برنامه ریزی ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در کمیته امداد امام

مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در لنگرود گفت: سال گذشته بیش از ۴۰ درصد اشتغال خالص کشور توسط این نهاد حمایتی ایجاد شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز گیلان؛ مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر یک روزه به لنگرود با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار فرصت شغلی برای امسال برنامه ریزی شده است، گفت: کمیته امداد امام یکی از بزرگترین بنگاه‌های تولید شغل در کشور است که سال ۹۹ بیش از ۴۰ درصد اشتغال خالص کشور توسط این نهاد ایجاد شده است.
احمد خانی نوذری در بازدید از صنایع کوچک و بزرگ پیله ابریشم لنگرود، به اهمیت نوغان و ابریشم برای تولید فرش دستباف اشاره کرد و افزود: تولید نخ ابریشم و مصرف نخ ابریشم را به مددجویان واگذار کردیم.
وی با تاکید بر لزوم تکمیل چرخه صنعت ابریشم با حضور مددجویان، خواستار مشارکت فرمانداران شد و گفت: خوشبختانه شاهد افزایش ۱۰ درصدی توزیع تخم نوغان و تولیدات مددجویی در گیلان بودیم و پیش بینی می‌شوددر سال آینده افزایش ۲ برابر داشته باشیم.
مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد امام (ره) صنعت ابریشم را صنعت ذاتی گیلان دانست و افزود: با توجه به اینکه بخش زیادی از جامعه مددجویی کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند اولویت این نهاد حمایتی ایجاد و توسعه مشاغل خانگی از جمله قالیبافی است.
وی با اشاره به توسعه قالیبافی و نیاز این صنعت به تولید پیله و خرید نخ ابریشم و تولید پشم از دام، افزود: امسال در قالب بنگاه‌های مستقل کوچک بالغ بر ۷۰ هزار فرصت شغلی خانگی تعریف شده ا ست.
احمد خانی نوذری از پرداخت بالغ بر ۷ هزار میلیار تومان اعتبار قرض الحسنه توسط شبکه بانکی و صندوق امداد ولایت خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال نیز ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت ایجاد شغل برای ۲۰۰ هزار نفر در دستور کار قرار دارد.

منبع : خبرگزاری صدا وسیما

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها