تعیین تکلیف زمان‌بندی آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش به زودی

اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش‌ و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی این وزارتخانه اظهار داشت: مجوزهای استخدام اخذ شده و دفترچه آماده برای تحویل به سازمان سنجش است.

وی ادامه داد: نیازمند یک توافق با سازمان سنجش برای تعیین تکلیف زمان‌بندی برگزاری آزمون هستیم و امیدواریم قبل از آزمون سراسری بتوانیم آزمون استخدامی را برگزار کنیم.

چهاربند در واکنش به این جمله که علاقه‌مندان زیادی منتظر اعلام آگهی آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش هستند، گفت: علاقه‌مندی زیاد است اما با توجه به تعهدات بلندمدتی که استخدام ایجاد می‌کند، باید بسیار حساب شده و دقیق انجام شود.

وی توضیح داد: استخدام باید متناسب با نیاز باشد و منابع لازم برای آن اختصاص یابد و نباید منجر به ایجاد کسری بودجه برای آموزش‌ و پرورش شود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش‌ و پرورش تصریح کرد: امیدوارم با توجه به آخرین مجوزی که از سوی سازمان برنامه و بودجه صادر شده است، زمان‌بندی هم در اوایل هفته آینده نهایی شود.

وی در خصوص اعلام پایان فروردین ماه به عنوان زمان انتشار دفترچه ازمون استخدامی گفت: برآورد ما بر این بود که در نیمه فروردین ماه با سازمان سنجش به توافق برسیم و یک فاصله زمانی با برگزاری آزمون کنکور داشته باشد اما چون یک مقدار اخذ مجوزهای مربوط به آزمون استخدامی زمان برد، زمان بندی ما قدری تغییر کرد.

منبع : خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۶)

  1. اشکان گفت:

    گرایش رشته مهندسی اجراهی هم داره آموزش و پرورش؟

  2. فاطمه گفت:

    کاش گرایشات مهندسی کشاورزی رو هم درنظر داشتید واسه آزمون.ما از بیکاری داریم دق میکنیم..مگه مهندسی محیط زیست چی کمتر از بقیه رشته ها داره

  3. حکیمه گفت:

    با اینکه کمبود نیرو هست, چرا شرط سنی گذاشته شده؟!

  4. K گفت:

    امیدوار باشیم تا کی
    اصلا خانومها میتونن امیدوار باشن به این استخدامی!!!!؟؟!!!

    • مرتضی گفت:

      دوست عزیز الانکه تمام استخدامیا از خصوصی و دولتی اولویت با خانماس دیگه چی میخواین

  5. K گفت:

    عمر ما پای این همه تاخیر داره هدر میشه
    از دعا و خواهشم خسته شدیم
    تا کی آخه…

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها