ایجاد ۵۷۶۰ شغل صنعتی در گیلان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از ایجاد ۵۷۶۰ شغل در صنایع گیلان از محل توزیع اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال گذشته خبر داد.
به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق‌پوش در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با رویکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ با اشاره به خدمات این سازمان در قالب این تبصره اظهار کرد: تسهیلات موردنیاز جهت تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالاتر از ۶۰ درصد تامین‌شده است.
وی با اشاره به ارائه تسهیلات لازم به صنایع در جهت حفظ محیط‌زیست و بهبود کیفیت افزود: تسهیلات موردنیاز جهت توسعه واحدهای موجود به‌منظور کاهش مصرف و شدت انرژی و آلایندگی، افزایش بازدهی، ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و افزایش ظرفیت تولید جهت رقابت‌پذیری محصولات تولیدی تامین‌شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه ۸۴۱ میلیارد ریال برای طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی در استان گیلان تسهیلات پرداخت‌شده، گفت: ۱۰۷۳ میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی صنایع و ۱۸۲۴ ریال برای سرمایه در گردش در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ تسهیلات پرداخت‌شده است.
دلق‌پوش با اشاره به رویکرد حمایتی صمت نسبت به تامین سرمایه ثابت واحدها تصریح کرد: نظر به عدم تخصیص منابع به تسهیلات سرمایه در گردش پیشنهادشده تا منابع موجود صرفاً به تامین سرمایه ثابت واحدهای صنعتی اختصاص پیدا کند.
وی با اشاره به میزان توزیع منابع در قالب تبصره ۱۸ بیان کرد: برای طرح‌های نیمه‌تمام ۶۶ میلیارد ریال، برای بازسازی و نوسازی ۸۵ میلیارد ریال و همچنین برای سرمایه در گردش ۲۹ میلیارد ریال یارانه تسهیلات توزیع‌شده اما اولویت به نوسازی و بازسازی اختصاص پیداکرده است.
مدیرکل صمت گیلان با اشاره به میزان اشتغال در گیلان از محل توزیع اعتبارات تبصره ۱۸ گفت: در طرح‌های نیمه‌تمام ۱۲۳۵ نفر، در بازسازی و نوسازی ۲۲۵۴ نفر، در بخش سرمایه در گردش ۱۷۷۱ نفر و مجموعاً ۵۷۶۰ نفر از محل توزیع استانی منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ شغل ایجادشده است.

منبع : خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها