استخدام استانداری مازندران سال ۹۷ (خبر جدید)

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

 

خبر ۲۶ آبان ۹۷ – توسعه اشتغال فراگیر رویکرد شورای تخصصی اشتغال مازندران است

جلسه کارگروه تخصصی اشتغال مازندران در حالی با حضور مدیران استانی برگزار شد که به دنبال توسعه اشتغال فراگیر برای اجرایی شدن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری مازندران صبح امروز به ریاست احمد حسین‌زادگان سرپرست استانداری مازندران و مسئولان استانی در محل استانداری مازندران برگزار شد.

حسن خیریان‌پور معاون منابع انسانی استاندار مازندران در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: در زمینه تسهیلات روستایی در مرحله اول بیش از ۱۶۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد که برای مرحله دوم نیز درخواست تسهیلات شده است.

وی افزود: در زمینه اشتغال فراگیر مازندران در طرح‌های مصوب رتبه دوم و طرح‌های منعقده به بانک‌های عامل رتبه چهارم را میان ۳۱ استان کشور کسب کرد.

خیریان‌پور بیان کرد: در زمینه خوداشتغالی و مشاغل خانگی در دو دستگاه امداد و بهزیستی اقدامات خوبی صورت گرفته که بیش از ۷۴ درصد بهزیستی و بیش از۵۰ درصد در کمیته امداد اقدام شد.

وی افزود: مهارت آموزی در اجرای فعالیت و وظایف تاثیرگذار و از تاکیدات دولت است که سهمیه مازندران در زمینه مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار سه هزار و ۳۰۰ نفر است که دستگاه‌های اجرایی مرتبط به ویژه اتاق اصناف تلاش کنند تا ۱۰۰ درصد این امر را محقق کنند.

ارتقا مهارت آموزی مددجویان در راستای خودکفایی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران نیز گفت: آموزش و مهارت‌آموزی به مددجویان باید در اولویت باشد تا تسهیلات طبق نیازهای مددجویان پرداخت شود.

نوروزی افزود: باید جهت افزایش انگیزه به مددجویانی که به کسب و کارهای نوپا اقدام کردند مشاوره‌های لازم ارائه شود و همچنین بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات با مددجویان همکاری کنند.

مدیرکل بهریستی مازندران نیز گفت: در زمینه اشتغال اعتبار بهزیستی استان، ۲۸۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بود که ۱۹۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جذب شدو تاکنون هزار و ۴۲۷ طرح به بانک‌ها معرفی شدند و از این تعداد ۷۵۶ مورد وام را دریافت کردند.

سید سعیدآرام افزود: عمده اعتبارات در بانک‌های دولتی است که نسبت به پرداخت تعامل بیشتری داشته باشند.

تقویت اشتغال کارآفرین در ادارات استان

سرپرست استانداری مازندران نیز با اشاره به اهمیت اشتغال گفت: یکی از دغدغه‌های مهم جامعه و دولت اشتغال است که در نهادهای حمایتی با پرداخت تسهیلات می‌توانیم گامی موثر در این زمینه برداریم.

احمد حسین‌زادگان افزود: یکی از مشکلات مددجویان در زمینه تولیدات و اشتغال نداشتن مکانی برای عرضه محصولات است که مکانی نظیر بازارچه، نمایشگاه صنایع دستی و فروشگاه می‌تواند در برطرف کردن این مشکلات کمک کند.

وی بیان کرد: باید تحقیق و پژوهشی انجام تا مشخص شود اعتبارات پرداخت شده در چه زمینه‌ای پرداخت شده و بدانیم شرایط مددجویان خاص است و این تسهیلات راهی جهت توانمندی مددجویان است.

حسین‌زادگان گفت: اگر تولیدات منجر به صادرات نشود محکوم به فنا بوده که باید به صادرات بیش از پیش توجه کنیم. فعالان اقتصادی و خصوصی می‌توانند برای توسعه تولید واسط خریدار محصولات تولیدکنندگان و مددجویان نهادهای حمایتی شوند.

سرپرست استانداری مازندران بیان کرد: اکنون در تحریم ظالمانه قرار داریم و دشمن تلاش دارد مشکلات اقتصادی را بر ما بیشتر کند، در چنین شرایطی که دولت تسهیلات پرداخت می‌کند تا اشتغال ایجاد کند همه ما احساس مسئولیت کنیم تا منجر به تولید، اشتغال و صادرات شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم


خبر ۱ مهر ۹۶ – اختصاص ۱۱۰میلیارد ریال تسهیلات دولت برای ایجاد اشتغال

خبرگزاری ایرنا: معاون استاندارمازندران وفرماندارویژه شهرستان آمل، از اختصاص حدود ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات مربوط به ایجاد اشتغال امسال دربخش های مختلف این شهرستان خبر داد.

سیدجعفر رسولی روز جمعه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا به تشریح جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری آمل اشاره کرد و گفت: که سهمیه تعیین شده برای ایجاد اشتغال امسال در شهرستان آمل توسط دستگاه های مختلف اجرایی حدود ۵هزار نفر است.
وی، از همه مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان خواسته تا با همکاری و ایجاد تحول در بخش اشتغال، زمینه جذب حداکثری این اعتبار را فراهم و برای تحقق، تعهدی که برای ایجاد فرصت شغلی در این شهرستان شده، متعهدانه پای کار باشند.
فرماندار ویژه آمل اضافه کرد، که جلسه های کارگروه تخصصی اشتغال این شهرستان به طور منظم تشکیل وآمارهای مربوط به اشتغال هر اداره ونهادهای متولی این امر به صورت روزانه وهفتگی رصد می شود.
رسولی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: دکتر روحانی رئیس جمهوری هم بر کاهش بیکاری، در کشور تاکید زیادی دارند.
اشتغال مهم تر از معیشت مردم
معاون استاندارمازندران همچنین با اشاره به انتخاب اولویت ‘اشتغال’ برای ۵۷ درصد مردم در نظر سنجی عمومی کشور، مقوله ‘اشتغال’ را حتی از ‘معیشت’ که در رده دوم نظرسنجی قرار گرفت، مهم تر دانست و اظهار کرد: مدیرانی که اکنون مسئولیت امور را پذیرفته اند، در واقع آمادگی و همسویی خود را با سیاستهای دولت اعلام نموده اند و لذا می بایست به این اهداف و سیاستها پایبند و مجدانه بکوشند.
رسولی در پایان با قدردانی از کمک و مساعدت بانکها برای پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، از آنها خواست تا در پذیرش ضامن از سوی متقاضیان نهایت همکاری را به خرج داده تا اعتباراتی که در این بخش به شهرستان آمل اختصاص یافته به سهولت محقق گشته تا مشکل بخشی از بیکاران جامعه سریع تر رفع شود.
وی یادآورشد که ظرفیت های مناسبی درحوزه صنایع دستی، گردشگری و مشاغل خانگی در تولید اشتغال شهرستان وجود دارد که می توان با جذب اعتبارات و تسهیلات و با بکارگیری فارغ التحصیلان صنایع دستی و گردشگری و همچنین مشاغل خانگی را در شهرستان آمل توسعه بخشند.
بنا براعلام مدیران گمرک وسازمان صنعت ، معدن وتجارت استان حدود ۵۰درصد اشتغال مازندران اکنون در شهرستان آمل مستقر شده است.
شهرستان آمل با حدود ۴۰۵هزار نفرجمعیت دارای ۴ شهرک وناحیه صنعتی است وبیش از نیمی از صادرات سالانه مازندران از این شهرستان انجام می شود.


خبر ۲۸ خرداد ۹۶ – ایجاد ۹۵۰هزار شغل در مازندران در برنامه ششم توسعه

خبرگزاری ایسنا: استاندار مازندران گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه ۹۵۰ هزار شغل در سال جاری باید ایجاد شود.
به گزارش ایسنا، ربیع فلاح جلودار، در جلسه کارگروه اشتغال که در سالن شماره ۱ استانداری مازندران برگزار شد اظهار کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه ۹۵۰ هزار شغل در سال جاری باید  ایجاد شود.
وی تصریح کرد: بر اساس عملکرد سال‌های گذشته شورای اشتغال استان و با توجه به تعهدات دولت، مدیران باید سهم اشتغال خود را  در سال ۹۶ مشخص کنند.
استاندار مازندران افزود: طرح کارورزی یکی از شعارهای ریاست جمهوری بوده که مطرح شده و در شورای عالی اشتغال به تصویب رسیده است.
فلاح جلودار افزود: همچنین در آخرین بند آیین نامه اشتغال آمده است که استانداران که اعضای اصلی شورا  بوده موظف به ایجاد  هماهنگی می باشند.
وی تاکید کرد: ایجاد اشتغال و هماهنگی ها صرفا در حوزه اداره کار و فنی و حرفه ای نبوده و همه ادارات موظف این امر هستند و مسئولیت دبیرخانه پیگیری این‌ مهم‌ است.
استاندار مازندران خاطرنشان کرد: تعداد ثبت‌نام افراد جویای کار ۱۵ هزار نفر بوده که از این ‌تعداد، ۴ هزار نفر تایید شدند.
فلاح جلودار از فعال بودن بانک های اطلاعاتی فعال در استان خبر داد و افزود: سهم استان  ۵هزارو ۲۶۷ نفر است.


خبر ۷ آذر ۹۵ – اشتغالزایی ۵۶۸نفر امسال در مازندران

باشگاه خبرنگاران جوان : به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران عصر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال این استان گفت: ۲۸۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال این افراد اختصاص یافت که موجب کسب رتبه نخست کشور به لحاظ تعداد شاغلان و پرداخت تسهیلات شد.
خیریانپور به مسئولان استانی توصیه کرد با بهره گیری مناسب از تسهیلات بسته حمایت رونق تولید از انحراف احتمالی تسهیلات پیشگیری کنند و از بهزیستی و کمیته امداد استان خواست با همکاری بانک های عامل از سهمیه ۵۵ میلیارد تومانی استان برای تحقق اشتغال بهره مند شوند.
وی بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی، سرمایه درگردش برای واحدهای متوسط و کوچک اقتصادی ، خود اشتغالی و مشاغل خانگی و اداره کل فنی و حرفه ای استان را را از منابع مهم سرمایه گذاری و اشتغال در مازندران معرفی کرد.
آرام مدیر کل بهزیستی مازندران نیز در این نشست از اختصاص ۱۴ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان سهمیه این اداره کل برای اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: ۱۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان از این اعتبار تا کنون دریافت شده است.

 


خبر ۳ آبان ۹۵ – ۱۶ هزار شغل در مازندران ایجاد می شود

خبرگزاری مهر: استاندار مازندران گفت: امسال ۱۶ هزار و ۳۰۰ شغل خُرد و خانگی در استان ایجاد می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار عصر یکشنبه در جلسه شورای اشتغال استان که با محوریت پیگیری و بررسی موضوع پرداخت تسهیلات حمایتی رونق تولید توسط بانک‌های عامل، در محل سالن شماره یک استاندار به سه دستور کار در این حوزه برگزار شد، ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری جلسات کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: استان مازندران در ارائه بسته حمایت از رونق تولید با توجه به جدیت و پیگیری‌هایی که داشتیم جایگاه خوبی در کشور دارد.
وی افزود: تاکنون پرداخت تسهیلات به‌خوبی انجام‌شده است و اگر برخی بانک‌ها در این بخش جدیت موردنظر را نداشتند، تذکرات لازم را دریافت کردند به‌طوری‌که، مازندران توانست رتبه اول را دربسته حمایت اقتصادی را در کشور کسب کند.
استاندار مازندران، بابیان اینکه هدف مهم ما از پرداخت تسهیلات رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار است، اضافه کرد: تیمی نظارتی جهت بازدید از واحدهایی که تسهیلات دریافت می‌کنند، تشکیل دادیم تا این پرداختی‌ها در جهت اشتغال‌زایی استفاده شود.
فلاح جلودار، در بخش دیگری در رابطه با پرداخت تسهیلات در قالب تبصره ۲۶ در حوزه ایجاد مشاغل خانگی و خرد، اظهار کرد: سال گذشته توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) استان، سازمان بهزیستی، فنی و حرفه‌ای، بسیج سازندگی، صندوق کارآفرینی امید ۱۵ هزار اشتغال خرد و خانگی با پرداخت تسهیلات کم‌بهره ایجاد شد.
وی افزود: اشتغالی که در سال جاری از محل پرداخت تسهیلات تبصره ۲۶ در استان ایجادشده است، ۱۶ هزار و ۳۰۰ مورد اشتغال بوده است که امیدواریم بتوانیم این اشتغال را حفظ کنیم..
نماینده عالی دوات تدبیر و امید در استان مازندران، در ادامه ابراز داشت: ایجاد اشتغال در مقایسه با سال قبل در استان، وضعیت بهتری دارد و بهبودیافته است.
فلاح جلودار، بابیان اینکه سهمیه استان مازندران برای دریافت تسهیلات بسته حمایتی واحدهای تولیدی و صنعتی، ۴۷۰ میلیارد تومان بوده است که تاکنون ۲۲۰ میلیارد تومان آن جذب‌شده است، افزود: ۵۰ درصد از این سهمیه هنوز پرداخت‌نشده که ضرورت دارد با جدیت پیگیری شود.
وی ادامه داد: از بانک‌های عاملی که در این حوزه عملکرد خوبی داشتند تشکر می‌کنم و بانک‌های عامل بایستی با جدیت تمام برای تحقق ۱۰۰ درصدی این پرداختی‌ها همکاری کنند.
استاندار مازندران، ضمن تأکید بر حمایت از اقدامات فنی و حرفه‌ای، گفت: اگر به دنبال اشتغال پایدار هستیم بایستی شرایط مهارت‌آموزی را برای افرادی که تسهیلات دریافت می‌کنند فراهم شود تا مدرک مهارت‌آموزی را اخذ کنند و ما هم متعهد می‌شویم به مهارت آموزان تسهیلات کم‌بهره اعطاء کنیم.


خبر ۱۰ مهر ۹۵ – امضای تفاهم‌نامه توسعه اشتغال پایدار در مازندران

خبرگزاری فارس: تفاهم‌نامه توسعه اشتغال پایدار در حوزه آی‌تی و آی‎سی‌تی مازندران با حضور وزیر معین مازندران و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ۱۶ شرکت دارای برند در کشور به امضا رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عصر امروز جلسه طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو) که با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار، مدیران ستادی و اجرایی و برخی از نمایندگان استان و ۱۶ شرکت دارای برند و مهم کشور در حوزه آی‌تی و آی‎سی‌تی برگزار شد.
یکی از اهداف تشکیل این جلسه، بیان فعالیت‎های این شرکت‎ها و آمادگی برای همکاری با مازندران برای ایجاد ۴ هزار فرصت شغلی با سرمایه‎گذاری دو هزار میلیاردی در مدت یک‎سال است.
هدف دیگر این نشست، امضای تفاهم‎نامه مشترک بین دو وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارتباطات و فناوری اطلاعات با استانداری مازندران در راستای توسعه اشتغال پایدار در حوزه آی‌تی و آی‎سی‌تی است.
پس از معرفی فعالیت‎ها توسط برخی از شرکت‎های معتبر کشور در حوزه آی‌تی و آی‎سی‌تی و حدود ۱۰ سخنرانی از سوی وزرای حاضر در جلسه، استاندار، نمایندگان و مدیران شرکت‌ها، در نهایت تفاهم‌نامه همکاری توسعه اشتغال پایدار در مازندران به امضا رسید.
با امضای این قرارداد، مسیر تحول برای اشتغال در بخش آی‌تی و آی‎سی‌تی روی ریل قرار می‎گیرد و مسؤولان استانی با پیگیری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان وزیر معین مازندران باید در تحقق ۴ هزار فرصت شغلی در این بخش بکوشند.


خبر ۲۸ شهریور ۹۵ -امسال برای حدود ۷۰۰ نفر در نوشهر فرصت اشتغال ایجاد شد

خبرگزاری ایرنا : معاون فرماندار نوشهر گفت که در پنج ماهه امسال برای ۶۷۷ نفر در این شهرستان فرصت شغلی ایجاد شده است .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، روشنعلی فرجی روز شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری تعهد شهرستان برای ایجاد شغل تا پایان امسال را یکهزار و چهار نفر اعلام کرد.
وی گفت که در این مدت همچنین طی ۳۱۸ نفر در مراکز کاریابی شهرستان نام نویسی کردند که ۱۳۷ نفر به کارگاهها معرفی و ۱۳۱ نفر نیز مشغول به کار شدند.
فرجی با تاکید بر بهره گیری مناسب از ظرفیت های سرمایه گذاری با هدف افزایش اشتغالزایی و تولید در منطقه ، افزود : در این حوزه نقش دستگاههای اجرایی و نیز بانک های عامل خیلی موثر است .


خبر ۲۵ اسفند ۹۳ استخدام:  نهایی شدن وضعیت آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی مازندران

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران حسن خیریانپور روز یکشنبه با اشاره به آغاز به کار ۶۰۰ نفر از پذیرفته شدگان ازمون استخدامی سال ۱۳۹۱ تا پایان هفته جاری افزود: بر اساس مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۱/۹۳ صادره از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در سال ۱۳۹۰ تعداد دو هزار و ۵۰۰ سهمیه استخدامی به دستگاه های اجرایی استان مازندران اختصاص یافت که استانداری مازندران نسبت به توزیع سهیمه بین ۲۲ دستگاه اجرایی استان اقدام و آزمون استخدامی به تعداد ۶۴۴ سهمیه استخدامی برگزار گردید.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران برخی از مشکلات اداری فرا استانی را دلیل تاخیر در جذب پذیرفته شدگان اعلام کرد و افزود: با پیگیری های متعدد استانداری تعداد ۶۰۰ سهمیه مربوط به پذیرفته شدگان نهایی آزمون فوق الذکر در بین دستگاه های اجرایی مورد نظر توزیع گردید تا از طریق سامانه کارمند ایران نسبت به ثبت اطلاعات پذیرفته شدگان و دریافت شماره مستخدم و شروع به کار افراد تا پایان سال جاری اقدام نمایند.
حسن خیریانپور با بیان اینکه از مجموع ۷۶۳ سهیمه ایثارگران اختصاص یافته به استان مازندران تا کنون فرآیند استخدام ۳۶۹ نفر شامل دریافت شماره مستخدم و گزینش آنها به اتمام رسیده است گفت : تعداد ۳۹۵ سهمیه از سوی استانداری در حال پیگیری از مراجع ذیصلاح می باشد که انتظار است تا پایان هفته جاری سهمیه های مذکور دریافت شود

خبر ۱۴ اسفند ۹۳ استخدام: مشکلی برای استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۱ در مازندران وجود ندارد

حسن خیریان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره آخرین وضعیت پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی در دستگاه‌‌های دولتی استان، اظهار کرد: افرادی که آزمون استخدامی سال ۹۱ پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار نکردند طی چندین مرحله پیگیری به عمل آمد، آخرین مرحله پیگیری هفته قبل بود که جلسه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد و این موضوع به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه سهمیه مازندران در آزمون استخدامی در دستگاه‌های دولتی برای ۶۰۰ نفر بوده‌ است، بیان‌ داشت: کسانی که در آزمون پذیرفته شدند صورت جلسه شد و تمامی کارها در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شد که این تعداد باید در ۲۲ دستگاه اجرایی استان به‌کارگیری شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران تصریح کرد: دغدغه افرادی که در آزمون سال ۹۱ پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار انجام نشدند، با نگاه مثبت دولت و پیگیری‌های انجام شده از طریق استانداری جلسه‌ای برگزار شد و الان مراحل کاری و سهمیه دستگاه‌ها مشخص شد و مشکل خاصی در این راستا نیست.

خیریان‌پور با اشاره به اینکه از میان ۲۲ دستگاه، ۱۹ دستگاه اجرایی استان نسبت به گزینش و مراحل اداری اقدام کردند، گفت: تنها دستگاه‌های ثبت احوال، بازرسی و جمع‌آوری اموال تملیکی این کار را انجام ندادند.

وی اظهار کرد: در نشست با مدیرکل ثبت‌احوال مازندران و تماس تلفنی با مدیرکل منابع انسانی ثبت‌احوال کشور قرار شد طی روزهای آینده این اداره‌کل نسبت به گزینش اقدام کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران افزود: بازرسی استان که مربوط به قوه‌قضاییه است و مسائل خاص خود را دارد و جمع‌آوری اموال تملیکی دو یا سه نفر هستند که بحث‌هایی است که به دنبال این هستیم که انجام شود.

خیریان‌پور در پایان گفت: شروع به‌کار پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۱ قبل از عید ۹۴ در دستگاه‌ها انجام می‌شود که هماهنگی‌های لازم در این راستا در حال انجام است.

 

 خبر ۳ آذر ۹۳ استخدام : پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان از ابتدای سال آینده مشغول به کار خواهند شد.

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور استاندار، معاونین استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون تدوین بودجه سال آینده استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در این جلسه با اشاره به اینکه اطلاعات کلیه طرح ها و پروژه های مهم شهرستان ها در اختیار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است، گفت: باید از ظرفیت نمایندگان برای اختصاص بودجه لازم به طرح ها استفاده شود.
وی ارتباط با نمایندگان را بسیار مفید دانست و افزود: به زودی جلسه دیگری با نمایندگان استان در تهران خواهیم داشت و رایزنی های لازم برای تدوین بودجه ای کاربردی و عملیاتی صورت خواهد گرفت.
فلاح ادامه داد: تا زمانی که لایحه بودجه توسط دولت بسته نشده می توان با چانه زنی، در بعضی سقف ها تغییر ایجاد کرد و بودجه بیشتری دریافت نمود.
نماینده عالی دولت در استان از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا همه توان خود را در این مدت برای رایزنی با وزارتخانه ها در راستای جذب اعتبارات لازم انجام دهند.
ربیع فلاح با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه استان اذعان نمود: جایگاه بخش خصوصی، نخبگان و دانشگاهیان باید در این برنامه لحاظ شود.
وی با بیان اینکه با بودجه دولتی نمیتوان کشور را اداره کرد، تصریح نمود: باید از ظرفیت مردمی بدون اتکا به نفت برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کرد.
استاندار مازندران ضمن تقدیر از معاونت برنامه ریزی استانداری به جهت اجرای مطلوب سرشماری کشاورزی، خاطرنشان کرد: مازندران از جمله چند استان برتر کشور بود که کار سرشماری را در موعد مقرر به پایان رساند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: ۱۵۰۶ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان از ابتدای سال آینده مشغول به کار خواهند شد.

خبر ۲۱ مهر ۹۳ استختام : مجوز استخدام ۳۰۷ نفر از فرزندان شهید و جانبازان بالای پنجاه درصد استان صادر شد

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران، ایرج ولی پور مدیرکل برنامه ریزی و بودجه این معاونت در خصوص اهمیت نیروی انسانی گفت: در این برهه از زمان بزرگترین مزیت رقابتی کشورها و سازمانها داشتن نیروی انسانی توانمند بوده و نیروی انسانی بیشترین سهم ثروت جهانی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در ایران به عنوان یک کشور در حال رشد، ۳۴ درصدثروت را عامل انسانی ، ۳۷ درصد منابع فیزیکی و ۲۹ درصد را منابع طبیعی تشکیل می دهد که از این حیث بین توسعه نیروی انسانی و توسعه کشورها ارتباطی مستقیم مشهود است.

ولی پور در ادامه نسبت به کلیه دستگاههای اجرایی مشمول نظام بودجه هزینه ای گفت: جذب و استخدام نیروی انسانی که به عنوان مهمترین سرمایه های کشور در ابعاد مختلف بخصوص تولید و خدمات محسوب می شوند؛ در سالهای گذشته بدون در نظر گرفتن تأمین اعتبار در دستگاههای اجرایی بلا تکلیف مانده بود که در سالجاری در دستور کار جدی قرار گرفته است .

وی افزود: در این راستا با پیگیری هایی انجام شده، مجوز جذب و استخدام ۳۰۷ نظر از فرزندان شهید و جانبازان بالای پنجاه درصد استان صادر و شرایط تبدیل وضعیت استخدام پیمانی حدود ۹۰ نفر از نیروهای قرار دادی استان نیز فراهم و مراتب طی نامه به دستگاههای اجرایی استان ابلاغ  و لازم الاجرا گردیده است.

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران خاطر نشان کرد: پیگیری برای تأمین اعتبار سایر افراد مشمول استخدام نیز در حال انجام بوده و انتظار می رود تا پایان سال جاری مشکلات جذب و استخدام سایر افراد مشمول نیز به نوعی مرتفع گردد

لینک خبر

خبر ۹ شهریور ۹۳ استختام : پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری مازندران امسال به‌کارگیری می‌شوند

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران
پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری مازندران امسال به‌کارگیری می‌شوند

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: افراد پذیرفته شده در استخدام استانداری مازندران امسال به‌کارگیری می‌شوند.
خبرگزاری فارس: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری مازندران امسال به‌کارگیری می‌شوند

حسن خیریان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره تعیین تکلیف نیروهای استخدامی استانداری مازندران اظهار داشت: در حال پیگیری برای به‌کارگیری این افراد در بدنه استانداری هستیم.

وی گفت: برای تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران امکان شروع فعالیت آغاز شده و برای بقیه افراد نیز از طریق شورای برنامه‌ریزی در حال تامین اعتبار هستیم.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری مازندران درباره زمان‎بندی برای به‌کارگیری این افراد گفت: بر اساس توان اعتباری موجود سایر افراد باید به کارگیری شوند.

این مسئول درباره نخستین نفراتی که مشغول به کار می‌شوند، افزود: برخی از این افراد دعوت به کار شدند و در حال فعالیت هستند و برای جذب بقیه افراد نیاز به تامین اعتبار داریم.

خیریان‌پور در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد که به‌کارگیری برخی از افراد به سال بعد موکول شود، تصریح کرد: همه افراد پذیرفته شده استخدامی امسال در استانداری به‌کارگیری می‌شوند.

خبر ۶ اسفند ۹۲ – یک آزمون و هزار دردسر/بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان دستگاه‌های اجرایی مازندران

از سال ۹۱ برای جذب نیروهای جدید دستگاه‌های اجرایی استان مازندران همزمان با سراسر کشور آزمون‌هایی برگزار شد.

اما این آزمون بی‌دردسر و بی‌استرس هم نبود، ابتدا قرار بود آزمون در تیرماه ۹۱ برگزار شود اما دو روز مانده به آزمون لغو شد و اعلام کردند که تاریخ را بهمن ماه اعلام می‌کنیم.

در این تاریخ آزمون به ۱۱ اسفند موکول شد و این در حالی بود که مهلت ثبت‌نام مجدد به شرکت‌کنندگان داده شد و به این ترتیب تعداد شرکت‌کنندگان در کل استان مازندران قریب به ۳۰ هزار نفر شد.

از سوی دیگر از هر یک از شرکت‌کنندگان نیز مبلغ ۲۰ هزار تومان برای حضور در آزمون دریافت شد و کارکنان قراردادی و شرکتی دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانستند برای تبدیل وضعیت در این آزمون شرکت کنند.

در اردیبهشت ماه سال ۹۲ اسامی سه برابر ظرفیت این آزمون اعلام شد و برای مصاحبه علمی، پذیرفته‌شدگان فراخوانده شدند و افراد مورد نظر تا شهریور و مهر ۹۲ مراحل نهایی گزینش را سپری کردند.

گفته می‌شود مراحل نهایی گزینش این افراد تا مهرماه به اتمام رسیده اما پس از آن این افراد در تماس با سازمان‌هایی که در آن پذیرفته شده‌اند با جواب‌های جالبی مواجه می‌شود.

امروز قریب به شش ماه از پذیرفته شدن در گزینش ۶۴۴ مازندرانی می‌گذرد و پس از تقریبا دو سال از زمان اعلام برگزاری آزمون هنوز این افراد بلاتکلیف هستند.

تعدادی از این مصاحبه‌شوندگان از بلاتکلیفی در این آزمون به ستوه آمدند.

رضا ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس می‌گوید: جوانی هستم ۲۸ ساله در آزمون یکی از دستگاه‌های اجرایی شرکت کردم و بدون هیچگونه رابطه‌ای و با توکل به خدا مراحل مختلف آزمون علمی، مصاحبه و گزینش را با موفقیت طی کردم و به عنوان فرد برتر انتخاب شدم اما با گذشت بیش از ۹ ماه هنوز به کار دعوت نشدم، قصد ازدواج دارم اما بلاتکلیفم، از دستگاه مربوطه جویای ماجرا شدم، اذعان می‌کنند که برای شروع به کار شما بودجه نداریم.

مرتضی رحمانی نیز می‌افزاید: بنده هم یکی از قبول شده‌ها هستم که همه مراحل گزینشی را طی کردم، هر دفعه مراجعه می‌کنیم به سازمان مربوطه می‌گویند باید استانداری جواب نامه‌ها را بدهد، آیا واقعا جواب نامه ۷ ـ ۸ ماه طول می‌کشد؟! متاهل و دارای فرزند هستم واقعا این شرایط کلافه‌کننده است، اگر مصوبه سال ۹۰ هستیم پس حتما بودجه آن را پیش‌بینی کردند پس چرا امروز و فردا می‌کنند؟!

به گزارش فارس؛ در کنار این بلاتکلیفی‌ها، زمزمه اینکه ممکن است افرادی دیگری به جای افراد پذیرفته شده وارد دستگاه‌های اجرایی شوند نیز بر این نگرانی‌ها دامن زده است و نیز برخی پذیرفته شدگان به دلیل اینکه دستگاه اجرایی پذیرش‌شان را اعلام کرده، از کار سابق خود استعفا داده و ماه‌ها است که در انتظار این جذب هستند.

حسن خیریانپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه این آزمون در دولت گذشته برگزار شده است، اظهار داشت: ماجرای این آزمون از این قرار است که سهمیه ۲ هزار و ۵۰۰ نفری برای مازندران در استخدام دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفتند که تعداد ۴۷ نفر از این افراد مربوط به ماده ۴۸ الحاقیه ایثارگران بودند که به صورت کامل جذب شدند.

وی افزود: ۷۲۷ نفر نیز مربوط به خانواده شهدا می‌شدند که از این تعداد بالغ بر ۹۰ درصد جذب شدند و باقی مانده نیز در مرحله گزینش هستند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه ۶۴۴ نفر از این افراد آزمون برگزار کردند که این آزمون مطابق مجوز معاونت توسعه و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری بود، گفت: این افراد آزمون‌های تخصصی و عمومی را برگزار و در مراحل مصاحبه و گزینش نیز شرکت کردند.

وی با تاکید بر اینکه با انجام این مراحل کار مربوط به حوزه توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی به پایان رسیده است، یادآور شد: اینکه بعد از این مرحله جذب صورت نگرفت و یک وقفه ایجاد شد مربوط به حوزه معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری است.

خیریان‌پور ادامه داد: تمام جذب دستگاه‌های اجرایی باید با مجوز این معاونت باشد و تامین اعتبار برای پرداخت حقوق این افراد و نیروها از سوی این معاونت اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه در همان زمان آزمون در سال‌های گذشته نیز اختلافی در سطح کشوری میان معاونت منابع انسانی و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری وجود داشت که مصادف با زمان انتخابات شد، افزود: پس از انتخابات نیز هنوز دستور جدیدی در این زمینه به این مجموعه ابلاغ نشده است و به نظر می‌رسد هنوز بر سر تامین اعتبار حقوق و دستمزد این افراد مساله وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه باید ریاست جمهور با تامین اعتبار جذب و دعوت به کار این نیروها را اعلام کند، گفت: به عبارت دیگر در دولت گذشته منابع مالی جذب این نیروها پیش‌بینی نشده بود.

وی با اعلام اینکه تاکنون دو نامه از سوی این معاونت به مسئولان کشوری ارسال شده است، تصریح کرد: نامه‌ای نیز به امضای استاندار به مسئولان ارسال شد که در این زمینه تعیین تکلیف صورت گیرد.

به گزارش فارس؛ به نظر می‌رسد عدم تامین اعتبار برای جذب این نیروها که با هزاران امید و آرزو در آزمون‌ها و مراحل مختلف استخدامی پذیرفته شده‌اند مهم‌ترین مشکل در این زمینه باشد.

معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی ریاست جمهوری بهتر هر چه سریع‌تر تکلیف این تعداد پذیرفته شده آزمون‌های استخدامی را مشخص کنند تا بیش از این هزینه روحی و مادی به این افراد تحمیل نشود.

خبر ۲ اسفند ۹۲ – برگزاری جلسه توجیهی نیروهای جدید الورود به سازمان جهاد کشاورزی مازندران
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، جلسه توجیهی ۲۷ نفر از نیروهای جدید الورود به سازمان جهاد کشاورزی مازندران از سهمیه فرزندان شاهد با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و … در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

رضا عظیمی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان رتبه برتر مازندران در ۱۴ محصول کشاورزی در سطح کشور، کسب این افتخار بزرگ را در گرو تلاش و همت وافر یکایک کشاورزان و بهره برداران مازنی عنوان داشت و افزود: خدمت و تلاش در بخش کشاورزی یک افتخار است که در قرآن و روایات هم به آن سفارش شده است.

عظیمی گفت: سازمان جهاد کشاورزی مازندران یکی از دستگاه هایی است که متنوع ترین فعالیت ها را در بالاترین رده ها به انجام می رساند و فعالیت در بخش کشاورزی بسیار تخصصی است چرا که تنوع محصولات در این استان زیاد است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران یکی از چالش های مهم بخش کشاورزی استان را نگاه سنتی به این بخش برشمرد و گفت: وظیفه یکایک ما، تغییر این نگاه به سمت کشاورزی صنعتی و اقتصادی است.

رییس سازمان جهادکشاورزی مازندران در بخشی از سخنانش به برگزاری یادواره شهدا، همایش وارثان نور و تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در سازمان جهاد کشاورزی مازندران، تشکیل شورای مشورتی ایثارگران و … به عنوان بخشی از فعالیت های فرهنگی این سازمان نام برد و افزود: پرداختن به مباحث فرهنگی در جهاد کشاورزی بسیار مهم و فراتر از سایر دستگاه ها است.

ایشان فرزندان شهدا را الگو و سرمشق برای دیگر همکاران دانست و بر حفظ حرمت خون شهدا و گرامیداشت فداکاری ها و رشادت های آن عزیزان تأکید کرد.

در ادامه رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ترویج یابد و فضا معطر به فرهنگ ایثار و شهادت شود.

وی همچنین شهدا را پیشقراولان دفاع از عزت و کیان انقلاب اسلامی دانست و گفت: شما فرزندان شهدا نیز می بایست پیشقراولان خدمت به مردم در بخش کشاورزی باشید و با عملکرد و کردارتان روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و محل کارتان ترویج دهید.

جلسه با قرائت سوگندنامه و منشور خدمت در جهاد کشاورزی مازندران خاتمه یافت.

خبر ۱۷ دی ۹۲ – تبدیل وضعیت نیروها تنها از طریق آزمون استخدامی انجام می‌شود

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: بر اساس مصوبه دولت یازدهم تمامی کسانی که از سال ۸۴ تبدیل وضعیت شدند باید به وضعیت قبل برگردند و هرگونه تبدیل وضعیت از طریق آزمون استخدامی انجام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید علی‌اصغر حسینی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان استانی و شهرستانی که برای بررسی و رفع مشکلات شهرستان و شهر نور در محل دفتر کار شهردار نور برگزار شد، اظهار داشت: در زمین‌هایی که با کاربری مختلف اقدامی صورت نمی‌گیرد، شهرداری با استعلام و مهلت یک ماهه در صورت عدم دریافت پاسخ می‌تواند اقدام و مجوز قانونی برای متقاضیان حقیقی صادر کند.
وی درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی گفت: بر اساس مصوبه دولت یازدهم تمامی کسانی که از سال ۸۴ تبدیل وضعیت شدند باید به وضعیت قبل برگردند و هرگونه تبدیل وضعیت از طریق آزمون استخدامی انجام می‌شود.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران در رابطه با درخواست شهرداری نور مبنی بر تاسیس سازمان آتش‌نشانی گفت: با توجه به سرانه جمعیت شهرستان نور، سازمان آتش‌نشانی به این شهرداری تعلق نمی‌گیرد اما ایستگاه‌های مختلف در نقاطی که نیاز است، می‌تواند فعال شود.
حسینی با اشاره به موضوع پسماند شهرستان نور خاطرنشان کرد: استانداری اعتبارات این موضوع را به سمتی برده که موضوع زباله در سطح استان از بحران خارج شود و با تجمیع در چند شهرستان این موضوع رفع شود که سهمیه شهرستان نور در آمل مشخص شده و بنابراین با احداث زباله‌سوز در این شهرستان، زباله‌های نور نیز به آمل انتقال داده می‌شود.
وی احداث پارکینگ طبقاتی را هم توسط بخش خصوصی موفق‌ دانست و افزود: در آمدهای حاصله از این موضوع نباید در جای دیگر و سرفصل دیگری هزینه شود.

خبر ۳ دی ۹۲ –کارکنان تازه استخدام شده در شرکت آب منطقه ای مازندران آغاز به کار کردند
۱۷ نفر از نیروهای تازه استخدام شده در شرکت آب منطقه ای استان مازندران، کار خود را رسماً از امروز یکشنبه یکم دی ماه آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان مازندران، این گروه پس از موفقیت در آزمون استخدامی وزارت نیرو که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد و پس از ادای سوگند و امضای منشور اخلاقی، در یک نشست توجیهی با اهداف، وظایف، تکالیف و ماموریت های شرکت آشنا شدند.
این گروه همچنین با وظایف شغلی خود که از سوی مدیران دفاتر بهبود مدیریت، اداری و کارکنان و روابط عمومی ارائه شد، آشنا شدند.
همچنین با تدابیر معاونت برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت، قرار است این گروه قبل از به کار گیری در واحدهای مورد نظر، درقالب سه گروه، دوره کارورزی خود را در ۱۶ بخش مهم شرکت انجام دهند .

خبر ۲۹ مرداد ۹۲ –نتایج یک و نیم برابر ظرفیت آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی راه و شهرسازی مازندران

 استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی

خبر ۲۲ مرداد – نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران

نام

نام خانوادگی

رشته شغلی

محل خدمت

وضعیت

محمدباقر

نجفی نشلی

اپراتور

بابل

اصلی

جواد

کمالی

اپراتور

آمل

اصلی

ابوالفضل

رمضان گلینی

اپراتور

نوشهر

اصلی

مهدی

شابازاده

مهندس راه و ساختمان

بابل

اصلی

حشمت الله

رحمانیان

کارشناس امورحقوقی

قائمشهر

اصلی

محمدکاظم

شجاعی

کارشناس امور فرهنگی

قائمشهر

اصلی

علی

منصور سمایی

کارشناس امور فرهنگی

آمل

اصلی

مهدی

مشکوه روحانی

کارشناس امور فرهنگی

آمل

اصلی

اباصلت

ترخانی

کارشناس امور فرهنگی

نور

اصلی

مهران

صبحی

کارشناس برنامه و بودجه

بهشهر

اصلی

خبر ۱۹ مرداد -نتایج نهایی آزمون استخدامی ثبت احوال مازندران

 اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ثبت احوال استان مازندران

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال۱۳۹۱اداره کل ثبت احوال استان مازندران

نام   نام خانوادگی

نام پدر

محل خدمت

معصومه احمدی

محمدعلی

آمل

سارا رضایی

رضا

نکا

سمیه رفیعی

زکریا

بابل

خدیجه براری

یاور

آمل

محمد مهدی حق پرست گل افشانی

عبدالقائم

قائم شهر

سیده ملیحه احمدی

سیده حمزه

دهفری فریدونکنار

سعید مهدیان

علی

کلارآباد عباس آباد

مهدی فلاح لمراسکی

ابوالحسن

کلباد گلوگاه

سیده مریم موسوی الیردی

سید عابدین

میاندورود

زینب منصوری راد

صادقعلی

نوشهر

محسن صادقی عالمی

محمد

بابل

بنین نظری

قربان

بهشهر

اسماعیل بابایی

محمدعلی

قائمشهر

امیرمهدی نورآقائی

جلیل

قائمشهر

قاسم علوی

محمدعلی

نکا

محدثه اصغری

شیرعلی

آمل

الهه میرزاجان زاده سرستی

فرامرز

بابلسر

علی رحیمی پطرودی

فرضعلی

گیلخواران جویبار

علی فیروز نژاد

آیت الله

کجور

آمنه باعو فیروزجائی

حسن

بندپی شرقی

محمد وظیفه شناس

علی اکبر

جویبار

مریم غفاری

رحمان

چمستان

فتح اله فتحی

قربانعلی

دابوشت آمل

طیبه مقدم

ابوالحسن

رامسر

نوراله صادقی

عبداله

سرخرود محمود اباد

نادر عباسی کالی

اسرافیل

سوادکوه

سمیه کلیجی

میکائیل

فریدونکنار

سید مصطفی کاظمی هریکندی

سیدرمضان

لاله آباد بابل

زهره رمضانپور

اسماعیل

میاندورود

رضا احمدی اسرجی

احمد

نشتا تنکابن

محمد کیانی

محمود

نور

محسن ابراهیم پور

عباس

یانه سر بهشهر

منصوره کریمی

محمدصادق

گتاب بابل

محمد قربانی

مهرعلی

دابودشت آمل

تقی ابراهیم نیا روشن

هدایت

بابل

خبر ۱۷ مرداد ۹۲ – اطلاعیه در خصوص پذیرفته شدگان اصلی آزمون استخدامی مورخه ۱۱/۱۲/۹۱ – لینک دانلود اطلاعیه

فهرست پذیرفته شدگان اصلی آزمون استخدامی مورخه ۱۱/۱۲/۹۱ در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران – لینک دانلود پذیرفته شدگان اصلی

 استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی

صفحه آرشیو استخدام استانداری مازندران

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۷,۲۱۹)

  1. دوست گفت:

    سلام من قبول شده استانداری خوزستانم برای فرمانداری تازه دنبالمون فرستادن تا مدارک بدیم برای گزینش .اسفند ۹۱ هم ازمون دادیم .میشه لطف کنید و بگید وضعیت شما چطوره ؟

  2. کشاورزی گفت:

    چرا باید بخاطر ناظرین بخش کشاورزی حق و حقوق و مزایای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری شاغل در مدیریتها که تمام شرایط جذب یک کارمند را بطور کامل طی کرده اند پایمال شود. چرا پذیرفته شدگان استانداری با هم هماهنگ نیستیم که بتونیم حقمونو زنده کنیم…. لطفا همه قبول شدگان استانداریها شاغل در مدیریت جهاد کشاورزی بصورت مجزا از هر مدیریت پیگیر شوید… و به سازمان اطلاع رسانی کنید که بفهمند که ما با ناظرین فرق می کنیم و حقوق و مزایای ما باید با تمام پرسنل و کارمندان رسمی برابر باشه…….

    • hr گفت:

      متاسفانه بدترین حقوق در بین کارکنان بخش اداری مربوط به جهاد هست که هیچ کارشم نمیشه کرد.

    • استانداری کشاورزی مازندران گفت:

      در چند مدیریت حضور ناظرین در مدیریت ها و گرفتن پست های رنگارنگ جالب توجه است.
      کارشناسان استانداری که با زحمت طبق تحصیلات با پست استخدام شدند را با ناظرین که با قرعه کشی پست دار شدند را چطور در یک اتاق با یک عالم ادعا و حق و حقوق برابر تحمل کنند؟
      استخدام استانداری های جهاد کشاورزی مازندران لطفا دلتون به حال تمام زحماتی که کشیدید بسوزه.

    • استانداری کشاورزی مازندران گفت:

      جلسه کمیته فنی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ما دارای ۹۵% عضو ناظر و ۵ % عضو استخدام استانداری است!!!!. فکری به حال شهرستان های بدون مرکز خدمات بکنید.
      شرایط ما خیلی سخته.

  3. علی گفت:

    سلام دوستان من هم پذیرفته ثبت احوال از استان چهارمحال و بختیاری هستم
    متاسفانه ما هم هنوز شروع بکار نکردیم .با اینکه هر روز از استانداری و دستگاه اجرایی مربوطه پیگیری می کنیم ولی متاسفانه هر روز وعده شروع بکار در ماه آینده رو میدن.
    دوستان خواهشا پیگیری فرمائید تا انشا الله و به فضل پروردگار هر چه زودتر همه دوستان در سراسر کشور سر پست های پذیرفته شده حاضر شوند.

  4. ثبت احوال گفت:

    بچه های ثبات احوال. چقدر بهتون حقوق دادن
    ???????

    • ثثثثثثثثثث گفت:

      بجه های ثبت احوال از کجا بفهمیم ۲۰% برا مام اعمال شده؟
      ب حرف اینا که بارون نمیگیره!!!!!!!!

  5. استخدامی ورزش و جوانان گفت:

    سلام دوستان-
    اکثر دوستان از مصاحبه عقیدتی پرسیدند
    اولا باید بگم اونایی که نرفتن مصاحبه مثل من نباشن که چیزی نهونده برن-یعنی قشنگ باید حفظ کنی بری-مثلا ازت می پرسه ارکان نماز رو نام ببر-یا انواع غسلها رو نام ببر یا شک بین سوم و جهارم حکمش چیه و یا می پرسه تو رکعت دوم یا سوم برسی امام جماعت چیکار میکی اینارو قشنگ از رساله حفظ کنین-یا عملی وضو گرفتن و غسل و تیمم رو باید صحیح واسشون انجام بدین
    اما نکته دوم اینکه دوستانی که رفتن مصاحبه و میگن امکانش هست بیفتیم از عقیدتی یا نه باید بگم امکان نداره کسی بیفته مشکل کیفری و یا تو محلشون مگه ازش خیللللللللللللللللی بد بگن)من خودم مصاحبه رو تا دلتون بخواد خراب کردم یعنی واقعیتش اینه که با حفظیات مخالفم و نظرم اینه ادم باید هر چی بلده بگه نه اینکه حفظ کنه بره واسه همینم همینجوری رفتم و اوناهم تا دلتون بخواد حفظیات پرسیدند و منم تا دلتون بخواد بلد نبودم خخخخخخخخ ولی دو سه روز پیش زنگ زدند بهم گفتند قبولی(البته اینم بگم تو مصاحبه واقعا صادق بودمااااااااا
    و اما سئله سوم و مهمتر اینکه استخدامی های محترم سال ۹۲ اینا قبلا میگفتن بودجتون تصویب و تامین شده و تا شهریور میرین سر کار ولی الان میگن مونده واسه سال بعد -ولی مطمئنم اگه پیگیری کنیم مهر سر کاریم
    فک کنم کامل ترین جواب و کامنت رو گذاشتم بازم سوالی بود بپرسین
    بازم میگم هی زنگ بزنیییییییییییییین و پیگیری پشت پیگیری
    به امید موفقیت همه بروبچ

  6. صنعت و معدن1 گفت:

    بالاخره حکم کارشناس بازرگانی ها هم زده شد. همین روزا میرسه دستمون

  7. پسرشمالی گفت:

    سلام به مدیر محترم سایت و سایر دوستان
    صرفا جهت اطلاع
    بالاخره بعد سه ماه ونیم کار، حقوق ریختن به حسابمون.
    (ثبت احوال)

  8. بهنام از اصفهان گفت:

    سلام
    دوستانی که تقریبا مراحل کارشون تموم شده اگه زحمتی نیست روال و تاریخ مراحل مصاحبه ها تا اخرش را اگه میشه بفرمائید. مثل تارخ مصاحبه تخصصی تاریخ جوابش مصاحبه گزینش و…
    ممنون

  9. صنعت و معدنی گفت:

    مدیر عزیز نمیشه شما یه لطفی کنید راهنمایی کنید. ایمیله من رو به ایشون(صنعت. و معدن) یا ایمیله ایشون رو به من بدین ما بتونیم خصوصی در ارتباط باشیم. دوسته عزیز از کدوم شهر هستین شاید بشه از اداره باهاتون تماس گرفت.

  10. صنعت و معدنی گفت:

    سلام صنعت و معدن عزیز. ینی چی؟ میشه بیشتر توضیح بدین؟ من زنگ زدم گفتت مشکل پست سازمانی هست. گفتن قراره تغییر بکنه. نمیدونین دلیلش چیه که ما به مشکل برخوردیم؟؟

    • صنعت و معدن گفت:

      سلام. مثل اینکه تو چارت جدید کارشناس بازرگانی نیست یعنی ظرفیتش پره! واسه همین احتمالا ۱پست دیگه بهمون میدن. یعنی این ماه هم حقوق بی حقوق!!!!!! کاش میشد ۱طوری این ۶نفر شماره هم رو داشتیم تا بهتر در ارتباط باشیم

  11. محمد. از فنی و حرفه ای استان گفت:

    سلام
    کسی اخرین خبر در مورد کد استخدامی نداره. پس کی صادر میشه…..فنی وحرفه ای همیشه اخرین سازمانه….

  12. صنعت و معدن گفت:

    سلام. شماره مستخدمی همه اومده ولی ۶نفر از کارشناس بازرگانی ها واسه پست مشکل دارن که باید از تهران برطرف بشه. معلوم نیست این ماه حل بشه یانه!!

  13. صنعت و معدنی گفت:

    سلام بله منم کارشناس بازرگانی داخلی هستم اما خبری از حکم نشده. میتونم بپرسم از کدوم شهرین؟ احتمالا ۲۸ اسفند همو توی سازمان دیدیم.

  14. صنعت و معدن گفت:

    سلام. از صنعت ومعدن کسی هست حکمش نیومده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با چه پست سازمانی؟؟؟ من کارشناس بازرگانی داخلی هستم و حکمم نیومده هنوز

  15. شما گفت:

    سلام.از وقتی ما کار تو اداره رو شروع کردیم هر هفته یکی دو نفر با سهمیه ایثارگری و سهمیه اقازاده ای وارد میشن. واقعا ما با اونها یکی هستیم.اگه بجای اینها از افراد شایسته استفاده میشد واقعا مشکلاتی که الان داریم رئ نخواهیم داشت.

    • MUNITED گفت:

      سلام. آره همینطوره. فکر کنم جهاد از این لحاظ رکورد داره!
      از این طرف هی میگن حقوق مزایایش کمه(که واقعن هم راست میگن) از اون طرف هی میان!

  16. جهادی گفت:

    سلام خدمت دوستان محترم
    لطف می کنید سوالاتی که در مرحله مصاحبه احکام و عقیدتی سیاسی ازتون پرسیدن بذارید
    تشکررررررر

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها