رایزنی با سازمان سنجش برای تعیین تکلیف زمان‌بندی آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش/ دفترچه آزمون استخدامی آماده است

اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش‌ و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی این وزارتخانه اظهار داشت: مجوزهای استخدام اخذ شده و دفترچه آماده برای تحویل به سازمان سنجش است.

وی ادامه داد: نیازمند یک توافق با سازمان سنجش برای تعیین تکلیف زمان‌بندی برگزاری آزمون هستیم و امیدواریم قبل از آزمون سراسری بتوانیم آزمون استخدامی را برگزار کنیم.

چهاربند در واکنش به این جمله که علاقه‌مندان زیادی منتظر اعلام آگهی آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش هستند، گفت: علاقه‌مندی زیاد است اما با توجه به تعهدات بلندمدتی که استخدام ایجاد می‌کند، باید بسیار حساب شده و دقیق انجام شود.

وی توضیح داد: استخدام باید متناسب با نیاز باشد و منابع لازم برای آن اختصاص یابد و نباید منجر به ایجاد کسری بودجه برای آموزش‌ و پرورش شود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش‌ و پرورش تصریح کرد: امیدوارم با توجه به آخرین مجوزی که از سوی سازمان برنامه و بودجه صادر شده است، زمان‌بندی هم در اوایل هفته آینده نهایی شود.

وی در خصوص اعلام پایان فروردین ماه به عنوان زمان انتشار دفترچه ازمون استخدامی گفت: برآورد ما بر این بود که در نیمه فروردین ماه با سازمان سنجش به توافق برسیم و یک فاصله زمانی با برگزاری آزمون کنکور داشته باشد اما چون یک مقدار اخذ مجوزهای مربوط به آزمون استخدامی زمان برد، زمان بندی ما قدری تغییر کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. علي گفت:

    باسلام این حرفهاچه بدردمامی خورداگرمی توانیدشرایط سنی مقطع لیسانس راحداقل به ۳۵ سال برسانید. باتشکر

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها