استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۰ (اطلاعیه جدید)

برای دریافت آخرین استخدام های روز کشور اینجا کلیک کنید

استخدام تامین اجتماعی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

دریافت جزوه آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

سوالات آزمون سالهای قبل سازمان تامین اجتماعی

 

خبر ۲۵ مرداد ۱۴۰۰: اطلاعیه دعوت به مصاحبه شرکت کنندگان آزمون استخدامی تامین اجتماعی 

پیرو انجام مراحل دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان و در راستای ایجاد فرصت شغلی جهت شرکت کنندگان در این آزمون، سازمان نسبت به مصاحبه با آندسته از داوطلبانی که با لحاظ ضریب ۱/۲۰( یک بیستم) موفق به کسب حد نصاب اعلامی جدید شده و شغل محل مربوطه فاقد داوطلب به میزان سه برابر ظرفیت استخدامی بوده است اقدام می‌کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در عناوین شغلی با ظرفیت یک مجوز در صورت عدم وجود متقاضی به میزان سه برابر ظرفیت و دارا بودن حداقل یک نفر متقاضی دارای حدنصاب تعیین شده، سایر مراحل استخدامی در خصوص این افراد انجام خواهد شد.
در خصوص آن دسته از عناوین شغلی با ظرفیت بیش از یک مجوز که فاقد متقاضی به میزان سه برابر ظرفیت مربوطه باشند نیز، چنانچه تعداد پذیرفته شدگان آزمون در شغل محل مربوطه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی باشد، به میزان متقاضیانی که دارای حدنصاب نهایی آزمون هستند سایر مراحل استخدامی انجام خواهد شد.
در صورت عدم وجود متقاضی به میزان دو برابر ظرفیت ابلاغی، با متناسب نمودن مجوزها به نسبت (۲‏‏/۱) تعداد متقاضیان واجد شرایط اقدام و به میزان ظرفیت جدید سایر مراحل استخدامی انجام خواهد شد.
با توجه به محدودیت‌های مربوط به کرونا، جلسات مصاحبه این افراد به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.


خبر ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰: تسهیل جذب شرکت‌ کنندگان برتر آزمون استخدامی گذشته سازمان تامین اجتماعی

مدیرکل منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی گفت: از کلیه حائزین شرایط حد نصاب مندرج در مفاد آگهی و دفترچه راهنمای آزمون (حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون) مصاحبه به عمل آمده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عباس اکبریان اظهار داشت: در متن آگهی (فراخوان) استخدام و همچنین مقدمه و توضیحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی قید شده است که سازمان تامین اجتماعی افراد واجد شرایط را به صورت استخدام “پیمانی و یا قراردادی” در مراکز ملکی و مراکز تحت پوشش هلدینگ درمان دعوت به همکاری می‌کند.
وی افزود: در دفترچه راهنمای آزمون آمده است که شرط ورود به مرحله مصاحبه برای هر دو نوع پیمانی و قراردادی (شرکتی)، کسب حداقل ۵۰ درصد نمره مرحله آزمون کتبی بوده است. براساس مفاد آگهی (فراخوان) استخدام و مفاد دفترچه آزمون، از همه دارندگان نصاب ۵۰ درصد و بیشتر مصاحبه به عمل آمده است.
اکبریان با بیان اینکه علاوه بر مفاد آگهی استخدام، در ضوابط استخدامی سازمان تأمین اجتماعی نیز شرط ورود به مرحله مصاحبه کسب حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون کتبی است، تأکید کرد: دعوت افرادی که کمتر از ۵۰درصد نمره آزمون کتبی را بدست آورده‌اند، برای جذب پیمانی برخلاف صراحت این مقررات است.
وی افزود: با توجه به افت نیروی انسانی در چهار سال گذشته و عدم تامین نیروی جایگزین در واحدهای تابعه و همچنین شرایط حاکم بر کشور و شیوع کرونا که تامین نیروی انسانی مورد نیاز را اجتناب ناپذیر کرده است؛ از حداکثر ظرفیت قانونی برای به کارگیری نیروی انسانی استفاده شده است.
اکبریان ادامه داد: برهمین اساس گرچه شرط ورود به مرحله مصاحبه برای نیروهای قراردادی نیز همانند جذب پیمانی کسب حداقل ۵۰ درصد آزمون کتبی ذکر شده بود؛ اما از آنجایی که با جذب این افراد در قالب نیروی قراردادی و شرکتی ضوابط استخدامی سازمان نقض نمی‌شود، امکان اخذ مصوبه از هیئت مدیره سازمان و کاهش نصاب ۵۰ درصد برای جذب قراردادی وجود داشت و این کاهش نصاب درخصوص قراردادی، گرچه با مفاد آگهی و دفترچه راهنمای آزمون تعارض داشت ولی نقض صریح ضوابط استخدامی محسوب نمی‌شود.
مدیرکل منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی گفت: با استناد به این تفسیر و برای حضور تعدادی از متقاضیان که نمره ۵۰ درصد مرحله آزمون کتبی را کسب نکرده بودند، هماهنگی اولیه با هیئت مدیره انجام شد و این افراد برای جذب قراردادی به مصاحبه دعوت شدند.
مدیرکل منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی دلیل ایجاد تأخیر در فرآیند مصاحبه و جذب نیرو را نیاز به کسب مجوز و طی مسیر قانونی برای جذب افراد فاقد ۵۰ درصد نمره آزمون کتبی دانست و گفت: درباره افرادی که موفق به کسب ۵۰ درصد نمره شده‌اند مشکلی وجود نداشت لذا از همه آنان مصاحبه به عمل آمد ولی برای سایر افراد جذب آنها در قالب نیروی قراردادی و شرکتی ممکن ولی نیازمند اخذ مجوز بوده است.
وی افزود: با توجه به دستور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در چارچوب مقررات هر نوع گشایش و همکاری ممکن برای تسهیل در جذب این افراد به عمل خواهد آمد.


خبر ۲۶ آبان ۹۹ – اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۹۹

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۹۹ به اطلاع می رسانیم، نتایج آزمون اعلام گردید.

مشاهده نتایج


خبر ۲۲ آبان ۹۹ – خبر زمان اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۹

مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی: تلاش می‌کنیم که تا پایان آبان، اسامی پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی را اعلام کنیم.

وی افزود: به محض اینکه نتایج را اعلام کردیم باید وارد فرایند مصاحبه شویم لذا اینکه به نظر می رسد در اعلام اسامی تاخیر ایجاد شده، علت عمده اش برنامه ریزی برای رقابت عادلانه همکاران در مصاحبه غیر حضوری است که در اولین فرصت برگزار و اسامی اعلام خواهد شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۸ شهریور ۹۹ – دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۹۹

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۹ به اطلاع می‌رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

آزمون استخدامی سراسری صبح روز جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۲۱ در ۳۸ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

مشاهده لینک دریافت کارت


خبر ۱۶ شهریور ۹۹ – اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۳۹۹

به اطلاع همه متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ می‌رساند که آزمون استخدامی سراسری سازمان تامین اجتماعی صبح روز جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۲۱ در ۳۸ شهرستان کشور به شرح جدول شماره ۱ برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۹۹/۰۶/۱۸ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.

۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی متقاضی با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص متقاضی همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه عکس روی کارت متقاضی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۰ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

د- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون همه متقاضیان صبح روز جمعه مورخ ۲۱/۶/۹۹ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون متقاضیان درج شده است.

ه‍‍ ـ یادآوری های مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

و- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

۶- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۷- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

۸- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

۹- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

۱۰- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

۱۱- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

۱۲- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

۱۳- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید.

به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

۱۴- لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

۱۵- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

ز – تکمیل فرم خوداظهاری:

– تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

ح – نحوه اقدام متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست در تاریخ ۹۹/۰۶/۲۰ با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند ۲ همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

در خاتمه اضافه می‌نماید که متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج-شنبه ۲۰/۶/۹۹ همه روزه صبح از ساعت ۸:۰۰ الی‌ ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت‌ ۱۴:۰۰ ‌الی‌ ۱۶:۰۰ با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

دریافت قایل جدول شماره ۱ و ۲ محل رفع نقص کارت و آدرس ازمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۹۹ فرمت PDF


خبر ۱۱ مرداد ۹۹ – ثبت‌نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از ۱۳ مرداد شروع می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ثبت نام برای شرکت این آزمون از روز ۱۳ مردادماه و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع می‌شود و داوطلبان تا روز ۲۳ مرداد ماه برای ثبت نام مهلت خواهند داشت.

شرایط شرکت در این آزمون و همچنین رشته‌های شغلی و سایر اطلاعات مورد نیاز همزمان با شروع ثبت‌نام اعلام خواهد شد.


خبر ۱۹ خرداد ۹۸ – شروع ثبت نام استخدام سازمان تامین اجتماعی در استان های لرستان و آذربایجان شرقی

مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت های درمان تامین اجتماعی استان های لرستان و آذربایجان شرقی در تیرماه سالجاری خبر داد.

مشاهده کامل آگهی


۱۸ دی ۹۷: اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۷ (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی اعلام گردید.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟


خبر ۲۸ مهر ۹۷ – جذب ۱۰ هزار نفر در در چهار سال اخیر در سازمان تامین اجتماعی

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت:سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی واحدهای جدید التاسیس در استانهای مذکور نیروی انسانی مورد نیاز را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می نماید.
وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی به شرح ذیل نسبت به ثبت نام از روز چهار شنبه مورخ ۹۷/۸/۳۰ لغایت یک شنبه مورخ ۹۷/۹/۱۱ اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی های مندرج در آگهی ارائه نمایند.
مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ ۹۷/۹/۲۳ به صورت همزمان در مرکز استانهای فوق الذکر برگزار خواهد شد.
(شایان ذکر است هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص،  صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است)

 


 خبر ۱۷ مهر ۹۷ – دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۹۷

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۷ به اطلاع میرسانیم،لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

آزمون کلیه داوطلبان روز جمعه مورخ ۹۷/۰۷/۲۰ برگزار می‌گردد

دریافت کارت آزمون اینجا کلیک کنید

برای مشاهده برگ‌راهنمای‌ کارت شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی اینجا کلیک نمایید

برای دریافت کارت دفتر مهندسی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده برگ‌راهنمای‌ کارت شرکت در آزمون استخدامی دفتر فنی مهندسی اینجا کلیک کنید


خبر ۱۵ مهر ۹۷ -اطلاعیه تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۹۷

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۷ می‌رساند که آزمون استخدامی سراسری سازمان تامین اجتماعی صبح روز جمعه مورخ ۹۷/۰۷/۲۰ در ۳۱ شهرستان کشور (مراکز استان) برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه­‌شنبه ۹۷/۰۷/۱۷ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.

۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق ، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۱۹ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

د- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون کلیه داوطلبان صبح روز جمعه مورخ ۹۷/۰۷/۲۰ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج شده است.

ه‍‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه­های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید که داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج­شنبه ۹۷/۰۷/۱۹ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

جدول محل تشکیل باجه رفع نقص آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۷

استان شهرستان محل تشکیل باجه رفع نقص آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص
آذربایجان شرقی تبریز دانشکده فنی و حرفه ای شماره یک تبریز تبریز: بالاتر از منظریه ، جنب لشگر عاشورا
آذربایجان غربی ارومیه دانشگاه ارومیه ارومیه: خیابان شهید بهشتی،ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه
اردبیل اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل: انتهای‌خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، ساختمان سابق اداره کل امور آموزشی دانشگاه
اصفهان اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان: میدان آزادی، بلواردانشگاه، درب شمالی دانشگاه ، ستاد برگزاری آزمونهای دانشگاه اصفهان
ایلام ایلام دانشگاه ایلام ایلام: بلوار پژوهش، دانشگاه ایلام، سازمان مرکزی ، حوزه معاونت آموزشی
بوشهر بوشهر دانشگاه خلیج فارس بوشهر بوشهر: خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر، سازمان مرکزی معاونت آموزشی
تهران تهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران: میدان فردوسی ، خیابان انقلاب ، مابین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی ، بن بست شاهرود
چهارمحال و بختیاری شهرکرد دانشگاه شهرکرد شهرکرد: بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت آموزشی
خراسان جنوبی بیرجند دانشگاه بیرجند بیرجند: میدان شهدا، خیابان دانشگاه، دانشکده هنر
خراسان رضوی مشهد دانشگاه فردوسی مشهد مشهد: بلوار وکیل آباد، روبروی پارک ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت آموزشی دانشگاه
خراسان شمالی بجنورد دانشگاه بجنورد بجنورد: کیلومتر۴ جاده اسفراین، دانشگاه بجنورد
خوزستان اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز اهواز: بلوار گلستان، جنب پل پنجم، ورودی دانشگاه شهید چمران اهواز
زنجان زنجان دانشگاه زنجان زنجان: کیلومتر ۶ جاده تبریز، دانشگاه زنجان، ساختمان مرکزی واحد رایانه
سمنان سمنان دانشگاه سمنان سمنان: روبروی پارک سوکان، پردیس شماره یک دانشگاه سمنان، ساختمان انتشارات دانشگاه
سیستان و بلوچستان زاهدان دانشگاه سیستان و بلوچستان-زاهدان زاهدان: خیابان دانشگاه ، ورودی زیباشهر، سازمان مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان ، دفتر معاونت آموزشی
فارس شیراز دانشگاه شیراز شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز
قزوین قزوین آموزشکده فنی و حرفه ای پسران قزوین( شهید بابایی) قزوین: خیابان شهید بابایی آموزشکده فنی و حرفه ای شهید بابایی
قم قم دانشگاه قم  قم: بلوار الغدیر، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، ساختمان سازمان مرکزی ، اتاق ۱۱۵
کردستان سنندج دانشگاه کردستان سنندج: خیابان پاسداران، خیابان دانشگاه، درب اصلی دانشگاه کردستان، واحد صدور کارت
کرمان کرمان دانشکده  فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان کرمان: خیابان شهید مصطفی خمینی (ره) (شهاب سابق) ابتدای اتوبان هفت باغ علوی
کرمانشاه کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره آموزش
کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دانشگاه یاسوج یاسوج: میدان معلم، خیابان دانشجو، دانشگاه یاسوج، ساختمان مدیریت آموزشی
گلستان گرگان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
گیلان رشت دانشگاه گیلان رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهر بازی، پردیس دانشگاه گیلان
لرستان خرم آباد دانشگاه لرستان خرم آباد: کیلومتر۵جاده (خرم آباد- تهران)، دانشگاه لرستان، اداره امور آموزشی دانشگاه
مازندران ساری دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)
مرکزی اراک دانشگاه اراک اراک: میدان شریعتی، ابتدای بلوار میرزای شیرازی ، درب اصلی دانشگاه اراک، روبه روی باجه انتظامات
هرمزگان بندرعباس دانشگاه هرمزگان بندرعباس: آزاد شهر، بلوار افروز شهابی­پور، مجتمع آموزشی پژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
همدان همدان دانشگاه بوعلی سینا همدان همدان: شهرک مدرس ، خیابان ابوطالب ، جنب دبیرستان دانشگاه ، دانشکده علوم انسانی
یزد یزد دانشگاه یزد یزد: صفائیه ، بلوار دانشگاه، دانشگاه یزد، ورودی دانش
البرز کرج دانشگاه خوارزمی – پردیس کرج کرج : حصارک، میدان دانشگاه،دانشگاه خوارزمی پردیس کرج

خبر ۵ شهریور ۹۷ – استخدام سازمان تامین اجتماعی در تهران سال ۹۷

سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز جهت دفتر فنی و مهندسی تهران، فارغ التحصیلان واجد شرایط دانشگاههای صنعتی شریف، علم و صنعت ایران ، صنعتی امیر کبیر، صنعتی خواجه نصیر طوسی و دانشگاه تهران را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه علمی و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می نماید.


متن آگهی آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۹۷

سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی در بخش درمان سراسر کشور و بخش بیمه ای استانهای اصفهان، البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالی،مرکزی و همدان دعوت به همکاری مینماید.
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی میرساند که ثبت نام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی از روز یکشنبه ۱۳۹۷/۶/۴ آغاز و لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۶/۱۳ پایان میپذیرد. کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام

۱ -تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲ -اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
۳ – دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی استخدام.
۴ -دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و تواناییهای لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر.
۵ -دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم. (ویژه آقایان)
۶ -داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۷ -نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر.
۸ -استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
۹ -داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام (۹۷/۶/۱۳) و محاسبه سن آنها اولین روز ثبت نام (۹۷/۶/۴) میباشد.

شرایط اختصاصی استخدام

۱ -مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی میباشد.
داوطلبان صرفاً در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند، پیشوند کمتر و یا بیش از آنچه در آگهی ذکر شده، باشد از سایر فرایند استخدام حذف و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایشهای مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایشهای ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.
۲ -شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین میگردد:
۱/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۴ سال تمام.
۲/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام.
۳/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۶ سال تمام.
۴/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۲۸ سال تمام.
۵/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۳۰ سال تمام.
۷/۲ – دارندگان مدرک تحصیلی دکتری (عمومی و تخصصی)با حداکثر۳۵ سال تمام مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی میباشد ملاک عمل خواهد بود.
تبصره ۱ :مدت خدمت سربازی، انجام خدمات قانونی (طرح لایحه نیروی انسانی حداکثر ۲۴ ماه و ضریب K) مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان ، شرکت های ماموریتی و تکلیفی ( به شرح مندرج در این آگهی) ، کارگزاریهای رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت مینمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و ستتنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان درمورد ایثارگران به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی مشروط به آن که ازحداکثر ۳۵ سال و برای مقاطع تحصیلی دکترا ( عمومی و تخصصی) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید، اضافه میگردد. شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمیباشد.
توضیحات:
شرکتهای ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد:
۱ -موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی ۲ -بانک رفاه کارگران ۳ -موسسه حسابرسی تامین اجتماعی ۴ -شرکت گروه هتل های هما ۵- موسسه فرهنگی و هنری آهنی آتیه ۶ -رفاه گستر ۷-سرمایه گذاری تامین اجتماعی ۸ -شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی ۹ -شرکت انتشارات علمی و فرهنگی ۱۰ -کار و تامین ۱۱ -گروه پز شکی حکمت ۱۲ -شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران ۱۳ -شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین۱۴-شرکت مهندسی تاسیسات وانرژی تامین
قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام
با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و مدت حضور در جبهه و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلی که قادر بکار نمیباشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان ۵ سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذی صالح در زمان تحویل مدارک به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند از حداکثر شرط سنی ۳۵ سال و برای رشته های دکترا (عمومی و تخصصی) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید.
تبصره ۲ –فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان از کارافتاده کلی و فرزندان آزادگان از کارافتاده کلی که متقاضی استخدام (خارج از سهمیه ایثارگران) از طریق شرکت در آزمون استخدامی میباشند با سایر متقاضیان در شرایط یکسان رقابت خواهند نمود و صرفا از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهرمند میگردند
۳ – معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از تایید واحد طب کار مدیریت های درمان استان ذیربط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
۴ -ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن درمورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام آزمون مصاحبه الزامی میباشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
۵ -عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کاردرسایرسازمانها ، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت وموسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد وشروع بکار درسازمان الزامی میباشد.
۶ -متقاضیانی که به هنگام شروع بکار ، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا میباشند ، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمنا آندسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند ، پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی ، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط سازمان امکانپذیر خواهد بود.
تبصره: به هنگام ثبت نام رعایت مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی مندرج دراین آگهی الزامی میباشد.

امتیازات و سهمیه های قانونی

۱ –امتیاز بومی: این امتیاز پس از کسب حدنصاب آزمون کتبی به متقاضیان بومی حسب مورد(شهرستان / استان) به شرح ذیل لحاظ میگردد:
– بومی شهرستان مورد تقاضا ۲۵ امتیاز
– بومی استان مورد تقاضا ۱۵ امتیاز
داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی ازویژگی های زیر باشد ضمنا مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام میباشد.
۱-۱ -شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
۱-۲ -استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
۱-۳ -همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته)که شهر ستان محل خدمت فعلی یا
بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
۱-۴ -همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا
بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
۱-۵ -داوطلب حداقل چهار(۴)سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
۱-۶ -داوطلب حداقل چهار(۴)سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
۱-۷ -داوطلب حداقل چهار (۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
۱-۸ -داوطلب حداقل چهار (۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
۱-۹ -پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
۱-۱۰ -پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
تذکر: پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
۲ -به دلیل نگهداشت نیروی انسانی و با لحاظ اصل بومی گرایی اولویت تکمیل ظرفیت در عناوین شغلی مشخص شده تحت عنوان “اولویت بومی” با متقاضیان بومی شهرستان بر اساا اولویت امتیاز مکتسبه بوده و در صورت عدم تکمیل ظرفیت از متقاضیان بومی استان جهت انجام سایر مراحل ا ستخدامی دعوت بعمل خواهد آمد. لذا متقاضیانی که طبق این آگهی بومی تلقی نمیگردند مجاز به ثبت نام در عناوین شغلی مذکور (“اولویت بومی”) نمیباشند.

۳ -مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حدنصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه پس از تعیین تکلیف و کسر مجوز سهمیه های ۵ %ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و ۳ %قانون جامع حمایت ازحقوق معلولان صورت خواهد پذیرفت.
۴ -جذب مشمولین ماده۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از محل مجوزهای استخدامی به میزان سهمیه تخصیصی صرفاً در صورت ثبت نام و از طریق شرکت در آزمون استخدامی ورقابت بین داوطلبان مشمول سهمیه های ۲۵ %و ۵ %ایثارگران بر اساس اولویت امتیاز مکتسبه و پس از احراز شرایط عمومی گزینش صورت خواهد پذیرفت.
۴-۱ -سهمیه ۲۵ در صد ایثارگران: بیست و پنج درصد ( ۲۵)%سهمیه استخدامی به جانبازان و آزادگان، هم سر و فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج در صد ( ۲۵ )%و باالتر، فرزندان و همسران آزادگان یک سال و بالای یک سال ا سارت و خواهر و برادر شهید پس از طی فرآیند استخدام (آزمون کتبی، مصاحبه علمی و…) اختصاص دارد.
نکته مهم: صرفاً ایثارگرانی مجازند از سهمیه استخدامی ۲۵ %بهره مند شوند که وضعیت شغلی آنان در فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی در سیستم سجایا “بیکار” ثبت شده باشد.
تبصره ۱ :مشمولین سهمیه ۲۵ %ایثارگران مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ %ایثارگران و یا بالعکس نمیباشند. به عبارت دیگر هر یک از داوطلبان میبایست در صورت مشمول بودن، صرفاً از یک سهمیه استخدامی مشخص شده استفاده نماید. بدیهی است در این صورت مشمولین سهمیه ۲۵ %ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه اختصاصی خود صرفاً باید مشاغل مشخص شده جهت این سهمیه را انتخاب نمایند.
تبصره ۲ :در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران ، اولویت استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت خواهد پذیرفت. اولویت استخدامی در بین این مشمولین به ترتیب با جانبازان، آزادگان ، فرزندان شاهد ، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر (بر اساس درصد جانبازی) و فرزندان آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر میباشد و در صورت عدم تکمیل سهمیه از بین ایثارگران فوق  الذکر مانده سهمیه قابل تسری به سایر ایثارگران مشمول سهمیه یاد شده (به ترتیب به همسر شهید، هسمر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسر آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر، خواهر و برادر شهید) خواهد بود.
تبصره ۳ :به کلیه ایثارگران بیکار مشمول سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران توصیه میشود برای حصول اطمینان از چگونگی امکان بهره مندی خود از سهمیه استخدامی حداقل ۲۵ %قبل از ثبت نام با مراجعه به سایت ایثار و یا در صورت نیاز به بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پرونده ، نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی خود و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند.
تبصره ۴ :مشمولین سهمیه ۲۵ %ایثارگران به استثناء خواهر و برادر شهید (به استناد تبصره ( ۲ )قانون اصلاح بند “و” ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و اصلاحیه بعدی آن) از شرط سن، مدرک تحصیلی و معدل معاف میباشند.
تبصره ۵ :باتوجه به هماهنگی بعمل آمده با بنیاد شهید و امورایثارگران عنوان شغلی و محل خدمت مورد تقاضا جهت مشمولین سهمیه ۲۵% ایثارگران از سهمیه سایر داوطلبان تفکیک گردیده و داوطلبان ایثارگر مشمول این سهمیه ، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید مشاغل مشخص شده برای این سهمیه را انتخاب نمایند.
تبصره ۶ :معافیتهای مندرج در تبصره (۴)این بند صرفاً به میزان سهمیه مذکور (تعداد مندرج در این آگهی) بوده و پس از تعیین تکلیف سهمیه موصوف، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه ۲۵ %بعنوان متقاضی عادی تلقی و در خصوص آنان رعایت کلیه شرایط مندرج در این آگهی الزامی خواهد بود.
۴-۲ -سهمیه ۵ در صد ایثارگران: پنج درصد (۵ )%سهمیه استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت اختصاص دارد.
تبصره ۱ :ثبت نام و شرکت در آزمون جهت رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حوور داوطلبانه در جبهه ها، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵ )%و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت الزامی بوده لیکن از شرط سن، مدرک تحصیلی ومعدل معاف میباشند.
تبصره ۲ :رعایت شرط سنی، معدل، مدرک تحصیلی و همچنین رعایت سایر شرایط مندرج در آگهی برای همسر و فرزند رزمنده با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه جهت ثبت نام و شرکت در آزمون الزامی میباشد.
تبصره ۳ :معافیتهای مندرج در تبصره (۱)این بند صرفا به میزان سهمیه مذکور (تعداد مندرج در لیست پیوست) بوده و پس از تعیین تکلیف سهمیه موصوف، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه ۵ %بعنوان متقاضی عادی تلقی و در خصوص آنان رعایت کلیه شرایط مندرج در این آگهی الزامی خواهد بود.
تبصره ۴ :داوطلبان سهمیه استخدامی ۵ %ایثارگران حق انتخاب شغل محلهای مربوط به سهمیه ۲۵ %را ندارند و در صورت ثبت نام در آزمون حذف خواهند شد.
تذکر: رعایت مدرک تحصیلی متقاضیان از محل سهمیه های ۲۵ %و ۵ %ایثارگران در رسته های بهداشتی و درمانی، فناوری اطلاعات و امورمالی برابر ضوابط طرح طبقه بندی مشاغل الزامی خواهد بود.
۵ -سهمیه ۳ درصد معلولین: ۳ %از مجموع مجوزهای استخدامی هر استان از بین معلولین بهزیستی واجد شرایط از طریق ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی و به میزان سهمیه تخصیصی بر اساس اولویت امتیاز مکتسبه و پس از احراز شرایط عمومی گزینش و طب کار در عناوین شغلی مورد نیاز سازمان بکارگیری خواهند شد. شایان ذکر است رعایت کلیه شرایط مندرج در این آگهی اعم از مقطع و رشته تحصیلی، جنسیت، معدل و…. جهت متقاضیان سهمیه موصوف الزامی میباشد.
تبصره: سقف سنی مندرج در قسمت شرایط اختصاصی استخدام جهت مشمولین سهمیه ۳ %بهزیستی با یک مقطع تحصیلی بالاتر محاسبه میگردد. شایان ذکر است پس از تعیین تکلیف سهمیه مذکور، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه یاد شده بعنوان متقاضی عادی تلقی و در خصوص آنان رعایت شرط جنسیت، سن، مدرک تحصیلی، معدل و….. الزامی خواهد بود. بدیهی است مشمولین میبایست در صورت موفقیت در مرحله آزمون کتبی نسبت به ارائه گواهی از سازمان بهزیستی اقدام نمایند.

جدول شماره ۱ – ظرفیت سهمیه های ۵ درصد ایثارگران و ۳ درصد بهزیستی در استانها

اداره کل/مدیریت درمان سهمیه ۵ درصد ایثارگران تخصیصی سهمیه ۳ درصد بهزیستی تخصیصی
اداره کل استان اصفهان ۱ ۰
اداره کل استان خراسان رضوی ۱ ۱
اداره کل استان خراسان شمالی ۰ ۰
اداره کل استان مرکزی ۰ ۰
اداره کل استان همدان ۱ ۱
اداره کل استان البرز ۱ ۱
مدیریت درمان استان آذربایجان شرقی ۳ ۲
مدیریت درمان استان آذربایجان غربی ۱ ۱
مدیریت درمان استان اردبیل ۲ ۱
مدیریت درمان استان اصفهان ۸ ۵
مدیریت درمان استان ایلام ۰ ۰
مدیریت درمان استان بوشهر ۳ ۲
مدیریت درمان تهران ۱۷ ۱۰
مدیریت درمان استان چهارمحال و بختیاری ۱ ۱
مدیریت درمان استان خراسان رضوی ۵ ۳
مدیریت درمان استان خراسان شمالی ۱ ۰
مدیریت درمان خراسان جنوبی ۰ ۰
مدیریت درمان استان خوزستان ۵ ۳
مدیریت درمان استان زنجان ۳ ۲
مدیریت درمان استان سمنان ۱ ۱
مدیریت درمان استان سیستان و بلوچستان ۱ ۰
مدیریت درمان استان فارس ۴ ۲
مدیریت درمان استان قزوین ۴ ۳
مدیریت درمان استان قم ۲ ۱
مدیریت درمان استان کردستان ۲ ۱
مدیریت درمان استان کرمان ۲ ۱
مدیریت درمان استان کرمانشاه ۲ ۱
مدیریت درمان استان کهگیلویه و بویراحمد ۱ ۱
مدیریت درمان استان گلستان ۲ ۱
مدیریت درمان استان گیلان ۲ ۱
مدیریت درمان استان لرستان ۲ ۱
مدیریت درمان استان مازندران ۵ ۳
مدیریت درمان استان مرکزی ۵ ۳
مدیریت درمان استان هرمزگان ۲ ۱
مدیریت درمان استان همدان ۴ ۲
مدیریت درمان استان یزد ۳ ۲
مدیریت درمان کاشان ۱ ۱
مدیریت درمان البرز ۱ ۰

متقاضی سهمیه های ۳ درصد و ۵درصد ایثارگران ضرورت دارد در زمان ثبت نام به ظرفیت موجود برای سهمیه های فوق در ادارات کل و مدیریتهای درمان استانها مندرج در جدول شماره (۱)توجه نمایند. بدیهی ا ست در استانهایی که در سهمیه مورد تقاضا ظرفیت آن صفر (۰)درج گردیده در صورت شرکت در آزمون همانند داوطلب آزاد گزینش خواهند شد.

مراحل ثبت نام

۱ -تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.

۲ -فایل عکس اسکن شده. داوطلب میبایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
– عکس ۳*۴ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۲۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداکثر ۳۰۰*۴۰۰ باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
– حتی المکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصر ه ۱ :اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمیباشد و داوطلبان ملزم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲ :عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره ۳ :درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.

پرداخت وجه ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۶/۴ لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۶/۱۳ انجام خواهد پذیرفت و این تاریخ به هیچ وجه قابل تمدید نمیباشد. متقاضیان واجد شرایط میبایست به سایت سازمان تامین اجتماعی مراجعه و پس از پرداخت مبلغ (۶۰۰/۰۰۰ ریال)ششصد هزار ریال به عنوان هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.
مدارک ومستندات لازم:
با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز سازمان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان دو برابر مجوزهای استخدامی اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطالعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

 کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۷/۱۷ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان تامین اجتماعی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۱۷/۲۰ در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی براساس انتخاب داوطلب در تقاضانامه به هنگام ثبت نام خواهد بود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون برروی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون بررسی خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از

به هر یک از داوطلبان یک دفترچه عمومی و یک دفترچه سوال تخصصی حسب مورد داده خواهد شد.

آزمون عمومی:
۱ -ریاضیات وآمارمقدماتی
۲ -زبان انگلیسی – عمومی
۳ -زبان و ادبیات فارسی
۴ -فناوری اطالعات (مهارت های هفتگانه L.D.C.I)
۵-معارف اسلامی
۶ -شناخت تامین اجتماعی
۷ -اطلاعات عمومی
۸ -استعداد و هوش
* اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف هستند وامتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیع خواهد شد.
آزمون تخصصی:
۱ -در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم (بجز عنوان شغلی بهیار)، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد .
۲-جهت پزشکان متخصص صرفا آزمون مصاحبه علمی برابر ضوابط ذیربط برگزار خواهد شد بنابر این، ثبت نام پزشکان متخصص حسب ضوابط و مجوزهای مندرج در این آگهی الزامی لیکن نیاز به شرکت در آزمون کتبی نمیباشد.
۳ -سواالت آزمون تخصصی بر اساس رشته های شغلی طراحی میگردد و مواد (دروس) هریک از عناوین شغلی وجزئیات مربوطه در جدول شماره (۲) درج گردیده است.
تذکرات و نکات مهم درخصوص استخراج نتایج اولیه:
۱ -آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) دارای حدنصاب بوده و به صورت چهارگزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.
۲ -استتخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفاً بر استان نتیجه آزمون کتبی خواهد بود. ضمنا امتیازات بومی و… برای داوطلبانی اعمال خواهد گردید که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند.
۳ -کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند.
۴ -داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست دو برابرمجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.
۵ -مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میشود.

 

برای مشاهده دفترچه آزمون اینجا کلیک نمایید

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید


 خبر ۳۰ مرداد ۹۷ – خبر شروع ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی در شهریور ۹۷

مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۷ درقالب قرارداد پیمانی جهت مدیریت های درمان سراسر کشور و ادارات کل استانهای اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مرکزی، همدان و البرز در شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا ، سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی جهت مراکز درمانی و بیمه ای مذکور نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و طی سایر مراحل استخدام می کند.

وی افزود: داوطلبان می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی مربوطه که از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی www.Tamin.ir و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، نسبت به ثبت نام اینترنتی طی روزهای ۵ الی ۱۳ شهریور ۹۷ اقدام کنند.

حسینی آذرنوشان در ادامه افزود: آزمون کتبی روز جمعه ۲۰ مهر ۹۷ در مراکز استانها برگزار خواهد شد.

براساس گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی انجام می شود و داوطلبان برای دریافت اطلاعات معتبر تنها از این طریق اقدام کنند.

منبع : خبرگزاری ایسنا


 خبر ۲۷ مرداد ۹۷ – استخدام ۲ هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی طی مهر ۹۷

رئیس گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی از جذب قریب به ۲ هزار نیرو در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی با برگزاری آزمون در مهرماه خبر داد.

مریم گیلوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای کاردکس الکترونیک پرستاری در همدان، اظهار کرد:‌ با این طرح برنامه‌های مراقبتی و درمانی بیماران به صورت جدول مشخص شده است.

وی با بیان اینکه سوابق بیماری، مصرف داروها، مراقبت‌ها، آزمایش‌های بیماران و تمام خدمات پاراکلینیک در کاردکس الکترونیک موجود خواهد بود، گفت:‌ برنامه‌ریزی و پیگیری‌های کاردکس الکترونیک کار پرستار را راحت و احتمال خطاها را کم خواهد کرد.

رئیس گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بیمارستان آتیه طی سال‌های اخیر، افزود: این بیمارستان با توجه به برنامه ارتقای هتلینگ سازمان تامین اجتماعی از سال ۹۳، بهترین مجری بوده است.

وی بیان کرد: کاردکس الکترونیک نیز اقدام در حوزه فرایندی است که در این زمینه نیز خوشبختانه کارشناسان بیمارستان آتیه همواره پیش قدم بوده‌اند.

گیلوری از جمعیت ۱۶ هزار نفری گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی خبر داد و افزود: مشکلات پرستاری در کشور کم نیست اما پرستاری سازمان تامین اجتماعی نسبت به نیروهای پرستاری سایر سازمان‌ها پیشروترند و این به دلیل بهتر دیده شدن مشکلات این قشر است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای پرستاری در سال ۹۶ خیلی بهتر دیده شدند، گفت:‌ سعی کرده‌ایم نیروهای پرستاری را در تکمیل کادر و توسعه خوب ببینیم.

رئیس گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی از برگزاری آزمون استخدام نیروی پرستاری سازمان تامین اجتماعی طی مهرماه خبر داد و افزود: قسمتی از مشکلات دریافتی پرستاری به دستورالعمل‌ و احکام حقوقی برمی‌گردد که از وزارت بهداشت دریافت می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق و مزایای پرستاران سازمان تامین اجتماعی نسبت به سایر سازمان‌ها به‌روزتر است، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم اقدامات خوب حوزه پرستاری که طی یکی دو سال اخیر برداشته شده را تکمیل کنیم.

گیلوری با اشاره به اینکه با ابلاغ نرم پرستاری بهترین ضریب تخت به پرستار ۱.۵ تا ۲ اعلام شده است، افزود:‌ قدم‌های خوبی برای پرستاری برداشته شده اما نمی‌توان گفت ایده‌آل است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کمبود نیرو وجود دارد؟، گفت: کمبود نیرو در تامین اجتماعی مانند سایر سازمان‌ها وجود دارد و هیچ بیمارستانی نمی‌تواند بگوید که مشکلی ندارد اما درصدد کاهش درصد آن هستیم.

رئیس گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی از جذب قریب به ۲ هزار نیرو در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی خبر داد و افزود: بخش بزرگی از این نیروها را در حوزه پرستاری به کار خواهیم گرفت، ۳۰۰ نفر نیرو در بخش تکمیل کادر، تعدادی در توسعه و افت نیروها به کار گرفته می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح هومکر در کشور، گفت: مخالف این طرح نیستیم و در دنیا اجرا می‌شود که قطعاً کمک کننده است.

گیلوری تصریح کرد:‌ این طرح باعث می‌شود که تخت‌های بیمارستان نابجا اشغال نشود اما باید کمیته‌های اجرایی و نظارتی و بسته‌های خدمتی و … مشخص و شفاف باشد تا مشکلاتی را برای بیمارستان، پزشک، پرستار، بیمار و مراکز هومکر ایجاد نشود.

وی بیان کرد: از طریق همکاری سازمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت بسته خدمتی استاندارد پرستاری در منزل برای بیمار در حال ارائه است.

وی با بیان اینکه هر سال شاخص‌ها برای ارتقای عملکرد سختگیرانه در نظر گرفته می‌شود و اگر اقدامات تغییر پیدا نکند قطعاً انتخاب دوباره‌ای نخواهد بود، گفت: با تلاشی که همدان در این زمینه دارد قابلیت انتخاب دوباره را خواهد داشت.

منبع : خبرگزاری فارس


خبر ۲۴ تیر ۹۷ – استخدام جدید در سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی

 سید جلال جهان نیا، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی بمنظور تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز در بخش های بیمه ای و درمانی از بین متقاضیان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی استخدام می کند.

وی افزود : متقاضیان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که در مرداد ماه سال جاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، ثبت نام کنند.

جهان نیا با بیان اینکه ۱۰۰ نیرو در بدنه تامین اجنماعی استان کمبود وجود داشت که ۵۰ درصد نیروهای خدماتی بودند که جذب شدند ، گفت: مابقی نیروهای مورد نیاز از طریق آزمون استخدامی طی مرداد ماه امسال جذب خواهند شد.

کمبود فضای فیزیکی مهمترین مشکل بخش درمان

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در ادامه کمبود فضای فیزیکی را مهمترین مشکل بخش درمان سازمان تامین اجتماعی استان برشمرد و افزود: در صورت تکمیل کلینیک های تخصصی بخش زیادی از این مشکل برطرف می شود.

جهان نیا به رتبه یک بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد در انجام زایمان طبیعی نیز اشاره کرد و گفت: ۵۸۷ زایمان طبیعی در این مرکز انجام شده است.

وی به انجام ۸۰۸ عمل جراحی در این بیمارستان از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه نیز اشاره کرد و تصریح کرد: به طور میانگین روزانه ۲۶ عمل جراحی در این مرکز انجام می شود.

این مقام مسئول از اضافه شدن ۲۴ تخت بیمارستانی به بخش اطفال بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد خبر داد و گفت: کیفی سازی در بسیاری از بخش های این مرکز انجام شده و هتلینگ بخش های مختلف ارتقا یافته است.

توجه ویژه به مناطق محروم استان

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در بخش دیگری توجه ویژه به مناطق محروم استان از جمله راز و جرگلان و گرمه و جاجرم را از اولویت های این سازمان برشمرد.

جهان نیا اظهار کرد: ایجاد و تجهیز درمانگاه، استقرار پزشک و توسعه کلینک های ویژه از جمله کلینیک دندانپزشکی از برنامه های پیش رو است.


خبر ۲۳ تیر ۹۷ – استخدام ۲۷۰۰ نفر در سازمان تامین اجتماعی تا یک ماه آینده

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش در نشست خبری که به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، ضمن گرامیداشت این ایام گفت: امیدوارم علاوه بر ایفای تعهدات حسب قانون، در این جنگ تمام عیار اقتصادی که از سوی استکبار انجام شده بتوانیم به رونق اقتصادی کمک کنیم.

وی افزود: فشارهای اقتصادی بر منابع و مصارف تامین اجتماعی وارد می‌شود اما تلاش می کنیم طبق برنامه‌ریزی های انجام شده از چهار ماه گذشته بدون آنکه خللی بر برنامه وارد شود ارائه خدمت کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه سطح پوشش خدمات سازمان های بیمه گر تغییری ایجاد نشده است، گفت: افزایش پوشش ۱۸۰ قلم دارو در سال گذشته انجام شد و روند توسعه خدمات در سازمان تأمین اجتماعی پیگیری می شود.

دکتر نوربخش ادامه داد: امیدوارم برنامه حذف دفترچه های کاغذی به طور کامل در تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد اجرایی شود و نیازی به دفترچه های کاغذی نباشد. اکنون دفترچه در تمام مراکز ملکی حذف شده و در هشت استان نیز پزشکان بخش خصوصی طرف قرار داد امکان استفاده از سامانه نسخه الکترونیکی را دارند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: سال گذشته ۷۰ میلیون نسخه الکترونیک تولید شد و با توسعه این سامانه به مراکز طرف قرارداد امیدواریم شاهد افزایش تولید نسخه الکترونیک باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی ۱۱هزار تخت بیمارستانی در سراسر کشور دارد که حدود ۱۰ درصد کل تخت ها در بخش دولتی را شامل می‌شود، گفت: بیمارستان جدید شهید فیاض بخش در تهران در دست ساخت است و سال آینده افتتاح می‌شود که شبیه به بیمارستان میلاد است و با آخرین تکنولوژی در غرب تهران ساخته می‌شود. بیمارستان هدایت نیز دو سال گذشته مورد بازسازی قرار گرفت که سال آینده به بهره برداری می‌رسد. ظرفیت این دو بیمارستان حدود هزار تخت است. بیمارستانهای خوی، دزفول و آبادان نیز امسال یا سال آینده افتتاح می‌شوند و در هفته دولت بیمارستانهای تبریز، شیراز و اصفهان کلنگ زنی می‌شوند.

دکترنوربخش ادامه داد: اکنون سازمان ۴۲ هزار پرسنل درمانی دارد و در استخدامی که یک ماه آینده انجام می‌شود ۲۷۰۰ نفر به کادر درمانی افزوده خواهند شد.

وی به ارتقای هتلینگ بیمارستانی اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد این پروژه پیش رفته است و اقدامات بسیار موثری در این بیمارستانها انجام شده است.


خبر ۲۰ تیر ۹۷: استخدام جدید تامین اجتماعی در مرداد ۹۷

مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سراسر کشور تا مهرماه سالجاری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی بمنظور تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز در بخش های بیمه ای و درمانی سراسر کشور از بین متقاضیان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه علمی، گزینش و طی سایر مراحل جذب بصورت متمرکز دعوت بعمل می آورد. وی افزود : متقاضیان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که درمرداد ماه سالجاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.Tamin.ir و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، ثبت نام نمایند. حسینی آذرنوشان تاکید کرد: داوطلبان گرامی توجه فرمایند، هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون های استخدامی تامین اجتماعی صرفا از طریق سایت رسمی این سازمان معتبر و قابل استناد است .


خبر ۲۹ خرداد ۹۷ – استخدام سازمان تامین اجتماعی در چند استان اصفهان، سمنان، فارس، کردستان و کرمانشاه

سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی مدیریت های درمان استان اصفهان، سمنان، فارس، کردستان و کرمانشاه افراد واجد شرایط را با لحاظ اصل بومی گرایی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می نماید.
لذا بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می رساند که ثبت نام در این آزمون طبق مفاد این آگهی (از طریق مراجعه حضوری و تحویل مدارک به مدیریت های درمان مذکور به نشانی مندرج در این آگهی) در عناوین شغلی قید شده در فایل Pdf عناوین شغلی و مدارک مورد نیاز امکان پذیر خواهد بود.
ثبت نام از روز سه شنبه مورخ ۹۷/۳/۲۹ آغاز و لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۷/۴/۴ خاتمه می یابد. کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام:

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران
۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی
۳- دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی
۴- دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر
۵- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)
۶- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
۷- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر
۸- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
۹- داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.
تذکر: ملاک عمل تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام مورخ ۹۷/۴/۴ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام مورخ ۹۷/۳/۲۹ می باشد.
شرایط اختصاصی استخدام:
۱- مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می باشد.
داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند و یا پیشوند بیش از آنچه در آگهی آمده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظفند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.
۲- شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می گردد:
۲/۱- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط  معدل و با شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام
۲/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط  معدل حداقل ۱۳ و شرط سنی حداکثر ۲۴ سال تمام برای رسته خدمات (راننده آمبولانس)
۲/۳- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۴ سال تمام
۲/۴- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۶سال تمام
۲/۵- دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۸ سال تمام
۲/۶- دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام
۲/۷- دارندگان مدرک تحصیلی دکتری با شرط سنی حداکثر ۳۵ سال تمام
* مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.
تبصره ۱: مدت خدمت سربازی، مدت اجباری طرح لایحه نیروی انسانی (حداکثر ۲۴ ماه)، انجام خدمات قانونی، مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان، شرکت های ماموریتی و تکلیفی (به شرح مندرج در این آگهی)، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه واشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان در مورد ایثارگران به حداکثر سن مندرج در شرایط فوق مشروط به آن که از حداکثر ۳۵ سال و برای مقاطع تحصیلی دکترا (عمومی) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید، اضافه می گردد. شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمی باشد.

جدول فهرست عناوین شغلی و مدرک تحصیلی مورد نیاز آزمون استخدامی محلی سال ۱۳۹۷ سازمان تامین اجتماعی
رسته کد و عنوان شغلی مدرک و رشته تحصیلی مورد نیاز نوع آزمون
مالی کارشناس امور مالی لیسانس فوق لیسانس عمومی- تخصصی
مدیریت مالی مدیریت مالی
حسابداری (گرایش های مالی، دولتی، صنعتی، مالیاتی، حسابرسی) حسابداری
حسابداری
حسابداری امور مالی
امور مالی و مالیاتی
علمی کاربردی حسابداری
اداری کارشناس امور اداری لیسانس فوق لیسانس عمومی- تخصصی
مدیریت دولتی علوم اقتصادی
مدیریت صنعتی مدیریت بازرگانی (کلیه گرایش ها)
مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی (کلیه گرایش ها)
مدیریت بیمه (کلیه گرایش ها)
مدیریت سرمایه انسانی
علوم اقتصادی (گرایش های اقتصاد نظری، اقتصاد بازرگانی)
مدیریت منابع انسانی
مدیریت استراتژیک
فن آوری اطلاعات کارشناس فناوری اطلاعات لیسانس فوق لیسانس عمومی- تخصصی
مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها)
مهندسی- نرم افزار مهندسی- نرم افزار
کامپیوتر- نرم افزار کامپیوتر- نرم افزار
نرم افزار کامپیوتر نرم افزار کامپیوتر
مهندسی فن آوری اطلاعات (کلیه گرایش ها) مهندسی فن آوری اطلاعات (کلیه گرایش ها)
معماری کامپیوتر معماری کامپیوتر
کاربرد کامپیوتر و آنالیز سیستم کاربرد کامپیوتر و آنالیز سیستم
فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)
مهندسی تکنولوژی اطلاعات (کلیه گرایش ها) مهندسی تکنولوژی اطلاعات (کلیه گرایش ها)
امنیت اطلاعات IT امنیت اطلاعات IT
مهندسی سیستم مهندسی سیستم
انفورماتیک انفورماتیک
آمار و کامپیوتر آمار و کامپیوتر
تکنولوژی ارتباطات و فن آوری اطلاعات تکنولوژی ارتباطات و فن آوری اطلاعات
مدیریت فن آوری اطلاعات (کلیه گرایش ها) مدیریت فن آوری اطلاعات (کلیه گرایش ها)
مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
بهداشتی و درمانی پزشک عمومی پزشک عمومی عمومی- تخصصی
کارشناس مسئول آزمایشگاه تشخیص طبی دکترای علوم آزمایشگاهی عمومی- تخصصی
کارشناس مسئول داروخانه دکترای داروسازی عمومی- تخصصی
دندانپزشک دکترای دندانپزشکی عمومی- تخصصی
کارشناس مامایی لیسانس مامایی عمومی- تخصصی
کارشناس پرستاری لیسانس پرستاری عمومی- تخصصی
کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی لیسانس علوم آزمایشگاهی عمومی- تخصصی
متصدی پذیرش و اطلاعات و آمار فوق دیپلم مدارک پزشکی عمومی- تخصصی
لیسانس مدارک پزشکی- فناوری اطلاعات سلامت
بهیار دیپلم بهیاری عمومی
فوق دیپلم مامایی- پرستاری
متصدی خدمات دارویی دیپلم ریاضی فیزیک- علوم تجربی عمومی
اداری متصدی خدمات اداری دیپلم ریاضی فیزیک- علوم تجربی- علوم انسانی عمومی
منشی پزشکی دیپلم ریاضی فیزیک- علوم تجربی- علوم انسانی عمومی
خدمات متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) دیپلم کامل متوسطه: (نظری، فنی و حرفه ای، کارودانش) عمومی

توضیحات:
شرکتهای ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد:
۱- موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی ۲- بانک رفاه کارگران ۳- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی ۴- شرکت گروه هتل های هما ۵- موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه ۶- رفاه گستر ۷-سرمایه گذاری تامین اجتماعی ۸- شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی ۹- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی ۱۰- کار و تامین ۱۱- گروه پزشکی حکمت ۱۲- شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران ۱۳- شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین ۱۴- شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین.
قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام:
با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلی که قادر بکار نمی باشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان ۵ سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح به حداکثر شرط سنی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند از حداکثر شرط سنی ۳۵ سال و برای رشته های دکترا (عمومی) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید.
تبصره ۲– فرزندان شاهد، فرزندان جانباز ازکار افتاده کلی و فرزندان آزادگان از کارافتاده کلی که متقاضی استخدام از طریق شرکت در آزمون استخدامی می باشند با سایر متقاضیان در شرایط یکسان رقابت خواهند نمود و صرفا  از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثرسن بهره مند می گردند .
۳ – معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از  تأیید واحد طب کار مدیریت های درمان استان ذیربط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
۴- ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن درمورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام آزمون مصاحبه الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی درآزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
۵- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در سازمان الزامی می باشد.
۶- متقاضیانی که به هنگام شروع بکار،  دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمناً آندسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند، پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط سازمان امکانپذیر خواهد بود. شایان ذکر است مقطع تحصیلی متقاضیان صرفاً بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره قابل قبول خواهد بود.
۷- به دلیل نگهداشت نیروی انسانی و با لحاظ اصل بومی گرایی متقاضیانی که طبق این آگهی بومی تلقی نمی گردند مجاز به ثبتتنام نمی باشند. ضمنا اولویت تکمیل ظرفیت با متقاضیان بومی شهرستان بر اساس اولویت امتیاز مکتسبه بوده و در صورت عدم تکمیل ظرفیت از متقاضیان بومی استان جهت انجام سایر مراحل استخدامی دعوت بعمل خواهد آمد.
۷-۱-  امتیاز بومی پس از کسب حدنصاب آزمون کتبی به متقاضیان بومی حسب مورد (شهرستان و توابع شهرستان/ استان) به شرح ذیل لحاظ می گردد:
۷-۱-۱- بومی شهرستان و توابع شهرستان مورد تقاضا ۲۵ امتیاز
۷-۱-۲- بومی استان مورد تقاضا ۱۵ امتیاز
۷-۲- داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی ازویژگی های زیر باشد ضمنا مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
۷-۲-۱- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
۷-۲-۲- استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
۷-۲-۳- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که  شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
۷-۲-۴- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
۷-۲-۵- داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
۷-۲-۶- داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
۷-۲-۷- داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
۷-۲-۸- داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
۷-۲-۹- پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
۷-۲-۱۰- پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
تذکر: پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
۸- مصاحبه استخدامی از  داوطلبان با لحاظ موارد مندرج در بند (۷) در صورت  احراز حدنصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه صورت خواهد پذیرفت.
۹- متقاضیان بابت خدمت در سازمان در قالب قراردادهای منعقده باستناد آئین نامه استخدامی سازمان باستثناء نیروهای شاغل براساس تبصره ماده (۲۰) آئین نامه مذکور در مرحله مصاحبه از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:
۱- تکمیل فرم ثبت نام و الصاق یک قطعه عکس ۴×۳ جدید با درج مشخصات فردی در ظهر آن
۲- دو قطعه عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ)
– عکس داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد
– عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد
۳- اصل رسید بانکی مبنی بر واریز ۵۰۰/۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) برای متقاضیان استخدام به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی به شماره حساب کوتاه مدت الکترونیک به شماره (۱۷۵۱۶۲۱۱۲۳) نزد بانک ملت شعبه خوش شمالی (کد ۶۷۴۲۱) به نام سازمان تامین اجتماعی. (نگهداری تصویر فیش واریزی الزامی می باشد)
۴- اصل و تصویر خوانا از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی
۵- اصل و تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم جهت آقایان (کپی پشت و روی کارت)
۶- اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط با عنوان شغلی مورد تقاضای مندرج در این آگهی
۷- اصل و تصویر گواهی انجام خدمت طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد مشمولین طرح مذکور و گواهی انجام تعهدات قانونی در مورد پزشکان (ثبت نام متقاضیانی که در شرف اتمام طرح مذکور می باشند به لحاظ مفاد بند (۴) قسمت شرایط اختصاصی استخدام این آگهی بلامانع می باشد)
۸- اصل و تصویر مدارک و مستندات مربوطه بمنظور تخصیص امتیاز بومی مطابق با شرایط مندرج در بند (۷) قسمت شرایط اختصاصی استخدام این آگهی
۹- اصل گواهی صادره از مراجع ذیصلاح در خصوص داوطلبان مشمول تبصره های (۱) و (۲) قسمت شرایط اختصاصی استخدام ورود به خدمت داوطلبان
نحوه تحویل مدارک:
متقاضیان واجد شرایط می بایست مدارک مندرج در این آگهی را از روز سه شنبه مورخ  ۹۷/۳/۲۹ لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۷/۴/۴ در ساعات اداری صرفاً به صورت حضوری به مدیریت درمان استان ذیربط به آدرس مندرج بشرح ذیل مراجعه و پس از تحویل مدارک مربوطه رسید دریافت نمایند. ضمنا مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد .
• اخذ مدارک بعد از ساعت ۱۶ تاریخ فوق (۹۷/۴/۴) به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.
مدارک تحویلی و وجوه پرداختی در هیچ مورد قابل استرداد نخواهد بود. بنابراین قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. ضمناً تحویل مدارک هیچگونه تعهدی برای استخدام در سازمان ایجاد نخواهد کرد.
متقاضیان آزمون استان اصفهان به آدرس: اصفهان، خیابان مشتاق دوم (سلمان فارسی)، روبروی مسجد مهرآباد، مدیریت درمان استان اصفهان
متقاضیان آزمون استان سمنان به آدرس: سمنان، میدان سعدی، بلوار قدس، ساختمان تامین اجتماعی طبقه دوم، مدیریت درمان استان سمنان
متقاضیان آزمون استان فارس به آدرس: شیراز، معالی آباد، میدان احسان، جنب شعبه چهار تامین اجتماعی، پلی کلینیک تخصصی حافظ، مدیریت درمان استان فارس
متقاضیان آزمون استان کردستان به آدرس: سنندج، بلورا پاسداران، خیابان شهید تعریف، خیابان هدایت، مدیریت درمان استان کردستان
متقاضیان آزمون استان کرمانشاه به آدرس: کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، سه راه ۲۲ بهمن، روبروی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیریت درمان استان کرمانشاه
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه:
کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۴/۱۳ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۴/۱۴ در محل مدیریت های درمان استانهای مذکور توزیع و آزمون در روز جمعه مورخ ۹۷/۴/۱۵ برگزار و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در زمان تحویل کارت به متقاضیان اعلام خواهد شد.
مواد آزمون عبارتند از:
آزمون عمومی :
۱- ریاضیات و آمار مقدماتی ۲- زبان انگلیسی ۳- زبان و ادبیات فارسی ۴- آشنایی مقدماتی با رایانه ۵- معارف اسلامی ۶- شناخت تامین اجتماعی ۷- اطلاعات عمومی ۸- استعداد و هوش
* اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
آزمون تخصصی:
در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه انجام خواهد شد.

 

 


آرشیو استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۴

 

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه ها (۶۲۸)

  1. علی گفت:

    من توی ازمون استخدامی تامین اجتماعی ثبت نام کردم الان میخام نتایج رو ببینم شماره پرونده پیگیری رو گم کردم حالا چگونه میتونم شماره پروندمو بازیابی کنم . از طریق درخواست سازمان سنجش اقدام کردم ولی میزنهزمان ارسال درخواست تمام شده.

  2. زارعی گفت:

    باسلام.
    عذر میخوام رشته ی من مدیریت آموزشی هستش میتونم در این آزمون شرکت کنم؟

  3. elahe گفت:

    سلام.. من ۲۸ سالمه ولی معدلم ۱۳ شده تو لیسانس.. چون دانشگاه دولتی خوندم و دانشگاه من یکی از سخت ترین دانشگاه ها بوده…. من نمیدونم ایا این انصافه که یکی دانشگاه دولتی نیخونه با هزارتا استاد سختگیر سرو کله میزنه معدلش میشه این.. یکیم همین رشته رو ازاد میخونه با معدل ۱۹ فارغ التحصیل میشه اونوقت تو این استخدامیا به هیشکی نمیگن رتبه کنکورت چند بود کجا درس خوندی.. فقط هی نیگن معدل معدل معدل… اگه اینجوره پس فرق بین دانشگاه دولتی و ازاد چیه ؟پس ما ضرر کردیم رفتیم دانشگاه دولتی.. بابا انصافتون کجا رفته مسوولین.. نباید یه تفاوتی بین معدل دانشگاه ها باشه؟؟؟؟

  4. مهدی گفت:

    سلام نتایج ازمون ۲۰ مهر کی مییاد

  5. رضا رفیعی گفت:

    البته رروکارت فقط زده حسابداری مقطع کارشناسی

  6. رضا رفیعی گفت:

    در حسابداری گرایش چندبخشی هم میتونن شرکت کنن

  7. سمانه گفت:

    ببخشید من دیپلم علوم انسانی دارم میتونم در این ازمون شرکت کنم تروخدا جواب بدین

  8. مریم گفت:

    سلام
    شرایط سنی برای دارندگان مدرک لیسانس ۲۸ سال تمامه
    من ۲۸ سال و ۱۶۱ روزمه . می تونم ثبت نام کنم ؟

  9. sara گفت:

    سلام من ۳۳ سالمه و شرایط سنی رو ندارم اما پدرم جانباز ۲۵درصده و میتونم بدون درنظر گرفتن شرایط سنی شرکت کنم؟
    اونوقت سهمیه ازاد رو نمیشه انتخاب کنم؟شغلهای مختص ۵درصد چطور مشخص میشن؟

  10. محمد گفت:

    در مورد سهمیه زیر ۲۵درصد یا همون چیزی که نوشتن ۵درصد توضیحی میدین؟
    حدول بالای ۲۵درصد دقیق یا ردیف. مشخصه اما برای زیر ۲۵درصد فقط ی عدد بعنوان تعداده
    اصلا چطور امتیازو میدن

  11. نازگل گفت:

    سلام دوستان و ادمین محترم
    خواهشمندم بنده را راهنمایی بفرمایید

    در امور بیمه در فوق لیسانس نوشته مدیریت دولتی خالی ( اصلا گرایش مشخص نشده و ننوشته کلیه گرایشها )

    من مدیریت دولتی گرایش مدیریت منابع انسانی ام / ولی با مدیریت دولتی خالی ثبت نام کردم .

    اگر تامین اجتماعی قبول شوم ، موقع عدم تطبیق مدارک به علت تطبیق رشته درخواستی با رشته مدرک من که گرایش دار هست بنده را رد می کنند ؟؟

    یعنی اشتباه زدم ☹️ ؟
    بابت این موضوع خیلی ناراحت هستم

  12. هوشمند گفت:

    سلام ، چرا سایت پربازدید و خیییلی مفید شما در سروش کانال ندارد ما که از پیام رسانای داخلی استفاده می کنیم چه گناهی داریم؟؟؟ که از تلگرام باید استفاده کنیم !! یه کم عرق ایرانی داشته باشیم لطفاااااااا

  13. مهدی گفت:

    ایا من متولد ۶۵ هستم فوق لیسانس میتونم شرکت کنم چون گفته ۳۰ سال وحرفی از سربازی نگفته

  14. احمد گفت:

    رشته مهندسی معماری هم استخدامی داره؟

  15. م گفت:

    سلام
    آزمون مرداد برگزار میشه یا شهریور؟

  16. مهدی گفت:

    سلام استخدام سبزوار داره یا نه

  17. Angel گفت:

    سلام، فوق لیسانس روانشناسی بالینی هستم، چرا برای رشته ما کاری پیدا نمیشه،امکان شرکت در این آزمون داریم!؟

  18. مونا گفت:

    سلام میخاستم بدونم این حقیقت داره که فقط یک نفر میخان از هر رشته و شغلی اینطور که نمیصرفه

    • مصطفی گفت:

      منم همین سوال رو دارم 🙁
      چون اگه ۱ یا فوقش دو نفر باشه ارزش نداره فقط میخان پولشو بگیرن ۵۰ تومن کم هم نیست ماشاا…. فرد متقاضی هم از قبل مشخص میکنن

  19. افشار گفت:

    باسلام
    افشار هستم
    متولد۷۴
    لیسانس رشته تربیت بدنی
    ایا میتونم تو این ازمون شرکت کنم؟؟؟

  20. رامین میرزایی گفت:

    باسلام متولد۶۶کارگر ساده هرکاری نگهبانی نظافت حمل نقل ترابری شرکت کمک برانکارت خلاصه بیکارم دوست دارم کار کنم اشپزخانه اگه داره خدمات اگه هستش مشغول به کار شیم باتشکر.

  21. محمد رسول گفت:

    باسلام و احترام
    بزرگوار من رشتم مهندسی صنایع است.
    آیا میتونم شرکت کنم.
    فوق لیسانس هستم.
    با تشکر

  22. کاربر بیکار گفت:

    با سلام و عرض تیریک سال جدید ، ادمین گرامی بنده متولد سال ۶۵ هستم . یا توجه به شرط سنی که درج شده در صورتی که در آزمون شرکت کنم و خدای نکرده قبول بشم آیا این شرط سنی رو لحاظ می کنند . شما موردی رو سراغ دارید که این بند شرط سنی رو تاثیر نداده باشند . لازم به ذکره من هیچ پارتی ای ندارم ، بنیاد شهید و بسیج و … هم نیستم . با تشکر

    • بلاخره استخدام میشم گفت:

      سلام منم ۶۵ هستم مرداد هم بودم اما شرکت کردم اسفند زدم تاریخ تولد رو
      خدا رو چه دیدی شاید با اختلاف بالا قبول شدم چندماه رو نادیده گرفتن

  23. احسان گفت:

    من متولد ۶۲ هستم و بیکار.گویا باید به فکر یه قبر باشم

  24. حمید زارعی گفت:

    سلام من دیپلم رشته ی کامپیوتر دارم سنم ۲۶ سال خدمت سربازی هم رفتم پنج سال هم سابقه ی بیمه تامین اجتماعی دارم آیا میتونم در آزمون شرکت کنم؟؟؟باتشکر

  25. saeed گفت:

    اینم روش حذف متولدین ۶۵-۶۶- توسط ارگانهای دولتی – دیگه دغدغه نسل سوخته رو نخواهند داشت بزار بمیرن

  26. محمدی گفت:

    سلام خواهش میکنم بگین چه رشته هایی رو میخوان و زمانش چه موقع هستش

  27. مرتضی گفت:

    با سلام
    ادمین عزیز من قبلا که میخواستم برای تامین اجتماعی امتحان بدم یک صفحه ای رو دیدم توی این سایت که افراد اومده بودن منابعی که مطالعه کردن برای آزمون معرفی میکردن ولی الان پیداش نمیکنم. چه جوری باید تجربه خودمو بنویسم؟ ممنون.

  28. هموطن گفت:

    سلام
    من شماره پرونده رو دارم ولی میزنم میگه اشتباه است
    این یعنی عدم قبولی یا حداقل باید کارنامه رو نشون بدن

  29. arman گفت:

    سلام
    من کد رهگیری و داوطلبی رو گم کردم چه جوری باید بفهمم قبول شدم یا نه

  30. arman گفت:

    بچه ها من کد داوطلبی و رهگیری و گم کردم . چه چوری از نتیجه آزمون مطلع بشم؟

  31. نرگس گفت:

    سلام.بچه ها اینایی که قبول شدن میشه درصدعمومی و اختصاصی و درصد نهایتونو بگید تا بدونیم در چه حدی هست؟

  32. یکی از قبولی ها گفت:

    سلام بچه ها توی کارنامه من نوشته
    دعوت به مصاحبه (سهمیه قبولی ازاد ) یعنی چی ؟
    شماها چی نوشته

    • ا.ا گفت:

      یعنی اینکه به مصاحبه علمی دعوت می شود و جز ظرفیت دو برابر هستید البته رتبه تون رو توی کارنامه زده و می تونید بدونید شما چندم شدید و رتبه آخرین فرد دعوت شده چند است؟

  33. محسن گفت:

    ای بابا یکی نیست به این اداره تامین اجتماعی بگه که مگه انتخاب رشته کنکوره که اول کارنامه رو میدن تو سایت !!!!!!!!!!!

    • ا.ا گفت:

      دوست عزیز؛ اگر کارنامه رو نگذارند چی رو بگذارند؟ اینطوری بهتره معلوم میشه کی نفر اول شده کی دوم شده؟

  34. علی ربیعی گفت:

    خدایا شکرت من قبول شدم

  35. فرزانه گفت:

    سلام دوستان میشه درصداتونو بگین چند بوده .من کارشناس امور بیمه زنجان میانگین عمومی و تخصصی ۲۵

  36. محسن گفت:

    آقای مدیر چرا مطالب منو حذف می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟ بزار همه بدونن

  37. حدیث گفت:

    سلام….الان بیشتر از دوماه از ازمدن میگذره ولی هیچ خبری از نتایج نیست….چراااا؟؟؟؟

  38. ahmad گفت:

    باسلام.پس نتایج آزمون کی اعلام میشه!!!!!؟مدیر گروه یه پیگیری لطفا!!!

  39. Marya گفت:

    پس چرا نتایج اعلام نمیشه؟!

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها