سایت استخدام، حامی تولید و برند ایرانی : تسهیلات دو میلیون تومانی کفش ملی برای فرهنگیان

مدیرعامل گروه صنعتی ملی گفت: طی تفاهم نامه همکاری با اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان ایران(اتما)، تا سقف دو میلیون تومان تسهیلات خرید کفش در اختیار فرهنگیان و کارکنان محترم وزارت آموزش و پرورش قرار خواهیم داد.

علی شالباف، مدیرعامل گروه صنعتی ملی در گفتگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه صنعتی ملی، با ابراز خرسندی از مهیا شدن شرایطی برای خدمت رسانی مستقیم کفش ملی به این قشر خدوم و زحمت کش گفت: برای رفاه بیشتر فرهنگیان عزیز، طرح فروش اقساطی کفش را با همکاری اتما و وزارت آموزش و پرورش اجرا خواهیم کرد.

وی درباره جزییات این طرح گفت: در آستانه نوروز و از ابتدای ماه جاری، تمام فرهنگیان عزیز اعم از شاغلین و بازنشسته ها در سراسر کشور می توانند طبق ضوابط به بیش از ۲۵۰ شعبه کفش ملی در سراسر کشورمراجعه کرده و به صورت اقساطی تا سقف دو میلیون تومان کفش های مورد نیاز خود و خانواده شان را تامین نمایند.

نائب رییس هیات مدیره گروه صنعتی ملی همچنین تاکید کرد: فرهنگیان عزیز در خرید فروشگاهی خود به هیچ عنوان مبلغی را پرداخت نخواهند کرد بلکه وجه کفش طی شش ماه از فیش حقوقی آنها کسر خواهد شد.

شالباف با بیان اینکه تخفیف ویژه ای را نیز برای این خرید اقساطی در نظر گرفته ایم، گفت: علاوه بر اینکه خرید فرهنگیان به صورت اقساطی محاسبه خواهد شد، این عزیزان از تخفیف دست کم ۱۰ درصدی کفش ملی بر روی همه محصولات برخوردار می شوند.

مدیرعامل گروه صنعتی ملی در ادامه اظهار داشت: کلیه فرهنگیان و کارکنان شاغل و بازنشسته وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور مشمول این طرح خواهند بود.

وی افزود: امیدواریم در راستای مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی کفش ملی، بتوانیم با اجرای این گونه طرح ها بیش از پیش گام های موثر و محکمی را برای ارتقاء تولید ملی برداریم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها