نیروهای نهضت سوادآموزی در سرازیری استخدام

معاون سواد‌آموزی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی از جذب ۱ هزار و ۷۰۰ نفر از نیروهای این سازمان خبر داد و گفت: آن دسته از نیروهایی که مشمول استخدام می‌شوند، پرونده‌هایشان تکمیل شده است.

مصطفی اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از مشهد، از تعیین و تکلیف نیروهای نهضت سوادآموزی خبر داد و گفت: طبق بخشنامه‌ای که از وزارت آمده است کلیه آموزش دهندگانی که بعد از سال ۹۲ استمرار داشته‌اند و قبل سال ۹۲ یک دوره حداقل با این سازمان همکاری داشته‌اند به‌صورت حق‌التدریس و با امتیازبندی که انجام می‌شود برابر نیاز استان به‌کار گرفته می‌شوند.

معاون سواد‌آموزی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی ادامه داد: یک هزار و ۷۰۰ نفر به این شکل جذب می‌شوند و آن دسته از عزیزانی که مشمول استخدام هستند پرونده‌هایشان تکمیل شده و منتظر هستیم از وزارت برای تایید بیایند.

وی ادامه داد: بعد از تایید وزارت این آموزشیاران در آزمون داخلی شرکت می‌کنند و بعد از موفقیت در این آزمون جهت استخدام به‌وسیله کارگروه توسعه نیروی انسانی برابر ظرفیت شهرستان‌ها تقسیم‌بندی انجام می‌شود.

اسدی درباره تبصره ۱۰ ماده ۱۷ توضیح داد و گفت: کسانی که دو دوره قبل از سال ۹۲ کلاس داشته‌اند و هم‌اکنون هم استمرار داشته‌اند، شامل حال بحث استخدام می‌شوند اما کسانی که قبل سال ۹۲ یک دوره و اکنون نیز استمرار دارند، شامل حال حق‌التدریس می‌شوند.

معاون سواد‌آموزی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی تاکید کرد: در حال رایزنی هستیم تا کسانی که یک سال قبل از سال ۹۲ یک دوره کلاس داشته‌اند و استمرار شامل حالشان می‌شود را جزو مشمولین استخدام بیاوریم.

منبع : خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. نرگس گفت:

    با سلام من آموزش دهنده نهضت هستم که در سال ۹۱ یک دوره کلاس داشتم و تا کنون به صورت مستمر با نهضت همکاری دارم آیا شامل مشمولین طرح استخدامی در سال ۹۸ می شوم؟ ممنون میشوم اگر پاسخ دهید.

  2. زینب گفت:

    سلام من میخام اموزش دهنده باشم لطفا راهنمایی کنید چطوری میتونم شرکت کنم بنده مدرک اموزش ابتدایی رو هم دارم و مربی پیش دبستانی هستم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها