استخدام استانداری یزد سال ۹۷ (خبر جدید)

استخدام استانداری یزد سال ۹۷

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

خبر ۲۲ دی ۹۷ – بیش از ۲ هزار اشتغال جدید در بافق ایجاد شده است

فرماندار بافق گفت: در سال گذشته حدود دو هزار و ۱۵ نفر اشتغال جدید در شهرستان بافق ایجاد شده است.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۸ دی ۹۷ – توجه جدی به حوزه اشتغال از ضروریات استان یزد است

استاندار یزد با تاکید بر اینکه توجه جدی به حوزه اشتغال از ضروریات استان است، بر رفع نابرابری های توسعه ای در استان تاکید کرد.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۹ آبان ۹۵ – ایجاد ۱۷ هزار شغل در یزد

خبرگزاری مهر: استاندار یزد از ایجاد ۱۷ هزار شغل در یزد خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۰ هزار شغل و امسال نیز حدود هفت هزار شغل در استان یزد ایجاد شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر دادگستری در تالار اندیشه استاندار یزد برگزار شد، اظهار داشت: استان یزد توانسته به رغم رکود موجود در بازارهای داخلی و جهانی، نرخ بیکاری را ثابت نگاه دارد.
وی عنوان کرد: نرخ بیکاری یزد در سال گذشته ۱۱.۸ درصد بود که این میزان در سال جاری ثابت مانده و تا تابستان ۹۵ همچنان ۱۱.۸ درصد بوده است.
میرمحمدی ادامه داد: برخی واحدهای صنعتی و تولیدی استان یزد با مشکل فروش مواجه بوده اند اما به رغم اینکه ناچار به انبار کردن محصول خود بودند، تولید را متوقف نکردند و اجازه ندادند کارگری بیکار شود.
استاندار یزد با اشاره به اینکه برخی واحدهای صنعتی و تولیدی استان یزد نیز با مشکلات جدی نقدینگی مواجه هستند، افزود: اغلب این واحدهای کوچک و متوسط در سایت بهین یاب برای دریافت تسهیلات تکلیفی دولت ثبت نام کردند و پرونده ۲ هزار و ۱۸ واحد در کارگروه رفع موانع تولید بررسی شد.
میرمحمدی با اشاره به اینکه تعدادی از این واحدها به بانکها معرفی شده اند، افزود: تعدادی از این واحدها هنوز موفق به دریافت تسهیلات نشده اند که امیدواریم با توجه به قوانین و ضوابط موجود هرچه سریعتر تسهیلات آنها نیز پرداخت شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد، پروژه‌های نیمه تمام نیز مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار داشت: ۳۱۰ پروژه عمرانی از پروژه‌های نیمه تمام استان یزد برای واگذاری به بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت که تاکنون پنج مورد از آنها واگذار شده و ۱۰ مورد دیگر نیز در حال انجام مذاکره با متقاضیان برای واگذاری است.
میرمحمدی در این جلسه همچنین به تشریح دیگر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان یزد در حوزه های کشاورزی، صادراتی، صنعتی، معدنی، زیرساختی، نیروی انسانی و … پرداخت.


خبر ۲۵ شهریور ۹۵ – اشتغال زایی ۴۲ هزار نفری با سرمایه گذاری در شرکت چادر ملوی یزد

تابناک : نماینده اردکان در مجلس از اشتغال‌زایی ۴۲ هزار نفری به شکل مستقیم و غیرمستقیم با سرمایه‌گذاری در شرکت چادرملوی این شهرستان خبر داد.
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه چادرملو از موفق‌ترین شرکت‌های صنعتی و معدنی طی سال‌های اخیر بوده و توانسته در روند توسعه کشور ایفای نقش کند.
وی افزود: این مجموعه علی‌رغم محدودیت مالی، پروژه‌های خود را با استفاده از کم‌ترین اعتبارات و تسهیلات و با خلق فرصت و موقعیت به انجام رسانده است.
نماینده اردکان در مجلس همچنین تصریح کرد: حجم کل سرمایه‌گذاری شرکت چادرملو ۱۳هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است که این رقم با احتساب شرکت‌های تبعی به ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد، همچنین میزان کل اشتغال‌زایی در این مجموعه ۴۲ هزار نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم است.
رئیس فراکسیون محیط‌زیست مجلس بابیان اینکه مجموعه چادرملو از نظر زیست‌محیطی کم‌ترین آسیب را به طبیعت وارد می‌کند، تصریح کرد: این مجموعه از تکنولوژی پیشرفته‌ای استفاده می‌کند و موفق به کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی و کاهش ۶۰ درصدی مصرف آب شده و در کنار استفاده از انرژی‌های نوین اقدام به ایجاد فضای سبز کرده است.
تابش بر همین اساس با اشاره به مشکلات بدهی گمرکی، کمبود منابع و بدهی معوقه به کارگران در مجموعه چادرملو، ثبات مدیریت، تخصص‌‌گرایی، علم‌گرایی، تعهد و دلبستگی کشور را از دلایل موفقیت این مجموعه در سال‌های اخیر دانست.
محمود مصری‌نژاد مدیر مجموعه چادرملو نیز در این دیدار در جمع خبرنگاران توضیح داد: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گذشته یک شرکت دولتی بوده، اما به‌مرور زمان سهام دولت کاهش پیدا کرده و اکنون متعلق به بخش خصوصی است، البته به دلیل اینکه سرمایه‌گذار اصلی آن بانک سپه است، اصطلاحاً این شرکت خصوصی به حساب می‌آید.
وی در پایان بابیان اینکه پروژه‌های این شرکت با منابع داخلی و بدون استفاده از منابع صندوق توسعه و بانک‌ها اجرایی شده است، گفت:‌ بیش‌تر سرمایه‌گذاری‌های شرکت چادرملو در استان یزد انجام می‌شود و مردم استان از آثار مفرط ارزش‌‌افزوده آن بهره می‌برند.
مقیمی فرماندار شهرستان اردکان نیز در جریان این بازدید، تأکید کرد: اردکان یکی از بزرگ‌ترین شهرستان‌های ایران است و ۳۱ درصد از مساحت استان یزد را شامل می‌شود.
وی با اشاره به مشکلات و نرخ تورم در کشور، یادآور شد: ما به‌رغم تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد، نرخ بیکاری‌مان در شهرستان اردکان ۵ درصد است و این نکته بسیار مهمی است و این موفقیت به یمن وجود صنایع و معادنی است که در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده‌اند.
فرماندار شهرستان اردکان همچنین خاطرنشان کرد: شهرستان اردکان در حوزه گردشگری و محیط‌زیست نیز موفقیت بی‌نظیری در کشور دارد.


خبر ۲ شهریور ۹۵ – ایجاد ۳ هزار شغل در استان یزد

خبرگزاری مهر : استاندار یزد با اشاره به افتتاح ۳۳۶ پروژه عمرانی در استان یزد به مناسبت هفته دولت گفت: با افتتاح این پروژه‌ها بالغ بر ۳ هزار شغل در این استان ایجاد می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی یکشنبه شب در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۳۳۶ پروژه عمرانی در بخش دولتی، ۱۷ پروژه در بخش خصوصی، ۱۱۵ پروژه مخابراتی، ۱۱ پروژه ساماندهی اتباع بیگانه و در مجموع ۴۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح ها ۳ هزار شغل در استان یزد ایجاد می شود، عنوان کرد: پروژه های عمرانی شامل ۶۸ پروژه ملی و ۲۷۹ پروژه استانی است که برای بهره برداری از آنها بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
میرمحمدی با بیان اینکه همه طرح‌های یاد شده در مرحله بهره‌برداری است، بیان کرد: طرح‌های کلنگ زنی به طور مجزا در برنامه های هفته دولت دیده شده و در مجموع ۵۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۳.۸ میلیون تومان کنلگ‌زنی می شود.
استاندار یزد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد علت پیگیری نشدن طرح‌های دولت قبل که مردم همچنان درگیر آن هستند از جمله مسکن مهر بیان کرد: ساخت و ساز بسیاری از این مسکن‌ها مشکلاتی به دنبال داشت و هزینه‌ها بسیار فراتر از آنچه شد که به مردم وعده داده شده بود
وی بیان کرد: منابع مالی بسیاری نیز در نظر گرفته شد که با نوع ساخت و سازهای انجام شده به نظر می رسد این بودجه ها هدر رفت.
میرمحمدی تاکید کرد: دولت باید کار را به خود مردم بسپارد به همین دلیل نیز پروژه مسکن مهر دنبال نشد و رویکرد ما نیز در هر حال رویکر دولتی است و همگام و هماهنگ با دولت اقدام می کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلاتی که در روستاها وجود دارد و سبب مهاجرت روستاییان می شود، افزود: برای اینکه مردم در روستاها ماندگار شوند باید زیرساختها توسعه یابد اما سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت در روستاهای کم جمعیت توجیه اقتصادی ندارد.
استاندار یزد ادامه داد: برای روستای دارای کمتر از ۲۰ نفر جمعیت برخی سرمایه گذاری ها امکان پذیر نیست بنابراین باید به سمت تجمیع روستاها برویم.
وی در مورد واحدهای صنعتی مشکل دار در استان یزد نیز اظهار داشت: هزار و پنج واحد صنعتی مشکل دار به استانداری معرفی شد که به طور تصادفی ۹۹ مورد از آنها را انتخاب کرده و از طریق تیمی به بررسی آنها پرداختیم.
میرمحمدی با اشاره به اینکه موضوع تعطیلی این واحدها به دلیل مشکلات مالی و رکود اقتصادی مطرح شده بود، افزود: ۱۷ مورد از این واحدها بدون مشکل خاصی فعال بود، ۱۵ مورد فاقد آدرس بود و نشانی از آنها یافت نشد، ۳۲ مورد تعطیل بود، ۱۸ مورد از واحدها تغییر کاربری داده بودند و برخی نیز نیمه فعال بودند بر این اساس آمارهای ارائه شده از تعطیلی واحدها واقعی نبود.
وی تصریح کرد: ۷۰ درصد این واحدها نیز قبل از سال ۹۲ تعطیل شده بودند و در نهایت نیز قرار شد پایش به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شود و تاکنون هزار و ۸۱۵ واحد ثبت نام کرده اند که ۸۱۰ مورد از آنها به کمیته تسهیل یا کارگروه تسهیل معرفی شده اند.
به گزارش مهر، ‌ در پایان این نشست خبری از پوستر هفته دولت همچنین کتاب ارمغان تدبیر با حضور استاندار، معاونان وی و خبرنگاران استان یزد رونمایی شد.

 


نتایج استخدام شهرداری‌های استان یزد در سال ۹۴ اعلام شد.

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید


خبر ۵ بهمن ۹۴ – استخدام دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور در سال ۹۴

به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی در قالـب دسـتیاران سـتادی و در چـارچوب تصـویب نامـه شـماره ۲۰۶/۴۸۸۹۲ مورخ ۱۳۹۴/۴/۶ شورایعالی اداری با عنوان «ضوابط تامین دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور»، در نظر است تعداد ۹۱۳ نفر از متقاضیان واجد شرایط، از طریق امتحان کتبـی در دو حیطـه عمـومی و تخصصـی، مصـاحبه هـای اسـتخدامی و گزینش به صورت پیمانی جذب گردند. در ادامه توضیحات مربوطه در دو بخش ارائه خواهد شد.

در بخـش نخسـت، توضـیحاتی در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی استخدام، فرآیند ثبت نام و پذیرش افراد، زمان و نحوه برگزاری آزمون، مواد آزمون و در بخـش دوم، خوشه ها، شغل محل های مربوط به هر دستگاه اجرایی آورده شده است.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. مهدی گفت:

    باعرض سلام وادب چرانباید نیروهای دیپلم دریزدکه سن آنها به ۲۹یا۳۰سال رسیده نتوانند دراستخدام مراکز دولتی شرکت کنند آیا مهره سوخته شده ایم خواهشمندم دراین مورد پیگیری نمایید .باتشکر فراوان

  2. سلام گفت:

    سلام احتمال ردشدن فرد در مصاحبه عقیدتی چقدراست؟دوستان اگه اطلاعات دقیق دارنن راهنمایی کننن اخه من مصاحبمو خوب جواب ندادم……

  3. ناصر گفت:

    سلام من لیسانس زیست شناسی و فوق لیسانس تربیت بدنی دارم لطفا اگه تو شهر یزد استخدامی بود خبر کنید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها