شروع استخدام های جدید در سال ۹۵

خبر ۲۸ شهریور ۹۵:استخدام دولتی ۱۹ هزار نفر از ماه آینده (منبع : تابناک)

به گزارش تابناک یزد،محمدباقر نوبخت در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه استانی گیلان پخش شد، گفت: مجلس شورای اسلامی مجوز پرداخت ۴۰۰ هزار میلیارد ریال از بدهی‌های دولت را داده که برهمین اساس، به قول مان به پیمانکاران عمل می‌کنیم. وی اضافه کرد: بدهی به تمامی پیمانکارانی که قول داده‌ایم، پرداخت می‌شود. معاون رئیس‌جمهوری گفت: همچنین بدهی‌هایی که به گندمکاران و نیز بازنشستگان فرهنگی وجود داشته، پرداخت خواهد شد.

نوبخت با یادآوری اینکه ۱۰۰ درصد اعتبار مربوط به چایکاران پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید، با مردم است ولی باید توجه داشته باشیم که پولی باید در خزانه باشد تا بتوانیم پرداخت کنیم. نوبخت در بخش دیگری از سخنانش؛ با تعریفی از اقتصاد مقاومتی گفت: در اقتصاد مقاومتی ضمن متمرکز شدن به توانایی‌های داخلی، باید با جهان نیز ارتباط داشته باشیم. وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست و بسیاری از موضوعات رفاهی مردم را که نیازمند آن هستند، نباید نادیده بگیریم.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی درون نگر، برون زا، دانش بنیان، مردمی و عدالت محور است از این رو؛ برای دهک‌های پایین جامعه باید توزیع ثروت عادلانه برقرار شود. رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه نمی‌توانیم تمامی اشتغال جوانان تحصیلکرده را در مشاغل دولتی داشته باشیم، گفت: البته بخشی از اشتغال در دستگاه‌های دولتی است. وی ادامه داد: امسال از ماه آینده یا آبان، بیش از ۱۹ هزار نفر در دولت استخدام می‌شوند.


خبر ۲۵ شهریور ۹۵: استخدام ۲۹ هزار کارمند جدید در دولت (منبع : خبرگزاری صدا و سیما)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: استخدام ۲۹ هزار کارمند جدید در دولت آبان ماه امسال و پس از برگزاری آزمون استخدامی،بیش از ۲۹ هزار کارمند جدید در دولت استخدام می شوند.

انصاری در ارومیه افزود: دولت مجوز استخدام ۲۹ هزار و ۴۰۰ نفر در دستگاه های اجرایی را صادر کرده است که آبان ماه امسال با برگزاری آزمون استخدامی و گذراندن مراحل گزینش این افراد جذب دستگاه های اجرایی خواهند شد.

او اضافه کرد: از ۲۹ هزار و ۴۰۰ فرصت استخدامی، ۱۰ هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش جذب و ۱۹ هزار و ۴۰۰ نفر نیز وارد سایر دستگاه های اجرائی می شوند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور که به عنوان جانشین فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور برای پیگیری برنامه های اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی به این استان سفر کرده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها