جذب بالای تسهیلات اشتغال‌زایی در سمنان

استاندار سمنان از جذب بالای تسهیلات اشتغال‌زایی در سمنان خبر داد و گفت: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رفع موانع تولید در استان در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان سمنان اظهار کرد: گزارش‌ها حاکی از این است که ما از شوک اولیه سال گذشته در رابطه با تاثیرات تحریم رها شدیم و روند خوبی را در اشتغال و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی پیدا کردیم.

وی تصریح کرد: این موضوعات نویدبخش و دلیلی بر این بوده که استان سمنان در یک مسیر خوب توسعه قرار گرفته است.

استاندار سمنان اضافه کرد: شاخص‌های اعلامی نشان می‌دهد که مولفه‌های توسعه در استان توسعه بهبود پیدا کره است و ما امیدواریم که نقش استان سمنان در اقتصاد کشور تقویت شود و به این سمت حرکت کنیم.

آشناگر افزود: گزارشی از سوی سازمان استخدامی کشور دریافت کردیم که استان سمنان در شاخص رضایتمندی مردم از مدیران، رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: این نشان از این دارد که دستگاه‌های اجرایی ما کاملاً پاسخگو و مسوولیت پذیر بودند و در شرایط سخت به‌خوبی عمل کردند و به همین واسطه از مدیران قدردانی می‌شود.

استاندار سمنان اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در بهبود فضای کسب‌وکار، فضای اداری و خدمات‌رسانی به مردم این رویه را دنبال کنیم و همچنان در رده‌های بالای رضایتمندی مردم باشیم.

آشناگر گفت: جذب بالای تسهیلات حوزه اشتغال و همچنین عملکرد مطلوب ستاد تسهیل باعث شد از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلاتی که برای رفع موانع تولید در استان در نظر گرفته شد، با عملکرد بانک‌ها، ۸۶ درصد آن تحقق پیدا کرده و تلاش می‌کنیم تا این میزان به ۱۰۰ درصد برسد.

استاندار سمنان افزود: امیدوارم دوستان با این روحیه و مسوولیت شناسی، همچنان در خدمت به مردم توفیق پیدا کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. محسن اکبری گفت:

    ﻭﻭﺍﺭﺩﺑﻮﺩﻥ ﺩﺭﺍﻧﺠﺎﻡ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺍﺩﺍﺭﯼ ﻭﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻬﺎ ﻫﺴﺘﻢ ﻭﺩﺭﺷﻬﺮﺍﺳﺘﺎﻥ ﮔﺮﻣﺴﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﺳﻨﺪﺯﻣﯿﻦ ﻫﺎﯼ ﮐﻮﺷﮏ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎﻧﺐ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ﻫﺴﺘﻢ ﭼﻮﻥ ﻃﺒﻖ ﺗﻬﺪﯼ ﮐﻪ ﺩﺭﺍﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺪﺍﺭﺱ ﻣﺴﺠﺪ ﺩﺭﻣﺎﻧﮕﺎﻩ ﺍﻫﺪﺍ ﮐﻨﻢ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﻣﺎﻟﯽ ﺑﻪ ﻣﺸﮕﻞ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﺗﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﻧﮑﻨﻢ ﺍﺣﺪﺍﺙ ﻧﮑﻨﻢ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺯﻣﯿﻦ ﻫﺎﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ منظورم این بوده تا تهد مسجد مدرسه وغیره باید احداث کنم االویت کارم بوده وتهد اخلاقی انجام بدم وخواستار کمک سریعتر انجام گیرد هستم مدارک واصل نیازباشد دستور فرماییدوتقدیم نمایم

  2. محسن اکبری گفت:

    سلام اینجانب دارای ۱۵سال سابقه کاری درامورمدیریت وفعالعیت در امور ملکی ودرمفاد قانون اساسی وواردبودن درانجام کارهای اداری وسازمانها هستم ودرشهراستان گرمسار داری سندزمین های کوشک که به نام اینجانب میباشد هستم چون طبق تهدی که دران زمان دادم باید مدارس مسجد درمانگاه اهدا کنم وضعیت مالی به مشگل خوردم تا انجام وظیفه نکنم احداث نکنم استفاده از زمین های که به نام میباشد نمیکنم ونیازمند کمک مالی دراموره کاری هستم با تشکر

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها