استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایران (اطلاعیه جدید)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایران

 

خبر ۲۳ آبان ۹۷ – اعلام نتیجه نهایی آزمون استخدامی مورخ ۰۱/۱۰/ ۱۳۹۶ رشته شغلی پزشک متخصص طب اورژانس

باتوجه به انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ به پیوست لیست اسامی پذیرفته شدگان نهائی ( اصلی / ذخیره) رشته شغلی پزشک متخصص طب اورژانس جهت اطلاع اعلام می گردد. خواهشمنداست حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ اطلاعیه با دردست داشتن مدارک ( اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه ، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارت پایان خدمت، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی، کارنامه قبولی، ۶ قطعه عکس ) به هسته گزینش دانشگاه مراجعه نمایند . یادآوری می گردد عدم مراجعه به گزینش به منزله لغو سایر مراحل استخدامی تلقی خواهد شد .

مشاهده نتایج


 خبر ۶ تیر ۹۷ – اطلاعیه لیست اسامی پذیرفته شدگان نهائی ( اصلی / ذخیره) استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایران

باتوجه به اتمام فرایند بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ به پیوست لیست اسامی پذیرفته شدگان نهائی ( اصلی / ذخیره) جهت اطلاع اعلام می گردد. ضمناً افرادی که به گزینش مراجعه نکرده اند می بایست با در دست داشتن مدارک اطلاعیه شماره۲ به هسته گزینش دانشگاه مراجعه نمایند . یادآوری می گردد عدم مراجعه به گزینش به منزله لغو سایر مراحل استخدامی تلقی خواهد شد .

جهت مشاهده نتایج نهایی آزمون اینجا کلیک نمایید


فراخوان جذب نیرو در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

اطلاعیه شماره ۱  (۹۷/۳/۱۴)

موسسه کارآفرینان آوا سلامت در نظر دارد نیروهای مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی ایران در مشاغل کمک پرستار و نگهبان را از طریق برگزاری آزمون­ کتبی و مصاحبه به صورت شرکتی جذب نماید.

جدول رشته شغلی مورد نیاز

 ردیف  عنوان رشته شغلی  محل مورد تقاضا  تعداد مورد نیاز  سن  جنسیت  شرایط احراز        توضیحات
 ۱  کمک پرستار  تهران  ۱۲۰ نفر ۱۸ ال ۳۵ سال   مرد و زن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم  صرفا بومی استان تهران
 ۲  نگهبان  تهران  ۵۰ نفر  ۲۰ الی ۳۰ سال  مرد  مدرک تحصیلی دیپلم  صرفا بومی استان تهران

 

( زمان ثبت نام :  ۹۷/۳/۱۹ لغایت  ۹۷/۳/۲۳)

  جهت اطلاع از شرایط  عمومی و اختصاصی آزمون قبل از ثبت نام حتما آگهی فراخوان را با دقت مطالعه فرمایید.

 

توجه: ثبت نام در آزمون صرفاً بصورت الکترونیکی و منحصراً از طریق  سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت به نشانی  www.avasalamat.org  انجام می‌شود، ثبت نام نهایی منوط به انجام کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد پیگیری از سیستم می‌باشد.

  تذکر ۱ : پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود، لازم است داوطلبان با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

تذکر ۲ : قبل ازمراجعه به سامانه، اسکن عکس داوطلب طبق توضیحات مندرج در بخش «نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب» آگهی فراخوان تهیه گردد.

تذکر ۳ : کدپیگیری در تمام مراحل ثبت نام آزمون و فراخوان مورد نیاز بوده لذا در حفظ و نگهداری آن دقت لازم صورت پذیرد.

نکته مهم:

کلیه اظهارات متقاضی در فرم ثبت نام اینترنتی حمل بر صحت میشود و مدارک لازم پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی از برگزیدگان برای مرحله دوم آزمون دریافت خواهد شد.

ثبت نام در آزمون و شرکت در آن، حتی کسب بالاترین نمره در بین شرکت کنندگان زمانی موثر خواهد بود که متقاضی واجد کلیه شرایط اعلام شده در آگهی باشد. در غیر

اینصورت ثبت نام و امتحان متقاضی در هر مرحله که باشد کأن لم یکن تلقی شده و بدون اینکه حقی برای او ایجاد شود، پرونده وی مختومه میگردد و هیچ وجهی از وجوه دریافتی

به وی مسترد نخواهد شد.

  دانلود آگهی فراخوان


خبر ۲۶ اسفند ۹۶ – اسامی مشمولین بررسی مدارک آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۶ دانشگاه (۱/۵ برابر رشته های بدون مصاحبه و سه برابر رشته های دارای مصاحبه)

با عنایت به اطلاعات خوداظهاری ثبت شده شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دانشگاه در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور و با در نظر گرفتن شرایط احراز عناوین شغل های مورد نیاز این دانشگاه و اعمال اولویت ها و سهمیه های قانونی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی ۱۳۹۶/۱۰/۱، اسامی مشمولین بررسی مدارک در رشته های بدون مصاحبه به تعداد ۱/۵ برابر و در رشته های دارای مصاحبه به تعداد ۳ برابر سهمیه اعلام شده، به شرح فایل پیوست اعلام می گردد .
الزامی است کلیه مشمولین یاد شده در روز دوشنبه مورخ ۲۰/۱/۱۳۹۷ با مراجعه به همین وب سایت ((iums.ac.ir از زمان و مکان تحویل مدارک خود آگاه شوند.
تذکر : ضروریست تا قبل از تاریخ یاد شده نسبت به تهیه کلیه مدارک و گواهی های مورد نیاز درج شده دفترچه راهنمای آزمون استخدامی اقدام نمایید.

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۴ آذر ۹۶ –  اطلاعیه قابل توجه کلیه مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان

بدین وسیله به اطلاع می رساند بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان، واقع در شهرستان بهارستان سبزدشت، جهت راه اندازی بخش های بستری نیاز به خدمات تعداد ۳۸ نفر نیروی پرستاری دارد. از متقاضیان محترم تقاضا می شود جهت ثبت نام به سایت Tarhreg.behdasht.gov.ir  مراجعه نمایند.


استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایران

دانشگاه علوم پزشکی ایران در نظر دارد تعدادی نیرو در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس با مدارک تحصیلی زیر، جهت اشتغال در ستاد نظارت بر تعرفه استان تهران، از طریق موسسه آوا سلامت بکار گیرد. لذا متقاضیان واجد شرایط می توانند به سایت Hcod.iums.ac.ir مراجعه و در صورت دارا بودن شرایط مندرج نسبت به تکمیل فرم “درخواست همکاری با دانشگاه” اقدام نمایند.لازم به ذکر است مهلت ثبت نام تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ   ۲۸/۱۱/۹۶ می باشد.
رشته های مورد نیاز : کارشناس پرستاری – کارشناس اتاق عمل –کارشناس هوشبری – کارشناس حقوقی – مدیریت خدمات بهداشتی درمانی – کارشناس فیزیوتراپی – لیسانس رادیولوژی – لیسانس علوم آزمایشگاهی – کارشناس تجهیزات پزشکی –  مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار – مهندسی فناوری اطلاعات

لینک اطلاعیه
لینک فرم درخواست همکاری با دانشگاه


خبر ۲۳ مرداد ۹۶ – نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته شغلی فوریتهای پزشکی آزمون استخدامی مورخ ۹۵/۰۸/۲۱

پذیرفته شدگان محترم طبق جدول پیوست با در دست داشتن مدارک زیر، در ساعات اداری (۸:۳۰ لغایت ۱۴:۳۰) به هسته گزینش دانشگاه مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز جهت گزینش:

اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه
اصل و کپی مدرک تحصیلی
اصل و کپی کارت ملی
اصل و کپی پایان خدمت آقایان
۳ قطعه عکس
اصل و کپی پایان طرح
کارنامه آزمون

آدرس هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی ایران : تهران بزرگراه شهید همت غرب بین تقاطع شیخ فضل ال..نوری وشهید چمران، پشت مسجد امام حسین (ع)

برای مشاهده نتایج نهایی اینجا کلیک نمایید


خبر ۴ مرداد ۹۶ – نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته شغلی مامایی آزمون استخدامی مورخ ۹۵/۰۸/۲۱

کاربران گرامی لیست اسامی افراد پذیرش شده نهایی دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام شد .
پذیرفته شدگان محترم طبق جدول پیوست در ساعات اداری (۸:۳۰ لغایت ۱۵) به هسته گزینش دانشگاه مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج نهایی آزمون اینجا کلیک کنید


دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور تامین برخی نیازهای نیروی انسانی خود در برهه های زمانی مختلف ، در نظر دارد متقاضیان همکاری با این دانشگاه راازطریق سامانه ای با عنوان ” همکاری با دانشگاه ” جمع آوری نموده و حسب مورد ، درصورت وجودمجوزهای بکارگیری نیرو از میان آنها از طریق فراخوان ، برگزاری آزمون و مصاحبه طی مراحل گزینش ، به صورت شرکتی دعوت به همکاری نماید . لذا متقاضیان  درصورت تمایل می توانند به آدرس مذکور جهت ثبت نام مراجعه نمایند .

ضمنا،،،تکمیل فرم مذکور،هیچ تعهدی جهت بکارگیری افرادبرای دانشگاه ایجاد نخواهد کرد .

 

تذکرات :

۱-نظر به اینکه فرم درخواست به منزله شناسائی متقاضیان میباشد بدیهی است ثبت نام در این سایت هیچ گونه تعهدی را جهت به کارگیری برای دانشگاه ایجاد نمی نماید لذا در صورت نیاز بعد از طی مراحل قانونی از بین متقاضیان ، دعوت به همکاری به عمل می آید.

    ۲-پس از جذب متقاضیان به صورت شرکتی در هریک از واحدهای زیر مجموعه دانشگاه ، مطلقا امکان جابجائی یا انتقال به داخل یا خارج از دانشگاه وجود ندارد.

   ۳– بکارگیری متقاضیان به صورت شرکتی صرفا از بین عناوین شغلی مورد نیاز تشکیلات دانشگاه می باشد .

  ۴- صرفا افرادی مجاز به ثبت نام و تکمیل فرم در این سایت خواهند بود که بومی شهر تهران باشند.لذا هر گونه ثبت نام توسط افرادیکه مشمول شرایط بومی نمی شوند ملغی و از درجه اعتبار ساقط خواهد بود.

۵- حداقل سن جهت متقاضیان ۲۰سال وحداکثر سن تا لیسانس ۳۰سال تعیین می گردد.

 

داوطلب بومی فردی است که واجد یکی از شرایط ذیل باشد:

۱- محل تولد متقاضی با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

۲- دو مقطع تحصیلی متقاضی در مقاطع ابتدایی ،راهنمایی و یا متوسطه با محل مورد تقاضای استخدام یکی باشد

۳-  فرزندان پرسنل نیروی مسلح که محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنان در مقاطع ابتدائی ،راهنمائی و یا متوسطه با محل مورد تقاضای استخدام یکی باشد منوط به اینکه محل جغرافیایی تحصیل فرزند تعیین شده باشد.

۴- محل سکونت افراد در شهر تهران ضمن تأیید نیروی انتظامی ویا تنظیم استشهاد محلی حداقل ۳ سال باشد.

برای مشاهده فرم و ورود اطلاعات اینجا را کلیک نمائید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها