استخدام استانداری گیلان سال ۹۷ (خبر جدید)

استخدام استانداری گیلان سال ۹۷

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

خبر ۱۶ بهمن ۹۷ – افتتاح ۲۷۴ طرح اشتغال فراگیر و روستایی در سیاهکل

استاندار گیلان در چهارمین روز از دهه فجر، ۲۷۴ طرح اشتغال فراگیر و روستایی را به طور همزمان در شهرستان سیاهکل افتتاح کرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۷ آذر ۹۷ – ۱.۲ میلیارد تومان برای اشتغال فراگیر و روستایی گیلان اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با تاکید بر جذب حداکثری تسهیلات اشتغال‌زایی این استان، گفت: اعتبارات اشتغال فراگیر و روستایی گیلان در سال جاری ۱.۲ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد احمدی بعدازظهر دوشنبه در نشست رفع موانع تولید رودسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در حوزه تولید و اشتغال استان گیلان طی سال جاری اختصاص‌یافته است.
احمدی با بیان اینکه سهم شهرستان رودسر از این اعتبارات ۶۲ میلیارد تومان است، افزود: تمامی دستگاه‌ها باید برای جذب حداکثری این اعتبارات تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی برای تولید نیازمند به جذب این اعتبارات هستند، گفت: باید برای رونق تولید تحرکات و اقدامات بیشتری انجام شود. یکی از مهم‌ترین وظایف ما حمایت از تولید است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم منابع موردنیاز تولید را به تولیدکنندگان برسانیم، تاکید کرد: بانک‌ها به‌جای نگاه سخت‌گیرانه در این حوزه‌ باید آموزش محور عمل کنند.
احمدی تشکیل شورای معادن و ساماندهی آب‌بندان‌ها در استان گیلان را دو اتفاق مهم برشمرد و ادامه داد: تشکیل این شورا با کار کارشناسی دقیق صورت گرفته و شیوه‌نامه‌های آن به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است.
۲۱ میلیارد تومان تسهیلات فراگیر و روستایی در رودسر پرداخت شد
در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری رودسر به روند پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: اقدامات خوبی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان انجام شده است.
علی وارسته با اشاره به فعالیت ۸۲ واحد صنعتی در شهرستان رودسر، افزود: در سال گذشته در قالب طرح کارا تسهیلات اشتغال‌زایی به نیمی از متقاضیان در شهرستان رودسر پرداخت شد.
وی با بیان اینکه از مجموع سهم شهرستان رودسر در اشتغال روستایی ۱۴ میلیارد تومان یعنی معادل حدود ۷۰ درصد پرداخت شده است، گفت: در اشتغال فراگیر نیز۷میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

منبع : خبرگزاری مهر


خبر ۱۳ آبان ۹۷ – توسعه اشتغالزایی در بندرانزلی مهمترین وظیفه فرماندار جدید است

استاندار گیلان تاکید کرد: توسعه و افزایش اشتغالزایی برای جوانان در شهرستان انزلی باید در اولویت کارهای فرماندار جدی قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار انزلی که در سالن آمفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی برگزار شد، اظهارکرد: انزلی دارای ویژگی‌های متمایز و برجسته ای به لحاظ جغرافیایی و گردشگری بوده و دارای بزرگترین و قدیمی‌ترین بندر استان است.

سالاری با اشاره به وجود مواهب الهی همچون تالاب و دریای خزر در انزلی، افزود: باید در استفاده از این مواهب و ظرفیت‌های طبیعی با رعایت عدم تعارض با اصل محیط زیست، توفیقات خوبی کسب کنیم.
وی وجود منطقه آزاد را یک موقعیت متمایز و قابل توجه برای انزلی و استان گیلان دانست و تاکید کرد: معتقدم منطقه آزاد انزلی ظرفیت مهمی برای شهرستان انزلی است و باید منافع آن به شهرستان و استان و در نهایت کشور برگردد.
استاندار گیلان با بیان اینکه مهمترین ماموریت فرماندار جدید استفاده از ظرفیت این منطقه برای افزایش اشتغالزایی شهرستان انزلی است، گفت: این شهرستان به لحاظ ورزشی به تنهایی دارای مدال‌های مختلف در مقایسه با کشور است و در حوزه هنری هم ظرفیت بالقوه ای دارد که باید به آن نیز به شکل ویژه ای توجه شود.
سالاری با اشاره به وجود ظرفیت‌های متمایز در انزلی نسبت به سایر شهرهای استان، افزود: این ظرفیت‌ها نیازمند نگاه، اقدام و پیگیری جامع بوده و باید از ظرفیت خود مردم برای پیشرفت این شهر در سایه خرد جمعی استفاده کرد.
وی با تاکید بر اینکه نباید به رغم وجود ظرفیت‌های بسیار در انزلی شاهد بیکاری جوانان باشیم، تصریح کرد: فرماندار جدید باید با استفاده از این ظرفیت‌ها و مشارکت‌های مردمی و مسئولان آنها را شناسایی و به درستی استفاده کند.
استاندار گیلان بر ضرورت ایجاد و تامین فضای آرام کسب و کار تاکید کرد و گفت: باید گام‌های مفیدی برای این شهر ساحلی در سایه تعامل و همدلی برداشته شود. وجود هدف‌گذاری سبب کسب نتیجه مطلوب‌تر خواهد شد.
گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «میرشمس مومنی زاده» فرماندار سابق انزلی «اسماعیل حیدری آزاد» به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۱۶ مرداد ۹۷ – تصویب۱۱۷۴ طرح اشتغالزایی در گیلان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه تاکنون هزار و ۱۷۴ طرح اشتغالزایی در کارگروه فنی استان تصویب شده است، گفت: این میزان معادل ۲۴ درصد سهم ابلاغی به گیلان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علیزاده ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: سهم ابلاغی اشتغال روستایی و عشایری در استان گیلان ۳۰۸ میلیارد تومان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه از این میزان ۱۷۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تاکنون به بانک های عامل تخصص داده شده است، افزود: تاکنون ۵ هزار و ۱۷ طرح در سرفصل های مختلف اشتغال روستایی با ۹۲۴ میلیارد تومان و اشتغال زایی هشت هزار و ۹۳۷ نفر معادل ۱۷۰درصد سهمیه ابلاغی به بانک ها ارسال شده است.
وی در ادامه با اشاره به تفکیک بانک ها، گفت: از این میزان ۲۰۸ میلیارد تومان مربوط به بانک توسعه و تعاون معادل چهار برابر سهمیه ابلاغی، ۹۰ میلیادر و ۹۰۰ میلیون تومان پست بانک معادل ۱۷۰درصد سهمیه ابلاغی و ۱۷۹ میلیارد تومان بانک کشاورزی معادل ۱۱۶درصد سهمیه ابلاغی و ۴۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز مربوط به صندوق کارآفرین امید معادل ۸۹ درصد سهمیه ابلاغی به این بانک بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه تعداد کل طرح های مصوب شده در استان هزار و ۱۷۴ طرح با مبلغ ۷۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: پیش بینی شده این میزان طرح برای هزار و ۹۰۵ نفر فرصت شغلی ایجاد می کند.
وی با بیان اینکه در مجموع ۲۴ درصد سهم ابلاغی به استان گیلان مصوب شده است، تصریح کرد: در این میان هزار و ۱۴۰ فقره از طرح های ارائه شده با مبلغ ۵۵ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان به انعقاد قرار منتهی شده است که برای هزار و ۵۶۳ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده و ۱۸ درصد سهم کل استان است.
علیزاده با بیات اینکه تاکنون هزار و ۶۰ فقره از طرح های مصوب و معرفی شده به بانک معادل ۴۶ میلیادر و ۳۰۶ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است، یادآورشد: این میزان طرح برای هزار و ۴۱۶ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است و معادل ۱۵ درصد سهم استان است.
وی به میزان درصد پرداخت تسهیلات در سطح شهرستان های استان گیلان نیز اشاره کرد و افزود: در این میان آستانه اشرفیه با ۶۵ درصد مقام نخست و شهرستان رشت نیز با توجه به مشکلات و موانع موجود در پرداخت تسهیلات با ۳ درصد در جایگاه شانزدهم استان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۱۳ تیر ۹۷ – تصویب ۱۲۰ طرح اشتغالزا در گیلانغرب

جانشین معاون استاندار گیلان گفت: طرحی ۳۲ محوری برای ایجاد اشتغال در گیلان تدوین شده که ۷۰ هزار شغل در استان ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آرش فرزام‌صفت عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغلال و کارآفرینی استان گیلان در رشت اظهار داشت: در حال حاضر ۱۶ طرح بزرگ به‌منظور ارائه تسهیلات اشتغالزا در حال بررسی است که در مجموع ۷۱۸ میلیارد ریال ارزش دارد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اعلام اینکه ۵۰۴ طرح به ارزش ۲ هزار و ۴۷۱ میلیارد ریال به منظور ارائه تسهیلات اشتغالزا در حال اصلاح است گفت: تا امروز ۲ هزار و ۲۹ طرح به ارزش ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده است.

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تعداد طرح‌های ارائه شده به بانک‌ها جهت دریافت تسهیلات اشتغالزا تا پایان هفته به ۲ هزار و ۵۴۹ طرح به ارزش ۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال می‌رسد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر هزار واحد بومگردی اماده معرفی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات اشتغالزا هستند افزود: نرخ سود تسهیلات اشتغالزا در حوزه اشتغال فراگیر در گیلان بالا است و به همین دلیل استقبال مناسبی از آن نشده است اما با این وجود ۱۵ طرح از بانک‌ها تسهیلات گرفته‌اند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه طرحی ۳۲ محوری جهت اشتغالزایی در استان گیلان تدوین شده است تصریح کرد: گیلان ۱۴۰ هزار بیکار دارد و اجرای این طرح ۷۰ هزار شغل ایجاد می‌کند.

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان ارزش ریالی این طرح اشتغالزا را ۶۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: ۸۰ درصد این مبلغ توسط سرمایه‌‌گذاران تامین می‌شود و در همین راستا باید همکاری‌های لازم با سرمایه‌گذاران انجام شود.

فرزام صفت با بیان اینکه استان گیلان دارای ۲ هزار و ۱۰۰ پهنه آب‌بندان است خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌هایی مانند ساخت کلبه‌های شناور، احداث پل‌های چوبی و ساخت رستوران‌های شناور سبب توسعه گردشگری در استان گیلان می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده تا ۳سال آینده ۵ هزار واحد بومگردی در گیلان ساخته می‌شود خاطرنشان کرد: تاکنون هزار واحد از این واحدها آماده شده است.

وی با اعلام اینکه احداث واحدهای بومگردی می‌تواند ۲ هزار شغل در استان گیلان ایجاد کند عنوان داشت: در حال حاضر ۱۷ روستا به عنوان “روستای بدون بیکار” در نظر گرفته شده و قرار است ۲۲ هزار نفر در این روستاها شاغل شوند.

مدیرکل کار, تعاون و رفاه اجتماعی استان گیلان در این جلسه با اعلام اینکه تاکنون ۱۴ هزار و ۹۵۰ درخواست در حوزه ارائه تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری اخذ شده است گفت: از این میان ۴ هزار و ۷۰۰ پرونده در حال رفع نواقص است.

محمود ایزددوست با اعلام اینکه ۳ هزار و ۳۰۴ پرونده در راستای ارائه تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری در حال بررسی است عنوان داشت: ۷۱۰ پرونده در کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان‌ها بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲۹ پرونده در راستای ارائه تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری در حال نهایی شدن است خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزار و ۸۰۲ پرونده در بانک‌ها وجود دارد که در نوبت دریافت تسهیلات است.

منبع: خبرگزاری تسنیم


خبر ۹ تیر ۹۷ – تصویب ۱۲۰ طرح اشتغالزا در گیلانغرب

سرپرست فرمانداری گیلانغرب از تصویب ۱۲۰ طرح اشتغالزا با ۱۰۳ میلیارد ریال اعتبار در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، کوروش محمودیان روز شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب ، منابع تامین اعتبار برای اجرای این طرح ها را از محل اعتبارات اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری ذکر کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از طرح های در دست اقدام در بخش های کشاورزی ، صنعتی و خدماتی ، زمینه اشتغال ۱۷۹ تن از افراد جویای کار منطقه فراهم می شود.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب اضافه کرد که از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۲ طرح با ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۲۹۰ تن در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب به تصویب رسید که تاکنون حدود نیمی از تسهیلات مورد نظر به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.
محمودیان بیان کرد: در یکسال گذشته بیش از ۴۰۰ طرح با بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۵۱۹ تن در این شهرستان به تصویب رسیده است.
وی بر لزوم تلاش همه دستگاه ها و همراهی بانک های عامل به منظور تحقق برنامه های دولت برای رفع معضل بیکاری و توجه به رونق اقتصادی منطقه تاکید کرد.
گیلانغرب با بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا


خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۷ – ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی با احداث اسکله تفریحی در بندر انزلی

استاندار گیلان با اشاره به اینکه آمادگی لازم برای پرداخت تسهیلات در حوزه توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال وجود دارد، گفت: احداث اسکله تفریحی بندرانزلی ظرفیت ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری در نشست هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاران شهرستان انزلی که بعدازظهر شنبه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر فصل پیش از اعتبارات و بودجه ریزی در استان است، پیشنهادات دریافت و اولویت بندی شده و توزیع اعتبارات در شهرها و روستاها براساس آن انجام می شود.
وی با اشاره به سه محور مهم تعیین شده در راستای توسعه استان گیلان، افزود: برنامه ریزی ها در راستای تحقق و توسعه این سه محور انجام می شود.
استاندار گیلان با تاکید برلزوم توجه به حوزه کشاورزی و ساماندهی امور مربوط به آن، گفت: ارتقا و افزایش بهره بروری در حوزه کشاورزی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی در ادامه همچنین توجه به ایجاد فرصت های شغلی را یکی دیگر از اولویت ها در سطح استان گیلان عنوان و خاطرنشان کرد: حفظ فرصت های شغلی و افزایش درآمد برای شاغلین مهم ترین مسئله حال حاضر در سطح استان است.
سالاری با اشاره به سفر ۴۴ میلیون ایرانی در سال گذشته به استان گیلان، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت استان گیلان در حوزه گردشگری اعم از طبیعی و دریایی می توانیم با ایجاد مراکز گردشگری وتفرجگاه های دریایی، بوم گردی، توریسم ورزشی و تله کابین با جذب گردشگر فرصت های شغلی ایجاد کرده و همچنین درآمدی برای استان و شهرستان ها کسب کنیم.
وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه حوزه گردشگری به ویژه گردشگری دریایی آمادگی خود را اعلام کرده است، افزود: آمادگی لازم برای پرداخت تسهیلات برای انجام پروژه در جوار یا داخل تالاب و ایجاد و ساخت انواع سازه های شناور و رستوران حتی در ساحل وجود دارد.
استاندار گیلان با اشاره به ساخت اسکله تفریحی در بندرانزلی، گفت: این اسلکه ظرفیت ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی را دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه امروز یکی از سیاست های دولت حرکت به سمت اشتغالزایی ارزان قیمت است، خاطرنشان کرد: برخورد با دستفروشان در راستای ساخت اسکله تفریحی اصلا درست نبوده بلکه شهرداری باید طرح برای ساماندهی این افراد ارائه دهد.
سالاری با بیان اینکه برای توسعه بخش های مختلف نباید تنها به حمایت های دولتی تکیه شود بلکه باید از مشارکت بخش خصوصی نیز بهره گیری شود، اظهار کرد: برای ساخت پیاده راه و اسکله های چوبی هشت میلیار تومان تسهیلات برای ۴ تالاب اعتبار در نظرگرفته شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

 


خبر ۲۴ اریبهشت ۹۶ – تخصیص۶هزار میلیاردتومان برای ایجادشغل

خبرگزاری مهر : معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع انسانی استانداری گیلان ازتخصیص شش هزار میلیاردتومان اعتباربرای ایجاد شغل در سطح روستاها از شهریور ماه آتی خبر داد و گفت: ظرفیت روستاها شناسایی شود.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین اصغریان در همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی که عصر شنبه در تالار نازنین شهرستان شفت برگزار می شود با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات ها سبب می شود که نظام مقدس اسلامی با قدرت بیشتری به مسیر خود ادامه دهد.
وی با بیان اینکه بسیاری در تلاش هستند تا این حضور حداکثری به وجود نیاید، افزود: ملت ایران همیشه نشان داده اند که در صحنه های حساس حضور حماسی و پرشوری داشته اند.
استفاده از الگوی جدید در اقتصاد کشور ضروری است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گیلان با اشاره به محوریت این همایش و تأکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: مقام معظم رهبری از سال ۸۹ موضوعی با عنوان اقتصاد مقاومتی و تحقق آن برای برون رفت از وابستگی اقتصادی با تکیه برتوان داخلی را مطرح کردند.
وی با بیان اینکه مقاوم کردن اقتصاد در برابر تحریم ها تنها راه حل موجود درزمینه فشارهای خارجی است، خاطرنشان کرد: با توجه به توان بالای نظامی و دفاعی در ایران، دشمنان تنها را آسیب و فشار بر نظام مقدس اسلامی را استفاده از تحریم های اقتصادی و استحاله فرهنگی می دانند.
اصغریان برون گرا بودن (توجه به صادارات)، اقتصاد درون زا(تکیه برتوان داخلی)، دانش بنیان بودن (استفاده از تکنولوژی روز دنیا) را از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی عنوان و خاطرنشان کرد: تحقق این اقتصاد سبب ایجاد فرصت های شغلی و کاهش نرخ بیکاری در سطح جامعه می شود.
وی با تأکید برضرورت ایجاد الگوی جدید اقتصادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مقابله با توطئه های دشمنان، تصریح کرد: با توجه به مولفه ها و تهدیدهای خارجی بر علیه نظام مقدس اسلامی در حوزه اقتصادی نمی توانیم از هیچ کشوری الگو برداری کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گیلان برنامه ریزی مناسب واستفاده از  دانش روز را لازمه تحقق این نوع از اقتصاد عنوان کرد و یادآورشد: داشتن باور به توان داخلی از رکن های اصلی مقاوم کردن اقتصاد در برابر هجمه های خارجی است.
وی در ادامه با بیان اینکه برهمین اساس توجه به پتانسیل و ظرفیت روستاها در حوزه های مختلف حائز اهمیت است، اظهار کرد: متاسفانه با داشتن ظرفیت های بسیار فراوان در حوزه روستایی هنوز نتوانسته ایم به صورت شایسته از این پتانسیل ها بهره برداری کنیم.
اختصاص ۵میلیارد دلار برای توسعه اقتصاد روستاها
اصغریان با اشاره به اینکه بر اساس همکاری دولت و مجلس پنج میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اقتصاد روستاها در نظر گرفته شده است، افزود: حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار معادل شش هزار میلیارد تومان از شهریور ماه سال جاری برای ایجاد اشتغال در سطح روستاهااختصاص خواهد یافت و به همین دلیل باید از همین زمان به فکر برنامه ریزی مناسب برای بهره برداری درست از این اعتبارات باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گیلان با تأکید براینکه در این میان نقش بخشداران، دهیاران و شوراهای روستایی بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: با شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل ها در سطح روستاها می توانیم از این منابع به درستی وبرای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید زیرساخت های مناسب در زمینه توسعه حوزه های کشاورزی، گردشگری، صنعتی و فرهنگی ایجاد شود، تصریح کرد: شناسایی زنجیره های اقتصاد مقامتی در این حوزه می تواند کمک فراوانی به تحقق این اقتصاد در سطح استان داشته باشد.
اصغریان برقراری عدالت اجتماعی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را از تأکیدات مقام معظم رهبری و یکی از سیاست های دولت دانست و یادآورشد: متاسفانه در سال های گذشته امکانات به صورت عادلانه در سطح کشور تقسیم نشده است.


خبر ۱۱ مرداد ۹۵ – ایجاد ۲۵۰۰ شغل در حوزه صنعت گیلان تا پایان سال

خبرگزاری ایلنا: رئیس‌سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: امسال بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در گیلان صورت خواهد گرفت که این حجم سرمایه گذاری علیرغم تحریم ها و مشکلات در طول تاریخ استان بی‌سابقه بوده است.
دکتر علی منتظری با حضور در دفتر خبرگزاری ایلنا در گیلان که در آستانه روز خبرنگار با بازدید و دیدار با سرپرست و خبرنگاران این خبرگزاری انجام شد، در گفت و گویی در مورد وضعیت کلی صنعت گیلان گفت: علی رغم همه مشکلاتی که وجود دارد برآورد ما این است که پیشرفت خوبی در حال وقوع است.
وی افزود: صحبت‌های ما بر اساس‌آمار و اطلاعات کشوری بوده و استان هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: اعتقاد ما در گذشته نیز این بوده که آمار و اطلاعات برای خود دارای قداست است و بر اساس این آمار در کشور برنامه ریزی صورت می گیرد.
وی افزود: در سال ۹۲ در دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومانی در گیلان صورت گرفت که این آمار در سال ۹۳ با رشد همراه بوده و به مبلغ ۴۴۰ میلیارد تومان رسید.
منتظری بیان داشت: طبق آمارهای موجود مبلغ سرمایه‌گذاری در سال ۹۴ به ۷۲۰ میلیارد تومان رسید که امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در گیلان صورت خواهد گرفت که این حجم سرمایه‌گذاری علیرغم تحریم‌ها و مشکلات در طول تاریخ استان بی‌سابقه بوده است.
منتظری افزود: باتوجه به اینکه فضای تحریم‌ها باز نشده و استکبار جهانی در حال ایجاد مشکل است، اما در گیلان این اتفاقات مثبت رخ داده است.
این مسئول با بیان اینکه برخی انتظار دارند سریعاً قفل تحریم‌ها باز شود، افزود:تحریم ها یکساله اتفاق نیفتاده که یک جا برداشته شود.
منتظری بیان داشت: سویفت با فرآیند چندین مرحله ای بسته شد و اگر بخواهد باز شود باید مراحل و مدت زمان آن طی شود.
وی با انتقاد از افرادی که بدون نظر کارشناسی عنوان می‌کنند برجام حاصلی برای کشور نداشته است افزود:در دو ماه آینده یکی از بزرگترین کارخانجات ام. دی. اف کشور در همین شرایط سخت با مجهزترین ماشین آلات دنیا از آلمان و ایتالیا که از این تکنولوژی فقط در یک جای دیگر دنیا استفاده شده با اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.
این مسئول موفق صنعتی گیلان افزود: پروژه تولید ام. دی. اف در خاورمیانه بی نظیر است و بزرگترین واحد این صنایع در کشور محسوب می شود.
وی تصریح کرد: این پروژه صنایع پایین دستی زیادی داشته و با توجه به اینکه مواد اولیه این کارخانه از ضایعات چوب است، کشاورزی گیلان را با زراعت چوب متحول خواهد کرد.
منتظری بیان داشت: با شرایط فعلی تعهد می‌کنیم در ۵ سال آینده کل استان به سمت زراعت چوب حرکت کند.
وی افزود: از مجموع ۱ میلیون ۶۰۰ هزار متر مکعب چوب مورد نیاز کشور ،۱میلیون متر مکعب آن از این پس در گیلان تولید شده و از واردات چوب جلوگیری خواهد شد.
این مسئول گفت: تکنولوژی‌های جدید علی رغم اشتغال مستقیم پیامدهای مثبتی را نیز در پی دارد که باید دیده شود.
منتظری با بیان اینکه تا پایان امسال گیلان قطب صنایع سلولوزی کشور خواهد شد، افزود: هم اکنون به دنبال شهرک سلولوزی و مبل در گیلان هستیم که صنایع کوچک متعاقب صنایع بزرگ به وجود بیاید و این حرکت در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است.
وی افزود: سال جاری بصورت مستقیم در حوزه صنعت گیلان دو هزار و  پانصد شغل جدید ایجاد خواهد شد که با احتساب حوزه معدن و تجارت جمعاً ۱۰ هزار شغال تا پایان سال جاری ایجاد خواهد شد.
منتظری تصریح کرد: علی رغم اینکه متولی امر یک وزارتخانه دیگر است، اما سازمان صنایع خود را در راستای ایجاد اشتغال متعهد می داند.
وی با بیان اینکه در حال تلاش برای احیای واحدهای نیمه فعال صنعتی هستیم، افزود: این امر یعنی اینکه ما به دنبال ایجاد اشتغال برای جوانان گیلان هستیم.
این مسئول بیان داشت: آمار تجمعات کارگری در گیلان در سه سال گذشته دولت تدبیر و امید نسبت به سال‌های پیش بسیارکمتر شده است، افزود: ما در حال تلاش و بیان مشکلات کارگری استان هستیم در صورتی که متولی امر کار نبوده و وظیفه حمایت از کارفرما را داریم.
منتظری با بیان اینکه یکی از آسیب‌های جدی حال حاضر عدم انعکاس عملکردهای دولت است، افزود: رسانه ها باید در این حوزه همکاری کنند تا ظلمی درحق دولت رخ ندهد.
وی با بیان اینکه تاکنون سازمان را هرگز اجازه دخالت در مسایل سیاسی نداده ام، افزود: عوامل اقتصادی دولت دارای تجربه بوده و ما هم موظفیم در همین چارچوب حرکت کنیم.
وی افزود: در سازمان صنعت و معدن به اندازه کافی طرح مصوب شده است و در حال حاضر واحدها باید هرچه سریع‌تر تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کرده و تعهد اشتغالی که دارند را تحقق بخشند.
منتظری با بیان اینکه درحال حاضر تمام دغدغه سازمان صنعت دریافت تسهیلات واحدها از بانک‌ها است، افزود: برخی افراد که می‌خواهند از این فضا سوء استفاده کنند باید ببینند که اقدامات موثر و مطلوبی در حال انجام است.
وی ضمن تشکر از همکاری های سرپرستی خبرگزاری ایلنا در گیلان به جهت انعکاس شفاف عملکرد دولت تدبیر و امید و حمایت از مدیران تلاشگر که مرتبط با حوزه صنعت و کار هستند، گفت: سازمان صنعت و معدن آمادگی دارد تا همکاری خود را با سرپرستی این خبرگزاری در گیلان گسترش داده تا نگرانی‌ها و دغدغه های مسایل کارگری نیز برطرف شود.

 


 

 خبر ۳مرداد ۹۵ – مصاحبه آزمون شهرداری‌ها استان گیلان

پذیرفته شدگان محترم سه برابر ظرفیت رشته های شغلی مأمور حراست ، مسئول خدمات مالی، کارشناس امور اداری ، حسابدار ،کارشناس امور حقوقی ، کارشناس روابط عمومی ، متصدی امور دفتری از آنجائیکه بر اساس بند ۵ مصوبه مورخ ۲۳/ ۴/ ۱۳۹۵ کمیته نظارت بر آزمون استخدام پیمانی شهرداری‌های استان  مقرر گردید مصاحبه از شما در روز چهارشنبه مورخ ۱۳/ ۵/ ۱۳۹۵ در سالن الغدیر استانداری به نشانی رشت – بلوار معلم – استانداری گیلان صورت پذیرد. شایسته است با در دست داشتن کارت ملی رأس ساعت ۸ صبح در مکان مذکور حضور بهم‌رسانید. عدم حضور در زمان تعیین شده به منزله انصراف می باشد.

((پذیرفته شدگان محترم سه برابر ظرفیت رشته های شغلی کارشناس باغبانی ،کارشناس شهرسازی ، مهندس راه و ساختمان ، کارشناس محیط زیست ، کارشناس امور حمل و نقل و آرشتیکت از آنجائیکه بر اساس بند ۵ مصوبه مورخ ۲۳/ ۴/ ۱۳۹۵ کمیته نظارت بر آزمون استخدام پیمانی شهرداری‌ها‌ی استان مقرر گردید مصاحبه از شما در روز چهارشنبه مورخ ۱۳/ ۵/ ۱۳۹۵ در سالن الغدیر استانداری به نشانی رشت – بلوار معلم – استانداری گیلان صورت پذیرد. شایسته است با در دست داشتن کارت ملی رأس ساعت۱۴ در مکان مذکور حضور بهم‌رسانید. عدم حضور در زمان تعیین شده به منزله انصراف می باشد.


 خبر ۱۳ دی استخدام :  نتایج استخدامی اداره کل بیمه سلامت  اعلام شد

فهرست قبول شدگان آزمون استخدامی پیمانی مورخ ۹۲/۴/۱۴ اداره کل بیمه سلامت استان گیلان

خبر ۱۳ دی استخدام :  نتایج استخدامی هواشناسی اعلام شد

فهرست پذیرفته شدگان اصلی وذخیره آزمون استخدامی مورخه ۱۴/۰۴/۱۳۹۲فهرست پذیرفته شدگان اصلی وذخیره آزمون استخدامی مورخه ۱۴/۰۴/۱۳۹۲ بشرح ذیل اعلام میگردد

لینک اعلام نتایج

خبر ۱۰ دی استخدام : اسامی نهایی قبول شدگان آزمون استخدامی مورخ ۱۴/۰۴/۹۲

باستناد نامه شماره ۲۴۳۴۲/۶/۸۰/۹۳ مورخ ۰۴/۱۰/۹۳ معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان فهرست نهایی قبول شدگان آزمون استخدامی مورخ  ۱۴/۰۴/۹۲ این اداره کل به شرح جدول ذیل اعلام می گردد.جذب نهایی پذیرفته شدگان اصلی آزمون پس از  طی مراحل گزینش و سایر مراحل استخدام خواهد بود.دعوت به کار نفرات ذخیره منوط به انصراف نفرات اصلی می باشد.

لینک اعلام نتایج

خبر ۹ دی استخدام :قابل توجه شرکت کنندگان محترم آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۲/۴/۱۴ استانداری گیلان

با عنایت به نامه شماره  ۹۳/۸۰/۶/۲۴۳۴۲ مورخ ۹۳/۱۰/۴ استانداری محترم گیلان به پیوست اسامی یک و نیم برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مذکور جهت اطلاع اعلام می گردد.
بدیهی است تمامی نفرات اصلی و ذخیره از تاریخ  ۹۳/۱۰/۱۴ لغایت  ۹۳/۱۰/۱۶  با در دست داشتن مدارک ذیل به واحد امور اداری واقع در میدان دکتر حشمت –ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی گیلان  مراجعه نمایند .ضمنا جذب نهایی قبول شدگان منوط به تایید معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و تامین اعتبار از سوی معاونت محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهورو انجام مراحل گزینش می باشد.
مدارک مورد نیاز جهت مراجعه حضوری:
۱-    ۶ قطعه عکس
۲-    اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
۳-    آخرین مدرک تحصیلی
جهت دریافت اسامی اینجا کلیک نمایید.
خبر ۱۴ آبان ۹۲- اعلام زمان مصاحبه و مدارک مورد نیاز
کلیه پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی ۹۲/۴/۱۴ ( که دستگاه اجرایی انتخابی استانداری بوده است ) در رشته های شغلی کشوری مدنی ، حسابدار ، راه و ساختمان روز چهارشنبه ۹۲/۸/۱۵راس ساعت ۸ صبح و کلیه پذیرفته شدگان در رشته های شغلی مسئول دفتر ، مامور حراست ، تحلیل گر سیستم در روز پنجشنبه مورخ ۹۲/۸/۱۶ راس ساعت ۸ صبح جهت انجام مصاحبه تخصصی به همراه مدارک و مستندات زیر به استانداری مراجعه نمایند.اصل شناسنامه و کارت ملی
اصل مدرک تحصیلی و پایان خدمت
مستندات مربوط به بومی بودن برابر مفاد انتشار آگهی
اصل مدارک مربوط به ایثارگری
اصل مدارک مربوط به معلولیت
اصل و تصویر آموزش های طی شده مربوط به رشته شغلی ، کتاب ، تالیف ، ترجمه ، پایان نامه تخصصی ، مقالات چاپ شده
خبر۱۱ مرداد  ۹۲ – نتایج اعلام شد

داوطلبان گرامی لازم به یاد آوری است بر اساس مفاد انتشار آگهی :۱- مدارک پذیرفته شدگان در چارچوب ضوابط و مقررات و شرایط مندرج در آگهی منتشره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و شرکت در آزمون به منزله تایید مدارک نمی باشد. لذا مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل مربوط به امتحان، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلا اثر می گردد.۲- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی، حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی را کسب کرده اند به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی می باشد.۳- لیست پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت بر اساس حروف الفبا مرتب شده و ملاک تقدم داوطلبان نمی باشد.۴- در رشته شغلی شهرهایی که فاقد نام پذیرفته شده می باشد، هیچ یک از داوطلبان موفق به کسب حد نصاب لازم در آزمون نشده اند.۵- کارکنان غیر رسمی و همچنین نیروهای شرکتی به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (۲) درصد و حداکثر (۲۰) درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار شده اند.۶- ایثارگران و معلولین از سهمیه قانونی بر اساس مفاد انتشار آگهی برخوردار شده اند.۷- زمان برگزاری مصاحبه تخصصی از طریق دستگاه اجرایی ذیربط به اطلاع پذیرفته شدگان واجد شرایط خواهد رسید.دریافت لیست قبول شدگان سه برابر ظرفیتدریافت نمرات آزمون

معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان گفت : نتایج آزمون کتبی استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی از بامداد روز یکشنبه در پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان به نشانی http://www.gilan.ir قابل دسترسی است و داوطلبان می توانندبرای اطلاع از نتایج این آزمون و شرایط مراحل پس از قبولی به این پایگاه مراجعه کنند .صفرعلی کریمی با بیان اینکه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پس از بررسی مدارک و انجام مراحل مصاحبه و گزینش مشخص می شوند گفت : نتایج اعلام شده ۳ برابر ظرفیت هرپست سازمانی است و از پذیرفته شدگان این مرحله به ترتیب بالاترین نمرات آزمون برای انجام مصاحبه های تخصصی و گزینش از طریق دستگاههای اجرایی دعوت بعمل می آید .

گفتنی است : آزمون استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی با حضور ۱۵ هزار و ۸۰۰ داوطلب در۸۳ رشته شغلی چهاردهم تیرماه برگزار شد .

خبر ۱۲ مرداد – معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان گفت : نتایج آزمون کتبی استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی از بامداد روز یکشنبه در پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان به نشانی http://www.gilan.ir قابل دسترسی است و داوطلبان می توانندبرای اطلاع از نتایج این آزمون و شرایط مراحل پس از قبولی به این پایگاه مراجعه کنند .صفرعلی کریمی با بیان اینکه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پس از بررسی مدارک و انجام مراحل مصاحبه و گزینش مشخص می شوند گفت : نتایج اعلام شده ۳ برابر ظرفیت هرپست سازمانی است و از پذیرفته شدگان این مرحله به ترتیب بالاترین نمرات آزمون برای انجام مصاحبه های تخصصی و گزینش از طریق دستگاههای اجرایی دعوت بعمل می آید .گفتنی است : آزمون استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی با حضور ۱۵ هزار و ۸۰۰ داوطلب در۸۳ رشته شغلی چهاردهم تیرماه برگزار شد .
خبر ۳۱ تیر -نتایج اولیه آزمون استخدامی استانداری گیلان نیمه مرداد اعلام می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان در جریان بازدید استاندار از روند برگزاری آزمون استخدامی استانداری و دستگاه های اجرایی از اعلام نتایج اولیه این آزمون در نیمه مرداد امسال خبر داد.
نتایج اولیه آزمون استخدامی استانداری گیلان نیمه مرداد اعلام می شودبه گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، ˈصفر علی کریمی پاشاکیˈ در ادامه این بازدید که با حضور ˈکیهان هاشم نیاˈ استاندار گیلان در حوزه امتحانی دبیرستان برادران شهید نهی قناد انجام شد، اظهار کرد: آزمون استخدامی استانداری و دستگاه های اجرایی صبح امروز (جمعه) با حضور ۱۵ هزار و ۸۰۰ داوطلب در ۸۳ رشته شغلی برای استخدام در ۱۳ دستگاه اجرایی برگزار شد.وی افزود : شرکت کنندگان در این آزمون در مدت ۱۵۰ دقیقه به ۱۰۰ سوال عمومی و ۶۰ سوال اختصاصی بصورت ۴ گزینه ای پاسخ دادند.به گفته کریمی پاشاکی، آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در ۶۶ حوزه امتحانی در رشت برگزار شد.
http://zabanegooya.com/News/Item/1421/18/1421.htm
به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی استانداری و سایر دستگاههای اجرایی استان می رساند دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۵ تیر ۹۲ لغایت دوشنبه ۱۰ تیر ۹۲ از طریق پایگاه اطلاع رسانی استانداری به نشانی Azmoon.gilan.ir قابل دریافت می باشد. داوطلبان محترم در صورت مشاهده هرگونه مغایرت احتمالی در کارت ورود به جلسه آزمون می توانند مراتب را تا تاریخ ۱۱ تیر ۹۲ در ساعت اداری با شماره تلفن های زیر اعلام نمایند.۲۲۸۲۵۱۰ یا ۲۲۸۲۵۱۱ یا ۲۲۸۲۵۱۵ -۰۱۳۱
خبر ۴ اردیبهشت ۹۲ – آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی گیلان تیرماه برگزار می شود
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان گفت : آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان تیرماه برگزار می شود .
ˈ صفرعلی کریمی ˈ روز دوشنبه در نشست هماهنگی آزمون استخدام دستگاههای اجرایی که در استانداری برگزار شد ، افزود : با برگزاری این آزمون ۲۶۵ نفر در ۱۳ دستگاه اجرایی شامل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، ثبت احوال ، بهزیستی ، پزشکی قانونی ، انتقال خون ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بیمه سلامت ، ورزش و جوانان ، گمرک ، هواشناسی ، استانداری ، راه و شهر سازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جذب می شوند .
وی اظهار کرد : در این آزمون شرکت کنندگان به ۶۰ سئوال تخصصی و ۱۰۰ سئوال عمومی پاسخ می دهند .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر پیش از این برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان نام نویسی کرده اند ، گفت : افرادی که پیش از این موفق به نام نویسی نشده اند و یا در آن زمان واجد شرایط نبوده اند ، از چهارم تا دوازدهم اردیبهشت برای شرکت در این آزمون فرصت ثبت نام دارند .
کریمی افزود : داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه http://giIan.ir از شرایط و نحوه ثبت نام در این آزمون مطلع شوند .
وی تأکید کرد : آن دسته از داوطلبانی که پیش از این نام نویسی کرده اند نیاز به ثبت نام مجدد در این آزمون را ندارند .
مدیرکل حراست استانداری نیز در این نشست گفت : آندسته از افرادی که در رشته شغلی مأمور حراست شرکت کرده اند ، در صورت تمایل می توانند نسبت به تغییر رشته خود اقدام کنند .
اسماعیل بیگتن افزود : حراست استانداری گیلان با کمک دستگاههای اجرایی بیشترین حساسیت را در زمینه سلامت برگزاری امتحانات دارد .
موسوی مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استاندار گیلان نیز در این نشست گفت : آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در ۷۰ رشته شغلی در استان برگزار می شود .

خبر ۳ اردیبهشت ۹۲ -ثبت نام آزمون پیمانی از ۴/۳/۹۲ تا ۱۲/۳/۹۲ انجام می گیرد

شرایط (اصلاحیه) آن از فردا ۴/۳/۹۲ از همین سایت قابل دریافت می باشد.

خبر ۲ اردیبهشت ۹۲ -در این آزمون شرکت کنندگان به ۶۰ سئوال تخصصی و ۱۰۰ سئوال عمومی پاسخ می دهند.

صفرعلی کریمی درنشست هماهنگی آزمون استخدام دستگاههای اجرایی که در استانداری برگزار شد گفت : با انتشار آگهی این آزمون ۲۶۵ نفر در ۱۳ دستگاه اجرایی تعاون کار و رفاه اجتماعی ، ثبت احوال ، بهزیستی ، پزشکی قانونی ، انتقال خون ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بیمه ی سلامت ، ورزش و جوانان ، گمرک ، هواشناسی ، استانداری ، راه و شهر سازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب خواهند شد .

وی گفت : در این آزمون شرکت کنندگان به ۶۰ سئوال تخصصی و ۱۰۰ سئوال عمومی پاسخ می دهند.

معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استاندار با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بیش از این برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی نام نویسی کرده اند گفت : برای ایجاد فرصت برابر افرادی که بیش از این موفق به نام نویسی نشدند و یا در آن زمان واجد شرایط نبودند هم فرصت دارند از چهارم تا دوازدهم اردیبهشت نام نویسی کنند .

صفرعلی کریمی افزود : داوطلبان با مراجعه به سامانه http://giIan.ir از شرایط و نحوه ی ثبت نام اطلاع کسب کنند .

وی تأکید کرد : آن دسته از داوطلبانی که پیش از این نام نویسی کردند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند .

اسماعیل بیگتن مدیرکل حراست استانداری نیز در این نشست گفت : آندسته از افرادی که در رشته شغلی مأمور حراست شرکت کردند می توانند تغییر رشته دهند .

وی تأکید کرد : حراست استانداری گیلان با کمک دستگاه های اجرایی بیشترین حساسیت را در زمینه ی سلامت برگزاری امتحانات دارد .

موسوی مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استاندار گیلان هم گفت : آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در ۷۰ رشته شغل برگزار می شود

خبر ۱ اردیبهشت ۹۲ – تمدید استخدام استانداری گیلان – دانلود فایل ثبت نام

پیرو آگهی استخدام خرداد ماه سالجاری ، ثبت نام آزمون استخدامی ازتاریخ ۴/۲/۹۲ تا تاریخ ۱۲ / ۲ / ۹۲ در دستگاه های اجرایی استان تمدید شد . لذا کلیه متقاضیانی که موفق به ثبت نام نشده اند و یا در آن زمان واجد شرایط نبودند می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه http: //gilan.ir از شرایط و نحوه ثبت نام اطلاع کسب نمایند .

تذکر ۱ : آن دسته از داوطلبان که قبلا” ثبت نام نموده اند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و در صورت ثبت نام به مدارک آنان ترتیب اثرداده نخواهد شد .

تذکر ۲ : آندسته از افرادی که در رشته شغلی مامور حراست شرکت نموده اند ، باتوجه به دارا بودن شرایط خاص استخدامی این رشته شغلی پس از کسب حد نصاب لازم در آزمون ورودی و انجام مصاحبه های تخصصی و پس از تائید مراجع ذیصلاح نسبت به اعلام نتایج اقدام خواهد شد ، لذا داوطلبان شرکت کننده در این رشته شغلی مجاز هستند نسبت به تغییر رشته خود اقدام نمایند .

خبر ۲۴ بهمن – لغو آزمون استانداری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارگیلان اعلام کرد : پیرو آگهی استخدام در دستگاههای اجرایی استان که مقرربود آزمون آن در بیست و هفتم بهمن ماه برگزار شود به منظور هرچه بهتر برگزار کردن آزمون و ایجاد فرصت برابر برای متقاضیان به زمان دیگر موکول شد .

خبر ۵ بهمن -استخدامی دستگاههای اجرایی گیلان بیست و هفتم بهمن ماه برگزار می شود – لینک خبر

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

 آزمون استخدامی گیلان برای ۲۰۰۰ پست برگزار می شود – لینک خبر

 

پیرو نامه شماره ۱۱۴۵۳/۶/۸۰ مورخ ۲۲/۳/۹۱ در خصوص آگهی استخدامی استانداری برای دستگاههای اجرایی استان که مقرر بود آزمون آن در تاریخ ۲۳/۴/۹۱ برگزار گردد می رساند  ،  باتوجه به اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور مبنی بر تغییر آزمون فوق به زمانی دیگر ، بدینوسیله به اطلاع داوطلبان محترم می رساند زمان جدید برگزاری آزمون از طریق سایت استانداری گیلان ، صدا و سیمای مرکز گیلان و مطبوعات و خبرگزاری های استان متعاقبا” اعلام خواهد شد .

 

استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۹۹۷)

  1. به اداره بهزیستی گفت:

    سلام خوب هستید؟کل حقوققتون رفت صندوق؟پس چرا واسه ادارات دیگه نرفت؟

  2. به اداره تعاون گفت:

    سلام ممنونم که پاسخ دادید بیمه ما هم از نوع تامین اجتماعی است. ب

  3. به بهزیستی گفت:

    سلام دوست عزیز. رئیس امور مالی اداره ما به من گفت حقوق ماه اول من واریز صندوق بازنشستگان میشه این درسته؟شما ماه اول حقوق کرفتید؟لطفا اگه کسی میدونه راهنمایی کنه

    • اداره تعاون گفت:

      سلام!!
      زمانی که ما میخواستیم مراحل پایانی رو واسه شروع به کار بگذرونیم بهمون گفتن که میتونید بین بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی یکیش رو بعنوان صندوق بازنشستگی انتخاب کنید و تنها فرقش رو همین عنوان کردند که در صورت انتخاب بیمه خدمات درمانی حقوق اول میره صندوق و توضیح بیشتری در مورد مزایا و معایب هرکدوم ندادن..
      البته من تامین اجتماعی رو انتخاب کردم و ظاهرا حق بیمه بیشتری پرداخت میکنیم.. کمی بیشتر از ۳۵۰۰۰ بدون بیمه تکمیلی.. و حقوق اول رو دریافت کردم..

      احتمالا شما خدمات درمانی رو انتخاب کردید..
      اطلاع بیشتری ندارم!!

    • بهزیستی گفت:

      سلام، حقوق ماه اول من هم رفت به صندوق بازنشستگی، ولی ماه دوم یک میلیون گرفتم، بیمه هم از قبل خدمات درمانی داشتم که عوضش نکردند نمیدونم چرا

  4. اداره ورزش * گفت:

    با سلام خدمت همگی شما بزرگواران

    امروز روز سوم کاری من هست و خداوند را شاکر هستم که کمکم کردند تا یک گام دیگر به پیش برم و امیدوارم همه شما عزیزان که این متن رو میخونید هم به آرزویی که دارید با تلاش برسید انشاا…
    راستش اداره ما رئیس و کارمندان بسیار مهربان و خوبی داره و از این بابت بسیار خوشحالم.
    از جناب مدیر هم از صمیم قلب متشکرم که شرایط پیگیری ها و اطلاع رسانی را برای ما به بهترین شکل فراهم فرمودند. امیدوارم شما هم به آرزوتون برسید مدیر گرامی.
    به امید موفقیت های بیشتر و بزرگتر برای تک تک شما

    یا حق

  5. بهزیستی گفت:

    سلام من ۲ ماهه که سرکارم به نظر من هرچقدر درگیری هم در محل کار باشه از بیکاری خییییییلی بهتره، حکم من با مدرک لیسانسه،یک میلیون گرفتم بعد از ۲ ماه اضافه حقوق هم گرفتم.خدا رو شکر، تنها مشکل درگیری و رقابت ناسالم کارمندها با هم هستش باید سر کار خودمونو وارد این بازی ها نکنیم و سرمون تو کار خودمون باشه موفق باشید.

  6. به اداره تعاون گفت:

    ممنون ازپاسخ کاملتون .

  7. اداره ورزش گفت:

    سلام بچه ها دوشنبه۳۰ آذر به همه زنگ زدن؟؟؟؟؟؟ بریم برا شروع به کار

  8. اداره تعاون گفت:

    اگه مجرد باشید بعد از کسورات دور و بر ۹۰۰ میگیرید ولی اگه متاهل +۱۱۱هزار تومن

    حالا بماند اگه بخواید بیمه تکمیلی بشید دیگه واویلا…

    مدرک تحصیلی و حق اولاد هم یخورده میاد روش..

    گمونم کارشناسی ارشد همش ۷۰هزار بیشتر از لیسانس میگیره..

    من که طعم اضافه کار رو نچشیدم و نمیدونم چجوریه.. شاید بعدا بدن..

    خطاب به دوستمون هم بگم که حکم کارگزینی معاون اداره رو که دیدم با ۱۸ سال و نیم سابقه و طبقه شغلی ۹ و رتبه شغلی ارشد و حق اولاد و عائله مندی ۱ میلیون و پانصد و ۶۰ هزار تومن..

    بیابید پرتقال فروش را…

    در مورد مشکلات خاص هم که گفتم نپرسید اما همچنان پرسیدید..

    چیز قابل عرضی نیست و امیدوارم بهش برنخورید اما بعید میدونم…

    شاید واسه خیلی ها به چشم نیاد و به مزاجشون سازگار باشه اما…

    اما…

    موفق و پیروز و سربلند باشید دوستان!!!

  9. اداره ورزش گفت:

    سلام بچه ها به من زنگ زدن دوشنبه ۳۰ آذر ساعت ۸/۵ برم اداره کل. برای شروع به کار. خدایا شکرت.
    به شمام زنگ زدن؟؟

  10. به اداره تعاون گفت:

    دوست عزیز یعنی زیر ۸۰۰ تومنه؟

  11. اداره ورزش گفت:

    سلام
    من در مورد حقوق اداره ورزش میدونستم که خیلی پایینه از بقیه ادارات .ایینتره. اما باصحبتی که با یکی از کارمندای اداره کردم دیپه ممین شدم و خیلی پایینتر از چیزیه که فکر میکردم
    یکی از کارمندای اونجا میگفت با ۱۴ سال سابقه و فوق لیسانس ۱۱۴۰۰۰۰ میگیرهو حالا فکر کنین ما چقدر میگیریم

    کلن هیچ مزایا و چیز دیگه ای هم نداره
    و اداره بی پولیه متاسفانه.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها