آشنایی جامع با برند دماپویا


فروشگاه دماپویا وبسایت تخصصی در زمینه ی تاسیسات ساختمانی می باشد و در نوشتار حاضر قصد داریم به آشنایی جامع با برند دماپویا بپردازیم. امروزه با توجه به افزایش هزینه های خرید و دشواری رفت و آمد افراد زیادی ترجیح می دهند تا خرید خود را به صورت آنلاین سفارش  داده و در هزینه های خرید صرفه جویی نمایند.
دماپویا نیز به سراسر کشور ارسال دارد و نیازی به رفت و آمد نخواهد بود. این مجموعه از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است و امروزه با اتکا بر فعالیت کارشناسان متخصص موفقیت قابل توجهی در این عرصه دارد.

مجموعه ی دماپویا به عنوان اولین استارت آپ در عرصه ی تاسیسات ساختمانی می باشد که امکان تجربه بهترین خرید تاسیسات ساختمانی را برای شما خریداران فراهم می کند. با توجه به بهبود دسترسی به اینترنت در دنیای امروزین و وجود مشغله های زیاد، افراد بیشتری نسبت به گذشته خرید اینترنتی را ترجیح می دهند. این فروشگاه مجوزهای رسمی را کسب کرده است و دارای نماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. علاوه بر آن دارای نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و مجوز پروانه کسب از اتحادیه شوفاژ و تهویه مطبوع است. برای آشنایی جامع با برند دماپویا لازم است در نظر داشته باشید که این برند مجوز فعالیت اتحادیه کسب و کارهای مجازی را نیز در اختیار دارد.

محصولاتی که این مجموعه ارائه می دهد شامل سیستم های تهویه مطبوع مانند کولر گازی، داکت اسپلیت، فن کویل، اسپلیت مرکزی، پرده هوا و غیره است. علاوه بر آن سیستم های گرمایشی مانند انواع رادیاتورها، پکیج های گرمایشی دیواری و زمینی، بویلر، مشعل، هیتر و جت هیتر را نیز در بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. شما می توانید خرید خود را از برترین و شناخته شده ترین برندها انجام داده و از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.
برندهای صاحب نام از برترین قطعات اولیه در ساخت محصولات خود استفاده می کنند و طول عمر محصولات آنان بالا خواهد بود.

برای آشنایی جامع با برند دماپویا لازم است بدانید که کارشناسان این مجموعه در تمامی ساعات اداری در خدمت شما عزیزان هستند تا به ارائه ی خدمات مشاوره ی رایگان بپردازند. در نتیجه می توانید برای انتخاب بهترین محصول به صورت تلفنی با این مجموعه در ارتباط باشید تا از مطابقت آن با نیاز خود اطمینان کافی را داشته باشید. این فروشگاه آنلاین افتخار همکاری با مجموعه های بانک ملت، شرکت ملی نفت، آموزش و پرورش، اسنپ فود، صدا و سیما و غیره دارد.

علاوه بر سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات آبرسانی و انواع پمپ های خانگی، سیرکولاتور، کف کش، لجن کش، طبقاتی و غیره نیز از محصولاتی است که می توانید از این مجموعه خریداری کنید. همچنین لوازم استخر، سونا و جکوزی را هم ارائه داده و
سفارش قطعات یدکی را ثبت نمایید. تمامی این محصولات را می توانید درب منزل تحویل بگیرید. دماپویا به عنوان نمایندگی پمپ های لیو این سیستم ها را به همراه خدمات نصب و راه اندازی ارائه می دهد. با مراجعه به وبسایت دماپویا در لینک زیر می توانید مدل های مختلف هر  تاسیسات ساختمانی را مشاهده کرده و با مقایسه ی انواع سری های گوناگون، بهترین انتخاب را داشته باشید.

https://damapouya.com

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها