ایجاد بیش از ۴ هزار فرصت شغلی توسط کمیته‌امداد در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان با ۱۱۴ میلیارد تومان حدود ۴ هزار و ۱۶۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است.
علی شهریارپور اول شهریورماه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بخشی از تسهیلات اشتغال روستای و عشایری اخصاص یافته به استان جذب نشده است، اظهار کرد: ۷ فرمانداری در شهرستان‌ها کارگروه اشتغال را برای پیگیری روند جذب اعتبارات تشکیل دادند و طبق آمارها شهرستان‌های بروجن، فارسان و سامان نتوانسته‌اند اعتبارات این حوزه را به طور کامل جذب کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: حدود ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات جدید در حوزه اشتغال روستایی و عشایری به استان اختصاص پیدا کرده است و نیاز است فرمانداران و روسای ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مسئله را پیگری کنند.
وی در خصوص روند احداث دهکده فرش در چهارمحال وبختیاری گفت: فرمانداران هر شهرستان یک مکان را برای احداث این دهکده پیشنهاد دادند که پس از جلسات متعدد سه مکان برای جانمایی این دهکده در ۳ شهرستان شهرکرد، بن و لردگان انتخاب شد که باید نهایتا یک مکان انتخاب شود.
شهریارپور در پایان بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری با ۱۱۴ میلیارد تومان حدود ۴ هزار و ۱۶۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است، سرانه اشتغال برای هر نفر حدود ۲۷ میلیون تومان است.
بیش از ۹۲ هزارنفر تحت پوشش کمیته امداد هستند
در ادامه این جلسه علی ملک‌پور مدیرکل کمیته‌امداد چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تعداد خانوار معیشت‌بگیر تبصره ۱۴ ، تحت پوشش این نهاد حدود ۴۱ هزار و ۲۹۶ نفر شامل ۹۲ هزار و ۴۲۱ است که سرانه پرداختی معیشتی در سال ۹۹ نسبت به ۹۸ حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۸ حدود ۶۲۳۵ نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند و ۹۱۶ نفر از تحت پوشش این نهاد خارج شدند و در ۵ ماهه ابتدایی سال ۱۷۴۹ نفر تحت پوشش کمیته‌امداد قرار گرفته است و ۲۴۲ نفر توانمند شده و از تحت پوشش این نهاد خارج شده‌اند.
ملک‌پور خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ حدود ۸ میلیارد تومان در تسهیلات صندوق اشتغال نیازمندان به صورت ۱۰۰ درصدی جذب شده است، همچنین ۶۷ درصد تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۵۲ میلیاردتومان جذب و در تسهیلات روستایی ۱۴ درصد جذب شده است.
مدیرکل کمیته‌امداد چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: در آموزش‌های کسب و کارمحور حدود ۳۰۸۰ آموزش انجام شده و ۴۳۳ نفر کاریابی انجام شده است.

منبع : بازار کار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. سوال گفت:

    لطفا خود کارمندان کمیته امداد تبدیل وضعیت شوند
    چرا که قشر زحمت کشی هستند که بفکر نیازمندانند
    جدیدا به جای تبدیل وضعیت شدن کارمندان کمیته امداد را شرکتی کرده اند
    آیا این شرط انصاف و دلسوزی برای همنوع است؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها