استخدام ۲۱۶ سرباز معلم در آموزش و پرورش استان مازندران

خبر گزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش مازندران از جذب ۲۱۶ سرباز معلم در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش مازندران، منیره موحدی اظهار داشت: با هدف افزایش پوشش تحصیلی در مناطق محروم و صعب العبور کشور از سال تحصیلی آینده نیروهای سرباز معلم در آموزش و پرورش به کارگیری می‌شوند.
موحدی تصریح کرد: داوطلبان برای شرکت در این طرح تا ۱۳بهمن ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به آموزش و پرورش محل سکونت نام‌نویسی کنند.
وی تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط از بین کسانی که دفترچه اعزام به خدمت بدون غیبت دارند و زمان اعزام آنها اول اسفند امسال، اول اردیبهشت، اول تیر و اول شهریور سال آینده است انتخاب می‌شوند.
وی افزود: ۲۱۶سرباز معلم دراین طرح پذیرش می‌شوند و از بین متقاضیان ۶۰نفر فوق دیپلم ، ۱۵۰نفر لیسانس و شش نفرفوق لیسانس پذیرفته می‌شوند.
موحدی خاطرنشان کرد: این سهمیه صرفا برای خدمت افراد در مناطق محروم است و امکان جابه جایی افراد در سایر مناطق محروم وجود ندارد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی سازمان آموزش و پرورش مازندران افزود: داوطلبان به منظور پذیرش یا عدم پذیرش در مرحله شهرستانی باید روز چهارشنبه ۱۴بهمن ماه جاری به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت مراجعه کنند و در صورت تاخیر دریافت برگ اعزام از سوی داوطلب، آموزش و پرروش هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
وی درافزود: مشمولان داوطلب برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه پذیرش سرباز معلم به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی سازمان آموزش و پرروش مازندران در پایان افزود: با اجرای این طرح بخشی از کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش در مناطق محروم تامین می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها