استخدام وزارت صنایع و معادن سال ۹۹ (خبر جدید)

استخدام وزارت صنایع و معادن

  سوالات استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ۹۸

سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند؟

خبر ۳۱ تیر ۹۸ – ایجاد ۲۷۰ هزار شغل در بخش صنعت و معدن تا پایان سال

سخنگوی فراکسیون تولید و اشتغال مجلس از برنامه ریزی برای اشتغال ۲۷۰ هزار نفر در بخش صنعت و معدن کشور تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به نشست امروز فراکسیون تولید و اشتغال مجلس افزود: در بخش صنعت و معدن برای تولید و اشتغال ۴ برنامه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، تسهیلات برنامه بازسازی و نوسازی، تامین سرمایه گردش واحدها و توسعه خوشه‌های صنعتی و خدمات کلینیکی در دستور کار قرار دارد.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ تیر ۹۸ – ایجاد ۹ هزار فرصت شغلی پایدار در بهار با احیای ۱۳۰ واحد صنعتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هدف رونق تولید صنایع کوچک و متوسط ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در سال جاری به این واحدها پرداخت می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محسن صالحی‌نیا در همایش صنعتگران شهرستان سبزوار اظهار داشت: در قالب تبصره ۱۸ لایحه بودجه برای رونق تولید ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از منابع داخلی بانک‌ها به واحدهای کوچک و متوسط تولیدی پرداخت می‌شود.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۱ خرداد ۹۸ – ایجاد ۱۱ هزار و ۹۸۵ اشتغال در زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از فعالیت یک هزار و ۲۳۸ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در استان خبر داد و گفت: در حوزه صنف، صنعت و فرش نیز ۱۱ هزار و ۹۸۵ شغل ایجاد شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۲ خرداد ۹۸ – ایجاد ۵۷۶۰ شغل صنعتی در گیلان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از ایجاد ۵۷۶۰ شغل در صنایع گیلان از محل توزیع اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال گذشته خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۵ خرداد ۹۸ – اشتغال ۲ هزار ۶۷۱ نفر دربخش معدن استان زنجان

به گزارش بازارکار به نقل از ماین نیوز، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم اکنون ۳۲۰ معدن در استان با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال فعال است.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ اردیبهشت ۹۸ – تخصیص ۱۷ هزار میلیارد تومان برای ایجاد ۴۱ هزار شغل در اصفهان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از اختصاص مبلغ ۱۷ هزار میلیارد تومان برای ایجاد ۴۱ هزار شغل در سال جاری در استان اصفهان خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۷ دی ۹۷ – اطلاعیه شماره یک مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشوردر سال ۱۳۹۷

بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ می‌رساند : در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی و با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور، ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور برای جذب در ۲۰ دستگاه اجرایی(سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیادشهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان) از روز یکشنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در روز سه شنبه مورخ ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ خاتمه می یابد.
متقاضیان گرامی شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ تمدید نخواهد شد و ثبت نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیر فعال خواهد شد.
داوطلبان متقاضی استخدام می توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته‌ها، مقاطع تحصیلی و سایر شرایط) و شغل محل‌های استخدام در هر یک از دستگاههای یاد شده، به دفترچه راهنمای آزمون که از تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ (همزمان با شروع ثبت نام) در سایت اینترنتی www.hrtc.ir قرار داده خواهد شد مراجعه نمایند.
ششمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. توضیحات لازم درخصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است که کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون، انحصارا از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir انجام می شود و به مراجعات حضوری پاسخ داده نخواهد شد.

جهت هرگونه تماس با مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، با ایمیل [email protected] در تماس باشید.

 

آرشیو استخدام وزارت صنایع و معادن

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۶)

  1. مهدی مومن گفت:

    دولت دست اقا زاده هاست…

  2. تاپول گفت:

    خشبحالتون؛

  3. حامد گفت:

    ما الان ۶ ساله میکردیم با مدرک بالا

  4. حسین بیت گفت:

    بشین بینم با حال نداری ۶ ماه دنبال کار میگرده من ۵ ساله دنبال کار میگردم هنوزی ۶ ماه

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها