بهترین غذاها و رستوران های دبی

چشیدن طعم غذاهای متفاوت و جدید، یکی از تجربیات سفر به حساب می‌آید که تا حدودی شما را با فرهنگ آن کشور آشنا می‌کند. دبی هم به عنوان یک مقصد توریستی پرطرفدار دارای انواع رستوران های بین المللی و عربی است که فرصت خوبی را چشیدن غذاهای متفاوت در اختیارتان می‌گذارد. همراه ما باشید در ادامه قصد داریم بهترین غذاها و رستوران های دبی را به شما معرفی کنیم.

رستوران تام و سرجیو | Tom & Serg

کافه یا رستوران تام و سرجیو توسط دو دوست استرالیایی و اسپانیایی راه اندازی شد. این دو فضایی را در منطقه القوز در کنار انبارهای صنعتی به رستوران خود اختصاص دادند. شاید این کافه، فضای خیلی لوکسی نداشته باشد، اما غذاها و قهوه های آن بهترین طعم ها را در دبی دارند. فضای صمیمی و برخورد گرم این دو، موجب شده تا افراد حس کنند در خانه خود، غذا می‌خورند. در این رستوران می‌توانید صبحانه، پیش غذا نظیر سوپ و سیب زمینی و نوشیدنی را با رنج قیمتی متوسط و بهترین کیفیت سفارش دهید.

رستوران بلژیک کوچک | Le Petit Belge

یکی از تجربه های جالب در دبی، صرف غذاهای سایر کشورها است. یکی از رستوران هایی که پیشنهاد می‌کنیم طعم غذاهای آن را امتحان کنید، رستوران بلژیک کوچک نام دارد. این رستوران با محیطی مدرن و زیبا و غذاها و نوشیدنی های بلژیکی بهترین انتخاب برای دوستداران غذاهای بلژیکی است.

رستوران ل پتیت میسون دبی | La Petite Maison

رستوران ل پتیت میسون یکی از معروف ترین رستوران های دبی به حساب می‌آید که در آن غذاهای فرانسوی صرف می‌شود. طراحی و چیدمان میزهای این رستوران، در وهله اول، توجه شما را به خود جلب می‌کند. یکی از ویژگی های رستوران ل پتیت میسون، استفاده از مواد غذایی تازه است که به شدت کیفیت غذاهای این رستوران را بالا می‌برد. قیمت غذاهای این رستوران نسبت به سایر رستوران های دبی گرانتر است.

رستوران ایپرن اند همرز | Aprons & Hammers

اگر به دنبال یک رستوران با غذاهای خوب دریایی می‌گردید، حتما سری به رستوران ایپرن اند همرز بزنید. در این رستوران انواع غذاهای دریایی نظیر خرچنگ، صدف و میگو را به بهترین نحو طبخ می‌کنند که طعم فوق العاده ای دارند. قیمت غذاهای رستوران ایپرن اند همرز متوسط رو به بالاست. جالب است بدانید این رستوران محیط متفاوتی دارد که برای برگزاری مراسمات و جشن ها هم مناسب است.

رستوران لوکا | Loca

رستوران لوکا، رستورانی با انواع غذاهای مکزیکی و محیط صمیمی است که از محبوبیت بالایی در میان مردم دبی برخوردار است. اگر برای تماشای مسابقات ورزشی به دنبال رستوران خوبی می‌گردید، هم این رستوران با صفحه نمایش بزگی که دارد، گزینه خوبی محسوب می‌شود. شعبه اصلی این رستوران در ساحل مارینا دبی قرار دارد اما به تازگی شعبه جدید خود را در مرکز خرید سوک البهار افتتاح کرده است.

رستوران پییر شیک | Pierchic

رستوران پییر شیک به دلیل قرار گیری بر روی دریا، یکی از رمانتیک ترین رستوران های دبی محسوب می‌شود. این رستوران چشم انداز بی نظیری به برج العرب دارد و منوی دریایی آن، یکی از گران ترین منوهای غذاهای دریایی در دبی به شمار می‌رود. البته در این رستوران می‌توانید سایر غذاهای گوشتی (بره و گوساله و سایر گوشت ها) را سفارش دهید.

رستوران شبستان

برای صرف غذاهای ایرانی در دبی ما به شما رستوران شبستان را معرفی می‌کنیم. این رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی با بالاترین کیفیت، مورد توجه افراد زیادی قرار دارد. فضای سنتی رستوران موجب می‌شود تا شما غذای فوق العاده ای را در محیطی آرام و صمیمی میل کنید.

رستوران دینر این د اسکای دبی | Dinner in the sky dubai

رستوران دینر این د اسکای دبی، یکی از متفاوت ترین رستوران های دبی محسوب می‌شود که غذای شما را در ارتفاعی بالا سرو می‌کند. مشتریان این رستوران بر روی یک سازه می‌نشینند و سپس این فضا توسط جرثقیلی بالا برده می‌شود که چشم انداز جالبی از دبی را در معرض نمایش می‌گذارد.

رستوران مک دونالد

یکی از رستوران های اقتصادی و محبوب در دبی مک دونالد نام دارد. این رستوران زنجیره ای که در سراسر دنیا شعبه دارد، انواع همبرگر را با طعمی خوشمزه به مشتریان عرضه می‌کند. رستوران مک دونالد شعبه های زیادی در دبی دارد که از روی نقشه گوگل می‌توانید نزدیک ترین رستوران مک دونالد را پیدا کنید و به آن مراجعه کنید.

خوشمزه ترین غذاهای دبی

ما تعدادی از بهترین رستوران های دبی را به شما معرفی کردیم که با توجه به سیاق و طبع غذایی که دوست دارید، می‌توانید یکی را انتخاب کنید. اما اگر دوست دارید با معروف ترین غذاهای دبی نیز آشنا شوید. ما به شما کوساری، شاکشوکا، خوراک ماهی دودی مکرل و شاورما را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید بلیط ارزان هواپیما دبی در فلای تودی

دبی برای هر سنی از کوچک گرفته تا بزرگ، جذابیت خاصی دارد. تفریحات دبی نظیر پارک های آبی، اسکای دایوینگ، ورزش ها وتفریحات آبی، حتی رستوران های دبی، همگی بهترین نوع خود، در دبی هستند. پس برای یک سفری فراموش نشدنی در دبی آماده شوید. ما در فلای تودی

بلیط دبی به تهران

را، با بهترین قیمت به شما ارائه می‌دهیم.

برای خرید بلیط هواپیما کافی است، وارد سایت فلای تودی شوید. با ورود مبدا و
مقصد خود، اگر قصد خرید بلیط یک طرفه را دارید، تاریخ ورود و اگر بلیط رفت و
برگشت می‌خواهید، تاریخ خروج را هم وارد کنید. پس از وارد کردن تعداد نفرات و
کلاس پروازی موردنظر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا قیمت بلیط هواپیما ایرلاین
های مختلف به شما نمایش داده ‌شود.

با کلیک روی تقویم قیمتی، ارزانترین قیمت بلیط هواپیما در حوالی تاریخ انتخابی
خود را مشاهده خواهید کرد. به این ترتیب کافی است، با توجه به بودجه و ایرلاین
مورد نظر خود بلیط هواپیما خریداری کرده و بلافاصله دریافت کنید. اگر هم بابت
بلیط و

رزرو هتل دبی

، سوالی داشتید، پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی آماده پاسخگویی به شما است.

 

برچسب ها : فلای تودی,بلیط هواپیما,رزرو هتل

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها