اختصاص شش هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات اشتغال‌زایی ویژه مددجویان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) از اختصاص شش هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی مددجویان برای سال جاری خبر داد.
به گزارش بازارکار به نقل از ایرنا ، حجت الله عبدالملکی افزود: اعتبارات مذکور در قالب ۹۰۰ میلیارد تومان، بر اساس قانون بودجه مربوط به شبکه بانکی از محل تبصره ۱۶ ، ۶۰۰ میلیارد تومان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز از محل قانون اشتغال پایدار روستاییان و عشایر است.
وی با بیان اینکه امیدوارم مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان باقیمانده اعتبارات اشتغالزایی سال گذشته نیز به مجموع اعتبارات امسال اضافه شود، گفت: از دولت خدمتگزار می خواهم باقیمانده اعتبارات سال ۹۸ را به اعتبارات سال جاری منتقل کنند نه اینکه جزء بودجه امسال محسوب شود.
به گفته وی، از اعتبارات اشتغالزایی سال ۹۸ حدود ۷۸ درصد منابع توسط شبکه بانکی آزاد و به این مهم تحقق یافته است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تاکید کرد: اگر شبکه بانکی طی سال جاری ۱۰۰ درصد منابع را تامین کند و به طور میانگین حدود ۳۳ میلیون تومان برای ایجاد شغل برای هر نفر در نظر بگیریم می توان ۲۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.
عبدالملکی اظهار داشت: اگر شبکه بانکی مابقی اعتبارات سال گذشته را نیز برای امسال آزاد کرده و آن را جز اعتبارات سال جاری قرار دهد عملکرد ما بسیار بیش از این نیز خواهد شد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها