ثبت نام جدید متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی صندوق مهر امام رضا (ع)

سیدمحمد کریمی مدیر عامل صندوق مهر امام رضا علیه السلام گفت: آغاز دور جدید ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال صندوق مهر امام رضا علیه السلام از روز یکشنبه مورخ شانزدهم خرداد سال جاری آغاز خواهد شد.

مهندس کریمی با اشاره به در اولویت بودن دانش آموختگان مراکز فنی و زنان سرپرست خانوار افزود: هدف گذاری صندوق در سال جاری کمک به ایجاد شغل برای ۲۰۰ هزار نفر می باشد که این میزان در مقایسه با تعهد دولت مبنی بر ایجاد اشتغال برای یک میلیون و یکصد هزار نفر، رقمی بسیار چشمگیر و در خور توجه است…

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا علیه السلام تصریح کرد: متقاضیان می توانند با ورود به سایت اینترنتی صندوق به نشانی www.mehrereza.ir و مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی وام گیرندگان در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایند.

وی  در خصوص زمان ثبت نام اینترنتی گفت: مدت زمان ثبت نام تسهیلات به مدت یک هفته از شروع ثبت نام  می باشد که در روز نخست راه اندازی، مراجعین می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب ثبت نام خود را به انجام رسانند و این روند تا دو روز ادامه دارد و بدلیل رسیدگی همزمان به شرایط متقاضیان و بررسی مراحل ثبت نام، از روز سوم به بعد، ثبت نام متقاضیان از ساعت ۲ بعداز ظهر تا ۱۰ شب ادامه می یابد.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا علیه السلام تسهیلات اعطایی به متقاضیان را به سه بخش تهیه مکان ۳۵ ، تهیه تجهیزات ۴۵ و سرمایه در گردش ۲۰ تقسیم بندی نمود و ادامه داد: کارمزد تمامی تسهیلات پرداختی ۴ درصد و بازپرداخت آن نیز از سه سال به پنج سال افزایش پیدا کرده است.

در ادامه مهندس کریمی به اعلام راه اندازی سامانه پیام کوتاه این صندوق اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این سامانه پیام کوتاه متقاضیان می توانند با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۰۰۸۸ با صندوق مهر امام رضا علیه السلام ارتباط برقرار نمایند. وی ادامه داد: در صورتیکه متقاضیان عدد ۱ را به شماره سامانه پیام کوتاه ارسال نمایند نشانی سایت صندوق، در صورت ارسال عدد ۲  ، شرایط عمومی دریافت کنندگان تسهیلات و در صورتی که عدد ۳  را ارسال نمایند شرایط اختصاصی دریافت کنندگان تسهیلات صندوق برای ایشان ارسال می گردد.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا علیه السلام در پایان بر ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در دو هزار روستای کشور با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال تاکید مجدد کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها