استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد (فراخوان جذب نیروی)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد

سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

 

خبر ۲۰ شهریور ۹۹ – فراخوان جذب نیروی سرایدار بصورت خرید خدمات شهریورماه ۱۳۹۹ (مرحله دوم)

شرکت برنده مناقصه در واگذاری خدمات سرایداری در مراکز خدمات جامع سالمت روستائی مورد نیاز و تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مشهد، در نظر دارد افراد واجد شرایط را در شغل: سرایدار، از طریق فراخوان، شناسائی و با برگزاری آزمون کتبی)در صورت نیاز( در حیطههای عمومی و مصاحبه شغلی، پس از احراز صالحیت عمومی بر اساس قانون گزینش، بصورت قرارداد خرید خدمات با شرایط و ضوابط مندرج در این آگهی دعوت به همکاری نماید.ید

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


 

خبر ۱۲ شهریور ۹۹ – اعلام نتایج نهایی فراخوان جذب نیروی سرایدار بصورت خرید خدمات تیرماه ۱۳۹۹

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اطلاع می رسانیم، نتایج نهایی فراخوان جذب نیروی سرایدار بصورت خرید خدمات تیرماه ۱۳۹۹ اعلام شد.

لینک مشاهده نتایج


خبر ۱۵ اسفند ۹۸ – اعلام نتایج نهایی فراخوان شرکتی نظافتچی بهمن ماه ۱۳۹۸

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اطلاع می رسانیم،   نتایج نهایی فراخوان شرکتی نظافتچی بهمن ماه ۱۳۹۸ اعلام شد

لینک اعلام نتایج


خبر ۳۰ بهمن ۹۸ – اعلام نتایج مرحله اول فراخوان های نیروی شرکتی نگهبان و نظافتچی بهمن ماه ۱۳۹۸

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اطلاع می رسانیم، نتایج مرحله اول فراخوان های نیروی شرکتی نگهبان و نظافتچی بهمن ماه ۱۳۹۸ اعلام شد

مشاهده نتایج اولیه


خبر ۲۴ بهمن ۹۸ – دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد 

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اطلاع می رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

لینک دریافت کارت


خبر ۱۶ بهمن ماه ۹۸ – شرکتهای برنده مناقصه خرید خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نظر دارند، جهت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، اداری و پشتیبانی در واحدهای تحت پوشش دانشگاه در شهرستان مشهد و شهرستانهای تابعه، افراد واجد شرایط را جذب نمایند.

به گزارش وب دا،  بر اساس این اطلاعیه افراد واجد شرایط از طریق فراخوان، شناسایی و در صورت نیاز با برگزاری آزمون، مصاحبه یا هر دو، به صورت خرید خدمات دعوت به همکاری نمایند.

متقاضیان می توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۶‏/۱۱‏/۱۳۹۸ لغایت سه شنبه ۲۲‏/۱۱‏/۱۳۹۸ با مراجعه به نشانی ( اینجا) نسبت به  کسب اطلاعات  تکمیلی و ثبت نام اقدام نمایند.

جهت دانلود فایل راهنمای شغل نگهبانی اینجا کلیک کنید

جهت دانلود فایل راهنمای شغل نظافتچی اینجا کلیک کنید

جهت دانلود فایل راهنمای نیروی شرکتی مشاغل بهداشتی درمانی اینجا کلیک کنید


خبر ۱۵ اسفند ۹۷ – اعلام نتایج نهایی فراخوان قرارداد انجام کار معین بهمن ماه ۹۷ (پزشک عمومی و متخصص طب اورژانس)

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم، نتایج نهایی فراخوان قرارداد انجام کار معین بهمن ماه ۹۷ (پزشک عمومی و متخصص طب اورژانس) اعلام گردید.

مشاهده نتایج


خبر ۲۹ بهمن ۹۷ – مصاحبه فراخوان قرارداد انجام کار معین بهمن ماه ۹۷ (پزشک عمومی و متخصص طب اورژانس) 

به اطلاع میرساند طبق هماهنگی به عمل آمده جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی از افراد دعوت میشود

لینک مشاهده نتایج


خبر ۲۰ آذر ۹۷ – اعلام نتایج نهایی آزمون جذب نیروی شرکتی کمک پرستاری شهریور ۱۳۹۷ 

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم، نتایج نهایی آزمون جذب نیروی شرکتی کمک پرستاری شهریور ۱۳۹۷ اعلام شد

 

لینک مشاهده نتایج


خبر ۲۲ شهریور ۹۷ – دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروی شرکتی کمک پرستاری

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم،کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد قابل دریافت میباشد.

 برای دریافت کارت اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۴ شهریور ۹۷ – (فراخوان بکارگیری نیروی شرکتی کمک پرستار)

اشخاص حقیقی و حقوقی برنده شده در مناقصه واگذاری واحدهای بهداشتی-درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نظر دارند جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز درمانی و بیمارستانها، افراد واجد شرایط در رشته شغلی کمک پرستار را از طریق فراخوان، شناسائی و در صورت نیاز با برگزاری آزمون، مصاحبه یا هر دو رتبه بندی و پس از احراز صلاحیت عمومی بر اساس قانون گزینش، بصورت شرکتی دعوت به همکاری نماید.

تذکرات:

۱- انعقاد قرارداد بصورت موقت می باشد و در صورت رضایت از نحوه خدمتی و نیاز، قرارداد تمدید خواهد شد.

۲- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون ، نحوه صدور کارت و … از طریق همین سایت انجام خواهد شد. لذا داوطلبین موظف هستند جهت آگاهی از اطلاعیه ها حداقل هر ۲۴ ساعت یکبار به سایت مراجعه نمایند.

۳- عواقب ناشی از عدم اطلاع در خصوص زمان شرکت در آزمون و یا مراجعه جهت تشکیل پرونده بر عهده متقاضی خواهد بود.

۴- وجه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۵- باتوجه به محدودیت زمانی جهت آماده نمودن مدارک مورد نیاز، لطفاً از هم اکنون، نسبت به تهیه مدارک لازم اقدام فرمایید، بدیهی است درصورت عدم ارائه اصل و تصویرمدارک در مهلت مقرر، هیچ امکانی جهت تمدید مهلت تحویل مدارک وجود نداشته و به دلیل نقص مدرک، از این فراخوان حذف خواهید شد.

ردیف آگهی رشته شغلی محل درخواست سهمیه های انتخابی وضعیت تاهل شرایط احراز شرایط اختصاصی
۱ کمک پرستار مشهد : زن ۲۰ نفر : مرد ۲۵ نفر آزاد/ایثارگر دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم (کلیه گرایشها) مشروط به دارا بودن مدرک کمک پرستاری

۱.شرایط عمومی :

۱/۱) تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و عدم دارا بودن تابعیت مضاعف از سایر کشورها

۲/۱) تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳/۱) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴/۱) انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان (لغایت تاریخ پایان مهلت ثبت نام سه شنبه مورخ ۲۰/۶/۹۷ )

۵/۱) عدم اعتیاد به مواد مخدر، دخانیات و روان گردان

۶/۱) نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر یا پرونده تخلفاتی منجر به اخراج از خدمت

۷/۱) داوطلبین تا قبل از پایان مهلت ثبت نام نباید مستخدم رسمی، پیمانی یا قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی و یا سایر دستگاههای دولتی یا نهاد های عمومی غیر دولتی باشند و در صورت استخدام در هریک از دستگاهها پس از پایان مهلت ثبت نام، میبایست قبل از شروع به کار در شغل محل های مورد نیاز این دانشگاه، انصراف خود را از دستگاههای فوق الذکر ارائه نماید.

۸/۱) داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کاری که برای آن استخدام می شوند. ( با تشخیص کمیسیون طب کار)

۲. شرایط اختصاصی:

۱-۲- دارا بودن مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه (حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام ۲۰/۶/۹۷)

۲-۲- دارا بودن مدرک دوره کمک پرستاری یکساله مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی الزامی می باشد. (حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام ۲۰/۶/۹۷)

۲- ۳ – دارا بودن حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۰ سال تمام

موارد ذیل مشروط به ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر داوطلبان اضافه خواهد شد:

– مدت خدمت سربازی انجام شده

– میزان سابقه خدمت داوطلب در رشته شغلی ثبت نامی در شرکتهای طرف قرارداد دانشگاه های علوم پزشکی، با ارائه تاییدیه از واحد محل خدمت (با امضاء بالاترین مقام واحد) به همراه سوابق بیمه تامین اجتماعی ( مهر و امضاء شده از شعب تامین اجتماعی) و یا تائیدیه از معاونت تخصصی مربوطه به تاریخ روز حداکثر به میزان ۵ سال. ملاک محاسبه سوابق تا پایان مهلت ثبت نام (سه شنبه مورخ ۲۰/۶/ ۹۷) می باشد.

– کلیه مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران به میزان حداکثر ۵ سال.{شامل: جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت ، خواهر و برادرشهید
می باشند.}

– زنان سرپرست خانوار ( مشروط به ارائه حکم حضانت از مراجع قضائی و تائید مراجع ذیصلاح) به میزان حداکثر ۵ سال. ملاک محاسبه تاریخ های مربوطه تا پایان مهلت ثبت نام (سه شنبه مورخ ۲۰/۶/۹۷) می باشد.

توجه مهم : مجموع سالهای ارفاقی به سن مندرج در این آگهی جهت متقاضیان حداکثر ۷ سال مورد تایید می باشد.

۳.سهمیه های قانونی و نحوه اعمال آن:

۳-۱- براساس ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، از کل مجوز اختصاص جذب نیرو ۳۰% به شرح ذیل برای پذیرش ایثارگران اختصاص می یابد.

الف – سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران:

شامل: جانبازان ، آزادگان ، فرزندان و همسران شهداء ، فرزندان و همسران جانبازان بیست وپنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید.

۱. مشمولین سهمیه ۲۵% از بین شرکت کنندگان در فراخوان و از طریق رقابت با افراد دارای سهمیه مذکور انتخاب می گردند.

۲. فرآیند جذب مشمولین سهمیه ۲۵ درصد با توجه به استعلام و هماهنگی های لازم با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام خواهد پذیرفت.

ب – سهمیه ۵% ایثارگران:

شامل: رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و همچنین همسر و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج (۲۵) درصد وآزادگان زیر یک (۱) سال اسارت.

۱. جذب سهمیه ۵% صرفاً از طریق شرکت در فراخوان انجام می پذیرد.

۲. مشمولین این سهمیه به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی از طریق رقابت با کلیه مشمولین این سهمیه به ترتیب نمره مکتسبه از حداکثر پنج درصد ۵% مجوز برخوردار خواهند بود.

ج: سهمیه آزاد:

پذیرش سایر افراد پس از کسر سهمیه های ایثارگران به داوطلبان بومی «شهرستان» در صورت برخورداری از شرایط مندرج درآگهی و به ترتیب نمره فضلی، اختصاص خواهد یافت در صورتیکه ظرفیت مورد نیاز از بین داوطلبان بومی شهرستان تکمیل نگردد. پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت از بین داوطلبان با اولویت «بومی استان» و سپس داوطلبان غیر بومی در همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد.

۴.شرایط بومی بودن:

افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند، حسب مورد داوطلب بومی «شهرستان » یا بومی «استان » تلقی می گردند.

بومی شهرستان :

۱- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان رشته محل انتخابی یکی باشد.

۲- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل یا بازنشسته ) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان رشته محل انتخابی یکی باشد.

۳- داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی ( ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی ) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان رشته محل انتخابی طی کرده باشد .

۴- داوطلب، پدر ، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان رشته محل انتخابی را داشته باشد.

بومی استان :

۱- استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان رشته محل انتخابی یکی باشد.

۲- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل یا بازنشسته ) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با استان رشته محل انتخابی یکی باشد.

۳- داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی ( ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی ) را به صورت متوالی یا متناوب در استان رشته محل انتخابی طی کرده باشد .

۴- داوطلب، پدر ، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان رشته محل انتخابی را داشته باشد.

۵. مدارک مورد نیاز در صورت درخواست ارسال یا ارائه اصل مدارک:

داوطلبان گرامی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده اعلام می شود موظفند مدارک ذیل را آماده نمایند. نحوه، زمان و آدرس محل ارسال مدارک، متعاقباً اعلام خواهد شد:

• پرینت برگ تاییدیه ثبت نام در فراخوان

• ۱ قطعه عکس ۴×۳ باپشت زمینه سفید و پشت نویسی شده

• اصل و تصویر کارت ملی- پشت و رو

• اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (۱ سری)

• اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر (۱ سری) در صورت متاهل بودن

• اصل و تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت (ویژه: آقایان) ( پشت و رو) یا گواهی معتبر به تاریخ روز از مراجع ذیصلاح که پایان خدمت نظام وظیفه را حداکثر تا تاریخ پایان مهلت ثبت نام تایید نماید.

• اصل و تصویر مدرک تحصیلی گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه

تذکر: کارنامه سال سوم دبیرستان یا گواهی اشتغال به تحصیل از آموزشگاه ، گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه ، مدرک پیش دانشگاهی و تائیدیه تحصیلی ارائه شده از دفاتر پیشخوان به منزله مدرک تحصیلی مورد قبول نمی باشد.

• اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن

• سابقه خدمت در شرکتهای طرف قرارداد دانشگاه های علوم پزشکی با ارائه تاییدیه واحد محل خدمت یا معاونت تخصصی دانشگاه به همراه سوابق پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی (با مهر و امضاء سازمان و شعب مربوطه تامین اجتماعی) در صورت نیاز به ارفاق سن.

– در صورت نیاز به مدارک دیگر متعاقباً نوع مدارک و نحوه ارسال از طریق سایت اعلام خواهد شد.

مدارک دال بر بومی بودن شهرستان یا استان محل مورد تقاضا: (ارائه مدارک صرفاً یکی از موارد الف، ب ، ج ، د کافی می باشد)

الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر

ü اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه داوطلب

ü اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر

ب) شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی همسر یا والدین داوطلب( کارمند رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل یا بازنشسته)).

ü حکم بازنشستگی ( پیمانی دولت یا رسمی یا نیروهای مسلح) پدر، مادر، همسر جهت افراد بازنشسته (محل خدمت در زمان بازنشستگی در حکم و یا گواهی ارائه شده قید گردد)

ü گواهی اشتغال از محل خدمت به انضمام آخرین حکم کارگزینی (پیمانی دولت یا رسمی یا نیروهای مسلح ): پدر، مادر، همسر جهت افراد شاغل با درج محل خدمت ( به تاریخ روز)

ü اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه فرد شاغل یا بازنشسته

ج) حداقل چهار سال سنوات تحصیلی ( ابتدائی، راهنمائی، دبیرستان داوطلب) به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان یا استان محل مورد تقاضا

ü گواهی سنوات تحصیلی با قید تاریخ شروع و فراغت از تحصیل، تائید شده با مهر و امضا ناحیه آموزش و پرورش منطقه مربوطه (به تاریخ روز)

ü اصل و تصویر کارنامه های تحصیلی به صورت مجزا به ازای هر سال تحصیلی

تذکر: مجموع سنوات تحصیلی می بایست حداقل ۴ سال باشد.

د) سابقه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی (در قبال اشتغال) حداقل ۴سال یکی از افراد ( داوطلب، پدر، مادر، همسر) در شهرستان یا استان محل مورد تقاضا

ü ارائه خلاصه سوابق بیمه تامین اجتماعی حداقل ۴ سال، یکی از افراد (داوطلب، پدر، مادر، همسر) با مهر و امضاء سازمان و شعب پرداخت حق بیمه (حداقل ۱۴۶۰روز پرداخت حق بیمه در شهرستان مورد تقاضا) به همراه اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه فرد بیمه شده. ملاک محاسبه سوابق تا پایان مهلت ثبت نام (سه شنبه مورخ ۲۰/۶/۹۷) می باشد.

ü (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از افراد مذکور قابل احتساب است)

تذکر: جهت استفاده از سنوات بیمه پرداخت شده توسط همسر به منظور بهره مندی از سهمیه بومی، تاریخ ازدواج ثبت شده در شناسنامه می بایست حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام باشد.

تذکر مهم: باتوجه به محدودیت زمانی جهت آماده نمودن مدارک مورد نیاز، لطفاً از هم اکنون، نسبت به تهیه مدارک فوق اقدام فرمایید، بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل و تصویر مدارک در مهلت مقرر هیچ امکانی جهت تمدید مهلت تحویل مدارک وجود نداشته و به دلیل نقص مدرک، از این فراخوان حذف خواهید شد.

۶.نحوه ثبت نام:

ثبت نام متقاضیان فقط ازطریق سایت اینترنتی به آدرس: http://emp.mums.ac.ir/company/index.aspx صورت می پذیرد. لذا متقاضیان محترم بایستی پس از مطالعه دقیق مفاد فراخوان، راهنمای ثبت نام و سایر موارد مرتبط با فراخوان که در همان صفحه قابل مشاهده می باشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

۷.شرایط و نکات مهم در زمان ثبت نام :

۱. مبلغ ۳۰/۰۰۰ریال ( سی هزارتومان) به عنوان حق ثبت نام به شماره حساب ۲۲۴۳۱۳۲۴۱ نزد بانک رفاه شعبه هاشمیه به نام شرکت کیان گستر آفاق رایا، که به عنوان نماینده برنده مناقصه دانشگاه فرآیند اجرا و برگزاری آزمون را عهده دار گردیده است، واریز نموده و اسکن فیش پرداختی را در محلی که در سامانه ثبت نام اینترنتی مشخص شده است، بارگذاری نمائید. ضمناً اصل فیش پرداختی در روز آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه آزمون اخذ خواهد گردید.

۲. هر داوطلب تنها حق یکبار ثبت نام را دارد لذا امکان ثبت نام بعدی وجود نخواهد داشت و ثبت نام اولیه پس از اخذ کد رهگیری ملاک عمل می باشد.

۳. با توجه به اینکه اعلام نتیجه اولیه و معرفی افراد برای بررسی مدارک بر اساس اطلاعات ثبت نامی(خوداظهاری) داوطلبان و سهمیه های قانونی (بومی، ایثارگران) انتخاب شده توسط آنان صورت میگیرد و بدلیل اینکه در هنگام بررسی مدارک، هرگونه تغییر در اطلاعات وارد شده به نحوی که منجر به بهره مندی داوطلب از اولویت یا امتیاز مربوطه گردد، کل فرآیند اعلام نتیجه را با اختلال مواجه می سازد، لذا لازم است ورود اطلاعات مذکور(سهمیه های قانونی) در فرم تقاضانامه ثبت نام( بخصوص اگر در کافی نت صورت میگیرد) با دقت و صداقت صورت گیرد چراکه با توجه به مشکلات بوجود آمده امکان اصلاح اطلاعات مذکور در صورت نیاز در هنگام بررسی مدارک به هیچ وجه امکانپذیر نمی باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. لازم به ذکر است آخرین فرصت ویرایش مشخصات ثبت نامی افراد (به جز عنوان شغل انتخابی) در زمان پرینت کارت ورود به جلسه خواهد بود.

۴. با توجه به اینکه دریافت کد رهگیری ملاک پایان ثبت نام می باشد، چنانچه موفق به اخذ کد رهگیری نشوید ثبت نام شما کامل نشده است و جزو ثبت نام کنندگان محسوب نمی شوید. همچنین لازم است در زمان ثبت نام دقت لازم به عمل آید چراکه پس از اخذ کد رهگیری امکان ویرایش وجود نخواهد داشت.

۵. قبل از شروع ثبت نام حتماً اسکن یک قطعه عکس ۴×۳ و فیش واریزی با فرمت JPG (با حداقل حجم ۵۰ کیلو بایت و حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت) آماده نمایید.

۶. به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

۷. ثبت نام فقط از طریق سایت صورت می پذیرد لذا از ارسال مدارک به صورت دستی و یا مراجعه حضوری جهت درخواست شغل خودداری نمایید. بدیهی است به درخواست های دستی و حضوری هیچ گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمناً در صورت لزوم دریافت اصل مدارک متعاقباً اعلام خواهد شد.

۸.مهلت ثبت نام:

متقاضیان محترم می توانند از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴/۶/۹۷ لغایت ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۲۰/۶/۹۷ نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. با عنایت به محدودیت زمانی تا برگزاری آزمون، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. لذا با توجه به احتمال ایجاد مشکل در پهنای باند در روزهای پایانی به علت حجم بالای ثبت نام، خواهشمند است در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

۹.زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون یا مصاحبه:

متقاضیان می توانند با کد رهگیری ارائه شده در زمان ثبت نام ، از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۶/۹۷ به سایت مراجعه و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند. آزمون در روز جمعه مورخ ۲۳/۶/۹۷ در مشهد برگزار می شود. مکان و ساعت برگزاری متعاقباً (بر روی کارت ورود به جلسه آزمون) اعلام می گردد.

ضمناً اصل فیش پرداختی به همراه کارت شرکت در جلسه، در روز آزمون اخذ خواهد گردید.

تذکر مهم : اصلاح سهمیه های بومی، ایثارگری صرفاً در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون امکان پذیر میباشد. این آخرین فرصت ویرایش سهمیه های مذکور خواهد بود و به هیچ عنوان بعداً قابل ویرایش و اصلاح نمی باشد.

۱۰ . مواد آزمون :

الف – آزمون علمی شامل: سوالات تخصصی مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب خواهد بود.

ب – سئوالات به صورت چهار گزینه ای خواهد بود و هر کدام از سوالات دارای یک نمره می باشد.

ج – به ازای هر چهار پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.

۱۱. نحوه پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه:

اعلام نتیجه و انتخاب افراد در رشته های شغلی مذکور به شرح ذیل انجام می پذیرد:

۱۱-۱. پس از کسر سهمیه ۳۰% ایثارگران ( براساس بند ۳ آگهی )، سایر پذیرفته شدگان ( سهمیه آزاد ) از بین افراد به ترتیب اولویت بومی (۱- بومی شهرستان، ۲- بومی استان و۳- غیر بومی) به ترتیب نمره فضلی انجام خواهد شد.

۱۱-۲. پذیرفته شدگان مرحله اول براساس رتبه مکتسبه به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک دعوت خواهند شد و پس از مطابقت مدارک متقاضیان با اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام، در صورت عدم مغایرت، جهت مصاحبه معرفی و در مرحله نهایی بر اساس جمع بندی امتیازات آزمون و مصاحبه، نسبت به معرفی نفرات اصلی و ذخیره صرفاً بر اساس سهمیه های قانونی و نمره فضلی اقدام خواهد شد. بدیهی است در صورت مغایرت مدارک متقاضی با اطلاعات اعلام شده برابر مقررات در هر مرحله نسبت به حذف آنان از فهرست اسامی پذیرفته شدگان و جایگزینی افراد واجد شرایط اقدام خواهد شد و حذف شدگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

۱۱-۳. اعلام نتایج اولیه فراخوان، بر مبنای خوداظهاری افراد در انتخاب سهمیه ( بومی / ایثارگری) و تاریخ های مربوطه در زمان ثبت نام می باشد. لذا مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام ، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج درآگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی حذف خواهد شد و حتی درصورت انعقاد قرارداد ، قراداد مزبور لغو و بلااثرمی گردد و در خصوص جایگزینی افراد واجد شرایط اقدام خواهدشد و حذف شدگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

۱۲. تذکرات مهم:

۱۲-۱. مراحل بکارگیری متقاضیان پس از اعلام نتیجه نهایی مشروط به انجام آزمایشات ، اخذ تائیدیه تحصیلی، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و تائیدیه مدیریت گزینش می باشد.

۱۲-۲. ملاک بررسی مدارک موارد خود اظهاری افراد در زمان ثبت نام بوده و به مدارک ارائه شده ( سهمیه بومی و ایثارگری) در زمان بررسی مدارک بدون خود اظهاری فرد در زمان ثبت نام، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۲-۳. مدارک ارائه شده در زمان تشکیل پرونده استخدامی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۱۲-۴. عدم مراجعه یا عدم ارائه مدارک لازم در زمان تشکیل پرونده به منزله انصراف قطعی تلقی خواهد شد.

۱۲-۵ . از پذیرفته شدگان نهائی، تعهد محضری مبنی بر اشتغال در شغل محل انتخابی و عدم ارائه درخواست انتقال یا جابجایی، تغییر شغل، درج مدرک تحصیلی جدید در طول مدت قرارداد اخذ خواهد شد.

۱۲-۶. در صورت انصراف یا عدم شروع بکار پس از صدور ابلاغ امکان بازگشت به کار وجود ندارد.

۱۲-۷. فارغ التحصیلان یا دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر از شرایط احراز مندرج در آگهی، همچنین دارندگان مدارک تحصیلی معادل حق شرکت در فراخوان را ندارند و در صورت شرکت، چنانچه این موضوع محرز گردد در هریک از مراحل بکارگیری(حتی پس از شروع بکار) از انجام مراحل بعدی محروم و قرارداد مزبور لغو و بلااثر می شود. ملاک محاسبه موارد فوق پایان مهلت ثبت نام فراخوان (۲۰/۶/۹۷) می باشد.

تبصره ۱: در صورت انصراف از دانشگاه، ارائه گواهی به تاریخ روز و بادرج تاریخ انصراف در زمان تشکیل پرونده الزامی بوده و تاریخ انصراف یا عدم اشتغال به تحصیل می بایست قبل از آخرین مهلت ثبت نام (۲۰/۶/۹۷)باشد .

تبصره ۲: تاکید می گردد به دلیل اهمیت ارائه اصل گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه از هم اکنون نسبت به تهیه آن اقدام گردد. بدیهی است به مدارک دیگر از جمله گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه ،گواهینامه دوره پیش دانشگاهی و گواهی ارائه شده از آموزشگاه و تائیدیه تحصیلی ارائه شده از دفاتر پیشخوان ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۱۲-۸. در صورت تغییر آدرس یا شماره تلفن، افراد موظفند حداکثر ظرف ۷۲ ساعت درخواست خود را مبنی بر تغییر آدرس و تلفن ارائه نمایند. در غیر این صورت هیچ گونه تعهدی نسبت به اطلاع رسانی وجود نخواهد داشت. ضمناً در صورت عدم پاسخگویی به تلفن نیز عواقب ناشی از آن به عهده داوطلب خواهد بود.

۱۲-۹. ملاک محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل ( دیپلم و مدرک کمک پرستاری) ، محاسبه سن ،پایان دوره خدمت نظام وظیفه، معافیت و تاریخ ازدواج داوطلبین جهت استفاده از سهمیه بومی همسر و مجموع ۴ سال پرداخت حق بیمه (توسط داوطلب، پدر ، مادر یا همسر)حداکثر لغایت پایان مهلت ثبت نام (۲۰/۶/۹۷) می باشد.

۱۲-۱۰.مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، بر اساس آخرین تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

۱۳-۱۰. شرکت افراد فاقد مدرک دوره کمک پرستاری مورد تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امکانپذیر نمی باشد، بدیهی است پس از شرکت در آزمون و دعوت به تشکیل پرونده، در صورت عدم ارائه مدرک کمک پرستاری فرد از سایر مراحل بکارگیری حذف خواهد گردید.

تذکر بسیار مهم :

مدرک کمک بهیاری در این فراخوان مورد قبول نمی باشد.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید


خبر ۹ تیر ۹۷ – اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده به اطلاع می رسانیم، نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی دی ماه ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام شد.

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

 


خبر ۲۶ اسفند ۹۶ – اطلاعیه آزمون استخدام پیمانی دی ماه ۹۶

تذکر : با توجه به دعوت از سه برابر ظرفیت نیروی مورد نیاز در رشته های شغلی گروه فوریت های پزشکی و یک و نیم برابر ظرفیت مورد نیاز در سایر رشته های شغلی ، بدیهی است تشکیل پرونده بررسی مدارک افراد به منزله اعلام و بررسی مدارک افراد به منزله اعلام نتایج اولیه می باشد و پذیرش نهایی داوطلبان ، پس از طی فرایند تشکیل پرونده و بررسی صحت و اصالت مدارک ارائه شده بر اساس فرم ثبت نام اولیه (خود اظهاری)و مطابق یا مفاد آگهی و بر اساس رتبه افراد از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.
همچنین در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تایید اطلاعات ثبت نامی ، هیچ گونه اعتراضی از طرف داوطلب وارد نخواهد بود

برای مشاهده متن اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۹ آبان ۹۶ – اطلاعیه مورخ ۹۶/۸/۲۹ آزمون استخدام پیمانی دی ماه ۹۶: 

به اطلاع کلیه افراد معرفی شده دارای سهمیه ۲۵ در صد ایثارگری معرفی شده از سوی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی می رساند :

برای مشاهده مدارک موردنیاز برای تشکیل پرونده کلیک نمایید.

برای مشاهده زمانبندی جهت مراجعه برای تشکیل پرونده کلیک نمایید.
برای ثبت نام کلیک نمائید.


خبر ۱۶ مهر ۹۶: اطلاعیه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد)

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان دارای (سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگری) معرفی شده از سوی سازمان بنیا شهید در رشته های شغلی (پرستار- ماما- فوریت های پزشکی) و آن دسته از داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند می رساند: فرم های بدو استخدام از مورخ ۹۶/۷/۱۶ از طریق سایت فعال و افراد می بایست با ورود کد رهگیری و کد ملی خود نسبت به دریافت و انجام آن ها اقدام نمایند.

تذکر: کد رهگیری پذیرفته شدگان هماه شماره داوطلب در تاییدیه ثبت نامی سازمان سنجش می باشد.

تذکر: در خصوص افراد معرفی شده از سوی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران داوطلبانی که در آزمون استخدام پیمانی سامان سنجش شرکت نکرده اند، کد رهگیری ایشان همان شماره ملی می باشد.

با توجه به تماس های مکرر افراد با مراکز بهداشتی درمانی (معاینات سلامت) همچنین واحد استخدام، لطفا موارد ذیل را رعایت نمایید.

۱- افراد می بایست جهت انجام آزمایشات از ۱۲ ساعت قبل ناشتا باشند و به دلیل انجام تست عدم اعتیاد حداقل از ۷۲ ساعت قبل از مصرف دارو خودداری نمایند.

۲- افراد صرفا در زمان و مکانک درج شده در فرم معرفی نامه معاینات سلامت مراجعه نمایند و از تماس های غیرضروری با مراکز مربوطه جهت تعیین روز مراجعه جدا خودداری نمایید.

۳- درخصوص افراد در حین طرح اجباری یا تمدید طرح، جهت ارسال تاییدیه تحصیلی، گاهی اشتغال به طرح را به عنوان دانشگاه محل تحصیل از واحد محل خدمت دریافت و به انضمام معرفی نامه طرح شخص، به همراه نامه دریافتی از روی سایت دانشگاه به محل تحصیل خود ارسال نمایند.


اعلام نتایج مرحله اول رشته شغلی متصدی اموردفتری – فراخوان جذب نیروی شرکتی مردادماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج مرحله اول رشته شغلی مسئول خدمات مالی (انباردار) – فراخوان جذب نیروی شرکتی مردادماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج مرحله اول رشته شغلی کارگزین – فراخوان جذب نیروی شرکتی مردادماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت فراخوان بکارگیری نیروی قراردادی نگهبان آبان ۱۳۹۵

 


خبر ۱۱ مرداد ۹۶ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد

شرکت برنده مناقصه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نظر دارد جهت ارائه خدمات بهداشتی – درمانی ،  پشتیبانی ، نظافتچی و خدمات پرستاری در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، افراد واجد شرایط در رشته های مندرج را از طریق فراخوان، شناسائی و در صورت نیاز از طریق برگزاری آزمون، مصاحبه یا هر دو و پس از احراز صلاحیت عمومی بر اساس قانون گزینش، بصورت قراردادی دعوت به همکاری نماید.

تذکرات:

۱- انعقاد قرارداد بصورت موقت می باشد و در صورت رضایت از نحوه خدمتی و نیاز، قرارداد تمدید خواهد شد.
۲- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون و یا مصاحبه، نحوه صدور کارت و … از طریق همین سایت انجام خواهد شد. لذا داوطلبین موظف هستند جهت آگاهی از اطلاعیه ها حداقل هر ۲۴ ساعت یکبار به سایت مراجعه نمایند.
۳- عواقب ناشی از عدم اطلاع در خصوص زمان شرکت در آزمون و یا مراجعه جهت تشکیل پرونده و مصاحبه بر عهده متقاضی خواهد بود.
۳- وجه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
۴- باتوجه به محدودیت زمانی جهت آماده نمودن مدارک مورد نیاز، لطفاً از هم اکنون، نسبت به تهیه مدارک لازم اقدام فرمایید، بدیهی است درصورت عدم ارائه اصل و تصویرمدارک در مهلت مقرر، هیچ امکانی جهت تمدید مهلت تحویل مدارک وجود نداشته و به دلیل نقص مدرک، از این فراخوان حذف خواهید شد.

 

برای مشاهده شرایط فراخوان نیرویبرای مشاهده شرایط فراخوان جذب نیروی شرکتی پرستار اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده شرایط فراخوان جذب نیروی شرکتی نظافتچی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده شرایط فراخوان جذب نیروی شرکتی در امور پشتیبانی و IT اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده شرایط فراخوان نیروی شرکتی پذیرش و مدارک پزشکی اینجا کلیک نمایید

 

 

 

سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

دانلود فایل pdf آگهی جذب نیرو توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. hessam گفت:

    با سلام چرا تحیلیگر سیستم اعلام نتایج نمیشه؟

  2. علی گفت:

    سلام همه رو به پیشرفتند این آقای وزیر بهداشت رو به پسترفت. همه مراحل استخدامی را طی کردم بعد از ۱/۵ سال هنوز خبری نیست. آقای وزیر مردمو از نون خوردن انداختن که کار خوبی نیست که هر روز تمدیدش می کنی

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها