مهاجرت خود اشتغالی کانادا

یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری و مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق شرکت در برنامه های مهاجرت خود اشتغالی کانادا است که معمولا مرتبط با حوزه های ورزشی در نظر گرفته شده است.

انواع روش های مهاجرت از طریق خود اشتغالی در کانادا

برنامه مهاجرت خود اشتغالی کانادا

نکته جالب توجه در این روش مهاجرتی این است که متقاضیان شرکت در برنامه خود اشتغالی دولت فدرال کانادا، ملزم به ارائه حداقل سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در کانادا نخواهند بود! با این وجود شرایط مختلفی برای شرکت و پذیرش در این برنامه مهاجرتی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، برخورداری از حداقل تجربه کاری به اندازه ۲۴ ماه در حوزه ای که قصد خود اشتغالی در آن وجود دارد، یکی از شرایط تعیین شده برای درخواست ویزای خود اشتغالی کانادا است.

برنامه خود اشتغالی کبک

این برنامه سرمایه گذاری در کانادا و در کبک، از طریق خود اشتغالی می تواند منجر به اخذ اقامت دائم کانادا برای متقاضیان شود.

برای پذیرش در برنامه خود اشتغالی کبک، تمامی داوطلبان بر اساس معیارهای مختلفی مورد ارزیابی قرار می گیرند. در صورتی که از حداقل امتیاز در نظر گرفته شده برخوردار باشند، می توانند برای خود اشتغالی در استان کبک درخواست خود را ارائه دهند.

حداقل شرایط لازم برای خوداشتغالی کانادا

در این روش شرایط سرمایه گذار بر اساس سیستم امتیازدهی محاسبه می شود و حداقل امتیازات باید به عدد ۳۵ برسد. معیار های امتیازدهی عبارت هستند از:

  • تجربه مدیریتی و مهارت کافی
  • سطح تحصیلات
  • سن متقاضی
  • مهارت های زبانی
  • معیار انطباق پذیری

مزایای ویزای خود اشتغالی کانادا

ویزای خود اشتغالی در کشور کانادا بیشتر به ورزشکاران و هنرمندان داده می شود. از مهم ترین مزایای این ویزا در کشور کانادا می توان به دریافت اقامت دائم این کشور اشاره کرد.

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق خود اشتغالی

اخذ اقامت دائم کانادا از این راه نیز امکان پذیر است و افراد پس از ۵ سال زندگی اگر به مدت ۳ سال کامل در کانادا زندگی کرده باشند می توانند اقامت دائم خود را دریافت کنند.

چنانچه قصد سرمایه گذاری از طریق خود اشتغالی در کانادا را دارید، می توانید به کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی تراست مراجعه فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن فرایند مهاجرتی شما انجام شود و شانس پذیرش شما نیز با هزینه ای به مراتب کمتر افزایش یابد.

آشنایی با کشور کانادا: جایی که موفقیت آغاز می شود

کانادا کشوری در شمال قاره آمریکا و متشکل از ۱۳ ایالت است که به دلیل داشتن روابط تجاری گسترده با همسایه خود یعنی آمریکا و وجود استانداردهای بالا برای زندگی، به یکی از کشورهای جذاب برای مهاجرت به خارج از کشور تبدیل شده است.

آب و هوای کانادا

کانادا در نزدیکی قطب شمال قرار گرفته است و کشور سردسیری محسوب می‌شود. به همین دلیل بیشتر شهرهای کانادا و همچنین جمعیت کانادا در نوار جنوبی این کشور و در نزدیکی کشور آمریکا متمرکز شده‌اند.

برخی از متقاضیان مهاجرت به کانادا به اشتباه تصور می‌کنند که تمام شهرهای کانادا سرد هستند این در حالی است که شهرهای واقع شده در بخش جنوبی کانادا تقریبا آب و هوای معتدلی دارند و اکثر مهاجرین نیز به قصد زندگی در همین شهرها وارد کانادا می‌شوند.

خوب است بدانید که کانادا به دلیل برخورداری از آب و هوای بسیار مطبوع، بارندگی خوب در طول سال و طبیعت زیبا به عنوان یکی از کشورهای مشهور در عرصه پذیرش توریست توانسته است رتبه خوبی را به خود اختصاص دهد.

 

سیاست در کانادا

کانادا از لحاظ سیاسی یک کشور دموکرات فدرال و پادشاهی مشروطه است. جالب است بدانید که ملکه الیزابت دوم، پادشاه کانادا هم هست و قوانین در کانادا با تایید او رسمیت پیدا می‌کنند. بنابراین از لحاظ ساختار سیاسی، ملکه در راس کشور قرار دارد و در سطح پایین‌تر، دولت فدرال کانادا قرار می‌گیرد.

پارلمان کانادا به دو بخش تقسیم می‌شود:

  • مجلس سنا
  • مجلس عوام

کانادا از ۱۰ ایالت تشکیل شده که هر یک از آن‌ها توسط یک دولت مستقل اداره می‌شوند و آن‌ها در مجموع زیر نظر دولت مرکزی هستند. اتاوا به دلیل استقرار پارلمان فدرال کانادا و فرماندار کل در آن، از لحاظ سیاسی یک شهر مهم و در واقع پایتخت کانادا محسوب می‌شود. فرماندار کل کانادا را ملکه انگلستان منصوب می‌کند.

ایالات کانادا

  • بریتیش کلمبیا
  • آلبرتا
  • ساسکاچوان
  • مانیتوبا
  • آنتاریو
  • کبک
  • نیوبرانزویک
  • نیوفاندلند و لابرادور
  • نوا اسکوشیا
  • جزیره پرنس ادوارد

ایرانیان در کانادا

در سال‌های اخیر تعداد ایرانیان کانادا به شدت افزایش یافته است. ایرانیان در بین مهاجرین به کانادا، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

به دلیل مهاجر‌پذیری و سیاست این کشور برای جذب افراد تحصیل کرده و سرمایه‌گذاران خارجی، تعداد ایرانیانی که به کانادا مهاجرت کرده‌اند واشخاص متقاضی برای زندگی در کانادا افزایش یافته است.

دین مردم کانادا

مردم در کانادا، مسیحی کاتولیک هستند اما به دلیل مهاجرت مردم از کشورهای مختلف به کانادا در این کشور با ادیان مختلفی مواجه می‌شوید. البته در منشور حقوق و آزادی‌ها در کانادا، دین خاصی به عنوان دین کانادا معرفی نشده است.

مسلمانان نیز در این کشور بیش از یک میلیون از جمعیت کانادا را تشکیل داده‌اند. در حال حاضر جمعیت سیک‌ها نیز در کانادا رو به افزایش است.

زبان و نژاد مردم در کانادا

با توجه به سکونت مردم از کشورهای مختلف در کانادا طبیعتا تنوع زبان و نژاد نیز در این کشور زیاد است اما جالب است بدانید که ۹۸ درصد از مردم در کانادا به زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کنند که البته زبان انگلیسی نسبت به فرانسوی رواج بیشتری دارد. ۱۶ درصد از مردم کانادا نیز، هم به زبان انگلیسی و هم فرانسوی صحبت می‌کنند.

ایالت کبک در کانادا یک ایالت فرانسه زبان است که در آن زبان فرانسه رسمیت دارد اما مردم در سایر ایالات، به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. از نظر نژادی هم ۷۶ درصد از مردم کانادا اروپایی و ۱۴ درصد آسیایی هستند.

معرفی وب سایت تراست

وب سایت موسسه مهاجرتی تراست در دسترس هم میهنان گرامی می باشد. در این وبسایت صدها محتوا، ویدئو، پادکست، اینفوگرافی و … وجود دارد که همگی توسط تیم گسترده محتوا نویسی این موسسه تهیه و بعد از تایید مشاوران مهاجرت در سایت قرار داده شده اند. امید است این مقالات و محتواهای آموزشی که با دقت خاصی نگارش و تهیه شده اند بتوانند شما عزیزان را در راه دشوار مهاجرت یاری کرده و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار بدهند.

در وبسایت تراست ابزارهای مختلفی برای ارزیابی سریع و دقیق شرایط متقاضیان گرامی مهاجرت به کانادا قرار داده شده است. شما عزیزان با استفاده از این ابزارها و با پاسخ دادن به چند سوال در عرض چند دقیقه میتوانید به صورت کاملا رایگان مورد ارزیابی قرار بگیرید. نتایج این ارزیابی بلافاصله به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

همچنین در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید فرم ارزیابی رایگان در وبسایت، را تکمیل نمایید. این فرم شامل چند سوال ساده بوده که به مشاوران ما کمک میکنند بهترین و متناسب ترین روش مهاجرتی را به شما پیشنهاد دهند. مشاوران تراست بعد از ارزیابی شرایط تان بین ۲ تا ۵ روز کاری با شما تماس گرفته و به سوالاتتان پاسخ میدهند.

در وبسایت تراست امکان رزرو وقت مشاوره تخصصی با بهترین وکلای فارسی زبان اداره مهاجرت نیز در نظر گرفته شده است. از این راه میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز وقت مشاوره خود را رزرو نمایید.

بیشتر بدانید :

قیمت دلار کانادا تورنتو

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها