استخدام شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور + استخدام: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگا‌‌ه‌‌ها

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

صفحه مخصوص قبول شدگان استخدام شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور

استخدام در شرکت خدمات فرودگاهی استخدام شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور

 

خبر ۲۶ بهمن ۹۳ استخدام : اعلام زمان گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگا‌‌ه‌‌ها

تشکیل پرونده پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگا‌‌ه‌های کشور جهت انجام مراحل گزینش سوم و چهام اسفند ماه انجام می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ به‌دنبال اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی پیمانی شرکت فرودگاه‌ها٬ هسته گزینش این شرکت اسامی ۶۲ نفر را جهت انجام مراحل گزینش اعلام کرد.
بر این اساس افرادی که اسامی آنها اعلام شده است باید با در دست داشتن مدارک در ساعت و روزهای تعیین شده برای تشکیل پرونده به سالن جلسات طبقه ششم میانی شرکت فرودگاه‌ها مراجعه کنند.
مدارک شامل: چهار قطعه عکس ۴×۳ ٬ کپی و اصل آخرین مدرک تحصیلی٬ شناسنامه(تمام صفحات)٬ کارت ملی٬ کارت پایان خدمت و همچنین کپی و اصل شناسنامه پدر داوطلب از تمام صفحات و اسم و آدرس و شماره تماس چهار نفر معرف که حداقل ۱۰ سال شناخت از داوطلب داشته باشند.
یادآور می‌شود٬ اسامی نیروهای قراردادی شرکت فرودگاه‌ها که در این آزمون پذیرفته شده‌اند به‌دلیل داشتن پرونده٬ ذکر نشده است.

خبر ۱۶ بهمن ۹۳ استخدام: استخدام در شرکت خدمات فرودگاهی

خبر ۱۴ بهمن ۹۳ استخدام :  نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگاه‌های کشور اعلام ‌شد

نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگاه‌های کشور اعلام ‌شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ اداره‌کل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌ها نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی این شرکت را پس از طی برگزاری دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی با هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اعلام کرد.
داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون مذکور می‌توانند با وارد کردن کد ملی در درگاه azmoon.airport.ir از نتیجه نهایی آزمون مربوطه مطلع شوند.
گفتنی است؛ داوطلبانی که به‌عنوان نفرات اصلی پذیرفته شده‌اند، برای ادامه فرایند استخدام به هسته گزینش شرکت فرودگاه‌های کشور معرفی شده‌اند و پیگیری و اقدام در خصوص سایر مراتب از سوی آن هسته انجام خواهد پذیرفت.

خبر ۱۳ بهمن ۹۳ استخدام : نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها فردا اعلام می‌شود

نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگاه‌های کشور فردا ۱۴ بهمن ماه اعلام می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ اداره‌کل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌ها نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی این شرکت را پس از طی برگزاری دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی با هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور فردا اعلام می‌کند.
داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون مذکور می‌توانند از فردا سه‌شنبه مورخ ۹۳/۱۱/۱۴ با وارد کردن کد ملی در درگاه azmoon.airport.ir از نتیجه نهایی آزمون مربوطه مطلع شوند.

 

 

خبر ۶ بهمن ۹۳ استخدام : مصاحبه نهایی استخدامی مراقبت پرواز برگزار شد

اداره‌کل آموزش و توسعه نیروی انسانی در راستای استخدام پیمانی ویژه فارغ‌التحصیلان کاردانی مراقبت پرواز برای خدمت در فرودگاه‌های محروم کشور امروز مصاحبه نهایی را برگزار کرد.
سید عبدالمجید روح‌الامینی مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی در گفتگو با پرتال خبری شرکت فرودگاه‌های کشور با اعلام اینکه پس از برگزاری آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگاه‌های کشور، به‌طور مجدد مجوزی دیگر از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به‌منظور جذب ۳۰ کاردان مراقبت پرواز دریافت کردیم، گفت: این آزمون برای جذب ۳۰ نفر از فارغ‌التحصیلان رشته مراقبت پرواز در تاریخ ۲۴ دی ماه برگزار شد.
بنابر این گزارش؛ در پی برگزاری آزمون استخدام پیمانی ویژه فارغ‌التحصیلان کاردانی مراقبت پرواز برای خدمت در فرودگاه‌های مناطق محروم، با توجه به هماهنگی به‌عمل آمده با اداره‌‌کل مراقبت پرواز٬ مصاحبه تخصصی از داوطلبان در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه و اول و چهارم بهمن ماه در محل سالن اجتماعات شرکت شرکت فرودگاه‌های کشور به‌عمل آمد.
به گفته روح الامینی؛ ۹۰ نفر برای این آزمون شرکت کرده بودند که پس از انجام این مصاحبه، افراد با کسب ۵۰ درصد نمره امتحان کتبی تخصصی و ۵۰ درصد نمره مصاحبه حضوری به استخدام اداره‌کل مراقبت پرواز در می‌آیند.
مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی ادامه داد: نفرات اول تا سی‌ام که بیشترین امتیاز را به دست بیاورند، جهت خدمت در فرودگاه‌های محروم جذب خواهند شد.
وی تصریح کرد: تمامی سوالات مصاحبه  و آزمون توسط اداره‌کل مراقبت پرواز تهیه و به اداره کل آموزش و توسعه نیروی انسانی اعلام شده بود.

روح‌الامینی در پایان گفت: درصدد هستیم تا قبل از ۱۵ بهمن ماه نتایج نهایی آزمون را اعلام کنیم./خ

خبر ۲۰ دی ۹۳ استخدام: اطلاعیه استخدام پیمانی مراقبت پرواز

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۵/۱۰/۹۳ در خصوص جذب و استخدام فارغ التحصیلان مراقبت پرواز اعلام می‌دارد:
اسامی نهایی داوطلبانی که برابر بررسی‌های به‌عمل آمده مجاز به شرکت در آزمون مذکور می‌باشند در روز دوشنبه مورخ ۲۲/۱۰/۹۳ بر روی سایت شرکت فرودگاه‌های کشور قرار می‌گیرد.
لذا در روز آزمون (چهارشنبه مورخ ۲۴/۱۰/۹۳) صرفاً داوطلبان اعلام شده با در نظر گرفتن شرایط مندرج در اطلاعیه می‌توانند در آزمون ذیربط شرکت نمایند

خبر ۱۶ دی ۹۳ استخدام: استخدام رشته کاردانی مراقبت پرواز به‌صورت پیمانی

شرکت فرودگاه‌های کشور٬ به‌منظور تامین نیروی انسانی خود در رشته کاردانی مراقبت پرواز به‌صورت پیمانی استخدام می‌کند.به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ اداره‌کل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌ها طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد: این شرکت با توجه به سهمیه استخدامی در نظر دارد نسبت به جذب و استخدام پیمانی تعدادی از فارغ‌التحصیلان رشته مذکور از مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور در مناطق محروم اقدام کند.متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی استخدام که در بخش اطلاعیه‌ها آمده است٬ از ۱۵ تا ۲۰ دی ماه با مراجعه به درگاه atc.airport.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
آزمون استخدامی روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه در سالن اجتماعات شرکت فرودگاه‌ها به آدرس فرودگاه مهرآباد – سه راه پلیس – نبش خیابان بسیج – سالن اجتماعات شرکت فرودگاه‌ها برگزار می‌شود.گفتنی است؛ حضور کلیه داوطلبین رأس ساعت ۷:۳۰ صبح در مکان اعلام شده با ارائه اصل کارت ملی و گواهینامه مدرک تحصیلی الزامی است.یادآور می‌شود؛ مهلت ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نیست

خبر ۱۵ دی ۹۳ استخدام : ارسال اطلاعیه شماره ۱۱ در خصوص استخدام پیمانی 

پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص آزمون استخدام پیمانی اعلام می‌دارد: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان شرکت‌کننده در مصاحبه تخصصی به معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ارسال گردیده است. بدیهی است پس از تائید نتایج از سوی معاونت مذکور مراتب روی پورتال شرکت فرودگاه‌های کشور قرار می‌گیرد.

خبر  ۲۰ آبان ۹۳ استختام : نتایج آزمون اعلام شد

لطفا به نکات ذیل توجه فرمایید

تذکرات عمومی

۱- حضورکلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه تخصصی راس ساعت مقرر (۷صبح ) در تاریخ های تعیین شده به نشانی ذیل جهت سیر مراحل اداری الزامی می باشد
۱-۱- تهران ، فرودگاه بین المللی مهرآباد،خیابان پرواز ،تقاطع خیابان بسیج ، ساختمان شماره دو شرکت فرودگاههای کشور

۲- عدم حضور داوطلبین در زمانهای مورد نظر به منظور انجام مصاحبه تخصصی به منزله انصراف از طی مراحل استخدام تلقی شده و برابر مقررات رفتار خواهد شد
۳- داوطلبان می بایست در هنگام مراجعه جهت مصاحبه اصل مدارک (تحصیلی ، کارت پایان خدمت ،کارت ملی ) را بهمراه داشته باشند

۱-۳- داوطلبانی که با هماهنگی اداره کل آموزش و توسعه نیروی انسانی تعهد نموده اند نسبت به ارائه مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت در مهلت مقرر اقدام نمایند ،نیاز به ارائه اصل مدارک مذکور در زمان مصاحبه نمی باشند
۲-۳- در صورت نداشتن اصل مدارک مزبور ،حضور داوطلب در روز مصاحبه الزامی می باشد
۴- داوطلبانی که نتایج نهایی ایشان در دست بررسی می باشد .در مرحله دوم به مصاحبه دعوت خواهند شد
۵- جهت آگاهی داوطلبان محترمی که به علت عدم تطابق مدارک ارسالی با شرایط و ضوابط مندرج در آگهی استخدام پیمانی مجاز به ورود به مرحله مصاحبه تخصصی نگردیده اند؛ اعلام می گردد: کلیه فرآیندهای صورت گرفته با تائید و مجوز معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور انجام پذیرفته است.
تذکرات اختصاصی
۱- کلیه داوطلبان مجاز در رشته شغلی ایمنی زمینی هواپیما می بایست به منظور انجام تست آمادگی جسمانی
۱-۱- نسبت به اخذ تاییدیه پزشکی ( مبنی بر نداشتن منعی برای انجام تست ورزش ) از مراکز درمانی اقدام نموده و در هنگام مصاحبه تخصصی الزاماً ارائه نمایند. همراه داشتن لباس و کفش ورزشی جهت انجام تست آمادگی جسمانی الزامی می باشد
۲-کلیه داوطلبان مجاز در رشته شغلی ایمنی زمینی هواپیما ؛ می بایست نسبت به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی اعم از پایه یک یا پایه دو در روز مصاحبه اقدام نمایند.

لینک اعلام نتایج

خبر ۵آبان ۹۳ استختام :  اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها

نتایج بررسی مدارک داوطلبان مجاز آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌های کشور به‌زودی اعلام می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ پیرو اطلاعیه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی این شرکت و با توجه به ارسال مدارک درخواستی توسط داوطلبان (مجاز)، اطلاعات مورد نظر جهت اعلام نظر و تائید به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور ارسال شده است.
بدیهی است پس از وصول پاسخ از معاونت مذکور نتایج نهایی جهت انجام مصاحبه تخصصی از طریق درگاه azmoon.airport.irبه اطلاع نامبردگان خواهد رسید.

خبر ۲۲ مرداد ۹۳ استختام : اطلاعیه جدید آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگاه‌های کشور

شرکت فرودگاه‌های کشور با توجه به پیگیرهای متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون استخدام پیمانی این شرکت مواردی را جهت اطلاع‌رسانی اعلام می‌دارد.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ براساس اعلام اداره‌کل آموزش و توسعه نیروی انسانی، نتایج اعلام شده در خصوص متقاضیانی که مجاز اعلام شده‌اند؛ قطعی نبوده و پس از ارسال مدارک در مهلت مقرر (۹۳/۶/۱۱) و تطبیق آن با شرایط مندرج در آگهی، اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان(نامبردگان مجاز) پس از تائید معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور جهت انجام اقدامات بعدی اعلام می‌شود.

 

همچنین با توجه به اتمام مهلت ارسال اعتراض داوطلبان به نتایج اعلام شده تا تاریخ ۹۳/۵/۲۰ و همچنین ارسال درخواست‌های ذیربط به سازمان سنجش آموزش کشور جهت بررسی و اعلام پاسخ، لذا من‌بعد درخواست‌های اعتراض به شرکت فرودگاه‌های کشور ارسال نشود.

خبر ۱۴ مرداد ۹۳ استختام :۲۰ مرداد آخرین مهلت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها

متقاضیانی که به نتایج خود اعتراض دارند می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۰/۵/۹۳ درخواست بررسی نتایج خود را به‌صورت مکتوب ارائه دهند.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ پیرو اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگاه‌ها به اطلاع می‌رساند متقاضیانی که به نتایج خود اعتراض دارند می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۰/۵/۹۳ درخواست بررسی نتایج خود را به‌صورت مکتوب ارائه دهند.
بر این اساس متقاضیان می‌توانند با قید کد ملی و شماره داوطلبی و آدرس پستی به شماره تلفن ۰۲۱۶۳۱۴۸۳۰۶ (اداره‌کل آموزش و توسعه نیروی انسانی-اداره جذب نیروی انسانی و بازنشستگی) فاکس یا به آدرس: تهران فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، بلوار معراج ساختمان مرکزی شرکت فرودگاه‌های کشور کدپستی ۱۳۸۷۸۳۵۳۵۱۸ صندوق پستی ۱۳۴۴۵۱۵۵۸(اداره‌کل آموزش و توسعه نیروی انسانی ) ارسال کنند.
گفتنی است؛ مراتب پس از بررسی توسط سازمان سنجش آموزش کشور (برگزار کننده آزمون ذیربط ) به اطلاع متقاضیان خواهد رسید
منبع : سایت فرودگاه مادر تخصصی فرودگاه های کشور

 خبر ۱۲ مرداد ۹۳ استختام : نتایج اولیه آزمون استخدامی پیمانی شرکت فرودگاه‌های کشور اعلام شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به آدرسAzmoon.airport.ir  و وارد کردن کد ملی از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند.

بر این اساس وضعیت شرکت‌کنندگان در آزمون ذیربط به صورت مجاز(قبول) و غیر مجاز(عدم قبول) تعریف شده است.

شرکت کنندگان مجاز می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۱۱/۶/۹۳ مدارک مورد نیاز ذیل را جهت بررسی و تطبیق با مفاد شرایط مندرج در آگهی استخدامی به این شرکت به آدرس: تهران- فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، بلوار معراج، ساختمان مرکزی شرکت فرودگاه‌های کشور کدپستی ۱۳۸۷۸۳۵۳۱۸ صندوق پستی ۱۵۵۸-۱۳۴۴۵ (اداره‌کل آموزش و توسعه نیروی انسانی – اداره جذب نیروی انسانی و بازنشستگی) به صورت پست پیشتاز ارسال کنند.

گفتنی است؛ نتیجه نهایی و قطعی پذیرفته‌شدگان پس از بررسی و تائید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور جهت انجام مصاحبه تخصصی اعلام می‌شود.

یادآور می‌شود مدارک مورد نیاز برای ارسال شامل موارد ذیل می‌شود:

– سه قطعه عکس ۴*۳ پرسنلی زمینه سفید (پشت نویسی شده)

-تصویر آخرین مدرک تحصیلی

-تصویر کارت ملی

-تصویر تمام صفحات شناسنامه

-تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیر پزشکی (ویژه برادران)، تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ آخرین مهلت ارسال مدارک باشد.

-مدارک دال بر ایثارگری و معلولیت(معلولین عادی با ارائه گواهی از سازمان بهزیستی و حسب مورد از مراجع ذیربط)

-مدارک دال بر بومی بودن (برابر با توضیحات مندرج در آگهی)

-تصویر گواهینامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت‌های عمومی فن‌آوری اطلاعات(مهارت‌های هفتگانه  ICDL(1 ,2) از مراکز معتبر تعیین صلاحیت شده.

تذکر۱: در صورت نقص و مغایرت مدارک ارسالی با شرایط مندرج آگهی استخدامی، قبولی فرد پذیرفته شده کان لم یکن تلقی می‌شود.

تذکر ۲:مسئولیت ناشی از صحت و سقم مدارک ارسالی بر عهده متقاضی بوده و چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی خلاف این موضوع محرز شود ،فرد یادشده از انجام مراحل بعدی استخدام محروم خواهد شد.

تذکر۳: مهلت ارسال مدارک به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود

لینک اعلام نتایج

خبر ۵ مرداد ۹۳ استختام: زمان اعلام نتایج (بزودی)

نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگاه‌های کشور به زودی روی پرتال این شرکت به نشانی WWW.AIRPORT.IR  قرار می‌گیرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها از سوی سازمان سنجش آموزش کشور واصل و جهت تائید به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور ارسال شده است.
بر این اساس به اطلاع می‌رساند؛ اعلام نتایج اولیه پس از تائید معاونت مذکور از طریق سایت شرکت فرودگاه‌های کشور به نشانی www.airport.ir  به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان خواهد رسید.
گفتنی است؛ کلیه داوطلبان تا قبل از اعلام نتایج اولیه از طریق سایت یاد شده، از مراجعه و تماس با اداره کل آموزش و توسعه نیروی انسانی خودداری کنند.

خبر ۱۷ خرداد ۹۳ – آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد

آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌های کشور روز جمعه ۹ صبح با حضور داوطلبان در ۹ حوزه امتحانی و به صورت متمرکز در تهران برگزار شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ روز جمعه ۱۶ خرداد ماه آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها در ۹ حوزه امتحانی دبیرستان البرز تهران، دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش، دانشکده الهیات و مدیریت دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، پردیس فنی و مهندسی شهید عباس‌پور (دانشگاه صعنتی امیرکبیر)، ساختمان شماره‌های ۱و۲و ۳ دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با حضور داوطلبان شرکت در این آزمون برگزار شد.
نتایج آزمون تیر ماه اعلام و قبول‌شدگان پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه در نیمه دوم سال در شرکت فرودگاه‌ها مشغول به کار خواهند شد.
همچنین براساس آگهی منتشر شده؛ ۲۶۲ نفر جذب فرودگاه‌ها خواهند شد که براساس ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه ۲۵ درصد از سهمیه معادل ۷۱ نفر متعلق به فرزندان شهدا است.

یادآور می‌شود؛ در آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها پنج هزار و ۲۳۴ نفر از بانوان و ۱۱ هزار و ۲۰۶ نفر از آقایان ثبت‌‌نام کرده‌ بودند.

خبر ۱۲ خرداد ۹۳ – اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور در سال ۱۳۹۳

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور در سال ۱۳۹۳می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۱۶/۳/۹۳ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه ۱۳/۳/۹۳ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی http://www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت شرکت درآزمون با اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روزهای چهارشنبه مورخ ۱۴/۳/۹۳ و پنجشنبه مورخ ۱۵/۳/۹۳ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و۲ قطعه عکس به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه رفع نقص به آدرس: تهران، ضلع شمال غربی میدان فردوسی، کوچه شاهرود، دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

خبر ۱۱ خرداد ۹۳ – آخرین اخبار آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها

مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌های کشور از ثبت‌نام ۱۶ هزار و ۴۴۰ نفر برای حضور در آزمون استخدامی این شرکت خبر داد.
سیدعبدالمجید روح‌الامینی با اعلام این خبر گفت: در آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها که قرار است جمعه این هفته ۱۶ خرداد ما برگزار شد، پنج هزار و ۲۳۴ نفر از بانوان و ۱۱ هزار و ۲۰۶ نفر از آقایان ثبت‌نام کرده‌اند.
مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی همچنین افزود: این آزمون در ۹ حوزه امتحانی و به‌صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.
به‌گفته وی، آزمون در حوزه امتحانی بانوان در دبیرستان البرز تهران و آقایان نیز در هشت حوزه امتحانی شامل دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش، دانشکده الهیات و مدیریت دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، پردیس فنی و مهندسی شهید عباس‌پور (دانشگاه صعنتی امیرکبیر)، ساختمان شماره‌های ۱و۲و ۳ دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار می‌شود.
روح‌الامینی همچنین خاطرنشان کرد: نتایج آزمون تیرماه اعلام و قبول شدگان پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه در نیمه دوم سال در شرکت فرودگاه‌ها مشغول به کار خواهند شد.
وی همچنین افزود: براساس آگهی منتشر شده ۲۶۲ نفر جذب فرودگاه‌ها خواهند شد که براساس ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه ۲۵ درصد از سهمیه معادل ۷۱ نفر متعلق به فرزندان شهدا است.
بنابراین گزارش، توزیع کارت آزمون نیز روز ۱۴ خرداد از طریق سایت سنجش انجام خواهد شد.

خبر ۷ خرداد ۹۳ – زمان و نحوه توزیع کارت و برگزاری آزمون
کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۱۴/۳/۹۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۱۶/۳/۹۳ منحصراً در شهر تهران برگزار می گردد. ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون در هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.
ضمناً به اطلاع می رساند

ویرایش اطلاعات

جدول زمانی و نکات مهم

  • مهلت ثبت نام : مهلت ثبت نام از روز سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ تا پایان روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ است
  • توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت نام را دوباره انجام دهید
  • توجه ویژه : ثبت نام  شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل ثبت نام در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت نام شماره پرونده  ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : آزمون منحصرا در شهر تهران برگزار خواهد شد
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت نام  داوطلبان می توانند در ساعات اداری بجز ایام تعطیل با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایند. ۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۶۱ و ۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۶۲

چه کسانی می توانند ثبت نام کنند

  • ۱: داوطلبان باید اطلاعیه ثبت‌نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند
  • ۲: داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه ثبت‌نام را داشته باشند
  • توجه ویژه : داوطلبان بایستی سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور- سال ۱۳۹۳ به مبلغ۱۳۶۰۰۰ ریال معادل سیزده هزار و ششصد تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند
  • توجه ویژه : داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه ایثارگری را دارند، بایستی سریال ثبت نام مربوطه را به مبلغ شصت و هشت هزار ریال خریداری نمایند.

 تذکرهای ویژه :

۱ : جهت استفاده از سیستم لازم است شماره سریال ۱۲ رقمی ثبت نام آزمون را قبلا از طریق سایت سنجش خریداری نمایید.
۲ : با هر سریال ثبت نام صرفا می‌توان یکبار ثبت نام کرد.
۳ : فایل تصویری چهره داوطلب با پسوند JPG و اندازه ۲۰۰ پیکسل عرض و۲۵۰ پیکسل ارتفاع تهیه شده باشد.
۴ : جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی از منوی سمت راست، قبلا ثبت نام نموده ام -> ویرایش اطلاعات را کلیک نمایید

دین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی شرکت مادرتخصصی فرودگاه های کشور در سال ۱۳۹۳ می رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز سه شنبه مورخ ۹/۰۲/۹۳ آغاز و در روز سه شنبه مورخ ۱۶/۰۲/۹۳ پایان می پذیرد.
لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
شرایط عمومی استخدام :
۱- داشتن تابعیت ایران.
۲- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی(غیر پزشکی) برای مردان.
۳- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
۴- نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر و مواردی که به موجب آرای مراجع قانونی باعث منع استخدام می شود.
۵- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
۶- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۷- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مندرج در قانون اساسی.
۸- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاههای دولتی باشند.
شرایط اختصاصی استخدام:
 دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی یا مدرک همتراز (برای مشاغل که مدرک همتراز مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (وقت) یا معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در شرایط احراز آنها پیش بینی شده است.
تبصره: به مدارک تحصیلی بالاتر و یا پایین تر از مدارک مندرج در آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 داشتن حداقل سن۲۰ سال وحداکثر ۲۸ سال سن تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم، ۳۰ سال سن تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و ۳۲ سال سن تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و ۳۵ سال سن تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری تا آخرین روز مهلت ثبت نام
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه وهمچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها، جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به کار نمی باشند شامل همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان ۵ سال.
ج) جانبازان و آزادگان و فرزندان شهدا ، فرزندان جانبازان (۲۵ درصد بالاتر ) و فرزندان آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای دولتی از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها
مدارک مورد نیاز در زمان ثبت نام اینترنتی:
– تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی (در سایت سنجش آموزش کشور)
-فایل اسکن شده عکس متقاضی می بایست با استفاده از تصویر ۴*۳ جدید با زمینه سفید و فرمت JPG و حداکثر حجم ۷۰کیلو بایت و اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل باشد.
– ثبت نام بصورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ ۹/۲/۹۳ لغایت سه شنبه مورخ ۱۶/۲/۹۳ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۱۳۶.۰۰۰ (یکصدو سی و شش هزار) ریال از طریق کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند. )ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکوررا می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت کل مبلغ مزبور معاف می باشند).
تذکر: با توجه به الزام پرداخت مبلغ مذکور به علت ثبت نام اینترنتی واجدین شرایط (ایثارگران) می بایست مبلغ مذکور را واریز و پس از هماهنگی و تائید بنیاد شهید و امور ایثارگران مبلغ واریزی به ایشان قابل استرداد می باشد.
لازم به توضیح است مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمیگردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت نام های ناقص و مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
مدارک مورد نیاز که پس از برگزاری آزمون و کسب نمره علمی مورد نظر هنگام مصاحبه تخصصی باید ارائه گردد:
-تصویر آخرین مدرک تحصیلی.
-تصویر کارت ملی.
-تصویر صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات ، تصویر صفحه آخر).
-تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیر پزشکی (ویژه برادران) ، تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ آخرین مهلت ارسال مدارک باشد.
-مدارک دال بر ایثارگری و معلولیت (معلولین عادی با ارائه گواهی از سازمان بهزیستی و حسب مورد از مراجع ذیربط).
-مدارک دال بر بومی بودن.
-تصویر گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارتهای عمومی فن آوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL(1 ,2) از مرکز معتبر تعیین صلاحیت شده.
تذکر مهم: در صورتی که مدارک ارائه شده در زمان مصاحبه مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و یا اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت نامی باشد، پس از اعلام نتایج، قبولی فرد پذیرفته شده کان لم یکن تلقی می گردد.
زمان و نحوه توزیع کارت و برگزاری آزمون:
کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۱۴/۳/۹۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۱۶/۳/۹۳ منحصراً در شهر تهران برگزار می گردد. ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون در هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.
ضمناً به اطلاع می رساند
مواد آزمون عبارتند از:
الف) آزمون توانمندیهای عمومی شامل:
۱- زبان و ادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی عمومی ۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- فناوری اطلاعات
۵- معارف اسلامی و اطلاعات سیاسی اجتماعی و مبانی قانونی می باشد. (۹۰ سئوال)
تبصره: اقلیت های دینی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می شود.
ب) آزمون تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب میباشد. (مواد دروس تخصصی مطابق با مواد اعلام شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور).
سئوالات آزمون بصورت چهار گزینه ای و دارای نمره منفی می باشد.
تذکرات :
۱- اولویت سهمیه استخدامی در شرایط مساوی به داوطلبان بومی تعلق دارد.
تبصره: بومی شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند:
الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه) را در محل مورد تقاضای استخدام، طی کرده باشد.
* فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که (۳) سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) با محل مورد تقاضای استخدام یکی باشد نیز بومی تلقی می شوند.
توجه: داوطلبان موضوع این بند چنانچه در ردیف معرفی شدگان برای مصاحبه قرار گیرند بایستی مدارک لازم را به همراه مدارک مورد نیاز در زمان مصاحبه ارائه، در غیراینصورت حذف خواهند شد.
۲- “بر اساس قانون اصلاح بند (و) ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه، فقط رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه،جانبازان، آزادگان و همسران شهدا، همسران جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسران آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت، فرزندان شاهد و فرزندان جانباز ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزاده یک سال و بالای یک سال اسارت از شرط جنسیت برای استفاده از سهمیه استخدامی معاف و دستگاههای مشمول این قانون موظفند بدون الزام به رعایت شرایط سنی، تحصیلی، معدل و آزمون و با احراز شرایط عمومی گزینش با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و از ابتدا آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام نمایند.”
از کل مجوز استخدامی ۳۰ درصد که برای استخدام ایثارگران اختصاص دارد؛ ۲۵ درصد آن از میان جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک سال اسارت و بالای یکسال اسارت تخصیص می یابد. پنج در صد (۵%) سهمیه استخدامی را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و آزادگان کمتر از یکسال اسارت و خانواده شهدا اختصاص دهند.
* لازم بذکر است ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران فوق از سوی بنیاد شهید معرفی شده و جذب خواهند شد و بقیه فرزندان معظم شاهد و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که از سوی بنیاد شهید معرفی نشده اند میتوانند در این آگهی ثبت نام نموده و در شرایط مساوی بین سایر داوطلبان آزاد، پس از قبولی در آزمون استخدامی، معرفی می گردند.
مشمولین (۵%) مذکور بر اساس آگهی استخدامی در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند، انجام خواهد شد.
۱/۲ – استخدام مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.
۲/۲ -ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان در صورت ارائه تصویرکارت، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور برای شرکت در آزمون ندارند و می بایست پس از پذیرفته شدن نسبت به ارائه گواهی معتبر از بنیاد مذکور اقدام نمایند.
۳/۲-در گواهی خانواده جانبازان می بایست جمله (عضو خانواده جانباز از کار افتاده کلی غیر قادر به کار قید گردد) در غیر اینصورت این افراد نمی توانند از مزایای مربوطه بهره مند گردند.
۴/۲- ایثارگران شامل رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی و نیز فرزندان و همسر آنان و فرزندان زیر ۲۵ درصد و آزادگان زیر یکسال اسارت و خواهران و برادران شهدا می باشد که در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی، با رعایت قوانین مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.
۳- معلولین عادی بشرط کسب حد نصاب نمره لازم عمومی و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتبسه از ۳ درصد سهمیه قانونی برخوردار خواهند بود.
۴- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد کل نمره آزمون) را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد.
۵- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندیهای عمومی صرفأ به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجادنمی کند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
۶- افرادی که حد نصاب ۶۰% آزمون (توانمندی های عمومی) را کسب نموده اند و پس از اعمال نمرات تخصصی به عنوان پذیرفته شده اولیه معرفی شوند، باید حداکثر ظرف سه ماه از زمان اعلام نتیجه آزمون، گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارتهای عمومی فنآوری اطلاعات را ارائه نمایند. در صورت عدم ارائه مدارک مذکور در مدت تعیین شده افراد ذخیره جایگزین خواهند شد. در مواردی که استخدام و جذب بعد از آزمون اولیه منوط به انجام مصاحبه تخصصی و آزمون عملی باشد پس از ارایه گواهی نامه مذکور و حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه اولیه مصاحبه تخصصی یا آزمون عملی به عمل می آید.
۱/۶-کسانی که فاقد گواهی نامه های مذکور می باشند و یا گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمی باشند موظفند در یکی از مراکز تعیین شده که در بخش «اعتبار سنجی موسسات آموزشی» با عنوان «موسسات تعیین صلاحیت شده» سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی با آدرس www.Smtc.ac.ir قابل مشاهده می باشد، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهی نامه مذکور را ارایه نمایند.
۷- کارکنان قراردادی که رابطه مستقیم با شرکت فرودگاههای کشور دارند به ازاء هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (۲) درصد و حداکثر (۲۰) درصد کل امتیاز در هریک از مراحل آزمون استخدامی (عمومی، تخصصی، مصاحبه) به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد. ضمناً اولویت انتخاب در شرایط یکسان با داوطلبان یاد شده (بومی) می باشد.
۸-به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور و یا معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تبصره: کلیه متقاضیان شرکت در آزمون در زمان ارائه مدارک می بایست در رشته های مورد درخواست شغل فارغ التحصیل باشند.
۹- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
۱۰-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و درصورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد.
۱۱- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش میسر می باشد. ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهائی پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق سامانه کارمند ایران (پورتال مردم) به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
تذکر مهم:
صرف شرکت در آزمون استخدامی تا پایان مراحل استخدامی شامل آزمون عمومی، مصاحبه و گزینش، هیچگونه تعهد استخدامی برای شرکت فرودگاههای کشور ایجاد نمی نماید.

دانلود شرایط استخدام

لینک ثبت نام

اولویت استخدام در فرودگاه های سیستان و بلوچستان با نیروهای بومی است
مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان از استخدام و جذب ۲۰ نفر به صورت پیمانی و با اولویت نیروهای بومی در فرودگاه های استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، حسن اعرابی مقدم صبح سه شنبه به خبرنگاران گفت: به منظور تکمیل کادر فنی و نیروهای عملیاتی در فرودگاه های زاهدان، زابل ،ایرانشهر و سراوان تعداد ۲۰ نفر به صورت پیمانی و از طریق آزمون تخصصی و با اولویت افراد بومی به استخدام شرکت فرودگاه های کشور در خواهند آمد.
وی ادامه داد: شرکت فرودگاه های کشوربه منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز تعداد ۱۹۱ نفر از میان دانش آموختگان مقاطع تحصیلی دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی و فوق دیپلم از طریق برگزاری آزمون عمومی،مصاحبه و گزینش استخدام می کند که سهم فرودگاه های استان ۲۰ نفر است.
وی با بیان اینکه تمامی متقاضیان استخدام در این آزمون از امروز لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org  می توانند نسبت به ثبت نام و دریافت اطلاعات لازم اقدام کنند اظهار داشت: کارت ورود به جلسه این آزمون ۱۴ خرداد ماه سال جاری توزیع و اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق سامانه کارمند ایران به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان یادآور شد: داشتن حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر ۲۸ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم  و ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و ۳۲ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و همچنین ۳۵ سال سن برای دارندگان مدرک تحصیلی دکترا تا آخرین روز مهلت ثبت نام به عنوان شرط لازم به منظور شرکت در این آزمون است.
وی افزود: سیستان و بلوچستان دارای ۵ فرودگاه در شهرهای زابل، زاهدان، ایرنشهر، سراوان و چابهار است که به منظور تامین بخشی از نیروهای فنی و کادر عملیاتی از طریق این آزمون اقدام می شود.
اعرابی مقدم  همچنین با اشاره به اولویت جذب نیروهای بومی و محلی اظهار داشت: استخدام نیروهای بومی به دلیل رمز ماندگاری در منطقه موجب پیشگیری از نقیصه کمبود نیرو به دلیل تقاضای انتقال شده و ارایه خدمات مطلوب را به همراه خواهد داشت.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲,۳۸۴)

  1. محمد گفت:

    دوستان خدا رو شکر مثل اینکه همه رفتید سر کار که دیگه ازتون خبری نیست.

  2. ارسلان گفت:

    دوستان معاینات پزشکی شامل چه آزمایش هایی میشه؟ چه پزشک هایی باید تایید کنن.؟
    تشکر

  3. همکار گفت:

    سلام عزیزان و همکاران
    دوستانی که رفتین سر کار و مشغول شدین چند ماه بعد از شروع به کارتون حقوقتون رو پرداخت میکنن؟ لطفا جواب بدین چون من باید برای خرجم برنامه ریزی کنم

    • علی ایمنی زمینی گفت:

      از وقتی که ابلاغ شما را بزنند و بری سر کار حداقل ۳ ماه تا گرفتن حقوقت طول میکشه

  4. به ممل گفت:

    خب ممل جان این به نفع مخابراته یه به ضررشه وقتی باITادغام بشه.

    یعنی دیگه مخابرات عملیات پرواز به حساب نمیآد؟

  5. پروازک گفت:

    سلام اینجا کسی از ایمنی زمینی هست که آموزش نرفته باشه اما حکمش خورده باشه

  6. به ممل گفت:

    ممل جان من تحقیق کردم این چیزی که شمامیگید در آینده مخابرات حذف میشه محاله. چون مخابرات یکی از ۴اصل عملیات پرواز میباشد. حتی اگر تمام کارهای مخابرات ۱۰۰درصد اتوماسیون بشه بازهم گروه مخابرات پابرجاست.

    اما چون با IT ادغام میشه حجم کاریش خیلی بالا میره از این نظر شاید یه کم خسته کننده بشه.

    • ممل گفت:

      بهت قول میدم IT ، مخابرات رو داخل خودش حل میکنه ، حالا ببین . این خط این نشون .
      چون همین اول کاری نام واحد از مخابرات به مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی تغییر پیدا کرده .

  7. مرتضی گفت:

    سلام
    کسی میدونه عینکی بودن برا مشاغل عملیاتی مشکلی داره؟

  8. منتظر گفت:

    سلام دوستان.برای افرادی که هنوز سرکار نرفتن نامه ای نیومده؟ایا این در شرایط استخدامی شرط معدل وجود داشته؟ ایا در در مرحله صدور کد کسی رو حذف میکنن؟ اگر بکنن قانونی هستش.خواهشا جواب بدین که یک سال ونیم عمرمون رو تلف کردیم

    • به منتظر گفت:

      یعنی چی در مرحله صدور کد کسی رو رد کنن. این محاله .وقتی پرونده کسی رو می فرستن برای صدور کد یعنی از هر نظر تایید صد در صد .خوب اگه کسی و رد کنن اصلا چرا بفرستن برای صدور کد. تو همون مرحله گزینش ردش میکنن.
      فقط در یه حالت امکان داره . اونم اینکه طرف کارمند یه جای دیگه باشه و دارای کد قبلی باشه. که الان یه نفر رو سراغ دارم که تو این آزمون شرکت کرده بود قبول هم شده اما چون قبلا دارای کد بوده حذفش کردن و نفر ذخیره رو آوردن.

      • منتظر گفت:

        نه کارمند بوده نه کد داشته قبلا.ماهم موندیم بعد یکسال و نیم انتظار اینه شد جواب ما.توی تیر ماه گفتن کدت اومده یه بار کفتن.تو مرداد برای یه سری نصیحت های اخر گفتن بیاین.بعد اون هرچی تماس گرفتیم درس و حسابی جواب ندادن گفتن منتظر باشین تا کدتون بیاد راستش جوابای سربالا اصلا نفهمیدیم چی شد

  9. به ممل گفت:

    ممل جان سلام. مخابرات هواپیمایی و الکترونیک هواپیمایی کدومشون بهتره؟ و از نظر حقوق چقدر باهم فرق دارن؟

    • ممل گفت:

      الکترونیک
      هم حقوق و هم آینده کاری
      چون مخابرات در اینده دور به IT تبدیل خواهد شد البته به نظر من .

  10. به ممل گفت:

    داداش ممل حکمت رو زدن؟

  11. مهرداد گفت:

    ممنون داش ممل

  12. امین گفت:

    داش ممل امکان داره سال آینده دوباره شرکت آزمون استخدامی بذاره

    • ممل گفت:

      سال بعد رو نمی دونم ولی در آیند احتمال ۸۰ درصد استخدامی داشته باشه ، گوش به زنگ باش .
      چون الان من توو محیط کاری هستم (مخصوصا جایی که من کار می کنم ) به افرادی که کامپیوتر خوندن (فرقی نمی کنه چه رشته ای) احتیاج دارن .
      من پیش بینیم از مخابرات هواپیمایی اینکه در آینده مخابرات حذف میشه و جاش رو به فناوری اطلاعات میده چون خیلی از کارای مخابرات داره اتوماتیک و هوشمند میشه (کاری با کشورهای اروپایی ندارم چون من دارم الان فرایند پیام رسانی رومیبینم برخی از کارای پیام های هوانوردی بی خوده .).

  13. به علی ایمنی زمینی گفت:

    علی آقا سلام. راست میگن پرداخت حقوق از روزی که کد مستخدمی داوطلب وارد سامانه کارمند ایران بشه به حساب میاد.؟

    خیلی از بچه ها سر کار رفتن ولی هنوز حکموشون نیومده شاید چند ماه دیگه هم صادر نشه اما بالاخره حقوق این چند ماه رو که سر کار رفتن میگیرن.

    • علی ایمنی زمینی گفت:

      نه برادر ، تا اونجا که من اطلاع دارم حقوق را از روزی که رفتی سر کار حساب میکنند

  14. مهرداد گفت:

    داداش ممل شما خودت مخابرات هواپیمایی خوندی؟ وسوال دیگه اینکه با ادغام مخابرات وitرشته ی نرم افزارم جزو it حساب میشه؟

    • ممل گفت:

      من مخابرات نخوندم .
      قبل از اینکه جواب دومت رو بدم ، یه توضیح بدم :
      ربطی به رشته نرم افزار نداره ، شما به حکمت نگا کن اگر مخابرات خورده پس شما باید نظارت داشته باشین ، چرا ؟ چون فردا اگه یه روزی واسه پرواز مشکلی پیش بیاد و شما بگید که کامپیوتر فلان کس رو تعمیر می کردم حراست به حکمت نگا میکنه و بعد میگه شما اونجا چه غلطی میکردی (با عرض معذرت)، و شما رو به عنوان مقصر اصلی معرفی میکنه .
      جواب : توو مخابرات هواپیمایی باید یا مخابرات خونده باشی ، یا نرم افزار ، الکترونیک ،یا فیزیک .

  15. saman گفت:

    سلام از بچه های الکترونیک که دعوت به کار شدن کسی می دونه دوره مقدماتی کی شروع میشه ما سه ماه مشغول بکاریم

  16. محمد گفت:

    سلام به دوستان، به همه اونایی که رفتن سر کار و مشغول شدن تبریک میگم و به اونایی هم که تو مرحله انجام کارهاشون هستن میگم نگران نباشید همه چی درست میشه انشاالله.برا همه آرزوی موفقیت دارم
    یه سوال هم از دوستانی که رفتن سر کار دارم، حقوق رو بعد از چند ماه پرداخت میکنن؟

    • علی ایمنی زمینی گفت:

      بستگی داره که چه موقع حکم شما صادر بشه. من الان ۷۰ روز س کارم ولی از حکم خبری نیست

  17. پروازک گفت:

    با سلام خدمت همکاران ایمنی زمینی . بنده از چندتا منبع تقریبا موثق شنیدم که دوره آموزشی اولیه ایمنی از ۱۵ دی ماه و در نوشهر برگزار میشه . البته بازم این دوره منوط به دو شرطه که اولین شرطش شروع به کار همه نیروهای ایمنی هستش که احتمالا هنوز چندتا از این دوستان در مرحله صدور کد و یا تایید آزمایشات نهایی پزشکی هستش که این افراد باید تا قبل از ۱۵ دی تاریخ شروع به کارشون زده بشه. و شرط دوم هم موافقت نهایی مسیولین فرودگاهی درباره زمان و مکان برگزاری دوری آموزشی هستش.

    • علی ایمنی زمینی به همکار گفت:

      سلام بر دوست و همکار گرامی.
      احتمالا همینطوره که شما میفرمایید.
      جسارتا میشه در مورد شرایط کاری خودتون بیشتر توضیح بدید. کارها چطور ؟ شما بومی همونجا هستید ؟؟ در کل راضی هستید .
      مچکرم

      • همکار گفت:

        سلام
        آره من بومی هستم.تا بریم دوره برگردیم هم الان نزدیک دو ماهی هست که روزکار می آم.در کل تو این اوضاع استخدامی کشورمون که خودتم می دونی همه دوستانت بیکارن از هیچی بهتره. حقوقشم فعلا نزدیک ۱۷۰۰۰۰۰ اینا میشه.

  18. مجتبی به علی ایمنی زمینی گفت:

    سلام علی آقا برای معاینه پزشکی دکتر ارتوپد معاینه نمیکنه؟..

  19. مجتبی به علی ایمنی زمینی گفت:

    سلام علی آقا برای معاینه پزشکی دکتر ارتوپد معاینه نمیکنه؟.

  20. مجتبی به علی ایمنی زمینی گفت:

    سلام علی آقا برای معاینه پزشکی دکتر ارتوپد معاینه نمیکنه؟

  21. به علی ایمنی زمینی گفت:

    علی جان سلام. شما با کاردانی قبول شدید یا کارشناسی؟
    در کل کاردان با کارشناس چقدر اختلاف حقوق دارن؟

    • علی ایمنی زمینی گفت:

      من با کاردانی قبول شدم و متاهلم ،مجردها ۱۰۰ تومن کمتر میگیرند . حکم یکی از بچه ها با کارشناسی و البته متاهل ۱۸۵۰ خورده بود

  22. مجتبی به علی ایمنی زمینی گفت:

    سلام علی آقا تبریک میگم واسه سرکار رفتنت.منم ایمنی زمینی ام اما هنوز کدم صادر نشده . برای معاینه پزشکی خیلی نگرانم میترسم ردم کنن…میشه بگی معاینه پزشکی شامل چی میشه؟
    مدیرجان جون بچه هات تایید کن..

    • علی ایمنی زمینی گفت:

      سلام آقا مجتبی.
      نگران معاینه پزشکی نباش. شامل نوار مغز و نوار قلبی و شنوایی سنجی و آزمایش خون و قند و کلسترول و عدم اعتیاد و … میشه .
      در کل ایمنی زمینی حقوق زیادی نمیدند ، الان بعد دو ماه حکم منو زدند ۱۵۶۰ هزار تومن !!! به نظر من خیلی کم . البته حق مسکن و ایاب ذهاب و اضافه کاری هم اضافه میشه و میاد روی حدود ۲۱۰۰ و بعد از کسر مالیات و بیمه حدود ۱۷۵۰ دست منو میگیره . خلاصه حقوقش که خیلی افتضاح ولی این فرودگاه که من هستم کارش راحت و آسون . تنها مزیتشم همینه

  23. مجتبی به علی ایمنی زمینی گفت:

    سلام علی آقا تبریک میگم واسه سرکار رفتنت.منم ایمنی زمینی ام اما هنوز کدم صادر نشده . برای معاینه پزشکی خیلی نگرانم میترسم ردم کنن…میشه بگی معاینه پزشکی شامل چی میشه؟
    مدیرجان جون بچه هات تایید کن

    • همکار گفت:

      سلام منم ایمنی هستم دو ماهی هست مشغول بکار شدم.فعلا هم حکم صادرنکردن.فکر کنم ایمنی بدترین جای فرودگاه باشه که ما قبول شدیم.معاینات پزشک شامل نوار مغز-نوار قلب-عکس از قفسه سینه-آزمایشات خون-عدم اعتیاد-نوار گوش-بینایی سنجی-اسکیومتری من اینا یادم بود. انشالله دوره که بیای باهم بیشترآشنا میشیم.

      • منتظر گفت:

        سلام.کسی اطلاع داره تاکی باید منتظر باشیم.ما روی این شغل حساب کردیم و ازدواج کردیم.اصلا میشه روش حساب کرد؟ ما که پرسیدیم میگن هنوز داریم بررسی میکنیم اینجا با سازمانهای دیگه فرق داره.آیا بعد از این همه وقت هنوز در حال استعلام گرفتن هستن؟اصلا کد لستهدامی اومده.لطفا جواب منو بدین که امکان داره کسی تا این مرحله برسه و بعد حذفش کنن؟

        • سوال گفت:

          منتظر جان شما در چه مرحله ای هستی؟

          • منتظر گفت:

            سلام اخرین مرحله مصاحبه که یه سری نصیحت ها رو میکردن رو توی ماه رمضون گذروندم.منتظر صدور کد هستم.هربار یه چیز میگن گاهی میگن اومده گاهی میگن نیومده چندبار حضوری پیگیری کردم ولی فایده نداشت.میخوام بدونم کسی تا این مرحله برسه احتمال داره تاییدش نکن؟ممنون میشم پاسخ بدهید

          • به منتظر گفت:

            دوست عزیز وقتی اسمتون رفته برای کد دیگه جای نگرانی نیست.فقط میمونه آزمایشات و ابلاغ که اینها مستلزم زمانه.من هم مثل شما خیلی استرس داشتم.فقط کمی بیشتر میخواد صبر کنید.

      • علی ایمنی زمینی گفت:

        سلام دوست عزیز. جسارتا میشه بگید کدوم فرودگاه هستید ؟ شما نمیدونید کی دوره برگذار میشه

        • همکار گفت:

          سلام به همکاران عزیز به احتمال بالا دوره تا یک هقته دیگه برگذار میشه البته به احتمال بالا تو شرکت تا نامه اش نیاد معلوم نمیشه.

          • علی ایمنی زمینی گفت:

            سلام همکار عزیز. والا ما هم شنیدیم که هفته آینده دوره شروع میشه.گفتند احتمالا محل برگزاری دوره نوشهر. ولی تا نامش نیومده باورتون نشه.

          • همکار به علی آقا گفت:

            سلام علی آقا منم شنیدم نوشهره ولی به قول خودتون تا نامه اش نیاد معلوم نمیشه ولی اینجوری که من شنیدم فکر کنم دنبال این هستن که تهران برگذار بشه.

          • علی ایمنی زمینی به همکار گفت:

            با سلام خدمت همکار گرامی.
            وضعیت کاری شما چطور ؟من در پستهای قبلی توضیح دادم که شرایط حقوق و مرخصی کم اینجا واقعا چنگی بدل نمیزنه.
            در کل نسبت به این کار دلسرد شدم .

          • علی ایمنی زمینی گفت:

            خوب انگار دیگه کسی اینجا سر نمیزنه.
            من ۱ ماه پیش حکم اومد برام و تا حالا ۴ تا حقوق گرفتم .
            با فوق دیپلم حدود ۱۹۰۰تا ۲۰۰۰ خالص دریافتی .

  24. مجتبی گفت:

    به :علی ایمنی زمینی
    سلام علی آقا تبریک میگم واسه سرکار رفتنت.منم ایمنی زمینی ام اما هنوز کدم صادر نشده . برای معاینه پزشکی خیلی نگرانم میترسم ردم کنن…میشه بگی معاینه پزشکی شامل چی میشه؟
    مدیرجان جون بچه هات تایید کن..

  25. مجتبی گفت:

    به :علی ایمنی زمینی
    سلام علی آقا تبریک میگم واسه سرکار رفتنت.منم ایمنی زمینی ام اما هنوز کدم صادر نشده . برای معاینه پزشکی خیلی نگرانم میترسم ردم کنن…میشه بگی معاینه پزشکی شامل چی میشه؟
    مدیرجان جون بچه هات تایید کن…

  26. مجتبی گفت:

    به :علی ایمنی زمینی
    سلام علی آقا تبریک میگم واسه سرکار رفتنت.منم ایمنی زمینی ام اما هنوز کدم صادر نشده . برای معاینه پزشکی خیلی نگرانم میترسم ردم کنن…میشه بگی معاینه پزشکی شامل چی میشه؟
    مدیرجان جون بچه هات تایید کن

  27. ممل گفت:

    سلام بر بچه ها
    گزارش این دوماه و ۲۰روز :
    ۱. تا حالا حکم من رو نزدن
    ۲. هنوز حقوق نگرفتم .
    ۳.مزایا هم نه زیاد بده و نه زیاد خوب .
    ۴.کار مخابرات خیلی،خیلی راحته ولی دقت میخواد.
    ۵.دقیقا از وقتی که شروع به کار کردم به کلیه فرودگاه ها اعلام کردن که کارای IT رو باید مخابراتیا انجام بدن . و فعلا کسایی که کامپیوتر و it نخوندن اعتراض دارن .
    ۶.اقا محمود نمی خوام نا امیدت کنم ولی فکر کنم نفرات اصلی همشون اعلام امادگی کردن .ولی من به تو یه پیشنهاد دارم :
    از اونجایی که IT داره با مخابرات یکی میشه ، دارن افراد IT (که اکثرا شرکتی هستن ) رو به جای شما وارد مخابرات میکنن پس شما میتونین اعتراض کنید .

  28. ممل گفت:

    سلام بر بچه ها
    من از ۱ مهر شروع به کار کردم توو قسمت مخابرات حالا اگه سوالی دارین بپرسین .

    • تلاش گفت:

      حقوق و مزایا چطوره بچه های مخابرات چه کارهیی انجام می دهند

    • به ممل گفت:

      ممل سلام .تبریک عرض میکنم. من هم مخابرات هواپیمایی هستم ولی هنوز ابلاغیه ام نیومده. راضی هستی؟ کارش چه جوریه ؟ آیا مخابرات هم جزو عملیات پرواز محسوب میشه؟

      خیلی ممنون میشم اگه جوابمو بدی؟

    • محمود گفت:

      من ذخیره مخابرات هستم به نظرت برای ما امیدی هست که دعوت بکار بشیم یا نه؟

      • به محمود گفت:

        دوست عزیز خیلی بعید میدونم از ذخیره ها استفاده کنند. چون من خبر دارم همه نفرات اصلی از مرحله گزینش رد شدن و الان در مرحله صدور کد هستن.

      • محمد گفت:

        سلام. امیدوار باشید. با توجه به شرایط شرکت فرودگاه ها و این که از نظر حقوق و مزایا نسبت به سازمان های دولتی دیگه کاملا معمولی هست بعضی ها که فرصت های بهتری یا مشابهی توی شهر خودشون براشون پیش میاد انصراف میدن من خودم هم ممکنه انصراف بدم و بیک نفر دیگه رو هم میشناسم که برای فرودگاه امام بود و انصراف داد. اگه بتونید از فرد اصلی شماره تماسی گیر بیارید یا خبر بگیرید از فرودگاه محل کارش که شروع به کار کرده یا نه خاطرتون جمع میشه و تکلفیتون مشخص .موفق باشید.

  29. شایسته گفت:

    سلام اقا من مهرابادم دو ماهه رفتم سر کار هنوز حکممو نزدندددد و حقووووق ندارمنمم کمککککک بچه های تازه وارد توروخدا بگید شماا چجوری هستید؟؟؟

    • ممل گفت:

      اقا منم دقیقا مثل شما هستم نه اموزش دیدم نه حکممو زدن و نه حقوق میدن .
      من از امور اداری فرودگاه محل خدمتم می پرسم اونا امروز و فردا می کنن .

  30. علی گفت:

    دوستان قرار شده برا یه سری شهرها که سهمیه پر نشده از ذخیره شهرهای دیگه استفاده کنن

  31. سوال گفت:

    ممنون ایشالا زودتر کارای هممون راه بیفته .والا دیگه خیلی خیلی طولانی شده این پروسه. ۱٫۵ سال گذشته!!
    هفته بعد دوباره زنگ میزنم ببینم چی مبشه

  32. سوال گفت:

    سلام.کسی هست که منتظر اومدن کدش باشه.
    من بیش از ۳ ماهه که منظرم تا کدم بیاد .چیکار کنم؟

    • جواب گفت:

      آره داداش ما هم هستیم نگران نباش این مشکل هممونه . به امید خدا تو همین یکی دو هفته آینده کل کد ها رو صادر میکنن. البته بعد اونم بازهم یکی دو ماه علافی داریم.

      چاره ایی نیست باید صبر کنیم.

      • سوال گفت:

        ممنون ایشالا زودتر کارای هممون راه بیفته .والا دیگه خیلی خیلی طولانی شده این پروسه. ۱.۵ سال گذشته!!

      • سوال گفت:

        ممنون ایشالا زودتر کارای هممون راه بیفته .والا دیگه خیلی خیلی طولانی شده این پروسه. ۱.۵ سال گذشته!!

      • سوال گفت:

        ممنون ایشالا زودتر کارای هممون راه بیفته .والا دیگه خیلی خیلی طولانی شده این پروسه. ۱.۵ سال گذشته!!

      • سوال گفت:

        ممنون ایشالا زودتر کارای هممون راه بیفته .والا دیگه خیلی خیلی طولانی شده این پروسه. ۱.۵ سال گذشته!!

  33. سامان گفت:

    مخابرات هواپیمایی کسی اینجا هست؟

  34. به علی ایمنی زمینی گفت:

    علی آقا سلام خیلی ممنون راهنمایی کردی. خانم رنجبر تو امور کارکنان هسته گزینش منظورته؟ لطف میکنی شمارشو برامون بزاری.

    یه شماره ایی بهمون دادن که هر چی تماس میگیریم کسی جواب نمیده.
    بازم تشکر.

  35. همکار گفت:

    دوستان کسی اطلاع داره دوره اموزشی میزارن یه نه؟

  36. به علی ایمنی زمینی گفت:

    سلام .علی آقا از زمان صدور کد تا رفتنت به سر کار چه مدت طول کشید.

    • علی ایمنی زمینی گفت:

      فکر کنم ۲ ماهی شد تا ابلاغو زدند.
      اگه میخواهید زودتر برید سر کار حتما از طریق فرودگاه مربوطه و قسمت کارگزینی خانم رنجبر پیگیری کنید ،اگه جواب ندادند حضوری برید . من خودم خیلی عجله ای نداشتم که برم سر کار واسه همین اصلا پیگیر نبودم

      • همکار گفت:

        سلام علی آقا
        چند روز طول میکشه از زمان اعلام شروع بکار محل خدمت به تهران حکم صادر بشه.مسئول صدور حکم تو تهران کیه؟ شمارشون رو دادری بهم بدی؟
        ممنون می شم راهنمایی کنید.

  37. مرتضی گفت:

    سلام
    بچه ها توی آزمایش ها نمره چشم مهمه براشون؟
    لطفا جواب بدید

  38. علی ایمنی زمینی گفت:

    اکثرا دوستانی که رفتند سر کار دیگه اینجا پیداشون نشده.من ۱ ماه سر کارم تا چند روز دیگه حکمم میخوره و تا ۱ماه دیگه میرم دوره.کار فرودگاه همه قسمتاش راحت ولی توی بچه های عملیات الکترونیک از هر نظر بهتر.حقوق.کلاس کاری.آینده روشن برای مدیریت و… ح بچه های ایمنی زمینی در ابتدا حدود ۱۸۰۰ یا ۱۷۰۰ حکمشون ولی حداقل ۲۵۰ اضافه کاری و ۲۱۵ حق مسکن بهش اضافه میشه و پس از کسر مالیات و حق بیمه ۲ تومن دستشون میرسه.
    هر سال به اندازه ۲ تا حکم پاداش دارید.۸۰۰ حق لباس سالیانه و ۹۰۰ حق سفر سالیانه و حدودا سالی ۲ بار ماموریت که هر بار یک ملیون اضافه میگیرید و به مناسبت عید قربان و غدیر و ماه رمضان جمعا سالی ۱ تومن میدند و وامهای صفر درصد خوبی هم داره.مثلا الان یه وام ۳۰ تومن پنج
    ساله برای خودرو لیفان میدند.از یه فرودگاه تا فرودگاه دیگه اوضاع خیلی فرق داره.ولی کار بچه های ایمنی شیفتیه و برای فرودگاه بزرگ ۲۴ به ۴۸ هستند. در کل انتظار خیلی بالا نداشته باشید ولی اگه فرودگاه شهر خودتون قبول شدید اوضاع بر وقف مراد خواهد بود.
    یا حق.

    • تلاش گفت:

      متاسفانه اوضاع برای بچه های خدمات فرودگاهی مثل روشنایی باند خوب نیست کار سخت و فنی است اما از عملیاتی ۲۰ % کمتر می گیری سختی کارها مثل برق گرفتگی کار در ارتفاع نمی گیری پاداش در دولت جدید یکی میدن مزایای عید ماه رمضان خیلی کمتر شده

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها