره کرد.

امکانات معاملاتی مختلف و کارآمد صرافی والکس

والکس باقابلیت مهم پشتیبانی از زبان فارسی و با ارائه ویژگی‌هایی همچون تعیین حد سود و زیان، پنل گزارش دهی، نمودارهای هشدار قیمت، تحلیل دارایی‌ها و دیگر امکانات پیشرفته‌ی ترید، همچون پشتیبانی از بات معامله‌گر (برای اولین بار در ایران) به رقیبی سرسخت برای سایر پلتفرم‌ها تبدیل‌شده است.

حجم معاملات بالای صرافی والکس

همان‌طور که می‌دانید، حجم معاملات بالای یک پلتفرم معاملاتی نشان از اعتبار آن می‌دهد. تاکنون بیش از یک‌میلیون نفر در والکس احراز هویت شده‌اند که حجم معاملات روزانه آن‌ها به بیش از ۱۰۰ تومان می‌رسد.

پشتیبانی از کیف پول اختصاصی در والکس

در راستای حفاظت از دارایی‌های کاربران، صرافی ارز دیجیتال والکس اقدام به راه‌اندازی کیف پول سخت‌افزاری غیرقابل نفوذی کرده است که تأمین امنیت سرمایه را به‌شرط حفظ رمز توسط مشتری تضمین می‌کند؛ بدین ترتیب دیگر نگرانی از بابت امنیت دارایی‌ها نخواهید داشت.

چطور یک صرافی ارز دیجیتال برای خرید تتر انتخاب کنیم؟

 

راه‌های ارتباط با صرافی والکس

بحث پشتیبانی کارآمد از مشتریان از دیگر ویژگی‌های این صرافی ارز دیجیتال است که آن را نسبت به بسیاری از پلتفرم‌های دیگر کاربردی می‌کند. جهت تماس با پشتیبانان سایت از طریق خود سایت به نشانی https://wallex.ir/ اقدام کنید. یا به ایمیل این پلتفرم به نشانی [email protected] پیامی ارسال کنید. امکان تماس ازطریق شماره تلفن‌های ۹۱۰۰۲۲۷۵_۰۲۱ و ۹۱۰۰۶۵۵۵_۰۲۱ نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که متن محتوا هیچ‌گونه پیشنهادی به خرید کوین مربوطه و سرمایه‌گذاری روی آن نبوده و هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال باید توسط افراد آموزش‌دیده و باتجربه انجام شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها