اجرای ۵۸ میلیارد طرح خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد لرستان

معاون اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از اجرای ۵۸ میلیارد تومان طرح خوداشتغالی مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.
به گزارش بازارکار به نقل از مهر، امین الله کردعلیوند در گفت و گو با رسانه ها، از اجرای دو هزار و ۳۰۱ طرح خوداشتغالی توسط کمیته امداد خبر داد و اظهار داشت: هزینه اجرای این طرح‌ها بالغ ۵۸ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات اشتغال کمیته امداد و تسهیلات تبصره ۱۶ بانکی تامین‌شده است.
وی به نحوه‌ی ارائه تسهیلات به متقاضیان اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها بر اساس شرایط محیطی متقاضیان، علاقه‌مندی، استعداد و تخصص فنی با اولویت خانوارهای تحت حمایت و فرزندان مددجو اجرا می‌شود.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد لرستان با اعلام اینکه سیاست اشتغال این نهاد حمایت از مشاغل خرد و زودبازده است، افزود: اشتغال اجرا شده در زمینه کشاورزی، صنایع‌دستی، خدماتی، دامپروری بوده است.
کردعیلوند بابیان اینکه اجرای طرح‌های خوداشتغالی و پرداخت تسهیلات صرفاً در زمینهٔ کسب‌وکار برای افراد آموزش‌دیده اجرا می‌شود، افزود: حمایت‌های فنی، مشاوره و نظارت ناظران فنی اشتغال بعد از اجرای طرح به مدت پنج سال ادامه دارد.

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها