استخدام استخدامی استانداری سمنان ۹۷ (اطلاعیه جدید)

استخدام استانداری سمنان

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

خبر ۲۴ مرداد ۹۸ – جذب بالای تسهیلات اشتغال‌زایی در سمنان

استاندار سمنان از جذب بالای تسهیلات اشتغال‌زایی در سمنان خبر داد و گفت: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رفع موانع تولید در استان در نظر گرفته شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۷ آبان ۹۷ – تصویب ۶۰ طرح اشتغال‌زا در استان سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان گفت: ۶۰ طرح اقتصادی در بخش صنعت و کشاورزی این استان به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حشمت‌الله عسکری صبح امروز در یکصد و بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: در این جلسه ۶۰ طرح اقتصادی در بخش صنعت و کشاورزی استان سمنان به تصویب رسیده است.

وی گفت: ۱۲ طرح با اعتباری بالغ‌بر ۵۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با اشتغال ۱۰۴ نفر در بخش صنعت استان سمنان به تصویب رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان بیان کرد: ۴۸ طرح با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان با اشتغال ۸۲ نفر در بخش کشاورزی این استان نیز مصوب شده است.

به گزارش فارس؛ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان و با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر مدیران استانی در استانداری سمنان برگزار شد.

در این جلسه با حضور اعضای اصلی کارگروه، موارد و مسائل بانکی، مالیات و زیربنایی هفت واحد تولیدی استان سمنان موردبررسی قرار گرفت.

منبع : خبرگزاری فارس


خبر ۱۲ آبان ۹۷ – عقد ۱۲۴ میلیارد تومان قرارداد برای اشتغال‌زایی روستایی در سمنان

استاندار سمنان گفت: سهمیه اشتغال روستایی در استان ۱۱۸ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۱۲۴ میلیارد تومان عقد قرارداد داشته‌ایم.

سیدشهاب‌الدین چاوشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، حفظ اشتغال موجود را یکی از دشواری‌هایی دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: سهمیه اشتغال روستایی در استان سمنان، ۱۱۸ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۱۲۴ میلیارد تومان عقد قرارداد شد.
وی خدمت به مردم را از عباداتی فراموش‌نشدنی برشمرد و اظهار داشت: باید تلاش کرد خدمت خالصانه را ملاک عمل قرار داد تا در کارنامه اعمال ما ثبت و ضبط و رضایت خداوند حاصل شود.
استاندار سمنان ادامه داد: استان سمنان قابلیت و ظرفیت‌های متعددی دارد و سعی شده است تا با به‌کارگیری تیمی از مدیران شایسته در استانداری و ادارات استان سمنان، بخشی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها شناسایی و برای آن برنامه‌ریزی شود.
چاوشی به ۱۰ ماه خدمت خود در استان سمنان اشاره و تصریح کرد: البته زمان ۱۰ ماه برای شروع کارها محدود بوده و در حد کارهای مقدماتی و فراهم آوردن بستر برای اقدامات مهم است.
وی بیان کرد: رئیس‌جمهوری در جلسه رای اعتماد به استاندار سمنان بر لزوم توجه به قابلیت‌ها، اولویت‌ها و توسعه اقتصادی، اشتغال، مسائل فرهنگی و … تاکیدات زیادی داشتند و گام‌های قابل قبولی برداشته شد؛ اما ابتدایی است و باید بیشتر تلاش شود.
استاندار سمنان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین تاکیدات، توجه به مباحث فرهنگی بود، افزود: وفاق اجتماعی و همبستگی در این استان مطلوب و زمینه‌ساز بسیاری از پیشرفت‌هاست.
چاوشی به یکی از ویژگی‌های ممتاز استان سمنان که افتخار میزبانی از زائران امام هشتم (ع) است، اشاره کرد و گفت: در دهه ولایت و کرامت با هم‌افزایی مدیران اقدامات خوبی برای میزبانی از زائران حرم امن رضوی صورت گرفت تا سفر به کام مسافران شیرین‌تر شود.
وی افزود: از ویژگی‌های دیگر این استان، چهار فصل بودن آن است و منطقه وسیعی از استان دارای بخش‌های گردشگری و تنوع فوق‌العاده بوده که برای توسعه و رشد گردشگران اقدامات خوبی صورت گرفته است.
استاندار سمنان بیان کرد: در عرصه حمایت از تولید و صنعت نیز به‌طور جدی اقداماتی در دستور کار قرار گرفت و جلسات گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برای بهبود اوضاع به طور مرتب برگزار و با همفکری مدیران، بسیاری از موانع از راه برداشته شد.
چاوشی تاکید کرد: همراهی و حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس بخشی از موانع در استان حل‌وفصل شده است.
وی اظهار داشت: استان سمنان به لحاظ وسعت کویر، ظرفیت خوب و قابل قبولی برای توسعه انرژی خورشیدی دارد.
استاندار سمنان گفت: تکیه بر این ظرفیت و سرمایه‌گذاری دولت فرصت مغتنمی برای تولید برق موردنیاز کل کشور از طریق انرژی خورشیدی کویر است.
چاوشی، وجود نیروهای دانشگاهی و فرهیخته را ظرفیت خوبی برای توسعه استان سمنان دانست و یادآور شد: در زمینه مهارت‌آموزی تفاهم‌نامه‌های خوبی با سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد شده است.
وی افزود: در ابتدای دولت تدبیر و امید، پوشش سامانه آبیاری تحت‌فشار در استان سمنان، ۱۶ هزار و ۲۰۰ هکتار بوده و در این مدت، ۱۶ هزار و ۷۰۰ هکتار دیگر نیز زیرپوشش این سامانه قرار گرفت.
استاندار سمنان ادامه داد: در بحث کشت گلخانه‌ای، تغییر الگوی کشت در دستور کار قرار گرفته است و با عملیاتی شدن فرودگاه شاهرود و سمنان در عرصه صادرات اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.

منبع : خبرگزاری فارس


۸ بهمن ۹۶ – ایجاد ظرفیت اشتغال بیش از ۱۶۰ هزار تن در بخش معدن سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : ظرفیت ایجاد اشتغال پایدار در بخش معدن این استان‌ در صورت توجه به تامین زیرساختها و راه اندازی واحدهای فرآوری برای بیش از ۱۶۰ هزار تن است.

محمود قنبری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : در صورت فراهم شدن زیزساختهای لازم، بخش معدن می تواند ۶۰ درصد بار اقتصادی در استان سمنان را به دوش بکشد.
در زمان حاضر دستکم ۲۰ هزار تن در معادن سمنان به کار مشغول هستند.
وی با بیان این که این سمنان دارای غنی ترین پوسته شکل گیری مواد معدنی در کشور است، اظهارداشت : این استان با دارا بودن رتبه نخست ذخیره چندین مواد معدنی در کشور از ظرفیت های قابل توجهی برای کاهش آمار بیکاری برخوردار است.
قنبری اکتشافات سطحی را یکی از مشکلات معدنی استان برشمرد و تصریح کرد : بر اساس استاندارد جهانی باید عملیات اکتشاف مواد معدنی تا عمق ۵۰۰ متری صورت گیرد در حالی که متوسط آن در سمنان تنها ۱۰ متر است
معاون استانداری سمنان با بیان این که ۴۰ درصد از واحدهای معدنی استان به دلیل کمبود آب، خام فروشی و نبود بازار فروش غیرفعال است، ادامه داد : فقط در ۲ سال گذشته بیش از ۱۰ واحد معدنی استان به دلیل کمبود آب تعطیل شد که باید با افزایش تولید آب این واحدها را به چرخه تولید بازگرداند.
وی تعداد افراد مشغول کار در واحدهای معدنی سمنان را دستکم ۲۰ هزار نفر اعلام و اضافه کرد : چالش کمبود آب دلیل اصلی اجرایی نشدن طرح های توسعه ای بخش معدن این استان است.
به گزارش ایرنا، ۴۰ درصد گچ، ۶۰ درصد نمک ، ۹۵ درصد سلستین، ۹۵ درصد زئولیت، ۱۵ درصد سولفات سدیم، ۱۵ درصد زغالسنگ و ۲۰ درصد کرومیت کشور در استان سمنان اکتشاف می شود.
۴۰ نوع ماده معدنی و سالانه نزدیک به ۱۶ میلیون تن مواد معدنی در استان بیش از۷۰۰ هزار نفری سمنان استخراج می شود.

منبع:خبرگزاری ایرنا


خبر ۸ آذر ۹۶ – اجرا شدن ۱۰۹ طرح خوداشتغالی در سمنان

خبرگزاری ایرنا : فرماندار سمنان گفت : ۱۰۹ طرح خوداشتغالی به ارزش ۱۵ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال در ۶ ماه نخست در این شهرستان اجرا شد.
عباس دانایی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد ، در گفت وگو با ایرنا افزود: وام اشتغال مددجویان از منابع کمیته امداد و قرض‌الحسنه بانک‌ها تأمین شده که سود این تسهیلات زیر چهار درصد و عمده طرح‌ها هم در بخش خدمات بوده‌اند.
وی به ضرورت تأمین فضای طرح‌های مددجویان، در بحث بازار و عرضه اشاره کرد و اظهار داشت: تأمین فضای کار مورد نیاز مددجویان به طرح ‌ها و تولیدات آنان بستگی دارد و طرح‌های بزرگ به فضاهای بزرگ و طرح‌های کوچک نیازمند فضاهای کوچک تر هستند.
دانایی یادآور شد : استفاده از ظرفیت شهرک صنعتی و خدماتی سمنان و سوله‌های شهرک صنعتی برای تأمین فضای مورد نیاز مددجویان برای ارائه طرح‌هایشان ضروری است .
فرماندار سمنان با بیان این که تأمین بازار فروش تولیدات مددجویان خدمات آنان را هدفمند می‌کند، ادامه داد: مددجویان نخست باید با همت و پشتکار از محل درآمدها اقدام به ساخت کارگاه کنند و در کنار آن نهادهای مرتبط با هم افزایی زمینه‌ای را فراهم می‌کنند تا مددجویان بازار فروش مطلوبی داشته باشد.
دانایی توانمندسازی محرومین برای ایجاد اشتغال و کسب درامد مناسب را یکی از ارزشمندترین کارهای کمیته امداد برشمرد و گفت: این نهاد اجرایی با ارائه تسهیلات مناسب شرایط کار قابل قبولی برای جوانان مهیا می‌کند که این امر در ایجاد انگیزه و افزایش امید جوانان موثر است.
وی با تقدیر از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در شناسایی افراد مستعد و حمایت از آنان بیان کرد: حمایت از این افراد توسط کمیته امداد و سایر دستگاه ها باید بطور مستمر باشد و نباید پس از ارائه تسهیلات مددجویان به حال خود رها شوند.
فرماندار سمنان در این بازدید از چهار طرح اشتغالزایی مددجویان سمنان بازدید کرد و مددجویان مهم‌ترین مشکلات خود را که عمده آن در بحث بازار فروش محصولات و بازار کار بود، مطرح کردند.
کمیته امداد استان سمنان در ۶ ماه نخست سال تعداد ۱۶۲ فقره وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال به مددجویان و مجریان طرح های خودکفایی پرداخت کرده است.


خبر ۹ خرداد ۹۶ – ایجاد بیش از هشت هزار شغل در استان سمنان

خبرگزاری ایرنا : استاندار سمنان گفت : با پرداخت بیش از ۴۰۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سال ۹۵ به واحدهای صنعتی و تولیدی، بیش از هشت هزار شغل پایدار در این استان ایجاد شد.
محمدرضا خباز روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : تسهیلات رونق تولید سال گذشته توانست بسیاری از واحدهای صنعتی غیرفعال استان سمنان را به چرخه تولید برگرداند و این ابتکار ثمره برنامه های عملیاتی دولت یازدهم بوده است.
وی اظهارداشت : براساس برنامه های راهبردی، برای سال ۹۶ نیز ارایه تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی استان ادامه می یابد و کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید همانند سال گذشته با برنامه ریزی در استان برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد : از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولید استان پرداخت شد که این امر مبین توجه مسوولان به افزایش رونق اقتصادی در استان سمنان است.
استاندار سمنان با بیان این که در سه سال گذشته بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال تفاهم نامه اقتصادی و تجاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی منعقد شد، گفت: عملیاتی کردن این تفاهم نامه ها گامی مهم درراستای توسعه متوازن اقتصادی در استان است.
وی تصریح کرد : انتخابات ۲۹ اردیبهشت فرصتی ارزشمند برای افزایش وفاق ملی و همدلی در کشور بوده است و با عزمی راسخ و با اتحاد مردم و مسوولان بخش قابل توجهی از مشکلات جامعه برطرف می شود.
وی اضافه کرد : توجه به منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در اولویت کاری دستگاه های اجرایی قرار دارد.
استان سمنان هزار و ۷۰۰ پروانه بهره برداری در بخش صنعت و معدن و بیش از ۴۰ هزار بهره بردار در بخش های مختلف کشاورزی دارد، سهم اشتغال استان سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از ۳۸ درصد و در کشاورزی بیش از ۱۴ درصد و تولید ناخالص استان سمنان در حدود ۱۸.۲ درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود ۲۲ درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.


خبر ۷ دی ۹۵ – ۳۸ درصد اشتغال دامغان برپایه کشاورزی است

خبرگزاری مهر :  فرماندار دامغان با بیان اینکه کشاورزی یکی از ظرفیت های بسیار ویژه این شهرستان در راه اشتغال و توسعه است، گفت: ۳۸درصد اشتغال دامغان برپایه کشاورزی است.
به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد غروب دوشنبه در آئین معارفه معاون جدید سیاسی امنیتی فرمانداری این شهرستان باحضور اعضای شورای اداری به میزبانی فرمانداری، ضمن بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت می بایست بر روی داشته های یک شهرستان تمرکز کرد، ابراز داشت: برنامه ریزی برای ارتقای ظرفیت هایی مانند کشاورزی می تواند دامغان را به سمت توسعه رهنمون سازد.
وی افزود: یکی از ویژگی های بارز دامغان قرار گیری بر سر چهار راه کریدور شمال-جنوب و شرق-غرب است که این امر می تواند بزرگترین مزیت برای جذب سرمایه گذار، توسعه، ارتقای اقتصادی، اشتغال زایی، بازار محصولات کشاورزی و … باشد که بهره گیری از آن نیازمند عزم همگانی و مدیریت در سایه برنامه ریزی است.
فرماندار دامغان دیگر ویژگی بارز این شهرستان را داشتن نیروی جوان مستعد دانست و گفت: این شهرستان از لحاظ جمعیت دانشجویی دارای رتبه ممتازی است و همچنین یک هزار طلبه در این شهر تحصیل می کنند که این امر در کنار میزان بالای نیروی مستعد جوان کار، دامغان را به شهری جوان، با نیروی محرک جوانی بدل ساخته که از این نیروی مستعد می توان در راستای توسعه شهرستانی در زمینه های مختلف بهره بد.
مجد خطاب به مسئولان دامغانی، ابراز داشت: انتظار ما این است که هر دستگاه دولتی، اجرایی و خدماتی با احصاء نیازهای مردم در دستگاه متبوع خود و همچنین طرح ریزی برنامه های بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت در راستای ارتقای شهرستان سهم داشته باشد تا بتوانیم در خدمت رسانی به مردم شهید پرور این خطه از ایران اسلامی موفق عمل کنیم.
وی افزود: ظرفیت های دامغان در خصوص سرمایه گذاری در بخش انرژی های نو بسیار بالا است تا جایی که پیشنهادات متعددی به خصوص از طرف شرکت های اروپایی صورت پذیرفته که می بایست با بررسی، برنامه ریزی و فرصت سازی بر روی این پیشنهادات فکر کرد و در مجموع این شهرستان را به سمت توسعه پیش برد.
حسین حاجی بیگلو در این مراسم به عنوان معاون سیاسی امنیتی جدید فرماندار دامغان معرفی شد.



خبر ۱۵ آبان ۹۵ – کشت گیاهان دارویی در رونق اقتصادی و اشتغال پایدار سمنان تاثیرگذار است

خبرگزاری ایرنا: استاندارسمنان گفت:کشت گیاهان دارویی در افزایش درآمد خانواده ها ،رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در استان سمنان تاثیرگذار است.
محمدرضا خباز روز جمعه در حاشیه کشت گیاه دارویی باریجه در مراتع منطقه پیغمبران سمنان در گفت وگو با ایرنا افزود: کشت گیاهان دارویی در مناطق کوهستانی این استان می تواند در مرحله اول نشاط آفرین باشد و مهم تر تاثیر زیادی در رونق اقتصادی استان دارد.
وی اظهارداشت: گیاه باریجه از کالاهای صادراتی است و ساماندهی اتحادیه و اصناف باریجه کاران در استان می تواند از خام فروشی این محصول ارزشمند جلوگیری کند.
وی خاطرنشان کرد : استان سمنان از ظرفیت های طبیعی سرشاری برخوردار است و مردم می تواند با بهره برداری اصولی از این منابع برای خودشان درآمدزایی داشته باشند.
استاندار سمنان کشت گیاه باریجه را نمونه عملی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت : دولت از طرح های درآمدزا و درون نگر استقبال می کند.
وی تصریح کرد: در اسلام به کاشت گیاه و درخت تاکید زیادی شده و کشت گیاه باریجه از نظر مادی و معنوی ارزشمند است.
خباز بیان داشت : کشت گیاهان دارویی به عنوان شغل درآمد زا باید در بین مردم فرهنگ سازی شود و دولت تدبیر و امید تلاش می کند با افزایش اعتبارات در بخش کشاورزی راه اندازی فرآوری گیاهان دارویی تا چند سال آینده در افزایش اشتغال پایدار در استان سمنان نقش آفرینی کند.
فرماندار سمنان همچنین گفت : حضور بیش از ۲۴۰ نفر در قالب چهار گروه برای کشت گیاه دارویی باریجه در آیین امروز نشان دهنده نهادینه شدن مشارکت مردم در طرح های حفظ و احیا منابع طبیعی است.
به گزارش ایرنا، سیدعباس دانایی افزود: با مشارکت بهره بردارن و مردم می توان شاهد کاشت گیاه باریجه به صورت گسترده در شهرستان سمنان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: کشت گیاه باریجه در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نشان دهنده نهادینه شدن این شعار در سمنان است.
به گفته فرماندارسمنان مشارکت و همبستگی مردم و دولت می توان در آینده نزدیک شاهد خودکفایی و استقلال کشور از بسیاری از کالاها باشیم.
در این آیین، احمدهمتی نماینده مردم شهرستان های سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ، علینقی حیدریان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شماری اقشار مردم حضور داشتند.
از اول آبانماه سال ۹۵ تاکنون در بیش از ۶۰۰ هکتار از اراضی استان سمنان گیاه دارویی باریجه کشت شد.

 


خبر ۱ تیر ۹۵ – ۸۰۰ کارگر در بخش صنعت دامغان اشتغال دارند

خبرگزاری مهر : امام جمعه دامغان با بیان اینکه فقط ۸۰۰ کارگر در بخش صنعت دامغان مشغول به کار هستند، گفت: از جمعیت ۸۶ هزار نفری شهرستان فقط یک درصد در صنعت فعالیت دارند که این آمار رضایت بخش نیست.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینیان بعدازظهر دوشنبه در سومین نشست شورای فرهنگ عمومی دامغان در سالجاری به میزبانی موسسه آموزشی حوزه علمیه فاطمیه (س) شهرستان با اشاره به بازدید چند روز قبل خود از شهرک صنعتی اظهار داشت: مشاهده تعطیلی تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک و بیکاری کارگران آنها بسیار ناراحت کننده است.
وی اضافه کرد: بر اساس آمارهای ارائه شده کشوری در حال حاضر ۶۰درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل هستند و این وضعیت به این معنا است که سرمایه های کشور در حال خاک خوردن است که بابت این موضوع باید نگران باشیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دامغان با اشاره به توانمندی و ظرفیت های بالقوه این شهرستان در تمامی بخش های مختلف افزود: دامغان حرفهای زیادی برای گفتن دارد و نمونه بارز آن وجود محصول استراتژیک پسته است که سالانه ۴۳هزار تن پسته از باغات این شهرستان برداشت می شود و ۶۰۰ میلیارد تومان برای شهرستان ارزآوری دارد.
حسینیان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به معنای این نیست که مردم مصرف نکنند بلکه درست مصرف کردن است و باید در این راستا فرهنگ سازی کنیم.
وی با بیان اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی را باید بومی سازی کرد، افزود: این مهم می تواند معضل اجتماعی و بیکاری را در جامعه برطرف کند.
بی توجهی به فرهنگ عمده عوامل وجود بی حجابی و ناهنجاری در کشور
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان همچنین با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان اظهار داشت: بی حجابی و ناهنجاری در این ایام افزایش می یابد و می طلبد تا جلوی این معضل گرفته شود.
حسینیان تصریح کرد: ۳۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می گذرد و ما برای به پیروزی رسیدن این انقلاب ۳۰۰ هزار شهید، یک میلیون جانباز تقدیم کرده ایم و در این جنگ هشت ساله هزار میلیارد دلار خسارت دیدیم و حال زیبنده نیست شاهد ناهنجاری های اجتماعی و دینی باشیم.
وی بی توجهی به فرهنگ را عمده عوامل وجود بی حجابی و ناهنجاری در کشور دانست و تصریح کرد: اگر برنامه ریزی خوبی برای تقویت فرهنگ جامعه نداشته باشیم از آرمانهای انقلاب فاصله خواهیم گرفت و این زنگ خطر است.
امام جمعه دامغان با بیان اینکه برای حل اساسی مشکلات فرهنگی باید معضلات را پالایش کرد، افزود: باید به دنبال متوازن کردن برنامه های فرهنگی با دیگر برنامه ها باشیم و در این زمینه ببینیم که چرا در بخش سیاسی امروز ایران اسلامی الگو شده ولی در بخش فرهنگی دستاورد خوبی نداشتیم.
حسینیان همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عالم فرزانه حجت الاسلام سید مسیح شاهچراغی (ره) و ضرورت برنامه ریزی برای آئین تجلیل و تکریم این عالم وارسته، تاکید کرد: این آئین باید در خور شان و شخصیت ایشان و با همکاری تمامی دستگاه های فرهنگی برگزار شود.
ضرورت افزایش درآمد و کاهش هزینه های کشاورزان در دامغان
فرماندار دامغان هم در این نشست بر ضرورت استفاده از تمام توان و ظرفیت ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: برای افزایش درآمد کشاورزان و کاهش هزینه های این بخش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی شود.
علی اصغر مجد اظهار داشت: دولت یکی از برنامه های اساسی و مهم خود را تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی قرار داده و در این راستا ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور تشکیل شد.
وی افزود: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان سمنان به ریاست استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرمانداران فعالیت خود را آغاز کردند و تاکنون در دامغان دو جلسه برای برنامه ریزی اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تشکیل و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.
رئیس کمیته برنامه ریزی دامغان ضرورت توجه ویژه به کشت پسته در این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برای کمک به کشت این محصول مهم به عنوان یک محصول بین المللی باید برنامه ریزی بلند مدت داشت.

 


 

خبر ۱۳ تیر -قابل توجه داوطلبان گرامی : با عنایت به فضل پروردرگار متعال نتایج اولیه آزمون متمرکر دستگاههای اجرایی استان سمنان در دسترس می باشد .
لطفا از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی جداً خودداری نمایید .

صفحه مخصوص قبول شدگان آزمون استانداری سمنان تیر ۹۲

جهت دریافت مجدد کد رهگیری در اینجا کلیک نمائید

جهت در یافت کارنامه اولیه اینجا کلیک نمائید .

۲۴ اردیبهشت ۹۲ -برای دریافت کارت حضور در جلسه داشتن کد ملی و کد رهگیری الزامی می باشد .
در صورتیکه به هر دلیلی کد رهگیری را در اختیار ندارید می توانید از قسمت دریافت مجدد کد رهگیری اقدام به دریافت آن نمائید . داوطلبین گرامی توجه داشته باشید : اطلاعات کارت آزمون را با دقت مطالعه نمائید . یکروز قبل از آزمون اقدام به شناسایی حوزه امتحانی مربوطه نموده و طبق دستور العمل کارت آزمون عمل نمائید .

جهت دریافت کارت آزمون کلیک نمائید .

ثبت نام تا تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه تمدید گردید .
بدلیل اصلاحات جدید و اضافه شدن برخی رشته های شغلی و جنسیت در دستگاههای اجرایی متقاضیان در صورت تمایل می توانند یکبار از ثبت نام قبلی خود انصراف داده و مجدداً ثبت نام نمایند .

 آگهی استخدام 

عناوین رشته های شغلی و شرایط احراز داوطلبان

فایلهای فشرده آگهی استخدام و شرایط احراز

 

آگهی استخدام متمرکز استانداری سمنان

استانداری سمنان برای تامین نیروی انسانی متخصص دستگاههای اجرایی استان به صورت متمرکز آزمون استخدامی برگزار می نماید. داوطلبان می‏توانند برای اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی استانداری www.ostan-sm.ir مراجعه نمایند.
۱- افرادی که در تیرماه سال گذشته (۱۳۹۱) برای شرکت در آزمون ثبت نام نموده‏اند اگر: ۱لف- همچنان متقاضی رشته شغلی قبلی بوده، نیاز به ثبت نام مجدد نداشته و صرفاً در تاریخهای مقرر که متعاقبا اعلام خواهدشد نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون اقدام نمایند. ب- متقاضی رشته شغلی دیگری در آگهی جدید می باشند می‏بایست ابتدا ضمن ورود به سامانه آزمون از متقاضی بودن در رشته شغلی قبلی انصراف سپس با توجه به شرایط احراز رشته شغلی جدید آگهی نسبت به ثبت نام مجدد در رشته شغلی جدید (پرداخت مابه‏التفاوت فیش بانکی و ثبت نام الکترونیکی) تا ۱۷/۲/۱۳۹۲ اقدام نمایند.
۲- سایر متقاضیان واجد الشرایط می بایست تا ۱۷/۲/۱۳۹۲ نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند: ضمناً با توجه به عنایات و منویات آقای دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور محترم، مهرورز و عدالت محور ایران اسلامی؛ مرحله‏ی دوم آزمون با سهمیه قابل توجهی برای اشتغال فرزندان برومند استان سمنان اختصاص یافته که متعاقباً آگهی استخدام آن منتشر خواهد شد. .

 

قابل توجه داوطلبان محترم شرکت کننده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان سمنان به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان سمنان می رساند، با توجه به اعلام سراسری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور؛ تاریخ و زمان توزیع کارت و آزمون استخدامی به تعویق افتاد. هرگونه اطلاع رسانی در خصوص تاریخ و زمان جدید توزیع کارت و آزمون استخدامی متعاقباً از طریق همین سایت به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید.

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۸۸)

  1. ghavam گفت:

    سلام
    فکرمیکنیدنیازباشه دیدگاه تاریخ گذشته وقدیمی چندسال قبل که جدیدیدترینش مربوط به دو سال قبله روی سایت باقی بمونه؟اگه دردی رو دوامیکنه بذاریدباشه!

  2. جواب حکم استخدام گفت:

    سلام،بنده با لیسانس بعنوان کارشناس، حکم ۱۲۰۷تومن برام خورده،که ۸۴تومن بازنشستگی و ۵تومن مالیات کم میشه.برج بعد حقوق میدن!!

  3. حکم استخدامی گفت:

    سلام ….دوستان از حکم خبری داره کسی…. ؟؟؟ این مدتی که داریم میریم سر کار حقوق میدن به ماااا…؟؟؟

  4. مجتبی گفت:

    سلام
    بالاخره ۲ سال انتظار به سر رسید..
    خدا رو شکر…
    امیدوارم انتظار همتون به سر برسه/

  5. مجتبی گفت:

    هنوز در انتظار..
    والله به من که گفتن کد پرسنلیت اومده…
    ولی شروع کار هنوز معلوم نیست…گفتم خیلی مراکز (پیرو حرف آقا سعید)دوره آموزشی شونم شروع شده..؟!!
    گفت آره ولی ما کلا زیر مجموعه استان و استانداری نیستیم..نمیدونم ما زیر نظر وزارت ملی هستیم و اینا..!!!
    نمیدونم سرکاری بود یا نه..؟
    خدایا بازم خودت../

  6. مهدی گفت:

    به مام گفتن برید برای ازمایشات پزشکی…ظاهرا یه خبرایی هست…..

  7. سعید گفت:

    سلام
    ما از ۱۵فروردین ابلاغ به کار شدیم.از ۱۶فروردین تا ۳۱فروردین کلاس آموزشی بدو خدمت داریم ۸صبح تا۱ظهر.کلا ۹۸ ساعته.
    بچه های میراث فرهنگی،امور مالیاتی،ثبت اسناد،هواشناسی و استانداری و فرمانداری در این دوره هستند.بجز بچه های ثبت اسناد،بقیه این چند اداره که در این کلاس هستند هنوز حکم استخدام نگرفته اند،اما ظاهرا حکم از ۱۵/۱/۹۴هست که پس از اتمام دوره آموزشی میدهند.ممنون
    (محل کلاس:سازمان معاونت پژوهش و تحول اداری استانداری،بین میدان معلم و مطهری)

  8. مجتبی گفت:

    سلام
    منم چند روز قبل عید بعد از کلی خرج و ارائه جواب ازمایشات پزشکی و تعهدات محضری و… به اداره مربوطه هنوز منتظر شروع کارم.
    گفتن خبرت میکنیم…

  9. مهدی گفت:

    سلام بچه ها عید گذشتتون مبارک…. کسی خبری نداره از استخدامی ها ….کسی رفته سر کار…لطفا اطلاع رسانی کنید…

  10. سال نو مبارک گفت:

    ازمایشات پزشکی شامل چه مواردیه ایا کسی خبر داره…پیشاپیش سال نو همه دوستان مبارک…

    • مجتبی گفت:

      آزمایش عدم اعتیاد که شامل آزمایش خون و ادرار میشه که خیلی مهمه
      +صحت مزاج که مربوط به تنفس و ریه .. میشه و چیز مهمی نیست..

  11. سارا گفت:

    سلام.
    نامه ابلاغیه دوستان قبول شده در خود استانداری به دست آنها رسیده که شروع کار ۱۵ فروردین هست.بنده وقتی برای کارهای سوء پیشینه رفتم ،قبول شدگان مخابرات هم در مرکز بهداشت شهرستان سمنان حضور داشتند.
    هزینه : ۳۶۳۰۰(پزشکی)+ ۸۰۰۰(پذیرش)+ ۵۰۰۰(انگشت نگاری)+ ۱۰۰۰۰(تمبر دادگستری)

  12. مهدی گفت:

    حسن خیریانپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران از نهایی شدن وضعیت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
    وی با اشاره به آغاز به کار ۶۰۰ نفر از پذیرفته شدگان ازمون استخدامی سال ۱۳۹۱ تا پایان هفته جاری افزود: بر اساس مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۱/۹۳ صادره از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در سال ۱۳۹۰ تعداد ۲۵۰۰ سهمیه استخدامی به دستگاه های اجرایی استان مازندران اختصاص یافت که استانداری مازندران نسبت به توزیع سهیمه بین ۲۲ دستگاه اجرایی استان اقدام و آزمون استخدامی به تعداد ۶۴۴ سهمیه استخدامی برگزار گردید.
    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران برخی از مشکلات اداری فرا استانی را دلیل تاخیر در جذب پذیرفته شدگان اعلام کرد و افزود: با پیگیری های متعدد استانداری تعداد ۶۰۰ سهمیه مربوط به پذیرفته شدگان نهایی آزمون فوق الذکر در بین دستگاه های اجرایی مورد نظر توزیع گردید تا از طریق سامانه کارمند ایران نسبت به ثبت اطلاعات پذیرفته شدگان و دریافت شماره مستخدم و شروع به کار افراد تا پایان سال جاری اقدام نمایند.
    حسن خیریانپور با بیان اینکه از مجموع ۷۶۳ سهیمه ایثارگران اختصاص یافته به استان مازندران تا کنون فرآیند استخدام ۳۶۹ نفر شامل دریافت شماره مستخدم و گزینش آنها به اتمام رسیده است گفت : تعداد ۳۹۵ سهمیه از سوی استانداری در حال پیگیری از مراجع ذیصلاح می باشد که انتظار است تا پایان هفته جاری سهمیه های مذکور دریافت گردد.

  13. سارا گفت:

    سلام دوستان،امروز نامه ابلاغیه (دعوت به کار) با پست سفارشی به دست بنده رسید،نوشته ۱۵فروردین خود را به سازمان مربوطه معرفی نمائید.نوع استخدام، نوشته پیمانی.مراحل پزشکی هم در صورت آماده بودن فرم،قبل عید،باید برم.
    با آرزوی سالی خوش برای دست اندر کاران و مدیر سایت و همه منتظران استخدامی
    امیدوارم مثه من،شما هم پیشاپیش با دریافت ابلاغیه،عیدیتون رو بگیرید.ان شاالله

  14. منتظران گفت:

    لطفا بگید از کدوم اداره بهتون زنگ زدن…..

  15. ا.ا. گفت:

    سلام دوستان
    به من هم دیروز زنگ زدن که برای ۱۵ فروردین آماده به کار باشم.
    به امید خدا بالاخره داره درست میشه و انتظار چندساله ما به پایان میرسه

  16. سوال گفت:

    یک سوال اگر کسی تعهد بده آیا قبل از شروع به کار می تواند انصراف بده ؟ مشکلی بعد از دادن این تعهد پیش نمیاد؟

  17. 1erfgerg گفت:

    امروز به من زنگ زدن تا ۱۵ فرردین برم سر کار

  18. سوال گفت:

    چرا اینقدر تناقض هستش …. از کارمندان اداره می پرسیم میگن حقوق کم هست ولی بعضی ها میگن دریافتی کمتر از یک میلیون ندارند ادارات با مدرک لیسانس؟

    • منتظر گفت:

      سلام
      دیگه صبرمون سراومده..
      شما دعا کن سریع تز استخدام بشیم….حقوق بالا فعلا پیشکش!!
      منم از ادارمون پرسیدم گفتن روند کد استخدامی داره از بالا انجام میشه…تا شروع بکار دو سه ماهی طول میکشه..!!
      خدایا خودت سریعتر گره از کارمون باز کن../

    • سعید گفت:

      به سوال
      هیچ تناقضی بین حرفاشون نیست. ظاهرا شما حقوق ۱ میلیون رو حقوق خوب می دونین. ولی عزیز من تو این دوره زمونه حقوق ۳ میلیون هم حقوق خوبی نیست.
      ظاهرا هنوز زندگی تشکیل ندادی.امیدوارم هر چه زودتر تشکیل زندگی بدی و حساب دخل وخرج زندگی بیاد دستت.

  19. سارا گفت:

    فعلا که خبری نشده

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها