ایجاد ۳۰۰۰ فرصت شغلی در سال گذشته برای مددجویان کمیته امداد مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: سه هزار فرصت شغلی سال گذشته توسط کمیته امداد استان مرکزی برای مددجویان این نهاد با اعطای تسهیلات اشتغال ایجاد شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد شامگاه شنبه در آئین افتتاح بازارچه بزرگ رمضان در اراک، با اشاره به فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در زمینه اشتغال مددجویان تحت پوشش اظهار داشت: سال گذشته با همراهی بانک‌های عامل و مددجویان کمیته امداد بیش از سه هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در حوزه اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شده است.
وی بیان کرد: حداقل میزان تسهیلات مشاغل خانگی ۵۰ میلیون و حداکثر ۵۰۰ میلیون ریال است و با توجه به نوع فعالیت، اعطای وام بررسی و کارشناسی لازم انجام می‌شود.
موسی نژاد گفت: امیدواریم فضایی ایجاد شود تا بتوانیم برای مددجویان شغل ایجاد و آن‌ها را توانمند کنیم البته اغلب این خانوارها از پوشش کمیته امداد خارج شده و کار آفرین هستند و در عرصه کار آفرینی فعالیت می‌کنند.
وی بیان کرد: این بازارچه از ۴۰ غرفه شامل دستاوردهای افراد سرپرست خانوار و تحت حمایت کمیته امداد استان تشکیل شده و ۲۳ نفر از این افراد را بانوان سرپرست خانواده تشکیل می‌دهند.
موسی نژاد گفت: برپایی بازارچه رمضان در استان تاکنون ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی را به دنبال داشته و کمیته امداد برای این میزان اشتغال ۵.۵ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی اظهار کرد: این بازارچه از امروز (۲۸ اردیبهشت) به مدت یک هفته در دبیرستان امام علی (ع) آماده بازدید مردم شهر اراک است.

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها