استخدام دانشگاه علمی کاربردی در سال ۹۹ (خبر جدید)

استخدام دانشگاه علمی کاربردی

خبر ۱ مهر ۹۹ – دعوت به همکاری دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر مریم ابراهیمی رئیس دبیرخانه و دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی از فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۹ از روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه سالجاری خبر داد.
مهلت ثبت نام تا ۳۰ مهر ۹۹ می باشد.

رئیس دبیرخانه و دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: بر این اساس متقاضیان واجد شرایط می توانند از تاریخ ۳۱ شهریور ماه لغایت ۳۰ مهرماه سالجاری به مدت ۴ هفته با مراجعه به سامانه جذب و مدرسان اقدامات لازم به انجام برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.

وی گفت: ملاک ثبت نام متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه اولیه ثبت نام و اخذ کد رهگیری می باشد.

دکتر مریم ابراهیمی اظهار داشت: تقویم انجام و اتمام فرایند ثبت نام در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد متقاضیان متفاوت بوده، بنابراین لازم است روسای واحدهای استانی ترتیبی اتخاذ نمایند تا با تنظیم تقویمی متناسب با شاخصه های اعلام شده نسبت به اجرای به موقع فرایند ثبت نام، اقدام لازم انجام شود.

جهت تکمیل فرم ثبت نام اینجا کلیک نمایید


خبر ۴ شهریور ۹۹: استفاده از افراد خبره درحوزه کیفی سازی مدرسان دانشگاه علمی کاربردی (منبع: دانشگاه علمی کاربردی اصفهان)

به گزارش ر وابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان بهزاد رضایی در نشست خبری که در محل دانشگاه علمی کاربردی جامع استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: رسالت مهم مجموعه این است که تا جایی که توان داریم گام‌های محکمی در راستای آگاهی رسانی به هموطنان، خانواده‌ها، حوزه‌های آموزش و پرورش و دانش آموزانی که در حال حاضر آزمون کنکور داده‌اند و آماده انتخاب رشته هستند برداریم تا آنان بتوانند آینده خودشان را بخوبی رقم بزنند.

وی با اشاره به وجود مشکلات بسیار مهم کشور در حوزه اشتغال خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان متعدد در رشته‌های مختلفی داریم، اما نتوانسته‌اند در رشته تحصیلی خود مشغول کار شوند که این موجب دلسردی و بی انگیزگی فارغ التحصیلان دانشگاهی شده و این دلسردی به خانواده و جامعه نیز منتقل شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان عنوان کرد: با اینکه آموزش عالی در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و هنر فارغ التحصیلان زیادی دارد، اما نیروهای متخصص ماهر در این حوزه‌ها کم داریم، این فارغ التحصیلان صرفاً به صورت تئوری درس خوانده‌اند، در حالی‌که ما نیاز به نیروی کار ماهر داریم.

رضایی با بیان اینکه طبق گزارش وزارت علوم بیشترین درصد بیکاری در حوزه دکتری است، ادامه داد: در این راستا آموزش عالی در حوزه مدیریت کلان از جمله در حوزه اجرایی، صنعت و کشاورزی نیاز به تغییر دارد. همچنین فرهنگ سازی در جامعه از جمله فرهنگ سازی در خانواده و آموزش و پرورش نیز اهمیت بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: زمانی که نوجوان ما انتخاب رشته می‌کند بیشتر بر اساس نوع رشته این کار را انجام می‌دهد و رشته بر مبنای استعدادها، اولویت‌ها و نیاز جامعه انتخاب نمی‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان گفت: ۵۸ هزار نفر در سال ۹۸ از پایه دوازدهم در استان اصفهان فارغ التحصیل شدند که تقریباً۲۲ هزار نفر در شاخه کار و دانش و فنی و حرفه ای در رشته‌های مهارتی هستند و مابقی در حوزه رشته‌های نظری تحصیل کردند. سهم رشته‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای در آموزش و پرورش ۴۰ درصد است؛ در حالی‌ که در حوزه دانشگاهی این درصد به ۱۷ می‌رسد.

رضایی گفت: آلمان در حوزه صنعت یک الگوی موفق بوده است، در این کشور ۸۰ درصد دانش آموزان در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل می‌کنند و تنها ۲۰ درصد در دانشگاه‌های مادر و کلاسیک مشغول تحصیل هستند، زیرا تامین نیروی کار ماهر در صنعت حرف اول را می‌زند.

وی تأکید کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی تلاش می‌کند تا به سمت ایجاد رشته‌های همجوار محیط کار و در جوار صنعت برود و فارغ التحصیلان بتوانند متناسب با رشته تحصیلی خود بعنوان یک کار آفرین اشتغال ایجاد کنند. این سیاست در حوزه‌های صنعت، خدمات، علوم اجتماعی، فرهنگ و هنر و صنایع دستی دنبال می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان اظهار کرد: توسعه اقتصاد با جهش تولید ممکن می‌شود و ما برای تحقق این امر نیاز به فرد ماهر، کارآمد و کارآفرین داریم تا بتواند شغل ایجاد کرده و زمینه را برای تولید فراهم کند.

رضایی خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در چهار گروه صنعت، خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر و کشاورزی ۲۶۳ کد رشته محل دارد که از این تعداد ۱۶۰ کد رشته در مقطع کاردانی و ۱۰۳ کد رشته در مقطع کارشناسی است و از ۴ شهریور ماه ثبت نام ها آغاز و دانشجو می پذیرد.

وی گفت: ۱۱ هزار و ۳۰۵ نفر در مقطع کاردانی و هفت هزار و ۵۸۵ نفر در مقطع کارشناسی نا پیوسته ظرفیت پذیرش داریم، ظرفیت بیشتر در مقطع کاردانی نشان از اهمیت بیشتر تربیت تکنسین ماهر در مقطع کاردانی دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان افزود: هدف ما تربیت نیروی کار ماهر برای اشتغال در حوزه‌های مختلف است و سعی کرده‌ایم از موازی‌کاری اجتناب کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه کیفی سازی مدرسان تلاش شده است تا از افراد خبره در زمینه‌های مختلف استفاده شود، ۲۲۷ نفر ظرفیت پذیرش مدرس و ۵۶ گروه درسی داشته‌ایم و یک هزار و ۷۷۱ نفر نیز متقاضی تدریس در این دانشگاه بودند که با مصاحبه‌های علمی و در قالب کارگروه‌های مختلف در نهایت ۲۱۳ نفر تأیید شدند تا وارد چرخه تدریس این دانشگاه شوند.

رضایی تأکید کرد: تلاش شده است به منظور آموزش مهارت‌های حرفه‌ای از افراد خبره‌ای که بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه مهارتی خاص دارند به عنوان مدرس در حوزه‌های مهارتی استفاده شود.

 


خبر ۳۰ دی ۹۷ – زمان تکمیل ظرفیت مجدد برای کاردانی های «علمی کاربردی» مشخص شد

پذیرش دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی – کاربردی برای بهمن ماه ۹۷ تمدید شد و داوطلبان از فردا اول بهمن می توانند در این پذیرش ثبت نام کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۸ آذر ۹۷ – نقش بسزای دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌زایی

رئیس مرکز علمی کاربردی صنایع‌دستی تبریز با تاکید بر نقش بسزای دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه کارآفرینی، گفت: آموزش‌های ارائه شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجویان را مهارت‌محور کرده و در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی در جامعه نقش موثری دارد.

به گزارش ایسنا، «علی فلسفی» در حاشیه بازدید از نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اظهار کرد: فلسفه‌ی وجودی دانشگاه جامع علمی کاربردی، ارائه آموزش‌های مهارتی هم‌چنین کاربردی کردن دانش است، از این‌رو بیش از ۷۰ درصد آموزش‌های ارائه شده در این دانشگاه مهارتی و کارگاهی است.
وی با بیان این‌که هر یک از مراکز جامع علمی کاربردی رسالت‌ها و ماموریت‌های خاص خود را دارند، افزود: ماموریت‌های مرکز علمی کاربردی صنایع‌دستی نیز در حوزه صنایع‌دستی، میراث فرهنگی هم‌چنین گردشکری است و این مرکز برنامه‌های خود را حول این محورها پیگیری می‌کند.
رئیس مرکز علمی کاربردی صنایع‌دستی تبریز با تشریح اهداف و برنامه‌های خود برای مرکز علمی کاربردی صنایع‌دستی تبریز، اظهار کرد: می‌کوشیم تا رشته‌های جدیدی که در مرکز ارائه می‌دهیم در راستای ماموریت‌های این مرکز بوده و نیاز روز جامعه باشد هم‌چنین توسعه و تجهیز کارگاه‌ها، توسعه رشته‌ها، ارتقای کیفیت آموزشی مرکز و استفاده از مدرسان مجرب را در برنامه داریم.
فلسفی با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، در ادامه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه علاوه‌بر شناساندن طرح‌ها و در وجود دانشجویان و دانش‌آموزان انگیزه و هدف ایجاد می‌کند تا بتوانند مسیر هدفمندی را پیش روی خود ترسیم کنند.
وی در توصیه‌ای به دانشجویان گفت: توصیه اصلی بنده به دانشجویان این است که به معنای واقعی کلمه دانشجوی علمی کاربردی شوند و در حین تحصیل خود به کسب مهارت‌ها همت و دقت بیشتری کرده تا پس از فارغ‌التحصیلی صرفاً مدرک به دست نباشند و بتوانند اشتغال‌زایی کرده و با دانش خود تولید ثروت کنند.
رئیس مرکز علمی کاربردی صنایع‌دستی تبریز با اشاره به ضرورت مهارت‌محور شدن مراکز آموزشی، گفت: در این راستا مراکز آموزشی باید ارتقای کیفیت آموزشی، توجه جدی به بخش مهارتی آموزش‌ها را مدنظر قرار داده هم‌چنین فعالیت‌های نظاررتی خود را که در حد مناسبی است ارتقا دهند.
نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی با هدف معرفی کارآفرینان و مولدان کسب و کار و معرفی رشته‌ها و مشاغل قابل احراز به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی در مرکز آموزش علمی و کاربردی ماشین‌سازی تبریز برپا شده است.
این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه از ساعت ۹ الی ۱۸ میزبان مردم استان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

 


خبر ۲۶ شهریور ۹۷ – آگهی جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان شمالی

دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان شمالی به منظور شناسائی و تامین مدرسان دوره های علمی کاربردی از بین افراد بومی متخصص و مجرب واجد شرایط و علاقه­مند جهت تدریس در رشته­ های علمی کاربردی بر اساس حداقل شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
از این رو علاقه ­مندان واجد شرایط می­توانند جهت اطلاع از عناوین رشته­ های تحصیلی مورد نیاز و سایر شرایط شرکت در این فراخوان از تاریخ ۱۳۹۷/۶/۱۰ به پرتال اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان شمالی، به آدرس http://ks.uast.ac.ir/fa مراجعه نمایند. بدیهی است؛ شرکت در این فراخوان هیچگونه تعهد استخدامی و یا جذب را برای این دانشگاه نخواهد داشت و متقاضیانی که صلاحیت مدرسی ایشان به تایید نهایی دانشگاه می­رسد؛ مجاز به همکاری با مراکز آموزش علمی کاربردی استان در قالب قرارداد حق التدریس خواهند بود.

شرایط عمومی:

الف- تابعیت ایرانی.

ب- انجام خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت قانونی.

ج- عدم محرومیت از تمام یا بعضی از حقوق اجتماعی که مستلزم محرومیت از تدریس باشد.

د- عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی.

هـ- تقوای دینی و التزام عملی به احکام اسلام(انجام واجبات پرهیز از محرمات).

و- عدم وابستگی به رژیم گذشته، عدم عضویت در ساواک، فراماسونری و احزاب وابسته رژیم گذشته و عدم عضویت در احزاب و سازمانها و فرقه های وابسته به بیگانه و نداشتن سابقه تبلیغ موثر به نفع دولت های بیگانه یا مکاتب ضد اسلامی.

ز- تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

تبصره۱: اقلیت های دینی رسمی مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران داوطلب مدرسان علمی – کاربردی دانشگاه از بند (هـ ) مستثنی بوده ولی باید عملاً متدین به ادیان خود باشد و به لحاظ جامعه اسلامی در مقام تجاهر به فسق بر نیاید.

شرایط سنی:
دارا بودن شرایط سنی حداقل ۲۸ و حداکثر ۷۰ سال تا ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
تبصره۲: متولدین قبل از ۱۳۹۷/۱۰/۰۱و بعد از ۱۳۶۹/۱۰/۰۱مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند.

شرایط اختصاصی:

– دارا بودن مدرک دکتری مرتبط با حداقل ۲ سال سابقه تدریس در آموزش عالی و یا تجربه کاری در حوزه تخصصی ذیربط.

– دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با معدل کل بالاتر از ۱۶ و حداقل ۳ سال سابقه تدریس در آموزش عالی و یا تجربه کاری در حوزه تخصصی ذیربط.

تبصره۳:مدارک تحصیلی معادل جهت شرکت در این فراخوان معتبر نمی­باشد.

زمان ثبت نام:

متقاضیان تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی استان در صورت دارا بودن شرایط اولیه و با اطلاع از عناوین گروه درس­های مورد نیاز استان ذیربط می­توانند از تاریخ ۱۳۹۷/۰۶/۱۷لغایت ۱۳۹۷/۶/۳۱با مراجعه به سامانه سجاد به آدرس eduold.uast.ac.ir، نسبت به ثبت تقاضای تدریس خود اقدام نمایند.

مراحل پذیرش:

مراجعه به پرتال واحد استانی خراسان شمالی دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت اطلاع از شرایط، ضوابط،گروه درس­ها و تخصص­های مورد نیاز
اسکن مدارک مورد نیاز اعلام شده در سامانه برای ثبت درخواست الکترونیکی
ثبت درخواست در سامانه سجاد به آدرس eduold.uast.ac.ir در یکی از گروه درس­های اعلام شده و دریافت کد رهگیری (لیست رشته های اعلام نیاز)
تبصره۴: متقاضیان تدریس پیش از انتخاب گروه درس آموزشی خود از بین گروه درس­های مندرج در فراخوان آن واحد استانی، می­بایست نسبت به مطالعه سرفصل دروس برنامه­ های درسی علمی کاربردی ذیربط و تطبیق شرایط مجاز برای مدرس آن درس با مدارک تحصیلی خود اطمینان حاصل نمایند.

تبصره۵: سرفصل برنامه­ های درسی مصوب علمی کاربردی از طریق آدرس www.uast.ac.irدر دسترس می­باشد(منوی آموزش—گزینه سرفصل برنامه­های مصوب).

دریافت فرم تقاضای ثبت نام از پرتال واحد استانی، تکمیل و ارسال آن به همراه کلیه مستندات لازم به واحد استانی، پس از تایید اولیه درخواست تدریس توسط واحد استانی در سامانه سجاد.
تبصره ۶:نتیجه بررسی شرایط اولیه متقاضیان تدریس از طریق پیامک و ایمیل به ایشان اعلام می­گردد.

واریز وجه ثبت نام به میزان تعیین شده قبل از هرگونه اقدام و بررسی درکمیته­های استانی (زمان واریز وجه از طریق پیامک به اطلاع متقاضی می­رسد.
تذکر۱: بر اساس مصوبه هیات امناء دانشگاه مبلغ قابل پرداخت جهت بررسی پرونده متقاضیان تدریس به عنوان مدرس آموزشی ۷۰۰۰۰۰ (هفتصد هزار) ریال می­باشد.

شرکت در مصاحبه علمی و عمومی در زمان مقرر اعلام شده از سوی واحد استانی.
تبصره ۷: در صورتیکه تعداد متقاضیان تدریس در هر گروه درس بیش از سه برابر ظرفیت اعلام شده باشد، کلیه متقاضیان آن گروه درس می بایست در آزمون کتبی مربوط شرکت نمایند و پذیرفته شدگان آزمون برای مصاحبه علمی و عمومی دعوت خواهند گردید.

تبصره ۸: در صورتیکه تعداد متقاضیان تدریس در هر گروه درس به میزان سه برابر ظرفیت اعلام شده و یا کمتر باشد، کلیه متقاضیان آن گروه درس برای مصاحبه علمی و عمومی دعوت خواهند گردید.

تذکر ۲: بارگذاری تصاویر اسکن شده مدارک مورد نیاز اعلام شده در سامانه برای ثبت درخواست الکترونیکی ضروری است.

تذکر ۳: هرگونه مغایرت اطلاعات وارد شده با مستندات ارسالی منجر به لغو درخواست متقاضی در هر مرحله از بررسی خواهد شد.

تذکر ۴: کلیه متقاضیان می توانند مراحل بررسی پرونده خود را از طریق کد رهگیری پیگیری نمایند.

برای مشاهده لیست رشته های اعلام نیاز اینجا کلیک کنید


خبر ۳ تیر ۹۷ – استخدام دانشگاه علمی کاربردی شیروان

دانشگاه علمی کاربردی شیروان به منظور تکمیل کادر علمی خود از علاقمندان با شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید.

ردیف عنوان شغلی مقطع تحصیلی رشته تحصیلی
۱ مشاور کارشناسی / کارشناسی ارشد روانشناسی و مشاوره

متقاضیان میتوانند مدارک خود را حداکثر تا تاریخ ۹۷/۴/۱۰ به آدرس: شیروان، انتهای خیابان کاشانی، خیابان اترک غربی، مرکز علمی کاربردی شیروان به کدپستی ۹۴۶۱۳۳۹۳۳۳ ارسال نمایند.

 


خبر ۲۳ بهمن ۹۶ – اعلام فراخوان جدید جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی در اسفند ماه 

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در پاسخ به سوال بازارکار در زمینه فراخوان جدید جذب مدرس گفت: تا پایان امسال فراخوان جدید برای جذب مدرس در مراکز این دانشگاه اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازارکار رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: در حال نیازسنجی هستیم و هر استانی که نیازمند جذب مدرس باشد، در این فراخوان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
امید اضافه کرد: در این فراخوان اگر تعداد متقاضیان بیش از نیاز باشد، آزمون کتبی برگزار می‌شود؛ در غیر این صورت متقاضیان بر اساس مصاحبه، ارزیابی خواهند شد.
وی گفت: در اولین فراخوان این دانشگاه، تعداد ۴۵ هزار نفر شرکت کرده‌ که حدود ۳۰ هزار نفر در آزمون کتبی حاضر شده‌اند و در نهایت ۸ هزار نفر پذیرفته شدند که تا پایان بهمن ماه مراحل ارزیابی این افراد پایان می‌یابد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: تعداد کمی از افراد حاضر در مصاحبه به روند مصاحبه اعتراض داشتند که به تمامی اعتراضات این افراد رسیدگی شد.
دکتر امید خاطرنشان کرد: با توجه به رشته های متنوع در حوزه علمی و کاربردی و تحول در آموزش های مهارتی و نیازهای جدید بازارکار آزمون های جذب مدرس هر سال توسط این دانشگاه برگزار می شود.

منبع:بازارکار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها