طراحی پورتال برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

امروزه، درخواست زیادی برای طراحی پورتال، طراحی سایت حرفه ای با استفاده از وردپرس و یا دی ان ان وجود دارد. زیرا کسب و کارها به این نتیجه رسیده اند برای اینکه بتوانند در دنیای کاری به موفقیت برسند باید از پتانسیل موجود در فضای اینترنت استفاده کنند. موتور گوگل اعلام کرده است روزانه میلیاردها جستجو در این فضا انجام می شود و اگر کسب و کارها هدفمند وارد اینترنت شوند به زودی به موفقیت های زیادی دست پیدا خواهند کرد و می توانند به یک برند شناخته شده در میان رقبای کاری خود تبدیل شوند.

طراحی پورتال

آیا کسب و کار شما بزرگ است؟

طراحی پورتال یکی از خدماتی است که می تواند بر روی وب سایت ها وجود داشته باشد و به کاربران کمک کند اطلاعات خود را بهتر مدیریت نمایند. اما اکنون سوال این است آیا تمامی کسب و کارها به پورتال نیاز دارند. با اینکه پورتال گزینه خوبی برای کسب و کارهای کوچک است، اما بیشتر در کسب و کارهای بزرگ که افراد با حجم زیادی از اطلاعات سر و کار دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

یکپارچه سازی داده ها

اولین مزیت طراحی پورتال یکپارچه سازی داده هاست. به طور مثال، اگر به سایت های دانشگاهی توجه داشته باشید متوجه می شوید آنها داده های بسیار زیادی دارند که هر یک از این داده ها برای افراد خاصی مناسب هستند و نیازی نیست تمامی افراد به آنها دسترسی داشته باشند. به طور مثال، داده هایی که اساتید نیاز دارند با داده های مورد نیاز برای دانشجویان متفاوت است.
زمانیکه پورتال برای هر کدام از بخش ها طراحی می شود اطلاعات سازمان دهی می شوند و سپس هر بخش از اطلاعات در اختیار گروه هدف قرار می گیرد.

هدفمند کردن داده ها

مزیت دیگری که با طراحی پورتال بدست می آید هدفمند کردن داده هاست. با پورتال می توانید اطمینان داشته باشید هرگز اطلاعات از دست نمی روند و به دست افرادی که به آن نیاز دارند می رسند. همچنین، باید بدانید مدیریت پورتال بسیار ساده است و به شما کمک می کند اطلاعات خود را به شیوه هدفمندی سازمان دهی کنید. به طور مثال، اگر در روند کاری خود متوجه شوید بخشی از کارمندان شما به اطلاعاتی دسترسی دارند که آن اطلاعات برای آنها مفید نیست، به سادگی می توانید اطلاعات را بلوکه کنید و تنها بخشی را که می دانید برای آنها مناسب است در اختیارشان قرار دهید.

بهبود روابط

مسئله دیگری که با طراحی پورتال به آن دست پیدا می کنید بهبود روابط است. در سازمان های بزرگ افراد بسیار زیادی حضور دارند و هر یک دارای سمت خاصی هستند. اگر پورتال وجود نداشته باشد گاهی نقش ها با یکدیگر ادغام می شود و همین امر چالش های زیادی را در سازمان ها به وجود می آورد. اما با استفاده از پورتال روابط و سبک کاری هر شخص تعیین می گردد و دیگر تداخل نقش ها و سمت ها رخ نمی دهد. این مسئله می تواند روابط را میان کارمندان و اعضای یک سازمان تقویت نماید.

طراحی سایت حرفه ای

نکات مهم در طراحی سایت حرفه ای

اگر می خواهید برای طراحی سایت حرفه ای اقدام کنید بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • قبل از طراحی سایت حرفه ای اهداف خود را به طور دقیق مشخص کنید و سپس آنها را مکتوب نمایید.
  • نیازهای مشتریان و کاربران خود را شناسایی کنید و آنها را در سایت پیاده سازی نمایید.
  • در زمان طراحی سایت حرفه ای به ماهیت کسب و کار خود توجه داشته باشید و گرافیک سایت را به سمتی پیش ببرید که
    ماهیت کار شما در سایت نشان داده شود.
  • طراحی سایت حرفه ای را به شرکت های معتبر بسپارید.

دی ان ان برای چه سایت هایی مناسب است؟

دی ان ان نوعی پلت فرم برای طراحی سایت است که امکانات بسیار زیادی بر روی آن قرار داده شده است و می تواند به رشد برندها و کسب و کارها در فضای اینترنت کمک کند. اما باید بدانید دی ان ان برای تمامی کسب و کارها مناسب نیست و استفاده از آن به کسب و کارهای بزرگ پیشنهاد می شود. زیرا قابلیت های دی ان ان برای این گونه کسب و کارها بسیار مناسب است و این پلت فرم به راحتی می تواند حجم زیادی از اطلاعات و صفحات را بدون هیچ گونه مشکلی مدیریت کند.

ایران سایت

برای طراحی پورتال به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد طراحی پورتال در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید پورتال برای کسب و کارهای بزرگ که حجم زیادی اطلاعات دارند مناسب است و می تواند به یکپارچه سازی و هدفمند کردن اطلاعات کمک کند.اگر می خواهید برای طراحی پورتال و طراحی سایت حرفه ای با دی ان ان اقدام کنید، می توانید به شرکت ایران سایت (https://iransite.com) مراجعه کنید. این شرکت تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ را به مشتریان خود ارائه می دهد و به آنها کمک می کند در زمان کوتاه به موفقیت برسند. نمونه کارهای این شرکت بر روی وب سایتش موجود است و کاربران می توانند با بررسی نمونه کارها به تجربه و تخصص این شرکت پی ببرند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها