استخدام شرکت ملی گاز ایران ۹۷

صفحه قبول شدگان آزمون شرکت گاز ۹۱

خبر ۲۳ فروردین ۹۴ استخدام: تکذیب خبر آگهی استخدام در شرکت ملی گاز ایران
روابط عمومی شرکت ملی گازایران، انتشار خبر  آگهی استخدام این شرکت در برخی از سایت ها و شبکه های مجازی را تکذیب کرد .
بنابراین گزارش، موضوع شایع شده در برخی از سایت ها و فضاهای مجازی مبنی بر جذب نیروی انسانی در شرکت ملی گاز ایران با ذکر تاریخ ۲۷/۱/۹۴را تکذیب کرد .
بر این اساس هر گونه جذب و یا استخدام در این شرکت فقط از طریق سایت رسمی شرکت ملی گاز ایران به آدرسWWW.NIGC.IR ؛ صداوسیما و روزنامه های کثیر الانتشار و رسانه های گروهی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.
لذا از هموطنان عزیز در خواست می نماید، قبل از هر گونه اقدامی از صحت اخبار منتشر شده در این خصوص اطمینان حاصل کنند.
تاریخ به روز رسانی:۱۳۹۴/۱/۲۳ یکشنبه

این آگهی مربوط به سال ۹۰ می باشد

جزییات آگهی استخدام شرکت ملی گاز ایران برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز مجتمع گاز پارس جنوبی که قرار است از طریق آزمون انجام شود، اعلام شد.

به گزارش وب‌سایت وزارت نفت (MOP)، شرکت ملی گاز ایران در نظر دارد به‌منظور تأمین بخشی از نیازمندیهای نیروی انسانی مورد نیاز خود در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی واقع در استان بوشهر- عسلویه از میان دانش آموختگان ذکور مقاطع تحصیلی دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی داوطلبان واجد شرایط را پس از ثبت نام در پایگاه اینترنتی به نشانی www.nigc.ir از طریق برگزاری آزمون کتبی (علمی)، آزمون استعداد و روان شناختی ، مصاحبه حضوری فنی و تخصصی ، گزینش استخدام کند.
بر پایه این گزارش، از داوطلبان استخدام در مقطع دکتری و فارغ التحصیلان ممتاز آزمون کتبی بعمل نخواهد آمد و متقاضیان واجد شرایطی که در مهلت مقرر ثبت نام نموده باشند ؛ صرفاً به مرحله مصاحبه فنی و تخصصی دعوت خواهند شد.
به‌این ترتیب داوطلبان گرامی می توانند از تاریخ ۲۷ فروردین ماه سالجاری جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت شرکت ملی گاز  مراجعه کنند.
رشته های مورد نیاز به تفکیک سطوح دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی
رشته های مورد نیاز برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز مجتمع گاز پارس جنوبی در سطح دکتری عبارتند از: مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، حقوق، اقتصاد، بهداشت حرفه ای، روانشناسی صنعتی سازمانی، علوم اجتماعی، مدیریت، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و مهندسی مواد.
رشته‌های مورد نیاز در سطح کارشناسی ارشد شامل مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و فیزیک است.
همچنین رشته‌های مورد نیاز در سطح کارشناسی را مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی ایمنی و بازرسی، حسابداری، شیمی، فیزیک و مهندسی صنایع تشکیل می‌دهد.
شرایط عمومی
شرایط عمومی برای استخدام در این شرکت عبارت است از:  تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران، ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و متدین به دین اسلام ویا یکی از ادیان رسمی کشور، عدم سوء پیشینه کیفری،  داشتن تندرستی و توانائی کامل جسمانی به تائید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت،  دارا بودن کارت پایان خدمت نظام و یا معافیت دائم کامپیوتری برای داوطلبان مرد و عدم تعهد واشتغال به کار به صورت پیمانی ، آزمایشی و رسمی در سازمانها و موسسات دولتی و مراکز وابسته به آن و عدم استخدام پیمانی یا رسمی در شرکتهای تابعه صنعت نفت ( شرکت ملی نفت ، گاز ، پتروشیمی ، پالایش وپخش وشرکتهای فرعی).
 شرایط سنی
حداکثر سن برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ۳۰ سال ( متولدین ۱/۲/۱۳۶۰ و به بعد ) مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ۳۴ سال ( متولدین ۱/۲/۱۳۵۶ و به بعد) است.
 شرایط معدل
حداقل معدل کل برای فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی دکتری ۱۵، حداقل معدل کل برای فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد ۱۵و حداقل معدل کل برای فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی کارشناسی ۱۳ است.
شرایط مدرک تحصیلی
مدارک دانشگاهی افرادی قابل قبول برای شرکت در آزمون های استخدامی است که از طریق آزمون های سراسری دانشگاه های دولتی یا آزاد اسلامی، موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدرک رسمی شده باشند و یا از لحاظ ارزش علمی، مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فنآوری/وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی / سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی باشد.داوطلبان استخدام باید با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده درآزمون های استخدامی شرکت کنند. بدیهی است در صورتی که در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود، فرد دارای مدرک تحصیلی بالاتر با تاریخ اخذ قبل از آزمون بوده، ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام منتفی خواهد شد.
جذب و بکار گیری دانش آموختگان ممتاز دانشگاه ها
دانش آموختگان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی متقاضی استخدام، در یکی از رشته های تحصیلی مورد نیاز چنانچه در تاریخ ثبت نام برای استخدام، از تاریخ فارغ التحصیلی آنها بیش از سه سال نگذشته باشد بدون شرکت در آزمون علمی وارد بقیه مراحل استخدام می شوند.
مدارک مورد نیاز
به این منظور تصویر خوانای صفحه اول شناسنامه،  یک برگ تصویرخوانای کارت پایان خدمت نظام و یا معافیت دائم کامپیوتری از دو طرف کارت،  یک برگ تصویر خوانای آخرین مدرک تحصیلی که در آن مقطع ، رشته و گرایش تحصیلی ، معدل وتاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد، نیاز است.
 در خصوص داوطلبانی که خود را بر مبنای محل اخذ دیپلم، بومی معرفی کرده‌اند ارسال یک برگ تصویر مدرک تحصیلی دیپلم و یا اصل گواهی صادره از سوی اداره آموزش وپرورش شهر یا شهرستان محل اخذ دیپلم خود الزامی است.
درخصوص آن دسته از داوطلبانی که در مقطع تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد متقاضی استخدام هستند، ارسال یک برگ تصویر مدرک یا گواهی تحصیلی مقطع پایینتر با ذکر رشته و گرایش تحصیلی الزامی است.
محل خدمت پذیرفته شدگان نهایی
 محل خدمت کلیه افرادی که استخدام خواهند شد، صرفاً منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس واقع در استان بوشهر-بندر عسلویه شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به آدرس سایت www.spgc.ir بوده و بصورت دائم در منازل سازمانی پیش بینی شده در شهرستان جم سکونت خواهند یافت.

ضمناً تا آماده شدن منازل مذکور و یا عدم واگذاری منازل سازمانی ، به صورت طرح اقماری ۲ به ۱ ( دو هفته کار و یک هفته استراحت) خواهد بود.

براساس این گزارش، میدان گازی پارس جنوبی، یکی از بزرگترین منابع گازی جهان است که بر روی خطمرزی مشترک ایران و قطر در عمق حدود ۳۰۰۰ متری زیر کف خلیج فارس و حدود ۱۰۵کیلومتری سواحل ایران قرار دارد و یکی از اصلی‌ترین منابع انرژی کشور به شمارمی‌رود. مساحت این میدان ۹۷۰۰ کیلومتر مربع است که سهم متعلق به ایران ۳۷۰۰ کیلومترمربع وسعت دارد.ذخیره گاز این بخش از میدان ۱۴ تریلیون متر مکعب گاز بههمراه ۱۸ میلیارد بشکه میعانات گازی است که حدود ۸ درصد از کل گاز دنیا و نزدیک بهنیمی از ذخائر گاز کشور را شامل می‌شود.از کلیه پذیرفته شدگان نهایی تعهدنامه محضری مبنی بر خدمت در منطقه صورت مکتوب قبل از شروع به کار اخذ خواهد شد.

خبر ۶ دی ۹۳ استخدام: نفرات ذخیره جذب سال ۹۱ – ۹۲

به استحضار می رساند با توجه به عدم مراجعه و انصراف تعدادی از پذیرفته شدگان اصلی در جذب سال ۹۲-۹۱ این مجتمع به پیوست لیست نفرات ذخیره (بر اساس نوع سهمیه و امتیازات مکتسبه) ایفاد می گردد.

توضیحات لازم

  • شروع بکار نامبردگان یاد شده منوط به وصول تاییدیه های مربوط به کلیه تشریفات استخدامی از جمله موافقت هسته گزینش، تاییدیه طب صنعتی، گواهی عدم سوء پیشینه، تایید صحت و اصالت مدرک تحصیلی، تایید وضعیت نظام وظیفه و… می باشد.
  • با توجه به زمان بر بودن فرآیندهای یاد شده پیش بینی شروع بکار نفرات ذخیره در سال ۹۴ می باشد؛ لذا از متقاضیان تقاضا می گردد از مراجعه حضوری و تلفنی خودداری نمایند.
  • صرفا نامبردگان یاد شده بعنوان نفرات ذخیره پذیرش خواهند شد و مرحله تکمیل ظرفیت دیگری وجود ندارد.

ستاد جذب نیروی انسانی

واحد آموزش بدواستخدام

خبر ۹ تیر ۹۳ – شروع به کار کارآموزان گروه پنجم جذب ۹۱

با سلام . احترام

ضمن تبریک به اطلاع می رساند اسامی ۱۳ نفر از کارآموزان جدیدالاستخدام جذب ۹۱ (گروه پنجم ) که مراحل گزینشی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند به شرح لیست پیوست اعلام می گردد.

خاطرنشان می سازد بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده از طرف واحد آموزش بدو استخدام مجتمع و به حول و قوه الهی دوره های آموزشی بدو استخدام آنان (عمومی و فنی عمومی )در مرکز آموزشی شهیدبهشتی جم از تاریخ ۹۳/۵/۱۷ شروع خواهد شد.

اسامی بقیه پذیرفته شدگان متعاقبا در همین سایت اعلام می گردد.

خبر ۲۴ بهمن ۹۲ – اطلاعیه شماره ۲۲ – تاریخ شروع و محل دوره آموزش OST مرکز جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان

با سلام و احترام

کارآموزان مرکز جهاد دانشگاهی اصفهان لیست پیوست حاوی تاریخ و محل دوره آموزش حین کار به همراه نام سرپرست دوره را ملاحظه فرمایند

 لیست شامل دوره حین کار کارآموزان : بیدبلند – ایلام – فجر جم – سرخون و قشم – هاشمی نژاد – و … میشه .

خبر ۱۷ بهمن ۹۲ – آموزش و درمان از اولویت های اساسی منابع انسانی است

مدیر منابع انسانی گفت: اولویت ما برای خانواده های کارکنان اول آموزش و بعد از آن درمان می باشد و با استفاده از مربیان زبده از شهرستانها تلاش می کنیم آموزش را تقویت کنیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی محمد رضا بابایی با بیان این خبر گفت: شرایط خوبی فراهم شده، مهندس حسنی مدیر عامل محترم مجتمع با اعتقادی که به حوزه‌ی منابع انسانی دارند مشکلات و نیازهای کارکنان را دنبال و تلاش می کنند تقاضای آنها را برآورده کنند.
وی در خصوص جذب نیروی انسانی فازهای جدید اظهار داشت: فرایند استخدام ۶۰۰ نفر طی شده، آموزش و طب صنعتی انجام و در حال حاضر از ۱ مهرماه دوره های آموزشی آنها شروع شده است.دوره آموزش گروه اول در ماهشهر، دوره گروه دوم در اصفهان، گروه سوم از ۱۲ بهمن در شیراز آغاز شده است.
مدیر منابع انسانی در خصوص جذب نیرو برای پالایشگاههای دردست ساخت نیز گفت: گرفتن مجوز جذب برای فازهای ۱۳، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ الی ۲۴ به تعداد ۱۵۰۰ نفر را دنبال می کنیم.
بابایی در خصوص جذب نیروی پیمانکاری نیز گفت: ساختارهای مجازی و پیمانکاری در لایه‌های کل پالایشگاه را از طریق واحد مهندسی ساختار دنبال می‌کنیم.
وی با بیان اینکه اسکان را به عنوان یک پروژه بسیار مهم و حیاتی دنبال می کنیم اظهار داشت: تعدادی واحد سوئیت از طریق POGC در اختیار مجتمع قرار می گیرد. همچنین گرفتن اعتبار برای ساخت واحد های مسکونی در کمپ شیرینو را دنبال می کنیم. در بندر سیراف مجوز ساخت ۶۰ سوئیت با اعتبار ۵ میلیارد تومان در ۳ هکتار زمین پیش‌بینی کردیم
مدیر منابع انسانی با اشاره به رضایت نسبی خانواده‌های کارکنان در شهرک‌های مسکونی جم نیز گفت:‌ از اول آذر ماه امسال بخشهای مشترک شهرکها را مدیریت و رهبری می کنیم. ۱۰ واحد در کمپ های تفریحی شیرینو به صورت هفتگی به مدت ۲ روز به خانواده های ساکن اختصاص یافته و همچنین ۲ واحد از فجر جم در پلاژ فجر گرفتیم.
بابایی با بیان اینکه رایزنی‌هایی با شرکتهای پالایش گاز و خطوط لوله و گازرسانی از تمامی استانها برای استفاده از امکانات رفاهی این شرکتها در حال انجام است اظهار داشت: رایزنی با شرکتهای گاز بویژه شهرهای سنندج، کرمانشاه، مازندران، گیلان، مشهد، ارومیه برای استفاده خانواده های کارکنان در ایام تابستان و عید نوروز انجام شده تا امکانات را در اختیار خانواده های کارکنان قرار دهند.
وی با اشاره به درخشش بانوان در کسب مقام اول در المپیاد ورزشی بانوان گفت: سعی کردیم با جذب مربیان خوب در جهت اعتلای ورزش نیمه حرفه ای و قهرمانی حرکت کنیم. به دنبال خرید البسه ورزشی و گرفتن سالن هستیم تا خانمها شاغل در پالایشگاهها هم استفاده کنند. همچنین در مورد ورزش خانواده های ساکن در شهرهای بزرگ و مراکز استانها، نیروههای اقماری می توانند از باشگاههای ورزشی در مراکز استان‌ها با معرفی این شرکت اقدام نمایند. گلگشت‌های داخلی و برون شهری برای تیمهای ورزشی خانواده های ساکن از بهار پیش‌بینی شده است.
بابایی با اشاره به دیدگاه مهندس حسنی مبنی بر حضور اثربخش، مفید و کلیدداربودن نیروههای پیمانکاری و قرارداد مستقیم در مجتمع و امیدواری بیشتر نسبت به بهبود وضعیت این نیروهها تصریح کرد: در خصوص نیروههای قرار داد مستقیم منتظر دستورالعمل جدید از تهران هستیم. برای ۹۰۰ نفر نیروی قرارداد مستقیم کارسازی کردیم.
وی در خصوص بهداشت و درمان شهرک نیز گفت: کلینیک تخصصی شماره‌ی ۲ در شهرک توحید در مرحله‌ی راه‌اندازی است که این شرکت در خصوص تامین نیرو مشارکت داشته است.
مدیر منابع انسانی به اشاره به در پیش بودن تعطیلات سال جدید،در خصوص برنامه های نوروزگفت: همانند سال قبل برنامه ها را اجرا می کنیم. ۵۰ درصد نیروهها اقماری کار هستند افرادی که خانواده هایشان نیامده اند در اولویت هستند تا یک هفته از امکانات spgc استفاده کنند.
بابایی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه های مجتمع برای خانواده های ساکن جم در ایام نوروز نیز گفت: برنامه هایی در شان خانواده‌ها از طریق واحد روابط عمومی پیش‌بینی شده است که به مرور اطلاع‌رسانی خواهد شد. استفاده از باشگاهها در شهرکها و افزایش رضایت نسبی خانواده ها، استفاده از غذای رستوران شهرک، استفاده از پلاژهای ساحل شیرینو و فجر جم برای خانواده های ساکن از دیگر اقدامات می باشد.
وی با اشاره به پیگیری برای گرفتن سهمیه بیشتر برای تفریح خانواده های کارکنان نیز افزود: در مورد مرکز تفریحی محمودآباد، جدا از سهمیه شرکت ملی گاز، سهمیه جداگانه را دنبال می کنیم. زائر سرای مشهد نیز برای افزایش سهمیه قول مساعد دادند. به دنبال استفاده از امکانات داخلی شرکتهای گازرسانی و خطوط لوله هستیم. مساله کیش و تور پاسارگاد را به صورت ویژه دنبال می کنیم و البته تور کیش از ۲۶ بهمن ماه به مدت ۲۴ روز اقدام می‌شود.
مدیر منابع انسانی در پایان گفت: خوشبختانه نگاه مدیر عامل محترم، نگاه منابع انسانی است و اعتقاد دارند با فراهم نمودن امکانات بستر مناسبی ترجیحا در بخش سکونت در شهرک و متعاقب آن برای همکاران اقماری مهیا شود.

خبر ۱۵ بهمن ۹۲  – افتتاح سومین دوره آموزش کارکنان جدیدالاستخدام در روزی که امام آمد

پس از شروع بکار موفق مراکز آموزشی ماهشهر و اصفهان اینک نوبت به شیراز رسیدتا در پایتخت شعر و فرهنگ و ادب ایران اسلامی و در روزی که متبرک به قدوم پربرکت امام خمینی(ره) و بازگشت رهبر فقید انقلاب اسلامی به آغوش پرمهر ملت بود، پذیرای سومین گروه از کارآموزان جدیدالاستخدام مجتمع گاز پارس جنوبی باشد تا آموزش های بدو استخدام خود را در سالن همایش های اتاق بازرگانی وزارت صنایع و معادن شروع نمایند.

در این مراسم که با حضور پرشور کارآموزان از ساعت ۸:۳۰ صبح و در آغازین روزدهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی و با تلاوت آوای روح بخش قرآن کریم و سرود غرورآفرین ملی آغاز گردید، مسوولین و مدیران و روسای واحدهای عملیاتی و ستادی شرکت ملی گازایران و شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و همچنین نمایندگان و مسئولین جهاد دانشگاهی کشور نیز حضور داشتند .

در ابتدای این مراسم مسئول جهاد دانشگاهی استان فارس مهندس رستگار بعنوان میزبان مراسم پس از خوش آمد و خیر مقدم به حضار و کارآموزان تقارن شروع دوره آموزش در آغاز دهه فجر را به حضار تبریک گفت و در ادامه برنامه آقای اسدی مسئول آموزش بدواستخدام مجتمع گاز پارس جنوبی که اجرا و تجربه موفق چندین دوره آموزش بدواستخدام را در کارنامه خود داشت پس از تشکر از آقایان حسینی, حسنی, منبتی, بابائی,مرادکرمی, فرشیدی و صدرزاده به دلیل همکاری صمیمانه در اجرای دوره های قبلی به بیان ویژگی های روانشناختی در استخدام پرداخت و لزوم استفاده از مدلهای نوین و علمی روانشناختی در جذب و استخدام را خاطرنشان ساخت. ایشان در ادامه با تاکید برلزوم جامعه پذیری و نهادینه کردن این اصل در طول دوره آموزش, این امر را موثر درفرایند نظم پذیری, سازمان پذیری, انطباق افراد با محیط کار و شغل و همکاران, کاهش استرس شغلی و رفتاری و همچنین عاملی جهت آماده سازی همه جانبه کارآموزان قبل ازورود به مجتمع دانست.

در ادامه مسئول آموزش بدو استخدام مجتمع با اشاره به عملکرد این واحد و تیم تحت مدیریت و راهبری خود برای پیگیری مسائل پرسنلی, بهداری و بهداشت, احکام پیمانی, حسابهای بانکی و سایر موارد اداری از همه کارآموزان درخواست کرد تا قدر لباس مقدس خدمت در مجتمع گاز پارس جنوبی را که نماد و ارزش سازمان است دانسته و دربهبود مستمر روند آموزش و نهادینه شدن ارزشهای سازمانی تلاش نمایند.

در لحظات پایانی سخنرانی آقای اسدی که مصادف با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) و پرشکوه ترین استقبال تاریخ از بزرگ مرد انقلاب اسلامی بود؛ در حین پخش نماهنگ ورود، ایشان از حاضران خواست تا با ذکر صلوات به روان امام خمینی(ره) وشهیدان انقلاب درود فرستاده و این تقارن و همزمانی را به فال نیک بگیرند و انشااله از آثار و برکات آن بهره مند گردند.

سخنران بعدی این مراسم آقای حسینی مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران بود که در دوره های آموزشی قبل نیز تیم آموزش بدو استخدام را بخوبی همراهی نموده ودر این مراسم نیز نقش مدیریت منابع انسانی را تدوین استراتژی, مدیریت فرصت های برابر, مدیریت استعدادها, توانمندسازی و توسعه مسیر شغلی, جانشین پروری, توسعه مدیران فعلی, تقویت فرهنگ سازمانی, ترویج اخلاق حرفه ای و مدیریت ارتباطات سازمانی بیان کرده و بر لزوم استفاده از علوم مدیریت, روانشناسی صنعتی و سازمانی, آمار وکامپیوتر, اقتصاد, مهندسی صنایع و جامعه شناسی جهت برطرف ساختن نیازهای سازمان تاکید کرد.

ایشان در ادامه با اشاره به تحول و دگردیسی در نگاه انسان نسبت به شناخت خود وجایگاه اشرف مخلوقات در نظام هستی, انسان را موجودی در جستجوی معنا توصیف ونیازهای انسان را در قالب تنش, معنا و دوستی گروهی بیان نمود.

پخش نماهنگی زیبا در خصوص شهر شیراز، قابلیت های گردشگری و سیاحتی این شهر وهمچنین خواندن دلنوشته ای زیبا از کارآموزان خوش ذوق دوره های قبلی آموزش توسط مجری برنامه حاشیه ای زیبا از این مراسم بود.

در ادامه و پس از پذیرایی، استاد حسن صفری یکی از هنرمندان با تجربه و خوش ذوق و صدای شیراز به اجرای موسیقی پرداخته و باعث ایجاد شور و نشاط در حاضران شد.

مدیر عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی سخنران بخش دوم مراسم بود که پس از ابلاغ پیام تبریک مدیرعامل مجتمع به کاراموزان, ماموریت اساسی مجتمع را تامین انرژی پاک و ارزان قیمت در سایه ارزش های والای انسانی و سازمانی برشمرد و پرسنل شرکت ملی گاز را افرادی که جان و سلامت خود را تقدیم این سازمان و ملت کرده اند توصیف کرد.ایشان در ادامه به نقش بی بدیل و تعیین کننده شرکت معظم گاز پارس جنوبی در تولیدانرژی کشور پرداخته و ابراز امیدواری کرد که حضور کارآموزان جدیدالاستخدام به مثابه تزریق خون جدیدی در کالبد پرانرژی پارس جنوبی باشد و در پایان اشاره کرد بی صبرانه مشتاق حضور کارآموزان در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی است.

آقای دکتر قرنفلی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور که آخرین سخنران مراسم بود نیز با اشاره به اجرای شش دوره آموزشی توسط مجموعه جهاد دانشگاهی جهت کارآموزان جدیدالاستخدام صنعت نفت و گاز از حسن انتخاب و اعتماد مسئولین و مدیران شرکت ملی گاز ایران تشکر و وظیفه کار آموزان را تعلیم مهارتهای ادراکی, لزوم تفکر استراتژیک جهت تحول صنعت و پرهیز از ایستایی بیان نمود.

لازم به ذکر است اهدای جوایز به متولدین دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین اهدای جوایز به زیباترین، شورانگیزترین و حماسی ترین شعار دوره انقلاب و بیان خاطرات زیبای دوران انقلاب به همراه لطیفه توسط مجری، جزو برنامه های جالب مراسم افتتاحیه بود.

خاطرنشان می سازد جهاد دانشگاهی استان فارس و دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان کارآموزان مجتمع گاز پارس جنوبی در استخدامی جذب ۹۰ بوده و سابقه همکاری با این مجتمع عظیم صنعتی را دارا می باشد.

آموزش بدو استخدام

خبر ۱۴ بهمن ۹۲ – جذب ۱۵۰۰ نفر نیرو در شرکت ملی گاز ایران

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: امسال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در برنامه جذب خود داشته‌ایم که تعدادی کار خود را آغاز کرده‌اند و مابقی تا پایان سال وارد شده و جذب می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید محمود حسینی ظهر امروز در حاشیه دوره آموزشی بدو استخدام کارآموزان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت گاز در مناطق عملیاتی و به ویژه در پارس جنوبی به نیروی بیشتری نیاز دارد.
وی افزود: مشکلی که داریم این است که ورود نیرو در مناطق غیر عملیاتی متوقف شده و این در آینده خود را نشان می‌دهد.
خلأ کادرسازی نیروهای مدیریتی در گاز محسوس است
حسینی ادامه داد: توقف در ورودی نیرو به هر مجموعه، آن سازمان را دچار مشکل می‌کند چرا که روند جانشین‌سازی باید به طور مستمر صورت گیرد.
وی اضافه کرد: در گذشته نیز در اواخر دهه ۶۰ یک توقف استخدام به مدت ۱۰ سال در شرکت گاز رخ داد که الان دارد آثار خود را نشان می‌دهد چراکه تا چهار سال آینده بیش از نیمی از کارکنان سطوح مدیریتی و سرپرستی بازنشسته می‌شوند و به سبب همان خلا ورود نیرو، جانشین ندارند.
وابستگی در عرصه تکنولوژی مفهوم علمی نیست
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: دوره‌های آموزشی شرکت گاز در فاز دو و سه پارس جنوبی توسط شرکت توتال فرانسه برگزار می‌شد.
وی خاطرنشان کرد: ورود شرکت خارجی اگر درست صورت گیرد، سرمایه و تکنولوژی را با خود به ارمغان می‌آورد و علاوه بر آن در به وجود آمدن بازار و ارتقای فرایند مدیریت نیز مفید است.
حسینی ابراز داشت: توتال در بسیاری از کشورهای جهان در امر نفت و گاز فعال است و آن کادری که توسط توتال برای فازهای دو و سه پارس جنوبی تربیت شد در شمار بهترین کادرهای شرکت ملی گاز هستند.
وی افزود: ما نیز در سال‌های گذشته سعی کردیم الگوهای آموزشی آنان را کامل کرده و مورد استفاده قرار دهیم به این ترتیب که هر فردی که می‌خواهد وارد شرکت‌های پالایشی ‌شود حداقل یک‌هزار و ۲۰۰ ساعت در سطوح مختلف دوره ببیند.
حسینی تصریح کرد: در حال حاضر الگوهای آموزشی ما در سطح خوبی قرار دارد و در این زمینه بازنگری در روش‌ها و به روز‌آوری آن مد نظر است.
به گفته وی، در عرصه تکنولوژی نفت و گاز پیشرفت‌ها بسیار سریع است و کشوری که بتواند از این تکنولوژی در بهره‌برداری از منابع نفت و گاز استفاده کند، دست بالا را خواهد داشت.
این مسئول ادامه داد: ما در حال حاضر برای آموزش اعزام به خارج از کشور داریم به ویژه در مقوله ایستگاه‌ها و تاسیساتی که خریداری می‌شود قرارداد می‌بندیم که نیروهای ایرانی در همان مبدا در زمینه این تکنولوژی‌ها آموزش ببینند.
به گفته وی، امروزه ارتباط با دنیا و استفاده از امکاناتی که جهان دارد و بهره بردن از تجهیزات جدید یک نفع است و این عقلانی نیست که هر تکنولوژی را با صرف زمان و هزینه بسیار از صفر تولید کرد.
حسینی در ادامه گفت شرکت ملی گاز در ماموریت جدید خود باید از یک شرکت اداری و خدماتی به یک شرکت تجاری و رقابتی تعریف شود و این رقابت با شرکت‌های گاز دنیا و منطقه است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر شرکت گاز ایران این توانمندی را دارد که در تجارت جهانی گاز حضور یافته و از شرکت‌های گاز پروم روسیه، پتروناس مالزی،قطر گس یا الجزایر که در منطقه فعالیت می‌کنند، پیشی گیرد و این امر منوط به استفاده از تکنولوژی‌های برتر دنیا است.
اصطلاح نیروی انسانی چندان صحیح نیست
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران در ادامه ابراز داشت: مدیریت منابع انسانی اگر به معنای بهره‌برداری از انسان در خدمت سازمان باشد چندان با آموزه‌های دینی ما سازگار نیست.
وی افزود: اصطلاح «نیروی انسانی» از زمانی باب شد که این نیرو با نیروی ماشین، نیروی بخار و … مقایسه می‌شد و در مرحله بعد اصطلاح منابع انسانی طرح شد که در کنار منابع مالی و تجهیزات کاربرد داشت.
حسینی ادامه داد: در حال حاضر «سرمایه انسانی» طرح می‌شود که این سرمایه تبلور دانش، اخلاقیات و سجایا، مهارت‌ها و بینش است.
وی اضافه کرد: مجموعه نگرش‌ا، دانش‌ها، خلقیات و مهارت‌ها سرمایه انسانی را تشکیل می‌دهد.
حسینی خاطرنشان کرد: بیش از آن که چه تعریفی به کار ببریم محتوا و محمل بحث مهم است و این که آیا انسان را در خدمت سازمان تعریف می‌کنیم یا سازمان را برای خدمت به انسان می‌خواهیم.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: به اعتقاد ما این هر دو باید در خدمت یکدیگر بوده و به موازات هم توانمند شوند.
وی بیان کرد: اگر نیازهای انسان در نظر گرفته نشود حتی اگر آن فرد از نظر کاری بازده خوبی داشته باشد به مرور زمان از نظر فردی و خانوادگی دچار مشکل می‌شود.
وی یادآور شد: فرانکل انسان را در سه بعد روان، جسم و معنا تعریف کرده و نیاز به تنش بین وضع موجود و وضع مطلوب، نیاز به معنا و نیاز به تعالی خویشتن، نیاز به جاودانگی و نیاز به دین به معنای جستجوی معنای غایی زندگی و نیاز به گروه دوستی و عاطفی در این تعریف مد نظر وی قرار گرفته است.
این مسئول افزود: بنابر تعارف جدید در حوزه مدیریت، نیاز به تعالی از نیازهای اصلی انسان محسوب شده و در همین راستا توانمندسازی به وظیفه اصلی مدیریت منابع انسانی تبدیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در گذشته به خود فرد اهمیت داده نمی‌شد و هدف این بود که فرد بتواند بیشترین نفع را برای سازمان داشته باشد.

خبر ۱۰ بهمن ۹۲ – امضای احکام پیمانی ۷۷ نفر از کارآموزان مرکز جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان

به یاری خداوند درتاریخ ۹۲/۱۰/۲۷ تعداد ۷۷ حکم پیمانی بررسی شده کارآموزان مرکز جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان توسط نماینده تامین نیروی انسانی جناب آقای فدایی و همکاری نمایندگان مقیم مرکز مذکور به امضای کارآموزان رسید. مابقی احکام پس از تکمیل پرونده کارآموزان تحویل خواهدشد.

– امضای احکام پیمانی ۱۲۸ نفر از کارآموزان مرکز ماهشهر

به یاری خداوند درتاریخ۹۲/۱۰/۲۴ تعداد ۱۲۸ حکم پیمانی بررسی شده کارآموزان مرکز ره آوران فنون پتروشیمی ماهشهر توسط نماینده تامین نیروی انسانی جناب آقای خسرو آبادی و همکاری نمایندگان مقیم مرکز مذکور به امضای کارآموزان رسید. مابقی احکام پس از تکمیل پرونده کارآموزان تحویل خواهد شد.

– شروع دوره آموزش حین کار کارآموزان مرکز ماهشهر در بزرگترین مجتمع پتروشیمی ایران

شور و اشتیاق کارآموزان جدیدالاستخدام مرکز آموزش ماهشهر با شروع دوره آموزش حین کار در بزرگترین مجتمع پتروشیمی ایران

پس از گذراندن دورههای عمومی و فنی عمومی و همچنین پس از بازدید تیم کارشناسان فنی واحد آموزش بدو استخدام مجتمع گاز پارس جنوبی از واحدها ،کارگاه ها و وامکانات مختلف صنعتی وآموزشی مجتمع پتروشیمی بندرامام و انتخاب این مجتمع عظیم صنعتی جهت ادامه دوره های آموزشی، درتاریخ ۲۱/۱۰/۱۳۹۲ اولین گروه از کارآموزان جدیدالاستخدام مجتمع با مدرک کارشناسی ارشد برق و ابزار دقیق به حول قوه الهی دوره ی آموزش حین کار خود را در پتروشیمی بندرامام با شور و اشتیاق آغاز نمودند. کارآموزان پس از گذراندن دوره های ایمنی ، بهداشت ،محیط زیست و حراست در روز نخست وتحویل البسه ایمنی کار خود را در واحدهای مختلف مجتمع تحت نظارت کارشناس فنی مقیم و توسط روسای مجرب واحدها ازساعت ۸ الی ۱۷روزانه با اشتیاق فراوان در واحد نیروگاه آغاز نموده وبه صورت عملی مشغول به گذارندن دوره ی خود می باشند. در هفته های آینده نیز سایر رشته-گروه های کارآموزان برای سپری کردن دوره های آموزش حین کار با نظارت وپشتیبانی ناظر و کارشناس فنی تیم مقیم به این مجتمع پتروشیمی اعزام و در طول دوره عملکرد کارآموزان به صورت دقیق پایش خواهد شد

گفتنی است مواد اولیه و خوراک ورودی این مجتمع پتروشیمی شامل میعانات گازی، آب دریا، نمک، نفتا،گاز طبیعی،مخلوط زایلن ها، استایرین منومر و متانول است و همچنین محصولات تولیدی در این مجتمع نیز گاز کلر، اتیلن دی کلراید، وینیل کلراید منومر، ام.تی.بی.ئی، پلی اتیلن سبک، پلی اتیلن سنگین، پلی پروپیلن، لاستیک مصنوعی، پلی وینیل کلراید، پروپیلن، بوتادین، بنزین پیرولیز، نمک، نفت کوره، سودسوز آور، اسید کلریک ریک، LPG خام وآب ژاول می باشد

لازم به ذکر است مجتمع پتروشیمی بندر امام خمینی، با بیش از ده هزار نیروی رسمی و پیمانی بزرگترین مجتمع پتروشیمی ایران به حساب می آید که در منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر واقع گردیده است. این مجتمع به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تولید ترکیبات پتروشیمی در ایران، از جایگاه ویژهای برخوردار است. مجتمعی بسیار بزرگ که همچون شبه جزیره ای در میان خورهای خلیج فارس فرو رفته است. مجتمع پتروشیمی بندر امام،در زمینی به مساحت حدود ۲۷۰ هکتار، در ضلع شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان قراردارد. سهولت دسترسی به خوراک، سوخت ومواد اولیه استفاده از امکانات جاده ای شبکه راه آهن و حمل و نقل دریایی، وجودفرودگاه، دسترسی به آب مورد نیاز و همچنین ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری ازسوزانیده شدن گازهای همراه نفت ویژگی هایی است که انتخاب این مکان را توجیه می نماید

– گزارش بازدید از پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و حفاری در پایتخت نفتی ایران

با توجه به اینکه صنعت نفت کشور پس از پشت سرنهادن فراز و نشیب های فراوان در طول تاریخ یکصدو چند ساله خود و رویا رویی با شرایط سخت و پیچیده همچنان استوار و پا برجا قوام و توسعه خود را تداوم بخشیده و اکنون با وزش نسیم امید بخش دولت تدبیر و امید و پیگیری و جدیت وزیر محترم نفت هدف خود را برمبنای گسترش تعاملات بین المللی و توسعه پایدار و حمایت از بخش خصوصی پایه ریزی نموده است؛ لذا در ادامه انجام فعالیت های فوق برنامه و در جهت غنی سازی دوره آموزشی کارکنان جدید الاستخدام مجتمع گاز پارس جنوبی و همچنین آشنایی با آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز، کارآموزان تحت آموزش در مرکز آموزشی ره آوران فنون پتروشیمی ماهشهر در مورخ جمعه ۲۷ دیماه ۱۳۹۲ از پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت و گاز خوزستان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی بازدید کردند. این نمایشگاه با حضور حداقل ۲۵۰ شرکت و سازنده برتر داخلی در اهواز پایتخت صنعت نفت ایران برگزار شد.

آشنایی کارآموزان مجتمع با دستاوردهای نوین صنعت نفت و گاز و همچنین ایجاد حس خود باوری وخود اتکایی در نیروهای باانگیزه و پرتلاش جدیدالاستخدام در جهت انجام مطالعات وتحقیقات در زمینه های اکتشاف، استخراج ، فراوری و توزیع و صادرات محصولات نفت وگاز از دیگر اهداف این بازدید علمی وآموزشی بود.

در این نمایشگاه که با حضور تجار و صنعتگران و نمایندگان بخش های بازرگانی،بازاریابی و فروش شرکت های تولیدی و خدماتی حوزه نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی وحفاری برگزار شد کارآموزان از نزدیک با نحوه تعاملات تجاری و عقد قرارداد های بازرگانی در زمینه مبادله کالا ، خدمات و اطلاعات فنی تولیدات داخلی آشنا شدند.

با توجه به استقبال کم نظیر شرکت های سازنده تجهیزات نفت وگاز، این نمایشگاه تجلی دستاوردهای سال حماسه اقتصادی در حوزه نفت و گاز بوده که آخرین تجهیزات و قطعات کلیدی صنعت نفت که توسط سازندگان ایرانی بومی سازی شده است، به نمایش درآمد.

بازدید از یادمان شهدا و ادای احترام به شهدای وزارت نفت

این غرفه یادمان در کنار درب ورودی سالن شماره ۲ شهید محمدجواد تندگویان در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت به یاد شهید محمدجواد تندگویان وزیر نفت بسیجی جمهوری اسلامی قرار داده شده و تصاویر شهدای جلیل القدر خوزستان نیز زینت بخش این غرفه بود که کارآموزان قدرشناس مجتمع با قرائت فاتحه به روح شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.

پیاده روی در ساحل کارون و پل راه طبیعت

در ادامه برنامه بازدید ازنمایشگاه و در مسیر برگشت، کارآموزان به بازدید از ساحل زیبای رودخانه کارون پرداخته و با مشاهده جاذبه ها و چشم انداز زیبای ساحلی بر روی پل راه طبیعت بر رودخانه کارون به پیاده روی پرداختند.

پل راه طبیعت اهواز به طول ۵۰۰ متر و عرض ۵ متر بر روی رودخانه کارون اهواز ساخته شده که این پل، دو پارک مهم و بزرگ شهر اهواز را که در دوطرف رودخانه قرار دارند،‌ به هم متصل می‌کند و یکی از جاذبه‌های شهر اهواز محسوب می شود.

در پایان نیز بعد از صرف شام و پذیرایی میان راهی کلیه کارآموزان با صحت و سلامت کامل در ساعت ۲۰ به محل استراحت خود بازگشتند.

– جلسه پرسش و پاسخ کاراموزان مرکز جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان با رییس امور کارکنان مجتمع

در تاریخ ۳ بهمن ماه ۹۲ جلسه ای با حضور آقای وهابی رییس امور کارکنان مجتمع و آقای اسدی مسئول آموزش بدو استخدام در نمازخانه خوابگاه ۴ دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار گردید

در ابتدا آقای وهابی ضمن تبریک به مناسبت ماه ربیع الاول ، میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) همچنین تبریک به مناسبت دهه فجر در خصوص قوانین و مقررات شرکت صحبت نمودند و به سوالات کارآموزان پاسخ دادند. در ادامه آقای اسدی در خصوص آموزش بدو استخدام ، دوره های آموزش حین کار و گروه بندی آنها و همچنین اتمام دوره آموزش مطالبی را عنوان نمودند و به سوالات کارآموزان در مسائل مربوطه پاسخ دادند

خبر ۱ بهمن ۹۲ – اطلاعیه شماره ۲۰ – اطلاعیه بسیار مهم در خصوص عدم الزام به ارائه تعهد نامه محضری ( جدید )

قابل توجه کلیه همکاران محترم جدید الاستخدام

با توجه به مشکلات همکاران جدید الاستخدام در تهیه تعهدنامه محضری و پیگیری های صورت گرفته در این خصوص و بر اساس موافقت مدیر محترم توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران و بخشنامه صادره از رئیس محترم بررسی طرحها روشها و هماهنگی مقررات اداری مورخ ۹۲/۱۱/۱ در این خصوص به اطلاع می رساند از این پس کارمندان جدید الاستخدام ملزم به ارائه تعهد نامه محضری نمی باشند .

لذا درصورتی که کارمندان جدید الاستخدام تا کنون تعهد نامه محضری ارائه ننموده اند اقدامی در این خصوص بعمل نیاورند

خاطر نشان می سازد ، کسانی که تعهد نامه محضری اخذ نموده وتحویل نداده اند نیز مشمول این بخشنامه می گردند.

خبر ۱ بهمن  -اطلاعیه شماره ۱۹ – اسکن مدارک شناسایی (جدید)

قابل توجه کلیه همکاران جدید الاستخدام

به منظور تکمیل پروفایل آموزشی خود حداکثر تا تاریخ ( ۹۲/۱۱/۲۴ ) فایل اسکن شده مدارک مشروحه زیر را از طریق نمایندگان هر گروه به مسئول مرکز آموزش خود تحویل نمایید

الف ) کارت ملی – پشت و رو

ب ) شناسنامه – تمام صفحات

ج ) عکس پرسنلی

د ) مدرک تحصیلی که با آن استخدام شده اید

ه ) آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده – درصورت وجود

و ) کارت پایان خدمت – پشت و رو

توجه :

الف ) کلیه ی مدارک فوق الذکر اسکن شوند و فایل آنها در قالب یک فولدر تحویل گردند . نام فولدر شماره پرسنلی کارمند باشد. کسانی که تاکنون به هر دلیل شماره پرسنلی ندارند از نام و نام خانوادگی جهت نام فولدر استفاده نمایند

ب ) کارآموزان مرکز جهاد دانشگاهی فارس فایل مدارک فوق را در هنگام شروع دوره آموزش خود به مسئول مرکز آموزشی تحویل نمایند.

تذکر بسیار مهم :

موارد خواسته شده در این اطلاعیه موجب نفی سایر اطلاعیه ها نخواهد بود

خبر ۲۵ دی ۹۲ -پیرو اطلاعیه شماره ۱۶ و با کمال مسرت بدینوسیله به پیوست لیست نهایی اسامی همکاران جدید الاستخدام

قابل توجه کارآموزان محترم جدید الاستخدام

پیرو اطلاعیه شماره ۱۶ و با کمال مسرت بدینوسیله به پیوست لیست نهایی اسامی همکاران جدید الاستخدام جهت شروع دوره کارآموزی در مرکزجهاد دانشگاهی فارس که در تاریخ ۱۲ بهمن ۹۲ دوره کارآموزی خود را شروع خواهند نمود ، اعلام می گردد

لطفا با در دست داشتن کلیه مدارک درخواستی اعلام شده در اطلاعیه های قبلی از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۱۱ بهمن ماه ۹۲ جهت پذیرش به آدرس شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی-کوچه ۴ -هتل آپارتمان جام جم شیراز مراجعه نمایید

نکات بسیار مهم:

الف ) با توجه به اینکه فایل پیوست لیست نهایی خواهد بود و با اعلام آن نفرات دوره شیراز تکمیل خواهد شد لذا اعلام لیست نفرات باقی مانده منوط به تکمیل پرونده طب صنعتی و گزینش و اعلام از طریق ستاد جذب خواهد بود

ب) اطلاعیه مربوط به تعهد نامه محضری را با دقت مطالعه و برابر مفاد آن اقدام نمایید

پ ) یادآوری می نماییم کلیه اخبار و اطلاعیه ها فقط از طریق همین سایت اعلام می گردد . لذا روزانه اطلاعات سایت را مطالعه نمایید

از اینکه تلفن های سازمان را مشغول نمی نمایید کمال تشکر را می نماید

با تشکر

آموزش بدو استخدام

خبر ۲۱ دی ۹۲ -پیرو اطلاعیه شماره ۹

با کمال مسرت بدینوسیله بپیوست اسامی گروه دوم از همکاران جدیدالاستخدام جهت شروع دوره کارآموزی در تاریخ ۱۲ بهمن۹۲ اعلام می گردد. لطفا با در دست داشتن کلیه مدارک درخواستی و اعلام شده در اطلاعیه های قبلی از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۱۱ بهمن ماه ۹۲ جهت پذیرش به آدرس شیراز ، خیابان زند، خیابان رودکی کوچه ۴ هتل آپارتمان جام جم شیراز مراجعه نمایید.

نکته بسیار مهم:

باتوجه به اینکه پرونده پزشکی تعدادی از همکاران از طرف طب صنعتی در مراحل پایانی خود قرار دارد ، لیست نهایی حداکثر تاروز چهارشنبه مورخ۹۲/۱۰/۲۵ از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

آموزش بدو استخدام

خبر ۲۱ دی ۹۲ – پیرو اطلاعیه شماره ۸ آموزش بدواستخدام

 به اطلاع کلیه همکاران جدیدالاستخدام شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی می رساند به دلایل؛
۱- عدم تکمیل لیست نهایی همکاران، ۲- سرمای شدید و بارش سنگین برف در شهر شیراز، ۳- هماهنگی با تقویم آموزشی و تعطیلات نوروز ، تاریخ افتتاح مرکز فوق از روز دوشنبه ۹۲/۱۰/۳۰ به روز شنبه مورخ ۹۲/۱۱/۱۲ موکول گردید.
لازم به یادآوریست کلیه اطلاعات خواسته شده در اطلاعیه های شماره ۱۰ و ۱۳ جهت حضور در دوره الزامی است.

تذکر بسیار مهم:

درصورت عدم تهیه و ارائه تعهدنامه محضری مطابق شرایط اعلام شده قبلی ، از پذیرش همکاران در روز افتتاحیه ممانعت بعمل خواهد آمد.

آموزش بدو استخدام

خبر ۷ دی ۹۲ -با کمالمسرت به اطلاع می رساند بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده دوره آموزشیجنابعالی (طبق لیست پیوست) ازروز دوشنبه مورخ ۹۲/۱۰/۳۰ آغازخواهدشد. لذا با همراهداشتن اصل تعهدنامه محضری ثبت شده دریکی ازدفاتر ثبت اسناد رسمی ، مدارکمشروحه ذیل و وسایل شخصی خود را به نماینده این شرکت معرفی نمایید.

بدیهی استدرصورت عدم مراجعه در موعد مقرر و یا عدم ارائه اصل تعهد نامه محضری در تاریخ فوق، استخدام شما منتفی و نسبت به دعوت از افراد ذخیره اقدام می گردد.

جهت رؤیت لیست اسامی نفرات به همراه فایلهای مربوط به تعهد نامه محضری و نحوه تکمیل آن فایل ضمیمه را دانلود نمایید .

مدارکمورد نیاز:

۱-اصلشناسنامه وتصویر(کپی) از تمام صفحات آن.

۲-اصلکارت پایان خدمت یا معافیت دائم کامپیوتری و تصویر ازپشت و روی آن.

۳-اصل و تصویرکارت ملی (پشت و رو ).

۴-تعداد۱۸ قطعه عکس ۴*۳٫

۵- کپیمدرک تحصیلی.

نکته بسیارمهم:

درصورتمتاهل بودن به همراه داشتن اصل وتصویر از تمام صفحات شناسنامه همسر و فرزند واصل سندازدواج و تعداد ۶ قطعه عکس ۴*۳ از افراد تحت تکفل برای صدور دفترچه درمانی الزامیمیباشد.

ضمنا لیستاسامی سایر کارآموزان ، آدرس و محل برگزاری دوره متعاقبا دراطلاعیه های بعدی اعلاممی گردد.

تذکر بسیار مهم :

با توجه به این که کلیه اطلاعیه ها واخبار ازطریق همین سایت اعلام می گردد خواهشمند است روزانه اخبار سایت را ملاحظهنمایید .از این که با همکاری خود تلفنهای شرکت ر امشغول نمی کنید کمال تشکررا می نماید.

با تشکر

آموزش بدو استخدام

خبر ۳ دی ۹۲ -اطلاعیه شماره ۸- شروع به کار کارآموزان جدیدالاستخدام (گروه سوم )

کارآموزان جدیدالاستخدام شرکت مجتمع گازپارس جنوبی ( گروه سوم) لطفا اطلاعیه شماره ۸ را به شرح ذیل ملاحظه نمایید :

۱-تاریخ شروع به کار (آموزش بدو استخدام)

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد همکاران( مشکلات پرسنلی ،طب صنعتی و…) تاریخ شروع به کار از ۹۲/۱۰/۱۶ به روز دوشنبه۹۲/۱۰/۳۰ تغییر یافت.

۲- اسامی :

بر اساس توافق صورت گرفته آخرین لیست اسامی همکاران جدیدالاستخدام حداکثر تا تاریخ دوشنبه مورخ ۹۲/۱۰/۹ برروی سایت قرار خواهد گرفت.

۳-مرکز آموزش :

براساس هماهنگی های به عمل آمده در نظراست در صورت حصول توافق نهایی از ظرفیت جهاد دانشگاهی استان فارس (شیراز ) استفاده گردد.

تذکر بسیار مهم :

با توجه به این که کلیه اطلاعیه هاو اخبار ازطریق همین سایت اعلام می گردد خواهشمند است روزانه اخبار سایت را ملاحظه نمایید .از این که با همکاری خود تلفنهای شرکت ر ا مشغول نمی کنید کمال تشکررا می نماید.

خبر ۳۰ آذر ۹۲ – دقابل توجه کارآموان محترم شرکت مجتمع گازپارس جنوبی که دوره زبان مجازی خود را با موسسه مگفا می گذرانند
ضمن عرض سلام و خسته نیاشید حضور کلیه کارآموزان عزیز به اطلاع می رساند جهت افزایش بهره وری و استفاده بهینه از سیستم آموزشی شرکت مگفا ، و با هماهنگی بعمل آمده با این شرکت مقرر گردید دوره های زبان مجازی تا اواخر اسفند ماه سال جاری ادامه داشته باشد .از همکاری کلیه ی کارآموزان محترم صمیمانه سپاسگذاری میگردد

آموزش بدو استخدام

خبر ۱۵ آبان ۹۲ -موضوع:دعوت به شروع دوره کارآموزی درمرکز جهاد دانشگاهی اصفهان 

اطلاعیه شماره ۵

داوطلب گرامی

با کمال مسرت وعرض تبریک به اطلاع میرساند بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده دوره آموزشی جنابعالی (طبق لیست پیوست) ازروز دوشنبه مورخ ۲۷/۸/۹۲درشهر اصفهان

آغازخواهدشد.لذا با در دست داشتن اصل تعهد نامه محضری ثبت شده دریکی ازدفاترثبت اسنادرسمی (دانلود اینجا) به همراه وسایل شخصی ومدارک مشروحه ذیل از

ساعت ۱۴روز یکشنبه مورخ ۲۶/۸/۹۲ خود را به نماینده این شرکت درمرکز مذکور معرفی نمایید.

نشانی:استان اصفهان-خمینی شهر- مرکز جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان

مدارک مورد نیاز:

۱-اصل شناسنامه وتصویر(کپی) از کلیه صفحات آن.

۲-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دایم وتصویر ازپشت و رو.

۳-اصل وتصویر کارت ملی.

۴-تعداد ۱۸ قطعه عکس ۴*۳٫

نکته بسیارمهم:

درصورت متاهل بودن به همراه داشتن اصل وتصویر از تمام صفحات شناسنامه همسر وفرزند واصل سند ازدواج و تعداد ۶ قطعه عکس ۴*۳ برای صدور دفترچه درمانی الزامی میباشد.

ضمنا لیست اسامی سایر کارآموزان جهت شروع دوره کارآموزی خود درمراکز جدید متعاقبا دراطلاعیه های بعدی اعلام میگردد

اطلاعیه شماره ۴

موضوع : برگزاری دوره های آموزش زبان مجازی
با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم
لطفا به موارد بسیار مهم زیر توجه نمایید.
۱- دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی با همکاری دو مرکز آموزشی ( مجتمع فنی تهران و شرکت مگفا ) در حال برگزاری می باشد .
۲- کلیه کارآموزان برابر لیست پیوست – که لینک دانلود آن در قسمت پایانی اطلاعیه شماره ۴ می باشد، – می بایست از یکی از مراکز فوق الذکر پیامک حاوی شروع دوره آموزش مجازی را دریافت کرده باشند و برابر مفاد آن اقدام نمایند.
توجه :
تاریخ ارسال پیامک توسط شرکت مگفا : چهارشنبه ۰۱/۰۸/۱۳۹۲ می باشد .
تاریخ ارسال پیامک توسط مجتمع فنی تهران : حداکثر پایان وقت اداری یکشنبه ۰۵/۰۸/۱۳۹۲ می باشد .
۳- در پابان دوره آموزش مجازی و پس از اعلام نتیجه نهایی توسط شرکت های مذکور ، مصاحبه شفاهی برگزار خواهد شد . بدیهی است اعلام اتمام دوره کارآموزی منوط به کسب نمره مطلوب و ارتقاء سطح علمی کارآموزان ( حدالقل تا دو سطح بالاتر از آزمون تعیین سطح ) خواهد بود در غیر این صورت علاوه بر گذراندن مجدد دوره های زبان انگلیسی ، کارآموز مشمول تمدید پیمان و تاخیر در تبدیل وضعیت نیز خواهد شد .
۴- درصورت داشتن سوالات مربوط به دوره آموزش زبان مجازی می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید :
۱- پشتیبانی مجتمع فنی تهران – آقایان موحد و کافی و خانم خمسه – ۲۲۳۶۹۱۶۴-۰۲۱ و ۲۲۱۱۴۹۲۷-۰۲۱
۲- پشتیبانی شرکت مگفا – ۸۸۵۱۰۸۸۴-۰۲۱ و ۸۸۵۰۶۰۹۰-۰۲۱
نکته: جهت اثر بخشی بهتر آموزش مجازی یک عدد دی وی دی خود آموز شامل سطوح ۴ گانه زبان انگلیسی به عنوان وسیله کمک آموزشی در نظر گرفته شده است که حداکثر تا ۱۰ روز آینده از طریق پست جمهوری اسلامی ایران به آدرس های اعلامی شما ارسال خواهد شد.
تذکر: دی وی دی کارآموزان مستقر در مرکز آموزشی ماهشهر در آن مرکز تحویل خواهد شد.
***از اینکه شماره های سازمان را مشغول نمی نمایید سپاسگذاریم.***

[toggle title=”آرشیو مطاالب” state=”close” ]

خبر ۲۲ مهر ۹۲ -اطلاعیه شماره ۳

اسامی نهایی ۱۹۲ نفر از کارآموزان جدیدالاستخدام گروه اول شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی که دوره آموزش آنها از تاریخ ۲۷/۷/۱۳۹۲ در مرکز آموزش ره آوران پتروشیمی ماهشهر شروع خواهد شد به شرح زیر اعلام می گردد:

لازم به ذکر است که اسامی کارآموزان دوره های بعدی که در ماههای آبان و آذر در مراکز آموزشی دیگر شروع به کار خواهند کرد از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

از اینکه با تماس های غیر ضروری تلفن های سازمان را اشغال نمی کنید سپاسگزاریم.

آموزش بدو استخدام

ردیف نام خانوادگی نام نام پدر
۱ آب شیرینی سجاد عباسقلی
۲ آبادی محمد علی
۳ آریانفر حسین صفر
۴ ۴ دانیال محمدعلی
۵ ابراهیمی عباس حسین
۶ ابراهیمی فضل الله حسن
۷ ابراهیمی رضا مجید
۸ اپرا یعقوب محمدیوسف
۹ احمدزاده عبداله رضا
۱۰ احمدی قیری محمد سعید محمد رضا
۱۱ اسم خانی محمد جواد شهریار
۱۲ اسمعیل پور محمد منصور
۱۳ افتخاری وحید احمد
۱۴ افراسیابی امیر فرهاد
۱۵ اللهیاری محمود بهرام
۱۶ امیری شورباخلو محمد رمضان
۱۷ امیدیان احسان علی
۱۸ انصاری یونس جواد
۱۹ انصاری حمید غلامحسین
۲۰ انصاری سعید قادر
۲۱ ایمانی مهدی هاشم
۲۲ باغبانی احمد حسین
۲۳ باقری حامد ذبیح اله
۲۴ بحرانی فرد فرشید محمد
۲۵ بخشش مهدی خلیفه
۲۶ بدیعی داود نعمت اله
۲۷ بشیری دیلمی جواد حسین
۲۸ بغدادی محمد باقر
۲۹ بنافی عباس غلامرضا
۳۰ بنی جمالی سید مسعود سید محمد صادق
۳۱ بهدوست رامین ابراهیم
۳۲ بوستانی ناصر مرتضی
۳۳ بی مثل مشهور سید محمد رضا میر یوسف
۳۴ بیژنی عبدالمطلب علی
۳۵ پاک نیت حسن عباسقلی
۳۶ پاکدل جعفر حسین
۳۷ پرندوار احسان امین
۳۸ پرواز مهدی محمد مجتبی
۳۹ تاجعلی نامیله نیما نبی اله
۴۰ ترابی عادل فریدون
۴۱ تربیه جو محسن ابوالقاسم
۴۲ ترک زاده اکبر محمد
۴۳ توحیدیان عرفان هوشنگ
۴۴ تیباش اسماعیل خدارحم
۴۵ جعفری مسعود علیرضا
۴۶ جعفری سیدمحمدعلی سیدعبدالمجید
۴۷ جلالیان میثم نعمت اله
۴۸ جلیل پور مصطفی هدایت اله
۴۹ جلیلی پرهام پرویز
۵۰ جلیلیان امیر حسین عبدالعلی
۵۱ جمشیدی احمد امراله
۵۲ جمشیدی زردک علی اکبر حسین
۵۳ چاوشی نجف آبادی رسول رجبعلی
۵۴ حاجی احمدی سجاد غلامرضا
۵۵ حبیبی سید رسول سید منصور
۵۶ حسن پور عادل محمود
۵۷ حسینی سید محمد مهدی سید علینقی
۵۸ حسینی امیر جلال
۵۹ حسینی سید حامد سید عبدالحسین
۶۰ حمید جعفر لفته
۶۱ حیدری مهدی احمد
۶۲ حیدری رضا مختار
۶۳ خانعلی زاده امیرهوشنگ اقبال
۶۴ خزایی حامد محمد
۶۵ خلیلی ناصر حسن
۶۶ خیراله پور بابک مهران
۶۷ داداش بکی حسن کیاده محمدهادی محمد جعفر
۶۸ دادخواه تیرانی محسن حسین
۶۹ دارا اسماعیل علیکرم
۷۰ دایرزه یاسر محمد
۷۱ درخشان مجتبی حسین
۷۲ درونه حسین ابراهیم
۷۳ دریابر پژمان پرویز
۷۴ دشتی پژمان علی
۷۵ دهدشتی سعید احمد
۷۶ ذوالنوریان محمدرضا محمد جعفر
۷۷ رئیسی احد شکراله
۷۸ رازقی علیرضا صفرعلی
۷۹ رحمانی هریس سهیل نعمت الله
۸۰ رزمجوئی مهدی علی بخش
۸۱ رزمجوئی کامران امید اله
۸۲ رستمی هاشم علی
۸۳ رستمی نژاد عبدالرضا قربان
۸۴ رضائی وحید حشمت اله
۸۵ رضوانفر علیرضا غلامرضا
۸۶ رضوی دشتی سیدمحمدحسین سیدعبداله جعفر
۸۷ رفیع زاده حسن محمد
۸۸ رمضانی ایمان بهمن
۸۹ رنگین کار جهرمی رامین علی رضا
۹۰ رهنما حمید عبداله
۹۱ زائری احسان حمزه
۹۲ زارع محمدجواد غلامعلی
۹۳ زارع جونقانی پژمان عزیزاله
۹۴ زارعی حسن حسین
۹۵ زاروی داود امیر
۹۶ زاروی سجاد امیر
۹۷ زنگنه مهدی علی
۹۸ سبزی دیزجیکان بهنام حسن
۹۹ ستوده عبدالکریم هاشم
۱۰۰ ستوده رضا حسین
۱۰۱ سخی جوارشک سید سعید سید علی
۱۰۲ سعادت سپهر عبدالرحیم
۱۰۳ سعیدی علی حیدر
۱۰۴ سعیدی محمد رسول علی اصغر
۱۰۵ سنگ آراء شکری میثم حسین
۱۰۶ سودانی زاده فاضل فاخر
۱۰۷ سیامنصوری حسین خداکرم
۱۰۸ سیمی حسین ابراهیم
۱۰۹ شاکری مجید شعبانعلی
۱۱۰ شاکری صادق جعفر
۱۱۱ شریف نژاد محمد عبدالحسن
۱۱۲ شعبانی محمد محمد حسین
۱۱۳ شفیه خواه مالک غلامحسین
۱۱۴ شهبازی دوانی نژاد میثم بهزاد
۱۱۵ شهریاری مرتضی غلامحسین
۱۱۶ شوقی مهدی ابراهیم
۱۱۷ شوکتی مجتبی علی
۱۱۸ شولی غلام محمد
۱۱۹ شیرزاد وزمتر فرشاد محمدعلی
۱۲۰ صالحی محمدجعفر نصراله
۱۲۱ صداقت عسکر محمد
۱۲۲ صدیق صادق احمد
۱۲۳ صنعتی مهدی محمد
۱۲۴ طهرانی محمد رسول کاوس
۱۲۵ عابدین مرتضی حسین قلی
۱۲۶ عالی میثم محمد
۱۲۷ عالی پور بیرکانی سامان اصلان
۱۲۸ عباسیان حسین عبدالله
۱۲۹ عبدی وحید مهدی
۱۳۰ عدالت خواه عبدالله علی
۱۳۱ عرب زاده نصراله حیدر
۱۳۲ علمداری محمدرضا حسین
۱۳۳ علوی احسان علی
۱۳۴ علی زاده فرشاد محمد
۱۳۵ علیزاده مهدی علی
۱۳۶ علیزاده آرمانیه امیر غلامحسین
۱۳۷ عمرانی عبدالصمد حیدر
۱۳۸ عموئی ناصر یحیی
۱۳۹ غریبی فرشید محمد حسن
۱۴۰ غلامی مهدی علی
۱۴۱ غلامی رسول مهدی
۱۴۲ غلامی آهنگران عماد محمد
۱۴۳ فخرائی عبداله غلام
۱۴۴ فرشچی مهدی جعفر
۱۴۵ فروتن آرخلو محمدرضا حسین
۱۴۶ قادری قهفرخی دانیال بهروز
۱۴۷ قاسم پور مهدی حسین
۱۴۸ قاضی مغربی محمد حبیب الله
۱۴۹ قنواتی ابراهیم غالب
۱۵۰ قیاسی محمد مهدی محمد رضا
۱۵۱ کاظم زاده زنجانی فرهاد رجبعلی
۱۵۲ کاظمی محمد علی
۱۵۳ کاظمی مصطفی همایون
۱۵۴ کرم پور روح اله حبیب
۱۵۵ کرمی نژاد مرتضی سردار
۱۵۶ کریمیان دهقی منصور ابراهیم
۱۵۷ کمالی اندانی ناصر حسین
۱۵۸ کهزادی پور اکبر احمد
۱۵۹ کوهی حسین علی
۱۶۰ کیانی علی محمد اشکبوس
۱۶۱ گل کارفرد وحید علی محمد
۱۶۲ گلابی ساسان خدارحم
۱۶۳ متولیان مجتبی علی اصغر
۱۶۴ مجیدی وحید محمدحسین
۱۶۵ محسنی مجتبی خیرالله
۱۶۶ محمدی فرهاد غلامرضا
۱۶۷ محمدی تیمور سیف اله
۱۶۸ محمودی سروش حسین
۱۶۹ محمودی مرتضی صیدمراد
۱۷۰ مرتضائی هانی فریدون
۱۷۱ مرتضایی کیا وحید محمد
۱۷۲ مصلی نژاد اسماعیل عباس
۱۷۳ معظمی سیامک محمدعلی
۱۷۴ معظمی زاده محسن محمد حسین
۱۷۵ معلم عقیل علیکرم
۱۷۶ ملائی فرد رضا عباس
۱۷۷ ممنون وحید حسین
۱۷۸ مهرپرور آرش محمد
۱۷۹ موسوی امینی سید عدنان سید ابراهیم
۱۸۰ موسوی بصری محمد طالب
۱۸۱ موسوی سید احمد سید حسن
۱۸۲ موسوی سید حسین سید حسن
۱۸۳ موید مجتبی محمدرضا
۱۸۴ میر محمدی علی محمود
۱۸۵ نجاتی مسلم فرامرز
۱۸۶ هاشمی پور سید محمدرضا سید اصغر
۱۸۷ هاشمی فرد سید سعید سید محمد
۱۸۸ همایون فیروز غلامعلی
۱۸۹ واقفی نژاد هولاری محمود اسداله
۱۹۰ یادگاری حامد گلشنعلی
۱۹۱ یاوری مهدی محمد
۱۹۲ یاراحمدی محمدجواد حسین

خبر ۲۲ مهر ۹۲ -اطلاعیه شماره ۲

داوطلب گرامی:

با کمال مسرت وعرض تبریک به اطلاع میرساند براساس برنامه ریزی بعمل آمده دوره آموزشی جنابعالی از روز شنبه مورخ ۲۷/۷/۹۲ درشهر ساحلی ماهشهر استان خوزستان آغاز خواهد شد

لذا با همراه داشتن اصل تعهد نامه محضری ثبت شده در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی (دانلود اینجا) مدارک مشروحه ذیل و وسایل شخصی از ساعت ۱۴روز جمعه مورخ ۲۶/۷/۹۲ خود را به نماینده این شرکت در مرکز مذکور معرفی نمایید.

آدرس:

استان خوزستان – بندر ماهشهر-شهرک بعثت –جنب بیمارستان پتروشیمی –مهمانسرای شرکت ره آوران

مدارک مورد نیاز:

۱-اصل شناسنامه وتصویر (کپی) کلیه صفحات آن .

۲-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دایم وتصویر از پشت و رو.

۳-اصل وتصویر کارت ملی .

۴-تصویر مدرک تحصیلی .

۵- تعداد ۶ قطعه عکس ۴*۳ .

نکته بسیار مهم:

در صورت متاهل بودن همراه داشتن اصل شناسنامه همسر- فرزند واصل سند ازدواج برای صدور دفترچه درمانی به همراه تصویر و ۶قطعه عکس از همسر وفرزند.

خبر ۱۷ مهر ۹۲ -(SPGC)اطلاعیه شماره ۱ آموزش بدو استخدام شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

نوشته بودن که آزمون زبان و ثبت اطلاعات فردی به معنی تایید نهایی طب صنعتی و ok نهایی همه چیز نیست. این هم متن این اطلاعیه:

(SPGC)اطلاعیه شماره ۱ آموزش بدو استخدام شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

باسلام و احترام
با توجه به اینکه مراحل جذب داوطلبان تاره استخدام در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی رو به اتمام می باشد، واحد آموزش بدو استخدام این شرکت در نظر دارد جهت ارتقاء کیفی سطح زبان انگلیسی کارآموزان جدیدالاستخدام با همکاری مجتمع فنی تهران(مجری دوره های مجازی) دوره آموزش زبان انگلیسی بصورت مجازی برگزار نماید.لذا جهت استفاده بهینه از زمان، تا شروع رسمی دوره های آموزش، آزمون نعیین سطح توسط مجتمع فنی تهران در روز سه شنبه مورخ ۱۶/۰۷/۹۲ از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۱ همان روز برگزار می گردد. به همین منظور در طول روز جاری جهت ورود به سایت مجتمع فنی تهران و دریافت Username وPassword جهت آزمون تعیین سطح پیامکی از طرف مجتمع فنی دریافت خواهید نمود. لازم به یادآوریست جهت انجام آزمون تعیین سطح به اینترنت با حداقل پهنای باند ۱۲۸kb/s نیاز می باشد. برنامه های بعدی و چگونگی شروع دوره ها توسط واحد آموزش بدو استخدام طی اطلاعیه های جدید متعاقباً اعلام خواهد گردید. خاطرنشان می سازد آزمون تعیین سطح به منزله پذیرش نهایی داوطلب تلقی نمی گردد و مسئولیت وجود هرگونه مشکل در گزینش نهایی و طب صنعتی بعهده کارآموز بوده و واحد آموزش بدو استخدام در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.

خبر ۱۶ مهر ۹۲ -ارسال اس ام اس واسه دوره اموزش به سایت  www.spgc.ir  مراجعه شود

دوستانی که اس ام اس براشون نیومده ایمیلشون ثبت نشده.
تماس بگیرن به شماره ی ۲۲۱۱۴۹۲۷ مشکلت حل میشه انشاالله.
موفق باشی.

خبر ۲۵ شهریور ۹۲ – مدیر منابع انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از شروع دوره آموزش تخصصی کارآموزان استخدامی فاز ۱۲ پارس جنوبی از مهرماه امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی محمد رضا بابایی با بیان این خبر افزود: حدود ۷۰۰ نفر پس از طی کردن فرایند جذب از دی ماه ۹۱ تا پایان شهریور ماه امسال شامل آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی، تایید گزینش، طب صنعتی و اعمال سمت سازمانی جهت کار در فاز ۱۲ استخدام شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه اولین گروه از کارآموزان شامل ۱۹۲ نفر از کارآموزان جدید الاستخدام در زمینه بهره برداری از مهرماه سال جاری جهت گذراندن آموزش های تخصصی به پتروشیمی ماهشهر اعزام می شوند اظهار داشت: بقیه کارآموزان با فاصله کوتاهی به مراکز جهاد دانشگاهی اصفهان، جهاد دانشگاهی شیراز و مرکز علوم و فنون اهواز جهت گذراندن دوره های آموزشی تخصصی اعزام خواهند شد.
مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در خصوص طب صنعتی و گزینش نیروههای جدید الاستخدام نیز گفت: حدود ۷۰ درصد از فرایند طب صنعتی و بیش از ۷۰ درصد از عمل گزینش نیروهها به اتمام رسیده است.
وی در خصوص مدت زمان دورههای آموزش تخصصی نیز گفت: دوره آموزش تخصصی کارآموزان از ۶ ماه به ۴ ماه کاهش یافته است. کارآموزان دوره آموزش زبان انگلیسی را به صورت مجازی در دوره آموزش تخصصی می گذرانند.
بابایی در پایان از حمایت بی دریغ علی اکبر شعبانپور مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در تمام مراحل استخدامی کارآموزان و توجه ویژه به منابع انسانی تشکر نمود.

خبر ۱ تیر –

قابل توجه داوطلبان آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران مورخ ۹۱/۱۲/۱۷
احتراماٌ ضمن عرض پوزش ار تأخیر بوجود آمده در اعلام نتایج و همچنین تبریک به مناسبت میلاد فرخنده منجی عالم بشریت حضرت حجت (عج) و پیرو اطلاعیه قبلی، بدینوسیله نتایج نهایی به شرح زیر اعلام میگردد.
لازم به ذکر است پذیرفته شدگان به منظور ادامه مراحل استخدام (گزینش،طب صنعتی و …)، از تاریخ ۱۵ تیر ۹۲ از طریق امور اداری/منابع انسانی شرکت یا منطقه محل انتخابی خود پیگیری فرمایند.
تذکرات مهم:
۱- افراد غیر واجد شرایط،متقاضیانی هستند که طبق مفاد آگهی استخدامی واجد شرایط استخدامی نمی باشند.
۲- افرادی که اعلام نتایج آنها منوط به رفع تعهد می باشد می بایست به منظور رفع تعهد خود در روزهای سه شنبه،چهارشنبه و شنبه مورخ ۴ ، ۵ و ۸ تیر ماه ۹۲ به همراه اصل مدارک و مستندات مورد نیاز (طبق تعهد ارائه شده از سوی ایشان در روز مصاحبه فنی و تخصصی) به آدرس تهران-بلوار کریمخان زند- خیابان شهید عضدی(آبان جنوبی)-روبروی بیمارستان آبان – ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز- طبقه ۹ اداره تامین نیروی انسانی مراجعه نمایند. ضمناً عدم مراجعه به منزله انصراف می باشد.
ستاد جذب نیروی انسانیشرکت ملی گاز ایران
حرف آ حرف ب حرف پ حرف ت
حرف ج حرف چ حرف ح حرف خ
حرف د حرف ذ حرف ر حرف ز
حرف س حرف ش حرف ص حرف ض
حرف ط حرف ظ حرف ع حرف غ
حرف ف حرف ق حرف ک حرف گ
حرف ل حرف م حرف ن حرف ه
حرف و حرف ی

لینک وب سایت اعلام نتایج

باآرزوی موفقیت شما دوستان و همراهان وب سایت estekhtam.com

بدین وسیله نتایج آزمون استخدامی مورخ ۱۷/۱۲/۹۱ در چند برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه فنی و تخصصی اعلام میگردد.

برای مشاهده لیست افراد روی یکی از حروف جدول زیر کلیک کنید. همچنین برای اطلاع از زمان مصاحبه فنی و تخصصی و سایر جزئیات از طریق منوی پیگیری و رویت مشخصات وارد سیستم شوید.

حرف آ حرف ب حرف پ حرف ت
حرف ج حرف چ حرف ح حرف خ
حرف د حرف ذ حرف ر حرف ز
حرف س حرف ش حرف ص حرف ض
حرف ط حرف ظ حرف ع حرف غ
حرف ف حرف ق حرف ک حرف گ
حرف ل حرف م حرف ن حرف ه
حرف و حرف ی

خبر ۱۲ اردیبهشت – مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران از اعلام نتایج آزمون استخدامی این شرکت خبر داد و گفت: بر اساس مجوزهای مربوطه در چند برابر ظرفیت نیاز، تعداد ۱۷۶۵ نفر از شرکت کنندگان حائز رتبه های برتر در این آزمون شده و به مرحله مصاحبه راه یافته اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیروس امیری با اعلام این خبر افزود: بر اساس سیاست های جذب نیروی انسانی در شرکت و با اخذ دستور وزیر محترم نفت آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران در روز ۱۷ اسفند ماه با شرکت ۵۷ هزار و ۹۸۹ نفر برگزار شد و بر اساس مجوزهای مربوطه در چند برابر ظرفیت نیاز، تعداد ۱۷۶۵ نفر از شرکت کنندگان حائز رتبه های برتر در این آزمون شده و به مرحله مصاحبه راه یافته اند.

وی با اشاره به اینکه اسامی شرکت کنندگانی که در این آزمون حائز رتبه برتر شده اند در سایت http://tamin.nigc.ir قابل رؤیت است تصریح نمود: در صورت وجود سوال، کارشناسان اداره تامین نیروی انسانی در ستاد جذب با شماره های ۸۱۳۱۵۷۸۱، ۸۸۳۴۴۶۹۵ و ۸۸۳۲۸۳۶۴ (۰۲۱) از ساعت ۹ الی ۱۶ پاسخگوی شما خواهند بود.

شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران جهت کسب اطلاع از نتیجه آزمون خود به آدرس http://tamin.nigc.ir مراجعه فرمایند.

 

داوطلبان محترم ، برای چاپ کارت ورود به جلسه آزمون خود اینجا را کلیک کنید

فایل استخدام شرکت گاز تعداد نفراتو جزئیات (جدول نیازمندیها و تعداد نیروها):

لینک دانلود

 برای نمایش بهتر روی عکس کلیک کنید

به اطلاع می رساند با توجه به استقبال داوطلبان ، مهلت ثبت نام، تا روز دوشنبه مورخ ۳۰/۱۱/۹۱ تمدید گردید.

به اطلاع داوطلبان می رساند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام
از این به بعد داوطلبان پس از ثبت اطلاعات خود و دریافت کد رهگیری تا تاریخ صدور کارت فرصت دارند نسبت به اسکن و ارسال مدارک خود از طریق همین سامانه اقدام نمایند.

– به اطلاع داوطلبان محترم می رساند : پرداخت از طریق اینترنت برای دارندگان کارت های بانکی که پرداخت اینترنتی آنها فعال می باشد در فرم ثبت نام امکان پذیر می باشد

 – مهمترین سوالات آزمون استخدام شرکت ملی گاز ایران ۹۱

نمونه سوالات آزمون قبلی استخدام شرکت گاز  + بسته تخفیفی

شرکت ملی گاز ایران در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیازمندیهای نیروی انسانی مورد نیاز خود در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ، شرکت های پالایش گاز شامل : بیدبلند(پالایشگاه های بیدبلند و مسجد سلیمان)، سرخون و قشم، شهید هاشمی نژاد و فجر جم ، شرکت انتقال گاز ایران(مناطق عملیاتی ۱، ۲، ۵، ۶، ۷، ۸ و ۹) از میان دانش آموختگان صرفاً مرد (با توجه به ماهیت عملیاتی محل های خدمتی) و همچنین شرکت های گاز استان شامل: ایلام، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان از میان دانش آموختگان مرد و زن در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد (مطابق جدول شماره ۱) داوطلبان واجد شرایط را پس از ثبت نام در پایگاه اینترنتی به نشانی tamin.nigc.ir از طریق برگزاری آزمون کتبی(علمی)، آزمون استعداد و ارزیابی روانشناختی، انجام مصاحبه حضوری فنی و تخصصی، انجام مراحل گزینش و طب صنعتی استخدام نماید.

نکات مهم قبل از ثبت نام!!

داوطلب گرامی، جهت ثبت نام در آزمون لطفا به نکات ذیل توجه فرمایید:
– از Internet Explorer نسخه ۷ به بالا استفاده نمایید
– قبل از اقدام به ثبت نام شرایط استخدام را بطور کامل و با دقت مطالعه نمایید.
– هر داوطلب صرفا مجاز به یکبار ثبت نام می باشد لذا از ثبت نام تکراری خودداری فرمایید.
– قبل از اقدام به ثبت نام، اطلاعات مورد نیاز از قبیل کد ملی، کد پستی، آدرس محل سکونت، معدل تحصیلی ، ایمیل و . . . را آماده نمایید .
– جهت تکمیل ثبت نام، لازم است فایل اسکن شده یک قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ با فرمت استاندارد JPG که حجم آن کمتر از ۲۰ کلیو بایت باشد آماده نمایید.
– در صورت تکمیل ثبت نام بطور کامل و ذخیره اطلاعات در سیستم، به شما یک عدد شش رقمی بعنوان کد رهگیری ارائه خواهد شد.
– کلیه پیگیری های آتی از طریق کد رهگیری خواهد بود، لذا آنرا یادداشت نموده و بخاطر بسپارید.
– پس از ثبت نام ، لازم است داوطلبان محترم روزانه به سایت مراجعه نموده و از آخرین وضعیت ثبت نام خود اطلاع حاصل نمایند.

 
تاریخ های مهم
۱۳۹۱/۱۱/۱۹
تا
۱۳۹۱/۱۱/۲۷
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری و اصلاحات احتمالی
۱۳۹۱/۱۲/۱۴
تا
۱۳۹۱/۱۲/۱۵
مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
۱۳۹۱/۱۲/۱۶ مراجعه جهت رفع نقص
۱۳۹۱/۱۲/۱۷ و ۱۳۹۱/۱۲/۱۸ برگزاری آزمون کتبی
سایر مراحل متعاقبا اعلام خواهد شد
معرفی شرکت ها
شرکت وب سایت
مجتمع گاز پارس جنوبی http://www.spgc.ir
پالایش گاز بیدبلند http://www.nigc-bidboland.ir
پالایش گاز سرخون و قشم http://www.nigc-sqgc.ir
پالایش گاز شهید هاشمی نژاد http://www.khangiran.com
پالایش گاز فجر جم http://www.Fajrjam.ir
گاز استان ایلام http://www.nigc-ilam.ir
گاز استان بوشهر http://www.nigc-boushehr.ir
گاز استان خوزستان http://www.nigc-khgc.ir
گاز استان سیستان و بلوچستان http://www.nigc-sbgc.ir

 

آگهی استخدام شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی گاز ایران در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیازمندیهای نیروی انسانی مورد نیاز خود در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی(عسلویه)، شرکت های پالایش گاز شامل : بیدبلند(پالایشگاه های بیدبلند و مسجد سلیمان)، سرخون و قشم، شهید هاشمی نژاد و فجرجم، شرکت انتقال گاز ایران(مناطق عملیاتی ۱، ۲، ۵، ۶، ۷، ۸ و ۹) از میان دانش آموختگان صرفاً مرد (با توجه به ماهیت عملیاتی محل های خدمتی) و همچنین شرکت های گاز استان شامل : ایلام، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان از میان دانش آموختگان مرد و زن در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد (مطابق جدول شماره ۱) داوطلبان واجد شرایط را پس از ثبت نام در پایگاه اینترنتی به نشانی http://tamin.nigc.ir از طریق برگزاری آزمون کتبی(علمی)، آزمون استعداد و ارزیابی روانشناختی، انجام مصاحبه حضوری فنی و تخصصی، انجام مراحل گزینش و طب صنعتی استخدام نماید.

توجه مهم : اکثریت نیازمندیهای نیروی انسانی در این آزمون مربوط به شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی(عسلویه) می باشد.

الف- شرایط داوطلبان استخدام

۱- شرایط عمومی :
۱-۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران.
۲-۱- ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و متدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور.
۳-۱- عدم سوء پیشینه کیفری.
۴-۱- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی به تأیید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت(طب صنعتی).
۵-۱- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم کامپیوتری در زمان ثبت نام آزمون کتبی.
۶-۱- عدم تعهد و اشتغال به کار به صورت پیمانی، آزمایشی و رسمی در سازمانها و موسسات دولتی و مراکز وابسته به آنها و همچنین عدم استخدام به صورت پیمانی یا رسمی در شرکت های تابعه صنعت نفت(شرکت ملی نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده های نفتی، پتروشیمی، ستاد وزات نفت، واحدهای مستقل ستادی و شرکت های فرعی صنعت نفت).

۲- شرایط سنی داوطلبان استخدام :
حداکثر سن برای فارغ التحصیلان مقطع کاردانی ۲۶ سال (متولدین ۱/۱۲/۱۳۶۵ و به بعد)، مقطع کارشناسی ۳۰ سال (متولدین ۱/۱۲/۱۳۶۱ و به بعد) و مقطع کارشناسی ارشد ۳۴ سال ( ۱/۱۲/۱۳۵۷ و به بعد) می باشد.

تبصره ۱-۲ : مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلبانی که خدمت نظام وظیفه خود را انجام داده باشند افزوده می شود(بر اساس مدت خدمت انجام شده مندرج در کارت پایان خدمت).
تبصره ۲-۲ : مدت سابقه کار داوطلبانی که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت را داشته باشند من جمله نیروهای قرارداد کار مدت موقت و نیروهای ساماندهی شده در قالب شرکتهای تعاونی و یا به صورت قراردادی تمام وقت بر اساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، در صورت پرداخت حق بیمه در مدت سابقه کار، به حداکثر سن اضافه می گردد. همچنین سابقه کار خارج از صنعت نفت افرادی که تجربه کاری مفید و مرتبط با شغل مورد نیاز دارند در صورت ارائه مدارک لازم و گواهی پرداخت حق بیمه بابت سوابق مذکور، تا پنج(۵) سال به حداکثر سن اضافه می گردد.
تبصره ۳-۲ : شرط حداکثر سن در مورد ایثارگران بر اساس قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام مصوب ۲۲/۲/۱۳۷۱ مجلس شورای اسلامی با رعایت موارد زیر افزایش می یابد:
الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب- داوطلبان آزاده به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد یا دوران اسارت.
ج- خانواده شهداء (همسر، فرزندان، پدر، مادر، برادر و خواهر)، جانبازان، همسر و فرزندان جانبازان از کار افتاده کلی (حالت اشتغال) حداکثر به میزان پنج (۵) سال.
تبصره ۴-۲ : شرط حداکثر سن برای داوطلبان بومی تا سه (۳) سال قابل افزایش می باشد.
تبصره ۵-۲ : در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان استخدام با مراعات تبصره های فوق، نباید برای مقطع تحصیلی کاردانی از ۳۲ سال و برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از ۴۰ سال بیشتر باشد.

۳- شرط معدل داوطلبان استخدام :
حداقل معدل کل داوطلبان استخدام به شرح ذیل می باشد:
– مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ۱۳ .
– مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد ۱۵.
تبصره ۱ : برای داوطلبان مقاطع تحصیلی کاردانی و بالاتر که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت را داشته باشند من جمله نیروهای قرارداد کار مدت موقت و نیروهای ساماندهی شده در قالب شرکتهای تعاونی و یا بصورت قراردادی تمام وقت بر اساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، به ازاء هر سال سابقه خدمت در صنعت نفت ۲/۰(دو دهم) نمره و حداکثر یک نمره در شرایط معدل فوق تقلیل داده می شود.
تبصره ۲ : در مورد داوطلبان بومی برای مقطع تحصیلی کاردانی یک نمره و برای مقطع تحصیلی کارشناسی نیم نمره در شرایط معدل فوق تقلیل داده خواهد شد.
تبصره ۳ : داوطلبان بومی واجد شرایط تبصره های (۱) و (۲) فقط از مزایای یکی از تبصره های مذکور(هر کدام به نفع داوطلب باشد) بهره مند خواهند شد.

تعریف بومی : داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که متولد آن شهر یا استان محل خدمت بوده و یا دیپلم خود را از آن شهر یا استان محل خدمت دریافت کرده باشد.تذکر۱ : شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج و قم مشمول امتیازات افراد بومی نمی باشند.
تذکر۲ : داوطلبان بومی در صورتی از امتیاز بومی بهره مند خواهند شد، که تعهد محضری مبنی بر حداقل۱۰ سال خدمت در محل تعیین شده را بسپارند.

 

تبصره ۴ : شرط معدل برای جذب فرزندان کارکنان صنعت نفت شامل جانباز ۲۵% و به بالا و آزاده(اعم از کارکنان شاغل، بازنشسته، فوت شده و یا از کار افتاده) که داوطلب استخدام می باشند برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی به حداقل ۱۲ و کارشناسی ارشد ۱۴ کاهش می یابد.
تبصره ۵ : دانش آموختگان رشته های فنی مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه های «تهران،صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعت نفت، تربیت مدرس، شیراز، علم و صنعت ایران، خواجه نصیر الدین طوسی و فردوسی مشهد» با تقلیل یک نمره در شرط معدل می توانند در آزمون های استخدامی شرکت نمایند.
تبصره ۶ : در هر حال حداقل معدل با مراعات تبصره های فوق، نبایستی برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از ۱۲ و کارشناسی ارشد از ۱۴ کمتر باشد.

۴- شرایط مدارک تحصیلی :
۱-۴- مدارک دانشگاهی افرادی قابل قبول برای شرکت در آزمون های استخدامی است که از طریق آزمون های سراسری دانشگاه های دولتی یا آزاد اسلامی، موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدرک رسمی شده باشند و یا از لحاظ ارزش علمی، مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی/ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی باشد.
۲-۴- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل که درآن مقطع، رشته وگرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل(روز، ماه وسال) ذکر شده باشد(گواهی تحصیلی صادره به عنوان حوزه نظام وظیفه عمومی ویا سایر سازمان ها مورد پذیرش نخواهد بود).
۳-۴- تائید مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه الزامی است. ضمناً مدارک تحصیلی که از طریق واحدهای دانشگاهی تابعه دانشگاه آزاد اسلامی صادر می گردد لازم است دارای امضا و ممهور به مهر دانشگاه بوده و مهلت اعتبار آن منقضی نشده باشد.
۴-۴- تائید مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ذکر مبنای عددی/ یک سطح پایین تر از بالاترین مقیاس یا درجه ارزیابی فارغ التحصیلی دانشگاه ذیربط الزامی می-باشد.
۵-۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی- کاربردی می بایست از طریق مدیر خدمات آموزشی امور دانش آموختگان سازمان مرکزی(تهران) صادر گردد.
۶-۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق استان ذیربط یا سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور صادر گردد(مدارک تحصیلی فاقد معدل یا ذکر میانگین کل قابل قبول نمی باشد).
۷-۴- حسب مفاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء فارغ التحصیل حوزه علمیه که بر اساس مدرک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم در یکی از دوره های سطوح یک، دو و سه فارغ التحصیل شده اند به ترتیب از مزایای علمی و استخدامی فارغ التحصیلان دوره های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاهها برخوردار می باشند که در صورت احراز شرایط منتشره در فراخوان عمومی/ آگهی استخدام با رعایت سایر ضوابط صنعت نفت می توانند در آزمونهای استخدامی شرکت نمایند.
تذکر : داوطلبان استخدام بایستی با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در آزمون های استخدامی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتی که در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود، فرد دارای مدرک تحصیلی بالاتر با تاریخ اخذ قبل از آزمون بوده، ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام منتفی خواهد شد.

۵- دانش آموختگان ممتاز دانشگاه ها :
داوطلبان استخدام در یکی از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های تحصیلی مورد نیاز جدول شماره ۱ که براساس دستورالعمل و ضوابط استخدام در صنعت نفت دارای مشخصه های ممتازی می باشند در صورت شرکت در آزمون کتبی، مصاحبه فنی و تخصصی و پذیرش نهایی از امتیازات ویژه ممتازان(مجری در زمان استخدام آنها) بهره مند خواهند شد.

۶- فارغ التحصیلان گروه “الف” دانشگاه صنعت نفت :
فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در صورت تمایل به استخدام می توانند با اخذ معرفی نامه از طریق تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران (بدون شرکت در آزمون کتبی) اقدام نمایند.
تبصره ۱: کلیه کارمندان شاغل فارغ التحصیل دانشگاه صنعت نفت گروه الف و همچنین فارغ التحصیلان این دانشگاه که تاکنون در صنعت نفت شاغل نشده اند در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد(مطابق جدول شماره ۱) در صورت تمایل و داشتن شرایط ممتازی می توانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند و پس از کسب حد نصاب نمره قبولی از امتیازت ویژه ممتازان(مجری در زمان استخدام آنها) بهره مند خواهند شد.
تبصره ۲ : فارغ التحصیلان شاغل دانشگاه صنعت نفت گروه الف واجد شرایط ممتازی از شرایط سنی، بومی و جنسیت معاف می باشند.
تبصره ۳ : برای فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت گروه الف واجد شرایط ممتازی متقاضی شرکت در آزمون صرفاً اسکن فیش بانکی مندرج در بند ۹ مربوط به قسمت ج آگهی استخدامی ضرورت دارد.

۷- امتیازات ویژه :
۱-۷- حداقل بیست و پنج درصد(۲۵%) از ظرفیت و مجوزهای استخدامی در سطوح تحصیلی مورد نیاز و متناسب با حداقل شرایط سنی و تحصیلی(مطابق با نیازمندیهای جدول شماره ۱) به “جانبازان و آزادگان فاقد شغل، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد(۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت” اختصاص می یابد.
تبصره ۱ : فرزندان(شاهد، جانباز و آزاده) مشمول جزء فوق از شروط “سن و معدل ” ( با رعایت حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز) معاف می باشند. لازم به ذکر است در زمان استخدام رعایت شرط سنی به منظور امکان تکمیل حداقل ۱۰ سال سابقه کار معتبر در صنعت نفت برای حصول شرایط استفاده از مستمری صندوق بازنشستگی مربوطه الزامی می باشد.
تبصره ۲ : تعیین اولویت مشمولین فوق برای معرفی در قالب سهمیه بیست و پنج درصد(۲۵%) مجوزهای استخدامی با بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد.
تبصره ۳ : متقاضیان به منظور کسب اطلاعات و بهره مندی از تسهیلات سهمیه استخدامی ویژه، می بایست از طریق اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام نمایند.

۲-۷- پنج درصد(۵%) از سهمیه مجوزهای استخدامی به “رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد(۲۵%)، فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت و خواهران و برادران شهدا” (مطابق با نیازمندیهای جدول شماره ۱ از طریق شرکت در آزمون استخدامی) اختصاص می یابد.

۳-۷- متقاضیان استخدام که متولد یکی از شهرهای استان خوزستان و بوشهر بوده یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی استان های فوق دریافت نموده باشند ( طبق تعریف بومی مندرج در این آگهی ) به عنوان داوطلب بومی در مقاطع تحصیلی کاردانی هفتاد(۷۰) درصد،کارشناسی شصت(۶۰) درصد و کارشناسی ارشد پنجاه(۵۰) درصد جهت اعمال ” سهمیه بومی” مورد پذیرش قرار می گیرند.

۴-۷- داوطلبان استان هرمزگان که متولد حوزه جغرافیایی مناطق(شهرستان، بخش، دهستان، روستا) مندرج در جدول ذیل می باشند یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی واقع در آن مناطق دریافت نموده اند و متقاضی جذب در منطقه عسلویه می باشند، در سهمیه بومی استان بوشهر پردازش می شوند.

نمونه سوالات آزمون قبلی استخدام شرکت گاز  + بسته تخفیفی

ردیف شهرستان بخش های مشتمل دهستان های مشتمل روستاهای مشتمل
۱ پارسیان مرکزی بوچیر
بهدشت
کل روستاهای محدوده شهرستان پارسیان و بخش ها و دهستان های تابعه آن
کوشکنار کوشکنار
دشتی
۲ بندر لنگه شیبکوه چارک
مقام
کل روستاهای محدوده بخش شیبکوه و دهستان های تابعه آن
۳ بستک جناح جناح
کمشک
کل روستاهای محدوده بخش جناح و دهستان های تابعه آن

۵-۷- داوطلبان استان فارس که متولد حوزه جغرافیایی مناطق(شهرستان، بخش، دهستان، روستا) مندرج در جدول ذیل می باشند یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی واقع در آن مناطق دریافت نموده اند و متقاضی جذب در منطقه عسلویه می باشند، در سهمیه بومی استان بوشهر پردازش می شوند.

ردیف شهرستان بخش های مشتمل دهستان های مشتمل نقاط مسکونی / روستاهای مشتمل
۱ مُهر مرکزی مهر و آورودان
اسیر اسیر و دشت لاله
گله دار گله دار و فال
وراوی وراوی و خوزی
۲ خنج مرکزی سیف آباد و تنگ نارک
مَحمِله مَحمِله و باغان
۳ لامرد مرکزی حومه، چاه وَرزوسیگار
عَلامرودشت عَلامرودشت و خیرگو
اشکنان اشکنان و کال
۴ لارستان بیرَم بیرَم و بالاده
صحرای باغ عمادده
اِوَز فیشور
۵ گراش اَرَد اَرَد و سبزپوش واقع در محدوده مصوب دهستان خلیلی
فداغ بخش نقاط مسکونی فداغ، محمد زینا، گنگ ریشه، نخلستان فاریاب و بالنگستان
۶ قیر و کارزین افزر زاخرویه
افزر افزر از شهر افزر و روستاهای کرکویه به سمت جنوب شامل: شهر افزر، کرکویه، بنکوی حسن لو، کردیل، کماسیج، مزرعه تیره بهی، مزرعه جلالی، مزرعه طایفه قرجه بگلو، نه تن، بنکوی رحیمی، آبگرم، سمنگی، مزرعه کهیار حقیقت و مظفری
مرکزی هنگام از روستای باغ نو به سمت جنوب شامل: باغ نو، شهرک هنگام، هورز، زین آباد هنگام، تنگ کیش، برکه آبی، تنگه شور، حلوای سیاه، باغ کاظم فیل بندی، بیشه زرد مورتی، مورتی، دشت لار
۷ فراشبند دهرم دژگاه در محدوه مصوب دهستان دژگاه

۶-۷- متقاضیان استخدام که متولد یکی از شهرهای استان ایلام بوده و یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی استان فوق دریافت نموده باشند و متقاضی استخدام در شرکت گاز استان ایلام می باشند به عنوان داوطلب بومی جهت اعمال پنجاه (۵۰) درصد “سهمیه بومی” مورد پذیرش قرار می گیرند.

۷-۷- برای شهرستان سرخس داوطلبانی که متولد حوزه جغرافیایی شهرستان سرخس بوده یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی آن شهرستان اخذ نموده اند و متقاضی استخدام در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد می باشند به عنوان داوطلب بومی جهت اعمال پنجاه (۵۰) درصد “سهمیه بومی” در حوزه جغرافیایی شهرستان سرخس و منطقه خانگیران مورد پذیرش قرار می گیرند.

ب- کارمندان شاغل (پیمانی/ رسمی) صنعت نفت متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی :
کارمندان پیمانی/ رسمی شاغل صنعت نفت با شرایط زیر چنانچه به منظور تعدیل مدرک تحصیلی، متقاضی شرکت در آزمون کتبی می باشند در صورت دارا بودن یکی از مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز (مطابق جدول شماره ۱) می توانند از طریق پایگاه اینترنتی ثبت نام نمایند(مدرک تحصیلی می بایست مورد تائید واحدهای ذیربط در شرکت های تابعه صنعت نفت باشد).

۱- کلیه فارغ التحصیلان دانشگاه های جامع علمی – کاربردی، دانشگاه پیام نور و همچنین فارغ التحصیلان دوره های نیمه حضوری و یا دوره های مجازی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور(در صورت تائید مدارک تحصیلی آنها توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری).
۲- فارغ التحصیلان مدارک تحصیلی حوزوی سطوح اول و دوم.

تبصره : مدارک تحصیلی حوزوی مشمول این بند با رعایت مفاد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و بخشنامه های ابلاغی دولت محترم قابل پذیرش خواهد بود.

۳- فارغ التحصیلان دارای مدرک حوزوی سطح سوم، دانشگاه های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز و موسسات آموزش عالی دولتی و غیرانتفاعی که در مقاطع کاردانی و کارشناسی معدل کمتر از ۱۳ و کارشناسی ارشد معدل کمتر از ۱۴ داشته باشند.

تذکر ۱ : احراز حداقل معدل فارغ التحصیلی ۱۲ برای کلیه فارغ التحصیلان دانشگاه ها (اعم از دولتی/ آزاد و …) مورد پذیرش وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در هریک از مقاطع دانشگاهی در ارتباط با مدارک تحصیلی کارمندان جهت شرکت در آزمون کتبی الزامی است.
تذکر ۲ : کارمندان متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی از شرایط سنی، بومی و جنسیت معاف می باشند.
تذکر ۳ : فارغ التحصیلان دانشگاه ها که ملزم به شرکت در مصاحبه فنی و تخصصی می باشند حق شرکت در آزمون کتبی را نخواهند داشت.
تذکر ۴ : کارمندان متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی می توانند بر اساس بخشنامه شماره م ت م ام/۳۶۶۵۹۲/۸۸ مورخ ۱۸/۱۱/۸۸ معاونت توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت اقدام نمایند.
تذکر ۵ : کارمندان پیمانی متقاضی تعدیل مدرک در صورت کسب حدنصاب نمره از تاریخ استخدام رسمی مشمول برخورداری از مزایای تعدیل مدرک خواهند شد.
تذکر ۶ : کسب حدنصاب قبولی در آزمون به منزله پایان مراحل تعدیل مدرک نخواهد بود بدیهی است برخورداری افراد ذینفع پس از تحقق کلیه شروط مربوط به تعدیل مدرک خواهد بود.
تذکر ۷ : برای متقاضیان تعدیل مدرک تحصیلی صرفاً اسکن فیش بانکی مندرج در بند ۹ مربوط به قسمت ج آگهی استخدامی ضرورت دارد.

ج- مدارک مورد نیاز داوطلبان استخدام برای شرکت در آزمون:
۱- یک برگ تصویر خوانای صفحه اول شناسنامه( در صورت داشتن توضیح، ارسال تصویر صفحه مربوطه الزامی است).
۲- یک برگ تصویر خوانای کارت ملی از دو طرف کارت.
۳- یک برگ تصویرخوانای کارت پایان خدمت نظام یا معافیت دائم کامپیوتری از دو طرف کارت.
۴- یک برگ تصویر خوانای آخرین مدرک تحصیلی که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد( رعایت شرایط مندرج در بند ۴ قسمت الف الزامی می باشد).
تذکر: تاریخ فراغت از تحصیل و تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان می بایست حداکثر تا یک روز قبل از تاریخ(۱۶/۱۲/۹۱) برگزاری آزمون باشد.
۵- گواهی و مدرک معتبر برای آزادگان و فرزندان آنان(با ذکر مدت اسارت وحضور در جبهه)/ جانبازان و فرزندان آنان(با ذکر درصد جانبازی و مدت حضور داوطلبانه در جبهه و طول مدت درمان) / رزمندگان، همسر و فرزندان آنان(با ذکر مدت حضور داوطلبانه در جبهه)/ خانواده شهدا(همسر، فرزند، پدر، مادر، برادر و خواهر) / همسر و فرزندان جانبازان از کار افتاده کلی(حالت اشتغال)/ فرزندان کارکنان(شاغل، بازنشسته، از کار افتاده کلی دائم یا فوت شده ناشی از کار حین خدمت) صنعت نفت/ فرزندان کارکنان جانباز ۲۵ درصد و به بالا و آزاده صنعت نفت و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت.
تذکر ۱ : گواهی های صادره برای ایثارگران و خانواده آنان می بایست از سوی ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مراکز استان و برای رزمندگان صرفاً از معاونت نیروی انسانی بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یا معاونت منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی صادر گردد.
تذکر۲ : گواهی فرزندان کارکنان شاغل صنعت نفت، باید از طریق امور اداری شرکت محل خدمت ذیربط و فرزند کارمندان بازنشسته صنعت نفت از طریق کانون بازنشستگی مربوطه و کارگران بازنشسته از طریق سازمان تامین اجتماعی مربوطه صادر شده و شماره شناسائی شرکتی نیز در آن درج شده باشد.
۶- مدت سابقه کار داوطلبانی که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت را داشته باشند(من جمله نیروهای قرارداد مدت موقت و نیروهای ساماندهی شده در قالب شرکتهای تعاونی) و یا به صورت قراردادی تمام وقت بر اساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، لازم است گواهی سابقه کار پس از امضاء مقام ذیصلاح و ممهور نمودن به مهر محل خدمت به همراه سایر مدارک را ارسال نمایند]گواهی سابقه کار همزمان با تحصیل و قبل از فراغت از تحصیل در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی و همچنین در طول دوره خدمت نظام وظیفه(حتی مشمولین طرح نظام صنعت نفت) قابل قبول نخواهد بود[.
۷- در خصوص داوطلبانی که خود را بر مبنای محل اخذ دیپلم، بومی معرفی نموده اند ارسال یک برگ تصویر مدرک تحصیلی دیپلم و یا گواهی صادره از سوی اداره آموزش و پرورش شهر یا شهرستان محل اخذ دیپلم خود الزامی است (ارائه تصویر مدرک پیش دانشگاهی جهت احراز شرایط بومی قابل قبول نمی-باشد).
۸- درخصوص آن دسته از داوطلبانی که در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد متقاضی استخدام می باشند، ارسال یک برگ تصویر مدرک یا گواهی تحصیلی مقطع کارشناسی با ذکر رشته و گرایش تحصیلی الزامی می-باشد(گواهی تحصیلی صادره از سوی دانشگاه به عنوان حوزه نظام وظیفه و یا سایر سازمانها و موسسات مورد قبول نمی باشد).
۹- فیش بانکی به مبلغ ۰۰۰/۱۰۰ ریال به حساب جاری شماره ۲۴۸۰۹۹۰۰ بانک تجارت شعبه سپهبد قرنی- پل کریمخان کد ۲۰۹ بنام شرکت ملی گاز ایران (قابل واریز در تمام شعب کشور) درج نام واریز کننده روی فیش الزامی است.
۱۰- داوطلبان استخدام می بایست همزمان با ثبت نام نسبت به اسکن و ارسال مدارک فوق الاشاره از طریق سامانه ثبت نام اقدام نمایند.
۱۱- داوطلبان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد استخدام از ساعت ۹ الی ۱۶ با شماره های ستاد جذب ۸۱۳۱۵۷۸۱ ، ۸۸۳۴۴۶۹۵ و ۸۸۳۲۸۳۶۴ (۰۲۱) تماس حاصل فرمایند(ضمناً در سایت ثبت نام به سوالات متداول پاسخ داده شده است).
تذکر مهم : اصل گواهی های فوق الاشاره در زمان دعوت به مصاحبه حضوری فنی و تخصصی اخذ خواهد شد.

د- تاریخ ثبت نام :
داوطلبان واجد شرایط می توانند از روز پنجشنبه مورخ ۱۹/۱۱/۹۱ تا پایان وقت روز جمعه مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ به مدت ۹ روز ثبت نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی یادشده انجام دهند .
توجه : تاریخ ثبت نام قابل تمدید نبوده و امکان ثبت نام بعد از موعد تعیین شده به هیچ عنوان فراهم نمی‏باشد.

ه- شهر / حوزه ی انتخابی و تاریخ برگزاری آزمون کتبی :

آزمون استخدامی روز پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۷ و ۱۸/۱۲/۹۱ صرفاً در شهر/ حوزه ی انتخابی داوطلب(جدول شماره۳) برگزار می گردد‌‌‌]داوطلبان باید حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون کتبی در محل برگزاری آزمون(حوزه ی انتخابی خود) حضور یابند[.
تذکر مهم : ساعت و نشانی شهر/ حوزه/ دانشگاه محل برگزاری آزمون کتبی در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

جدول شماره (۳)- شهر/ حوزه ی انتخابی داوطلب جهت برگزاری آزمون کتبی
نشانی شهر/ حوزه/ دانشگاه محل برگزاری آزمون کتبی و رفع نقص/ اشکال شهر/ حوزه ی انتخابی داوطلب ردیف
در زمان صدور کارت اعلام خواهد شد اصفهان ۱
در زمان صدور کارت اعلام خواهد شد اهواز ۲
در زمان صدور کارت اعلام خواهد شد بندرعباس ۳
در زمان صدور کارت اعلام خواهد شد بوشهر ۴
در زمان صدور کارت اعلام خواهد شد تبریز ۵
در زمان صدور کارت اعلام خواهد شد تهران ۶
در زمان صدور کارت اعلام خواهد شد شیراز ۷
در زمان صدور کارت اعلام خواهد شد مشهد ۸

توجه مهم : لازم به یادآوری می باشد داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آزمون کتبی آنان دارای نقص/ اشکال می باشد (حسب مورد) جهت اصلاح/ تغییر آن روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۹۱ از ساعت ۰۹:۰۰ صبح لغایت ۱۶:۰۰ به نشانی مندرج در کارت با ارائه مدارک معتبر مراجعه نمایند.

نکات قابل توجه :
۱- نظر به اینکه برگزاری آزمون کتبی داوطلبان صرفاً در شهر/ حوزه ی انتخابی داوطلب صورت می پذیرد، لذا از داوطلبان گرامی تقاضا می شود ضمن دقت در انتخاب شهر/ حوزه ی برگزاری آزمون کتبی فقط به نشانی شهر/ حوزه ی محل انتخابی خود(مطابق با مندرجات جدول شماره۳) مراجعه نمایند.
۲- با توجه به اینکه آزمون کتبی در موعد مقرر(۱۷ و ۱۸/۱۲/۹۱) در همان شهر/ حوزه ی انتخابی داوطلب برگزار خواهد شد، لذا داوطلبان به هیچ عنوان مجاز به مراجعه به سایر حوزه ها جهت برگزاری آزمون کتبی نخواهند بود و در صورت مراجعه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکرات بسیار مهم :
۱- پذیرفته شدگان نهایی بایستی تعهد نمایند حداقل مدت ۱۰ سال در منطقه انتخابی خود خدمت نمایند. بدیهی است تعهد نامه مذکور به صورت مکتوب و محضری قبل از شروع به کار اخذ خواهد شد.
۲- داوطلبانی که قبلاً در شرکتهای تابعه وزارت نفت شاغل بوده و به موجب آراء صادره از سوی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شرکتهای مربوطه اخراج شده اند مجاز به شرکت در آزمون استخدامی نخواهند بود.
۳- مدت سابقه کار همزمان با تحصیل و قبل از فراغت از تحصیل در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی و همچنین در طول دوره خدمت نظام وظیفه(حتی مشمولین طرح نظام صنعت نفت) قابل قبول نخواهد بود.
۴- داوطلبانی که در شرکتهای تابعه وزارت نفت مشغول بکار بوده و شماره شناسایی شرکتی به آنان تعلق گرفته ( به استثناء متقاضیان تعدیل مدرک تحصیلی، طرح نظام وظیفه خاتمه خدمت یافته صنعت نفت، قرارداد کار مدت موقت(مستقیم)، فارغ التحصیلان گروه الف شاغل متقاضی استفاده از مزایای ممتازی و کارکنان قراردادی مدت معین) مجاز به شرکت در آزمون استخدامی نمی باشند.
۵- چنانچه در هر مرحله از مراحل استخدام(آزمون، مصاحبه، گزینش و طب صنعتی) محرز گردد داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده، از انجام مراحل بعدی محروم شده و حتی در صورت صدور قرارداد استخدامی، قرارداد مذکور لغو و بلا اثر می گردد.
۶- در خصوص آن دسته از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت که دارای تعهد خدمتی به شرکتهای تابعه وزارت نفت می باشند در صورت قبولی در آزمون، ارائه موافقتهای شرکت مربوطه برای انتقال تعهد طرح خدمتی الزامی است.
۷- وجوه واریز شده به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
۸- برای کلیه پذیرفته شدگان در مراحل بعدی جهت حضور در آزمونهای روانشناختی (شغلی) از طریق همین پایگاه اینترنتی دعوت بعمل می آید.
۹- در صورت واگذاری هر یک از شرکت های متقاضی نیرو(محل های خدمتی) به بخش غیردولتی از تاریخ واگذاری، کارمند تابع مقررات شرکت غیردولتی خواهد بود.
۱۰- گواهی های ۱۵ روز و به بالا جهت احتساب مدت خدمت نظام وظیفه/ سابقه کار/ حضور داوطلبانه در جبهه/ مدت اسارت به عنوان یک ماه مورد ملاک قرار گیرد.

جـدول شـماره ۴ ـ تعیین وضعیت داوطلب (در صورت دارا بودن)
ردیف عناوین
۱ جانباز
۲ آزاده
۳ رزمنده (با ذکر مدت حضور داوطلبانه در جبهه)
۴ فرزند/ همسر رزمنده (با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه)
۵ خانواده شهدا (همسر/ فرزند/ پدر/ مادر/ برادر/ خواهر)
۶ همسر / فرزند جانباز از کار افتاده کلی( حالت اشتغال )
۷ فرزند جانباز زیر ۲۵ درصد
۸ فرزند آزاده کمتر از یکسال اسارت
۹ فرزند کارکنان (شاغل، بازنشسته، از کارافتاده و فوت شده) صنعت نفت
۱۰ فرزند کارکنان جانباز ۲۵ درصد و بالاتر/ آزاده صنعت نفت
۱۱ فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت

توجه ۱ : در جداول ذیل نیازمندیهای نیروی انسانی صرفاً مرد با علامت * و نیازمندیهای نیروی انسانی مرد و زن با علامت ** مشخص گردیده است.
توجه ۲ : در جداول ذیل نیازهای حداقلی/ محدود نیز با علامت مشخص گردیده که صرفاً داوطلبان بومی (طبق تعریف بومی مندرج در این آگهی) مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون می باشند.


 

 

 

روابط عمومی شرکت گاز
پست الکترونیکی [email protected]  ;  [email protected]
تلفن ۰۲۱ ۸۴۸۷۷۲۵۰
نمابر ۰۲۱ ۸۸۹۱۲۶۵۶
پیام‌گیر و پست صوتی ۰۲۱ ۸۴۸۷۸۴۸۷

از داوطلبان محترم تقاضا می شود در صورت داشتن هرگونه سوال ابتدا آگهی استخدام و سوالات متداول را به دقت مطالعه نموده و در صورت عدم رفع ابهام / سوال صرفا از ساعت ۹ الی ۱۶ با شماره های ستاد جذب ۸۱۳۱۵۷۸۰ ، ۸۱۳۱۵۷۸۱ ، ۸۸۳۴۴۶۹۵ و ۸۸۳۲۸۳۶۴ (۰۲۱) تماس حاصل فرمایید

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۴۴۱)

  1. arash گفت:

    دوستان چراه دیگه کسی خبری درمورد استخدام شرکت گاز نمی زاره دوستان زخیره که رفتن سر کار قرار بود خبر بدن اگه خبری بدست اوردن؟

  2. مدیر لطفا تایید کن گفت:

    چرا خبری نیست.دوستان لطفا درباره استخدام یا خبر دیگه ای دارین اطلاع رسانی کنید…

  3. arash گفت:

    دوست عزیز تا وقتی که اقای زنگنه وزیر نفت هستن فکر ازمون نباش ایشون هیچ اعتقادی به نیروی انسانی نداره ومنتقدان خیلی زیادی پیدا کرده و نماینده های مجلس با جمع کردن ۴۰ رای دنبال استیضاء کردنش هستند اگه بشه که خیلی خوب میشه.من خودم دوساله که منتظر این ازمون هستم ولی هیچ خبری نیست ولی امید به خدا داشته باشید همه چیز درست میشه.

    • reza.gh گفت:

      ارش جان این پیام شما مربوط ب سال ۹۴ هستش! که همیطور روی سایت گاز مونده! هنوزم ژنرال عمرش ب کوها وصله!!
      واقعا در دولت الکترونیک چقدر بروز و باحالن!!

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها