استخدام جدید معلم خصوصی در تهران با سابقه و بدون سابقه

چکیده : اگر می خواهید بدون واسطه توسط متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین ایشان در تهران استخدام شوید و به درآمد عالی برسید این مقاله می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام معلم خصوصی در تهران هستید … اگر سابقه کاری دارید و یا بدون سابقه هستید و می خواهید تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و … انجام دهید … در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

استخدام جدید معلم خصوصی در تهران

یکی از بهترین راهکارها برای کسب درآمد در تهران برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته های مختلف فعالیت در زمینه تدریس خصوصی است. کار و شغل تدریس خصوصی مزیت های زیادی دارد و می توان آن را به صورت پاره وقت یا تمام وقت انجام داد. نکته دیگر اینکه امکان برگزاری کلاس های خصوصی به صورت آنلاین و یا در منزل وجود دارد و در نتیجه برای هر شخصی با هر برنامه کاری قابل انجام است.

 

استخدام مدرس خصوصی مستقیم و بدون واسطه

در این بخش روشی را توضیح می دهیم که با استفاده از آن می توانید جذب شاگرد مستقیم و بدون واسطه داشته باشید. در واقع با استفاده از این روش بدون واسطه توسط متقاضیان کلاس خصوصی یا والدین ایشان در تهران و یا هر جای دیگر ایران استخدام می شوید. برای استفاده از این روش به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه کنید. اگر می خواهید جدیدترین آگهی های استخدام معلم و مدرس خصوصی در تهران را مشاهده کنید به سایتهای تخصصی مانند همین سایت https://www.estekhtam.com/ مراجعه نمایید. اما در این مقاله راهکار دیگری برای استخدامی به عنوان معلم خصوصی در تهران آنلاین یا در منزل را توضیح می دهیم.
اگر بخواهید در آموزشگاه های تدریس خصوصی استخدام شوید ممکن است سابقه کاری بالایی از شما بخواهند. اما در این روش حتی اگر بدون سابقه هستید و حتی اگر می خواهید نیمه وقت کار و شغل تدریس خصوصی را انجام دهید باز هم امکان شروع و گسترش فعالیت وجود دارد. تدریس خصوصی بازارکار خوبی دارد و فقط باید خودتان عملکرد خوبی داشته باشید تا از آن به درآمد بالا برسید.

برای اینکه بتوانید به عنوان معلم خصوصی در تهران مستقیماً توسط متقاضیان کلاس خصوصی استخدام شوید به سایت ایران مدرس مراجعه کنید. بعد از مراجعه به سایت مذکور، بالای صفحه اصلی سایت بر روی کلید عضویت در سایت کلیک نموده و ثبت نام کنید. در ادامه وارد پنل کاربری شده و تبلیغ خودتان را درج کنید. به این ترتیب شماره تماس شما مستقیم در سایت نمایش داده شده و می توانید جذب شاگرد داشته باشید. درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس کاملآ رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شود. در سایت ایران مدرس تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰۰۰۰ معلم خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، عربی، زیست، ادبیات، دروس دانشگاهی، کنکور، آیلتس، تافل، برنامه نویسی، کامپیوتر و … فعالیت دارند.

همانطور که گفته شد، مهمترین مزیت این روش برای جذب شاگرد این است که شما مستقیم توسط متقاضیان کلاس خصوصی استخدام می شوید و هیچ واسطه ای در کار نیست. در نتیجه، قیمت کلاس های خصوصی را خودتان مشخص می کنید و با افزایش تجربه و کیفیت کلاس ها می توانید نرخ را هم افزایش داده و به درآمد بیشتری برسید. در ضمن هر جلسه لازم نیست حدوداً ۳۰ درصد از مبلغ دریافتی را به موسسه پرداخت کنید و کل حق التدریس برای خودتان خواهد بود. مزیت دیگر این روش آن است که اگر ساکن تهران هستید می توانید از کل تهران، ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشید و به درآمدهای عالی برسید. برای کسب موفقیت های بزرگ در زمینه تدریس خصوصی حتی اگر قصد دارید در بهترین موسسات تدریس خصوصی تهران استخدام شوید و در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام معلم خانم در تهران، جذب مدرس شیمی، فیزیک، ریاضی و … هستید، باز هم درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس IranModares.com را از دست ندهید.

نحوه جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی

برای اینکه با استفاده از روش گفته شده بتوانید شاگردهای بیشتری جذب نموده و به درآمد عالی برسید باید روشی که گفته شد را جدی بگیرید و برای نوشتن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. همانطور که وقتی می خواهید به منظور استخدام شدن در آموزشگاه های تدریس خصوصی رزومه خودتان را بنویسید و تا حد امکان سعی می کنید رزومه را عالی ثبت کنید، برای استخدام شدن مستقیم توسط متقاضیان کلاس خصوصی هم باید تبلیغ خودتان را عالی بنویسید. سوابق تدریس و رزومه کاری را به کاملترین شکل ممکن بنویسید و افتخارات خودتان را هم ذکر نمایید. اگر قبلاً در موسساتی کار تدریس را انجام داده اید حتما درج کنید و حتی اسم آموزشگاهها را هم بنویسید. اگر تضمینی تدریس می کنید و یا جلسه اول را رایگان برگزار می نمایید حتما بنویسید چرا که ترغیب کننده است. نکته بعدی اینکه در سایتهای معتبر و پربازدید که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند ایران مدرس)، آگهی خودتان را درج کنید. با این توضیحات امکان استخدام شدن شما به عنوان معلم خصوصی در تهران و کل ایران افزایش می یابد.

مقایسه جذب شاگرد مستقیم و استخدام در موسسات تدریس خصوصی تهران

در این بخش جذب شاگرد با استفاده از استخدامی در آموزشگاههای تهران و کل ایران را با جذب شاگرد مستقیم از طریق درج تبلیغات تدریس خصوصی در سایتهای تخصصی مانند ایران مدرس مقایسه می کنیم. اگر در شروع راه هستید بهتر است از هر دو روش به صورت همزمان استفاده کنید. همکاری با آموزشگاههای علمی و آزاد هم مزایای خودش را دارد. وقتی در چنین موسساتی جذب می شوید سابقه کاری شما افزایش می یابد و اگر موسسه معتبر باشد بعدا در رزومه کاری خودتان می توانید به آن اشاره نمایید. البته از استخدامی در موسسات نباید انتظار درآمد خیلی بالایی داشته باشید ولی برای پیدا کردن سابقه کار و آشنایی با روند انجام کار مفید است. وقتی خودتان مستقیم شاگرد بگیرید مسلما در بلند مدت به نفع شما خواهد بود و در نهایت به موفقیت و درآمدهای بیشتری خواهید رسید.

پیشنهاد می شود جستجوی عبارت هایی مانند کانال تلگرام استخدام مدارس غیرانتفاعی تهران، استخدام مدارس غیرانتفاعی دخترانه و …. را کنار بگذارید. با فعالیت در زمینه تدریس به صورت حق التدریس نمی توانید به درآمدهای عالی برسید. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس دروس مقطع دبستان، ریاضی و علوم ابتدایی و … قصد فعالیت دارید می توانید در گوگل عبارت هایی مانند استخدام معلم ابتدایی در تهرانپارس، شرق تهران، سعادت آباد، غرب تهران و …. را جستجو کنید. موسساتی را به شما نشان خواهد داد که به معلم ابتدایی نیاز دارند. اما با عضویت در وب سایت (ایران مدرس) و درج تبلیغات تدریس خصوصی مشخصات شما به صورت مستقیم نمایش داده شده و می توانید از کل تهران و حتی از کل ایران جذب شاگرد داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله کانال استخدام معلم خصوصی را بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله در رابطه با استخدام جدید مدرس و استاد خصوصی در تهران با و بدون سابقه توضیح داده شد. روش خوبی برای جذب شاگرد معرفی گردید که از آن با عنوان استخدام مستقیم و بدون واسطه یاد کردیم. با عضویت در ایران مدرس و درج تبلیغ تدریس خصوصی در آن می توانید بدون هیچ واسطه ای شاگرد جذب نموده و توسط خود متقاضیان کلاس خصوصی به راحتی استخدام گردید.

برچسب ها : استخدام معلم خصوصی,استخدام مدرس خصوصی,استخدام تدریس خصوصی

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها