ثبت آگهی استخدام با بسته‌های HR360 ایران‌تلنت

اگهی استخدام

یکی از مشکلات و چالش‌هایی که تیم‌های منابع انسانی و کارفرمایان با آن دست به گریبان هستند، دسترسی به افراد با استعداد بازار کار و کارجویان مشتاق است. سایت‌های کاریابی بخشی از این چالش را حل کرده‌اند و به این ترتیب می‌توان این افراد را با انتشار آگهی در این سایت‌ها پیدا کرد.

برای ثبت آگهی استخدام برای جذب نیروی متخصص، می‌توانید ایران تلنت را انتخاب کنید و با ثبت آگهی استخدام با بسته‌های HR360، به طیف وسیعی از افراد متخصص بازار کار دسترسی پیدا کنید. سایت کاریابی ایران تلنت وب‌سایت پیشرو در خدمات استخدامی آنلاین است و تا به امروز ۱۹ سال است که در این حوزه فعالیت کرده و به بستری مناسب برای یافتن متخصصان بازار کار تبدیل شده است.

مزایای استفاده از بسته‌های HR360 ایران تلنت

ایران تلنت همیشه در طول فعالیت خود، سعی کرده که بهترین راهکارها را برای فرآیند استخدام در اختیار شرکت‌ها و کارجویان بگذارد. بسته‌های استخدامی ایران تلنت نیز تحولی در راهکارهای منابع انسانی به شمار می‌آیند که مزایای بسیاری برای کارفرمایان و تیم‌های منابع انسانی دارند. برخی از مزایای استفاده از ایران تلنت به عنوان بستری برای انتشار آگهی استخدامی عبارت‌اند از:

  • انتشار آگهی استخدام در استانداردترین حالت ممکن
  • مشاهده اطلاعات تماس کارجویان
  • دسترسی به نرم‌افزار مدیریت فرآیند جذب و استخدام
  • اعتبار برای مشاهده نتیجه آزمون‌های استخدامی کارجویان
  • جستجوی نامحدود در بانک رزومه
  • داشبورد مدیریت حقوق و دستمزد
  • انتشار آگهی شغلی در دانشگاه‌ها
  • دسترسی به گزارش‌های تحلیلی
  • سرویس ویژه برند کارفرمایی

تمام این مزایا برای بسته‌های HR360 در نظر گرفته می‌شود و دسترسی و اعتبار این مزایا با توجه به بسته انتخابی شما متغیر می‌باشد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، با انتخاب بسته‌های استخدامی ایران تلنت می‌توانید روند استخدام در شرکت خود را به شکل کاملا استاندارد پیش ببرید و حتی کارهایی مانند مدیریت حقوق و دستمزد را نیز ،حرفه‌ای انجام دهید.

روند استفاده از بسته‌های استخدامی ایران تلنت

برای استفاده از این بسته‌ها، ایران تلنت خدماتی به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید از تمام آنها در طول فرآیند استخدام استفاده کنید. این خدمات عبارت‌اند از:

  • استخدام
  • ارزیابی
  • برند کارفرمایی
  • آمار و نتایج

در بخش استخدام شما می‌توانید آگهی‌های شغلی خود را منتشر کنید. ساختار انتشار آگهی استخدام در ایران تلنت بسیار استاندارد است و تمامی اطلاعات مربوط به یک آگهی شغلی در این ساختار گنجانده می‌شود. پس از انتشار آگهی، برای مشاهده اطلاعات تماس کارجویان اعتبار خواهید داشت و می‌توانید در بانک رزومه ایران تلنت جستجوی نامحدود انجام دهید.

نرم‌افزار مدیریت فرایند جذب و استخدام ATS و همچنین نمایش مجدد و ارتقا دادن آگهی شغلی در این وب‌سایت، جزء اولین خدماتی است که ایران تلنت برای کارفرمایان و تیم‌های منابع انسانی در نظر گرفته است.

در بخش ارزیابی کارجویان، امکان ارزیابی آنها از طریق تست‌های استاندارد وجود دارد. تست شخصیت‌شناسی MBTI، تست هوش ریون پیشرفته و سرویس تعیین سطح زبان انگلیسی کارجویان به شما کمک می‌کند تا مهارت‌ها و توانایی‌های کارجویان را شناسایی کنید.

برند کارفرمایی مسئله‌ای حیاتی در هر شرکت و سازمانی است و به همین خاطر، ایران تلنت خدمات مربوط به برند کارفرمایی را نیز به شما ارائه می‌دهد. دسترسی به پروفایل کارفرمایی، ثبت لوگو شرکت در صفحه اول سایت ایران تلنت و استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی ایران تلنت، خدمات دیگری است که با انتشار آگهی استخدامی و استفاده از بسته‌های HR360 به شما تعلق می‌گیرد.

 

چگونه بسته‌های استخدامی HR360 ایران تلنت را تهیه کنیم؟

با توجه به مواردی که در بالا عنوان کردیم و مزایای که این بسته‌های استخدامی برای تیم‌های منابع انسانی دارد، تصمیم گیری برای استفاده از آنها آسان‌تر می‌شود. برای تهیه این بسته‌ها و برای ثبت آگهی استخدامی در سایت ایران تلنت اینجا را کلیک کنید. در این صفحه شما می‌توانید اطلاعات کامل‌تری درباره بسته‌ها به دست آورید و همچنین می‌توانید درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا به صورت مستقیم با مشاوران ایران تلنت صحبت کنید.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها