۶۰۰ طرح اشتغال توسط کمیته امداد استان افتتاح می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی از افتتاح ۴۰۰ مسکن و ۶۰۰ طرح اشتغال در دهه فجر سال‌جاری در استان خبر داد و گفت: بقیه طرح‌ها نیز در ۱۴ اسفند ماه همزمان با سالروز تشکیل کمیته امداد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد کلامی در جلسه آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده کشور که بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: از مجموعه سپاه عاشورا و بسیج سازندگی به خاطر فعالیت و همراهی در امر محرومیت‌زدایی قدردانی می‌کنیم.
وی بیان کرد: مقرر بود در سال‌جاری ۱۵۰ واحد خانه محروم به همراهی سپاه احداث کنیم که ۸۰ درصد این خانه‌ها تحویل داده شده و مابقی در مرحله نازک کاری قرار دارد.
کلامی با قدردانی از گروه‌های جهادی و بسیجی گفت: با کمک و حضور نیروهای جهادی، خانه‌هایی در دورترین نقاط استان با حداقل هزینه(حدود ۴۰ میلیون) احداث می‌کنیم، در حالی که اگر سایر نیروی کار را به این مناطق جهت کار ببریم، هر خانه بیش از ۱۰۰ میلیون هزینه خواهد داشت.
وی بیان کرد: در نظر داریم دو نهاد انقلابی سپاه و کمیته امداد برای سال بعد در زمینه‌هایی چون اشتغال و کارآفرینی نیز همکاری کنند تا عرصه وسیعی از خدمت‌رسانی به مردم فراهم شود.
گفتنی است، جلسه آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده کشور بصورت ویدئوکنفرانس با رویکرد آب و اشتغال در روستاها و مناطق محروم کشور با شعار “دست در دست مردم؛ پنجه در پنجه شیطان” با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه عاشورا و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات سپاه عاشورا برگزار شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها