استخدام مدیریت درمان تامین اجتماعی سال ۹۴

سوالات استخدامی تأمین اجتماعی ۹۴

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

 

استخدام مدیریت درمان تامین اجتماعی سال ۹۴

سازمان تأمین اجتماعی بمنظور تکمیل کادر در بخش درمان استان های آذربایجان غربی ، اردبیل ، چهارمحال و بختیاری ، سمنان ، مازندران و همدان از بین داوطلبان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و طی سایر مراحل جذب در قالب قرارداد پیمانی استخدام می نماید.
نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی : متقاضیان پس از دریافت و مطالعه دقیق فایل های PDF ذیل ، در صورتی که واجد شرایط شرکت در آزمون استخدامی می باشند ، مدارک مورد نیاز را از تاریخ ۱۲ /۶ /۹۴ لغایت ۱۶ /۶ /۹۴توسط پست پیشتاز به آدرس های مندرج در متن آگهی ارسال نمایند.

الف – شرایط عمومی ورود به خدمت داوطلبان
۱-تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
۳- دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی.
۴- دارابودن تحصیلات ودانش تخصصی وتوانایی های لازم برای انجام وظایف ومسئولیتهای شغل موردنظرحداکثر تاتاریخ ۹۳/۵/۲۵.
۵- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم برای مردان حداکثر تا تاریخ (۹۳/۵/۲۵).
۶- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۷- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
۸- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

ب- شرایط اختصاصی استخدام
۱- مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می‌باشد.
۲- شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می‌گردد:
۱/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام.
۳/۲- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۲۶ سال تمام.
۴/۲- دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۲۸ سال تمام .
۵/۲-دارندگان مدرک تحصیلی دکتری(عمومی و متخصص) با حداکثر ۳۵ سال تمام .

تذکر : مالک محاسبه سن دااطلبان تاریخ شراع ثبت نام ( ۲۹۳۱/۶/۲۱ ) می باشد .

توضیح :مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهدبود.

تبصره ۲ : مدت خدمت سربازی، طرح لایحه نیروی انسانی، انجام خدمات قانونی ، مدت اشتغال متقاضیان استخدمی در واحدهای تابعه سازمان ، شرکت های ماموریتی و تکلیفی ، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رشته بهداشتی و درمانی بیمارستان های میلاد ، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه ویا هیات مدیره فعالیت می نمایند ، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطابان درمورد ایثارگران به حداکثرسن مندرج در شرایط فوق مشروط به آن که ازحداکثر ۳۵ سال و برای رشته های دکترا  ۴۲ سال تمام تجاوز ننماید ، اضافه می گردد. شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمی باشد.

منظور از شرکتهای ماموریتی و تکلیفی شرکتها و موسسات تابعه سازمان به شرح ذیل، می باشد:
۱- موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی ۲- بانک رفاه کارگران ۳- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی ۴-شرکت گروه هتل های هما ۵- موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه ۶- رفاه گستر ۷-سرمایه گذاری تامین اجتماعی ۸-شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی ۹-شرکت انتشارات علمی و فرهنگی ۱۲- کار و تامین ۱۱- گروه پزشکی حکمت ۱۲-شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران ۱۳-شرکت مشاور مدیریت خدمات ماشینی تامین

توضیح : با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام ، مدت حضور داوطلبان در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت (سایت ایران استخدام-منتشر کننده اخبار استخدامی) و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکار افتاده کلی که قادر بکار نمی باشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان ۵ سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذی صلاح درمرحله مصاحبه به حداکثر رده سنی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود، مشروط به ا ینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند از حداکثر شرط سنی ۳۵ سال و برای رشته های دکترا۴۲ سال تمام تجاوز ننماید .

تبصره ۲- فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان و آزادگان از کارافتاده کلی که متقاضی استخدام(خدارج از سهمیه ایثارگران )از طریق شرکت در آزمون استخدامی می باشند در صورت کسب حدنصاب قبولی و امتیازات لازم با شرایط مساوی با سایر متقاضیان رقابت خواهند نمود و صرفا از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثرسن بهره مند می گردند .

تبصره ۹ : چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود که داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدامی وی منتفی خواهد شد.

۳ – معافیت پزشکی خدمت زیر پرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه ) صرفاً پس از تأیید واحد طب کار مدیریت های درمان استان زیربط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.

۴- ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن درمورد فارغ التحصیلان رشته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام آزمون مصاحبه الزامی می باشد. بدیهی است که در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم کن تلقی خواهد شد.

۵- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که مشمول قانون بر آنها مسلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار درسازمان الزامی می باشد.

 

سوالات استخدامی تأمین اجتماعی ۹۴

۶- ثبت نام کارکنان رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی در آزمون استخدامی ممنوع می باشد.

۷- متقاضیانی که به هنگام شروع بکار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند ، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود . ضمنا آن دسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند ،پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی ، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قانون و مقررات ذیربط  سازمان امکان پذیر خواهدبود شایان ذکر است مقطع تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره قابل قبول خواهد بود.

۸- امتیاز بومی پس از کسب حدنصاب آزمون کتبی به متقاضیان بومی حسب مورد (شهرستان و توابع شهرستان / استان ) به شرح ذیل لحاظ می گردد:
۸-۱- بومی شهرستان و توابع شهرستان مورد تقاضا ۲۵ امتیاز
۸-۲ – بومی استان مورد تقاضا ۱۵ امتیاز
تبصره : داوطلب بومی به داوطلبانی اطلاق می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد ضمنا مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

الف – شهرستان یا استان محل تولد داوطلب و همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدامی یکی باشد .
ب- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و ا بازنشسته ) که شهرستان و یا استان محل خدمت یا بازنشستگی آنان با شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
ج- داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدای، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه ) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
د- داوطلب یا پدر یا مادر و یا همسر وی ، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را دارا باشند . (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است )
۹- فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته سازمان از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد.
۱۰- مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حدنصداب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه صورت خواهد پذیرفت.
۱۱- متقاضیان بابت خدمت در سازمان در قالب قراردادهای منعقد باستناد آئین نامه استخدامی سازمان باستثنای نیروهای شاغل براساس تبصره ماده (۲۲) آئین نامه مذکور در مرحله مصاحبه از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد.
۱۲- برحسب ماده۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پنج درصد ( ۵ % )سهمیه استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت اختصاص دارد.
تبصره ۱ : ثبت نام و شرکت در آزمون جهت رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها ، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت الزامی بوده لیکن از شرط جنسیت ، سن ، تحصیلی و معدل معاف می باشند .
تبصره ۲ : رعایت مدرک تحصیلی متقاضیان از محل سهمیه ۵% ایثارگران در رشته های بهداشتی و درمانی ، فناوری اطلاعات ، فنی مهندسی ، حقوقی و امورمالی برابر ضوابط طرح طبقه بندی مشاغل الزامی خواهد بود.
تبصره ۳: رعایت شرط سنی معدل جنسیت مقطع یا مدرک تحصیلی و همچنین رعایت سایر شرایط مندرج در آگهی برای همسران یا فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل، شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه جهت ثبت نام و شرکت در آزمون الزامی می باشد.
تبصره ۴ : بکارگیری نیروهای مشمول تبصره های ۱ و ۳ مشروط به ثبت نام و شرکت در آزمون حسب بالاترین نمرات فضلی بین ایثارگران مشمول و به میزان سهمیه تخصیصی بر اساس الویت امتیاز مکتسبه و احراز شرایط عمومی گزینش امکانپذیر خواهد بود .
تبصره ۵ : معافیت های مندرج در تبصره (۱) صرفا به میزان ۵ % سهمیه موصوف بوده و پس از تعیین تکالیف سهمیه مذکور ، سایر متقاضیان بعنوان متقاضی عادی تلقی و در خصوص آنان رعایت شرط جنسیت ، سن ، تحصیلی و معدل الزامی خواهد بود .
تبصره ۶ : سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستگاه مربوطه معرفی گردد و در حال طی فرایند جذب می باشند.
تبصره ۷ : به استناد تبصره (۲) قانون اصالح بند “و” ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و اصلاحیه بعدی آن خواهران و برادران شهدا معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران (علیرغم اینکه در سهمیه استخدامی ۵۲۵ قرار دارند) بایستی در آزمون استخدامی شرکت وکلیه مقررات مندرج در آگهی استخدامی سازمان(اعم از سن ، معدل ،جنسیت ،مدرک تحصیلی و ….) را رعایت نماید .

ج- مدارک لازم برای ثبت نام
۱ -تکمیل و ارسال فرم تقاضای استخدامی و الصاق یک قطعه عکس ۳×۴ جدید و تمامرخ به آن منضم به یک قطعه عکس ۳×۴ با درج مشخصات فردی در ظهر آن.
* عکس ۳×۴ که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تما رخ)
* عکس داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و … باشد.
۲- اصل رسید بانکی مبنی بر وار ز مبلغ ۵۰۰۰۰۰ (پانصد هزار ریال ) برای متقاضیان استخدامی به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی به حساب کوتاه مدت به شماره (۲۷۵۲۶۱۲۲۱۹ ) نزد بانک ملت شعبه خوش شمالی به نام سازمان تامین اجتماعی . ( نگهداری تصویر فیش واریزی الزامی می باشد)
۳- تصویر خوانا از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی .
۴- تصویرکارت یایان خدمت و یا معافیت دائم جهت آقایان(کپی پشت و روی کار)
۵- تصویر مدرک تحصیلی مرتبط با عنوان شغلی مورد تقاضای مندرج در این آگهی .
توجه : ارائه گواهینامه دوره کمک بهیاری جهت متقاضیان عنوان شغلی بهدار از سوی متقاضی قبل از شروع بکار الزامی می باشد.
۶- تصویر گواهی انجام خدمت طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد مشمولین طرح مذکور و گواهی انجام تعهدات قانونی در مورد پزشکان .( ثبت نام متقاضیانی که در شرف اتمام  طرح مذکورمی باشند با لحاظ مفاد بند ۴ قسمت “ب” این آگهی بلامانع می باشد .
۷- تصویر مدارک و مستندات مربوطه به منظور تخصیص امتیاز بومی مطابق با شرایط مندرج در بند ۸ قسمت “ب” آگهی .
۸- اصل گواهی صادره از مراجع ذیصلاح در خصوص داوطلبان مشمول تبصره های ۱ و ۲ قسمت “ب” .(شرایط اختصاصی ورود به خدمت داوطلبان )
۹- ارائه آخرین حکم حقوقی در مورد شاغلین و یا حکم بازنشستگی جهت متقاضیانی که والدین آنان در عداد کارکنان سازمان میباشند.
۱۰- اصل گواهی صادره از مراجهع ذیصلاح در خصوص داوطلبان مشمول بند ۱۲ قسدمت “ب” آگهی . (متقاضیان سهمیه استخدام ۵% ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران )
ه- زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون از روزهای چهارشنبه مورخ ۹۴/۶/۲۵ لغایت روز پنجشنبه مورخه ۹۴/۰۶/۲۶ در محل مدیریت درمان استان محل تقاضا توزیع و آزمون در روز جمعه مورخه ۹۴/۰۶/۲۷ در مراکز استانها برگزار و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در زمان تحویل کدار به متقاضیان اعلام خواهد شد.
و-مواد آزمون
آزمون عمومی : ۱- ریاضیات وآمار مقدماتی ۲- زبان انگلیسی۳- زبان و ادبیات فارسی ۴- آشنایی مقدماتی با رایانه ۵- معارف اسلامی ۶- شناخت تامین اجتماعی ۷- مطالعات عمومی ۸- استعداد و هوش

* اقلیت های مذهبی از پاسخگوئی به سوال معارف اسلامی معاف می باشند وامتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می گردد.
آزمون تخصصی : در مقاطع تحصیلی بالاتر از دپلم (بجز عنوان شغلی بهیار)، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجا خواهد شد .
* سوال هر دو آزمون عمومی و تخصصی بصورت چهارگزینه ای میباشد.
* آزمون کتبی دارای حدنصاب و همچنین نمره منفی می باشد.
ز- تذکرات
۱ – مسؤولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بدر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطالعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مذکور لغو و بلااثر میگردد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت . ۲
۲- تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ ترخیص خدمت نظام وظیفه و همچنین تاریخ صدور کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم داوطلبان باید منطبق با مندرجات این آگهی باشد بنابراین مدارک تحصیلی یا کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم که بعد از ثبت نام اخذ شده باشد مورد قبول نخواهد بود.
۳- شرکت در آزمون های کتبی ، مصاحبه ، گزینش و سایر مراحل جذب به منزله قبولی در آزمون استخدامی سازمان محسوب نمی گردد.
۵- کسب حد نصاب نمره از در آزمون صرفا به منزله تائید تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند.
۶- از آنجایی که از نفرات برتر در مرحله آزمون عمومی و تخصصی برای شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت بعمل میآید، لذا مقتضی است داوطلبان دقت لازم را در خصوص درج تلفن های تماس (در فرم تقاضای استخدامی) مبذول نمایند.
۷- آن دسته از متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کتبی به میزان دو برابر ظرفیت مجوزهای صادره در عناوین شغلی مربوطه قرار میگیرند میبایست نسبت به ارائه مدارک لازم حسب مورد برابر اعلام  سازمان در موعد مقرر قبل از برگزاری مصاحبه عمومی اقدام نمایند.

 

برای مشاهده فرم ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده جدول عناوین شغلی اینجا کلیک نمایید

سوالات استخدامی تأمین اجتماعی ۹۴

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. سارا گفت:

    باسلام
    خیلی خوبه ، ولی خیلی پولش و هزینش برای ثبت نام زیاده چی میشد کمی هزینش رو کمتر میکردید.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها