معرفی بهترین تاکتیک ها و استراتژی ها در بازی فری فایر

در بازی محبوب فری فایر، ترفند های زیادی وجود دارد که بازیکنان با کمک آن ها می توانند جان خود را حفظ کرده و حریفان را از دور رقابت خارج سازند. اگر شما هم از گیمر های این بازی جذاب هستید، باید توسط ترفند ها و مهارت های کاربردی و همچنین استفاده از استراتژی هایی منحصر به فرد، مراحل این بازی را یک به یک طی کرده و پیشرفت کنید. در این بین شما می توانید برای استفاده از برخی آپشن ها و امکانات خاص بازی، به خرید بسته هفتگی جم فری فایر اقدام نمایید و این گونه قدرت خود را برای نابودی دشمنان افزایش دهید.

ترفند ها و تکنیک های مهم در بازی فری فایر

در این ادامه مطلب، به شما چند استراتژی و تکنیک کاربردی در این بازی را معرفی می کنیم که با کمک آن ها، می توانید به پیروزی در رقابت ها، نزدیک شوید:

  • نحوه حرکت کردن

لازم به ذکر است که اساسی ‌ترین ترفند در بازی فری فایر، روش حرکت کردن می باشد. شاید برخی از گیمر ها عقیده داشته باشند که نحوه حرکت کردن در طول بازی شامل ترفند ها نمی باشد. این عقیده کاملا غلط است. در زمان درگیری و هدف تیراندازی قرار گرفتن در بازی های سبک بتل رویال، حرکت به شکل زیگزاگ و جست و گریز می تواند جان شما را ضمانت کند. در فری فایر، نیز شما باید از راه رفتن روی یک خط اجتناب نمایید. به علت درگیری های پیاپی در این بازی، حرکت به صورت مستقیم حتی در شرایط عادی نیز گاهی اوقات برای شما خطر ساز خواهد بود.

 

  • بمب گذاری در انتهای زیپ لاین

همان طور که می دانید در بازی فری فایر، بازیکنان برای جا به جایی از یک قسمت به منطقه و قسمتی دیگر، از سیم های ارتباطی به نام زیپ لاین استفاده می کنند. گیمر های این بازی به طور قطع تا به حال از این زیپ لاین ها استفاده کرده اند، اما با یادگیری ترفند آن، می توانند کیل های خود را افزایش دهند.

در این ترفند حرفه ای شما باید بدانید که چنانچه در ابتدای زیپ لاین می باشید، سوار آن شده و به انتهای آن برسید. پس از آن در انتهای زیپ لاین و بین دو ستون، بمبی را کار بگذارید. اطمینان حاصل کنید که در این راند با انجام این کار، یک کیل را به دست می آورید. این تکنیک شما، بازیکنانی را سورپرایز خواهد کرد که در لحظات انتهای بازی و در زمان کوچک شدن منطقه، با عدم توجه به خطرات، سعی در رسیدن به قسمتی امن دارند. البته دقت کنید که خود شما نیز به تله بازیکنان دیگر نیافتید.

 

  • استفاده از نارنجک

یکی از کاربردی ترین آیتم ها در رقابت تیمی بازی فری فایر، نارنجک ها هستند. این نکته اهمیت زیادی دارد که در چه شرایطی و چگونه از نارنجک استفاده کنید. در این بازی، نارنجک های متنوعی موجود است. مثلا نارنجک های دودزا کمک می کنند تا بازیکنان به وسیله آن ها، دید دشمن را محدود کرده و سپس او را از میان بردارند. برای از بین بردن حریفان خود می توانید از دیگر تجهیزات این بازی نیز استفاده کنید که با خرید انواع بسته های جم فری فایر مانند بسته هفتگی، آن ها را به دست می آورید.

  • داشتن تیم منسجم

از دیگر تکنیک های مهم در این بازی دارا بودن تیمی منسجم در رقابت ها است. شما باید آن دسته از بازیکنانی را برای هم تیمی خود، انتخاب کنید که قادر هستند شما را ساپورت نمایند. در واقع بازیکنان هم تیمی تان باید در زمان قرار گرفتن شما در موقعیت خطرناک، شما را نجات دهند. همچنین شما نیز باید در طول بازی تمام اقدامات خود را با هم تیمی هایتان هماهنگ سازید.

 

  • مهارت کاراکتر ها

لازم است که بازیکنان به خوبی با مهارت شخصیت ها آشنایی داشته باشند و نقاط قوت و ضعف کاراکتر را بشناسند. بعضی از کاراکتر ها مثل کرونو و اسکایلر هم از کاربردی ترین کاراکتر ها در بازی فری فایر می باشند. مثلا کاراکتر اسکایلر قادر است به آسانی، دیوار های گلو را بسته و شما به کمک آن می توانید دشمنان را از دور رقابت حذف کنید. همچنین کاراکتر کرونو با ایجاد هاله محافظه، کمک می‌ کند که شما از صدمات در امان باشید.

 

  • شاتگان و سلاح های SMG

دو نوع سلاح شاتگان و SMG در بازی فری فایر در رقابت های برد نزدیک بسیار کاربردی هستند. این سلاح ها دقت بالایی داشته و قادر هستند خسارات زیادی را بر جای گذارند. این سلاح ها بسیار قوی و پر قدرت بوده و از سرعت شلیک بسیار بالایی برخوردارند و می توانند بر روی نتیجه نهایی بسیار موثر واقع شوند.

 

  • مدیریت فضای کوله پشتی

از نکات مهم بازی که معمولا بازیکنان نسبت به آن توجهی ندارند، مدیریت فضای کوله پشتی در بازی است. در روند بازی شما باید تجهیزات و سلاح های مختلف پیدا شده خود را در کوله پشتی نگهداری کنید. بنابراین لازم است تا نیمی فضای از کوله پشتی تان خالی باشد. بهتر است که تجهیزات قدیمی را زمانی که شرایط امنی دارید، حذف کنید. زیرا گاهی اوقات شما باید از یک مکان، تجهیزات را برداشته و فرار کنید، اگر کوله پشتی تان فضای خالی نداشته باشد، تمرکز خودتان را از دست می دهید. شما می توانید با استفاده از تجهیزات و امکاناتی که با خرید بسته هفتگی  جم، به دست خواهید آورد، قدرت، هیجان و لذت خود را در بازی دو چندان کنید.

  • استفاده از دیوار گلو GLOO WALL

از امکانات خاص و کاربردی بازی فری فایر، دیوار gloo می باشد. در واقع شما به وسیله این امکان، قادر هستید تا سپری دفاعی برای خود بسازید و در شرایط مناسب از آن استفاده نمایید. هر بازیکن حرفه ای می داند زمانی که در بازی حملات و درگیری صورت می گیرد، ساخت دیوار بسیار ضروری بوده و باید از آن استفاده کند.
از نکات کلیدی دیگر در این بازی، بهره گیری حرفه ای از دیوار گلو در زمان استفاده از کیت سلامتی، جلوگیری از ورود بازیکنان، خشاب گذاری و فرار از تیر رس می باشد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها