معرفی شیرگازی سیتکو اتصالات توپی برزیل وانواع نوارتفلون

معرفی شیرگازی سیتکو اتصالات توپی برزیل وانواع نوارتفلون

چکیده :
فروش انواع شیرگازی سیتکو ومعرفی نوارتفلون اسیاطلایی واتصالات گالوانیزه توپی برزیل

شیر
گازی سیتکو

همانطور که از نامش پیداست در لوله کشی گاز و سیالات مورد استفاده قرار می گیرد، این شیر به دلیل اینکه در ساختمانش یک توپ دارد و ظیفه اش را با کمک توپ انجام می دهد به شیر توپی نیز شهرت دارد.

شاید با شنیدن نام شیر گازی این ذهنیت برای مخاطب به وجود بیاید که این محصول فقط برای لوله کشی گاز کارایی دارد اما باید بگوییم برای تمامی خطوط لوله کشی آب و گاز به کار برده می شود اما چون بیشترین مصرف را در سیستم لوله کشی گاز دارد با نام آن شیر گازیشناخته می شود.

با بستن دسته شیرگازی توپی جلوی مسیر قرار می گیرد و با باز کردن آن، توپ کنار رفته و جریان جاری می شود.

علاوه بر توپ که درون بدنه قرار دارد یک اهرم بر روی شیر قرار گرفته که باز و بسته کردن جریان گاز به وسیله آن صورت می گیرد.

شیر گازی با نام های شیر تک ضرب، شیر ضربه ای، شیر off/on نیز شناخته می شود ممکن است از خودتان بپرسد چرا off/on؟ عملکرد شیرکازی به این صورت است که یا کاملا بسته می شود و یا کاملا باز. مانند خاموش روشن کردن تلویزیون.

شیرگازی ساختمانی ساده اما پر اهمیت دارد که باید از نوع برتر آن انتخاب شود، در میان تولید کنندگان شیر گازی، سیتکو نامی برتر و ماندگار می باشد که توانسته با بروز کردن دستگاه های تولیدی و تجهیزات پیشرفته و استفاده از متدهای جدید در تولید بهترین نوع شیرگازی را  راهی بازار نماید.

همچنین سیتکو نیروهای استخدامی خود را در بخش های مختلف تولید از بین افراد متعهد و سخت کوش انتخاب کرده است پس رعایت تمامی موارد ذکر شده یعنی خروجی یک محصول خوب.

بهترین مواد در تولید شیر آلات آلیاژ برنج می باشد چرا که از ویژگی های منحصر به فردی بر خورد دار است، آلیاژ برنج بیشترین مقاومت را در برابر ضربه، خوردگی و زنگ زدگی دارد و می تواند در برابر فشار بالا هنگام ورود مایعات و گاز و ضربه و چکش خواری بیشترین استحکام را از خود نشان دهد، و مهم تر اینکه متریال برنج خاصیت ضد میکروبی دارد که برای آب آشامیدن بسیار مناسب می باشد.

اندازه های تولیدی شیر گازی سیتکو:

برای مصارف خانگی و صنعتی شیر گازی را با سایز های مختلفی همچون ۲/۱ ۱ اینچ، ۴/۱ ۱ اینچ، ۲/۱ اینچ سارا، ۱ اینچ سارا، ۴/۳ اینچ ، ۲ اینچ طراحی می نمایند.

به طور معمول از سایز های کوچک برای مصارف خانگی و از سایز های بزرگتر برای مصارف صنعتی استفاده می شود.

شیرگازی سیتکو

مزیت های شیر گازی سیتکو

  1. ورود و خروج سیالات را کنترل می نماید.
  2. از دوام بالایی برخوردار می باشد.
  3. دارای سرعت عمل بالایی می باشد.
  4. به صورت یک پارچه بوده و نیاز به روانکاری ندارد.

قیمت شیر غیرگازی سیتکو

برای قیمت گذاری شیرآلات عواملی مانند جنس و سایز و ابعاد تاثیر گذار هستند که شرکت سیتکو پایین ترین قیمت را برای محصولات خود انتخاب نموده است.

این مجموعه شیرآلات خود را به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رساند، این مجموعه برای راحتی حال خریدداران سایت طراحی نموده که روزانه آپدیت می شود.

برای مشاهده ی قیمت ها می توانید به آن مراجعه کنید.

اتصالات
گالوانیزه توپی برزیل

در نیمه ی دوم قرن نوزدهم پس از صنعتی شدن برزیل کارخانه توپی برزیل تاسیس گردید، در آن زمان هیچ گونه کتابی و هیچ گونه آزمایشی برای کمک به این تولیدات وجود نداشت اما نیروهای کاربلد و متبحر این مجموعه با پیمودن راه آزمون و خطا توانستند فرمول ویژه و متفاوت این محصول را کشف کنند و آن را به چرخه تولید برسانند.

انواع اتصالات دنده ای:

تبدیل، زانو، مهره ماسوره، بوشن، درپوش، سه راه، مغزی و… از مزایای این مدل اتصالات می توان گفت که در ابتدا و انتها به صورت رزوه ای می باشند به همین دلیل سهولت در امر نگهداری و تعمیر و اتصال خطوط لوله کشی را دارا می باشد.

تبدیل گاوانیزه توپی برزیل:

برای تغییر سایز لوله مورد استفاده قرار می گیرد که از یک طرف به سمت داخل دنده ( مادگی ) می باشد و از یک طرف دیگر از قسمت بیرون دنده ( نری ) می باشد.

سه راهی گالوانیزه توپی برزیل:

به دو دسته سه راهی مساوی ( سایز ورودی، خروجی و انشعاب مساوی است ) و سه راهی تبدیلی تقسیم می شود که برای انشعاب گرفتن از لوله گالوانیزه کاربرد دارد و مانند زانو گالوالنیزه به صورت مادگی دنده می شود.

اتصالات توپی برزیل

مهره ماسوره گالوانیزه توپی برزیل:

یکی از اصلی ترین اقلام گالوانیزه محسوب می شود که وظیفه اش ایجاد فاصله بین خطوط برای باز کردن آسان اقلام لوله کشی می باشد و بخاطر آب بندی در مهره ماسوره ها این نوع اتصال اهمیت بسیار بالایی دارد.

مهره ماسوره در دو نوع گالولانیزه توپی و مهره ماسوره سیاه تولید می گردد که هر دو در سیستم موتور خانه ای بیشترین کاربرد را دارند.

مهره ماسوره گالوانیزه توپی از جنس آلیاژ آهن است که ترکیبی از خواص فولاد وچدن می باشد و برای اتصالات مصرفی در صنعت خطوط لوله کاربرد دارد که هر دو سر آن به صورت مادگی می باشند.

این اتصال در سایزهای ۱ اینچ، ۲/۱ اینچ، ۴/۳ اینچ، ۲/۱۱ اینچ، ۴/۱۱ اینچ، ۲ اینچ، ۲/۲۱ اینچ، ۳ اینچ، ۴ اینچ تولید می شود.

مهره ماسوره سیاه یک اتصال دنده دنده می باشد که در دو نوع فشار قوی و معمولی تولید می گردد، چنس این اتصال از آهن چکش خوار می باشد و با آبکاری گرم پوشش داده می شود تا روکش محافظ روی ZINC مقاومت و تحمل انواع فشار لوله کشی آب و گاز، روغن و هوا را در مهره ماسوره بالا ببرد.

انواع این نوع اتصال در لوله کشی ساختمان، فاضلاب، و لوله اتصالات ساختمانی، تجهیزات موتورخانه کاربرد دارد.

مهره ماسوره توپی سیاه با نام مهره ماسوره گاز نیز شناخته می شود که در سایزهای ۲/۱ اینچ، ۴/۳ اینچ، ۱ اینچ، ۴/۱۱ اینچ، ۱/۱۲ اینچ، ۲ اینچ، ۲/۱ اینچ، ۳ اینچ، ۴ اینچ تولید می گردد.

درپوش گالوانیزه برزیل:

برای مسدود کردن مسیرلوله کارایی دارد، برای مسدود کردن لوله گالوانیزه باید از درپوش گالوانیزه توپیچ و برای کورکردن اتصالات گالوانیزه و شیر آلات باید از درپوش گالوانیزه رو پیچ که با نام پلاک PLUG شناخته می شوند استفاده نمود.

زانویی گالوانیزه برزیل:

برای تغییر جهت جریان به کار برده می شود که می تواند به صورت ۹۰ درجه و ۴۵ درجه تغییرات را ایجاد نمایند دقت کنید که در هر دو طرف ورودی و خروجی زانویی از داخل دنده شده است به همین علت نمی توان به صورت کارگاهی در زاویه های مختلف آن را برش بدهیم.

مغزی گالوانیزه برزیل:

از نظر شکل ظاهری مشابه با بوشن است اما مغزی از بیرون دنده می شود، برای اتصال دو شیر فلکه که از داخل دنده شده اند و هم چنین تبدیل اتصالات نر و ماده به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

مراحل تولید اتصالات گالوانیزه برزیل tupy:

در ابتدا این اتصالات را به روش ریختگی و با استفاده از قالب تهیه می کنند و سپس در ادامه به بخش تراشکاری، ظریف کاری و رزوه ای منتفل می کنند پس از اتمام این مراحل اگر اتصال را می خواستند به صورت گالوانیزه روانه بازار کنند آن را به قسمت گالوانیزاسیون منتقل می کنند و اگر نیازی نبود به صورت اتصال دنده ای سیاه به بازار عرضه می کنند.

محاسن اتصالات توپی برزیل tupy:

  • بر اثر گرما و سرما منبسط و منقبض نمی شوند.
  • می توانند فشار تا حداقل ۲۰ بار را تحمل کنند.
  • دارای استاندارد های Bureau Veritas ، BPQP ، UL می باشد.
  • اتصالات گاوانیزه دنده ای به صورت NPI و BSP تولید می شوند.

کارایی اتصالات دنده ای توپی برزیل tupy:

  • به دلیل کیفیت بالا در تجارت، صنعت و مصارف مسکونی پر کاربرد می باشد.
  • در تاسیسات آب شهری، تاسیسات ساختمان، سیستم های فضلاب، سیستم موتور خانه به کار برده می شود.
  • در خطوط انتقال گاز، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، لوله های هوای تحت فشار، نفت، گازوئیل ، الکل، پالایشگاه و… مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت اتصالات دنده ای توپی برزیل tupy:

قیمت این نوع اتصالات به دلیل این که وارداتی می باشند به طور مستقیم با قیمت ارز در ارتباط هستند به همین دلیل دارای قیمت نسبتا بالایی می باشند که کیفیت چشمگیر این محصول بخشی از قیمت بالای آن را می پوشاند.

شما گرامیان می توانید برای دریافت لیست قیمت به تاریخ روز با کارشناسان فروش اتصلات توپی تماس حاصل بفرمایید و یا به سایت طراحی شده توسط این مجموعه مراجعه کنید.

نوار
تفلون آسیا

نوار تفلون چیست ؟

آب بندی به روش سنتی در لوله کشی های مختلف توسط نوار تفلون انجام می گیرد که به آن به اشتباها نوار آب بندی نیز می گویند.

برندهای مختلفی به تولید نوارتفلون مشغول هستند لازم است تا در میان این برندها بهترین را بشناسیم، در ادامه به برند آسیا و ویژگی هایش خواهیم پرداخت.

نوار تفلون در تمامی اتصالات فلزی و گالوانیزه ای کاربرد دارد، اما برای اتصالات لوله کشی پی وی سی نمی توانیم از نوار تفلون استفاده کنید و فقط باید با چسب پی وی سی این نوع اتصالات را آب بندی نمودد.

مجموعه ی آسیا برای به دست آوردن رضایت متقاضیان محترم تمام تلاش خود را به کار گرفته است و تمامی راه های موفقیت را بررسی نموده که به آن ها اشاره می نماییم.

  • استفاده از مدرن ترین دستگاه ها
  • استخدام نیرو های مجرب و کاربلد در تمامی بخش ها
  • استفاده از تجربه های مختلف در راه تولید در کنار دانش و فناوری روز دنیا

پس با توجه به توضیحات ارائه شده تا اینجا با بهترین کارخانه تولیدی نوار تفلون آشنا شدید.

نوارتفلون اسیا

بررسی نوار تفلون آسیا:

در تمای اتصالات رزوه ای یا دنده ای استفاده از نوار تفلون برای آب بندی الزامی می باشد چرا که اگر از این محصول در اتصالات استفاده نشود فضاهای خالی باعث نشتی سیالات می شوند، پس با نوار تفلون این فضاها را پر کرده و آب بندی مطمئنی صورت می گیرد.

مزایای نوار تفلون آسیا

قابلیت کشسانی داشتن و مقاوم در برابر تکه تکه شدن، مقاوم در برابر دماهای مختلف، مستحکم در برابر اسیدها بازها و مواد شیمیایی، مقاوم در برابر جذب آب، روغن، نفت، غیر قابل اشتعال و مقاوم در برابر حرارت.

همان طور که به مزایای نوار تفلون پرداختیم لازم است بگوییم که این محصول در برخورد با دمای هوای بالای ۴۰۰ درجه سانتی گراد مواد شیمیایی تولید می کند که برای پوست و آب آشامیدنی بسیار مضر هستند و این مورد تنها عیب آن محسوب می شود.

نوار تفلون آسیا در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

  • استفاده برای تمامی اتصالات تاسیساتی و صنعتی
  • آب بندی کردن لوله ها و شیر آلات
  • آب بندی تمامی اتصالات گالوانیزه ای و فلزی و پلاستیکی
  • استفاده در لوله کشی گاز

در تمامی اتصالات برای این که آب بندی به طور دقیق و صحیح صورت بگیرد بهتر است پنجاه درصد از نوارتفلون به روی هم بسته شوند تا ازهرگونه نشتی در امان باشند.

کاهی نوار تفلون اسیا برای تنظیم ضخامت پیچ و مهره نیز به کاربرده می شود به عنوان مثال دور تا دور پیچ را با نوار تفلون می پوشانیم و زمانی که به اندازه ی مورد نظر رسید آن را مهره می کنیم.

قیمت نوار تفلون آسیا

کارخانه آسیا قیمت نوار تفلون را بسیار مناسب در نظر گرفته و در این زمینه توانسته رضایت مشتریان گرامی را جلب نماید.

همچنین این مجموعه برای رفاه حال خرید داران سایت راه اندازی کرده که جدیدترین و به روز ترین قیمتها در آن بارگذاری می شوند و شما عزیزان می توانید با مراجعه به آن هم محصول مد نظرتان را به صورت آنلاین خرید داری کنید و هم از قیمتها مطلع شوید و اگرنیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هم چنین نمایندگی های کارخانه نوار تفلون آسیا در سرتاسر کشور فعال می باشند، شما گرامیان می توانید با حضور در این دفاتر خرید خود را با خیالی راحت و با تضمین کیفیت انجام دهید.

 

برچسب ها :
شیرگازی سیتکو,اتصالات توپی برزیل,نوارتفلون اسیا,شیرگازی سارا,نوارتفلون دنا,شیرگازی استارکو

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها