آگهی های استخدام برای مهندسین برق (بهمن ۱۴۰۰)

مهندسی برق یکی از رشته‌های پرتقاضای بازار کار در میان رشته‌های مهندسی به شمار می‌آید و به همین خاطر، شرکت‌های بسیاری آگهی‌های شغلی مربوط به مهندسی برق خود را در ماه بهمن نیز منتشر کردند که با مشاهده آنها می‌توانید شغل دلخواه خود را پیدا کنید. شما این امکان را دارید تا شرکت‌هایی را که در بهمن ماه آگهی استخدامی مربوط به برق منتشر کردند را بررسی کنید و همین امروز نیز برای آنها رزومه ارسال کنید!

برای مشاهده فرصت شغلی های بهمن و استخدام در بهترین سازمان‌ها و شرکت‌های ایران، کافی است به ایران تلنت مراجعه کنید و پس از ثبت نام و ساخت رزومه خود، برای آگهی‌های استخدامی مناسب با رزومه خود اقدام کنید.

استخدام شرکت ها برای مهندسین برق

نوع کار و فعالیت مهندسان برق به گونه‌ای است که شرکت‌های بسیاری به حضور آنها برای پیشبرد کارها نیاز دارند. در این میان شرکت‌های بزرگ و شناخته شده ایران نیز، سهم بزرگی در استخدام مهندسان برق دارند. انواع صنایع از صنایع مخابراتی، تولیدی، فناوری اطلاعات، دارویی تا صنایع نفت و گاز و خدمات مصرفی، همگی به حضور مهندسان برق کاربلد نیاز دارند و به همین خاطر شاهد هستیم که آگهی‌های استخدامی برای این حرفه هر ماه منتشر می‌شود. برخی از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که آگهی‌های استخدام مهندس برق را در بهمن ماه منتشر کرده‌اند عبارت‌اند از:

·         مدیران خودرو

·         گروه مپنا

·         دی اس بی

·         سایبر صنعت

·         مانامیدکو

·         نورسان انرژی آریا

·         الکتروژن

·         ماشین سنگین آریا

·         آتیه پردازان ظهور شریف

·         جی ام ای پروجکتس هامبورگ

·         پادیاب تجهیز

·         تی ال سی گروپ

و شرکت‌های دیگر که همگی به افرادی با مدرک و مهارت‌های برق و الکترونیک نیاز دارند. اگر دوست دارید تا در این شرکت‌ها مشغول به کار شوید، همین امروز شرح شغلی مربوط به آگهی استخدام شرکت‌ها در ماه بهمن را بررسی کنید و سپس رزومه خود را برای موارد مناسب ارسال کنید.

اگهی های استخدام برای مهندسین برق در ایران تلنت

برای مشاهده آخرین آگهی های استخدام برای مهندسین برق در ایران تلنت اینجا را کلیک کنید. در اینجا شما می‌توانید طیف وسیعی از شرکت‌ها را مشاهده کنید که برای فرصت‌های شغلی خود در حیطه برق و الکترونیک آگهی‌های شغلی منتشر کرده‌اند و شما با ساختن رزومه آنلاین در ایران تلنت و یا با رزومه خود، می‌توانید سریعا و قبل از دیگر افراد برای تمام آنها درخواست همکاری ارسال کنید.

این فرصت‌های شغلی ممکن است در شاخه‌های مختلف رشته برق باشد و به عنوان مثال شرکت‌ها علاوه بر مهندسان برق به افراد تحصیل کرده در رشته‌های مهندسی فرکانس رادیویی، مهندسی پردازش سیگنال، مخابرات، مهندسی قدرت، سیستمهای کنترل و مهندسی پردازش سیگنال نیاز داشته باشند. با جستجو در میان آگهی‌های منتشر شده در ایران تلنت می‌توانید به موردی دست پیدا کنید که مناسب شماست.

منبع: برق نیوز

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها