وزارت بهداشت آمادگی استخدام پرستاران را دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر زمانی که مجلس مجوز استخدام بدهد، وزارت بهداشت برای اجرای قانون ارتقای بهره‌وری بالینی آمادگی استخدام دارد.به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسنی افزود: وزارت بهداشت برای اجر نهادن به زحمات همکاران خدوم پرستار هر زمانی که مجلس شورای اسلامی مجوز استخدام بدهد برای کاهش ساعات کاری پرستاران و کم کردن از بار کاری آنان آمادگی استخدام پرستار برای اجرای قانون ارتقاء بهره‌وری بالینی را دارد.

وی اظهار داشت: البته تا زمان صدور مجوز از سوی مجلس این، قانون را از مهرماه به صورت پرداخت اضافه کار برای جبران افزایش پرداختها اجرا می‌کنیم.

حسنی با تأکید براین که هنوز بودجه لازم برای پرداخت اضافه‌کار پرستاران بدست‌مان نرسیده است، گفت :به هر مقدار که بودجه برسد معوقه‌ها را پرداخت می کنیم.

وی، چالش‌های موجود بر سر راه اجرای قانون ارتقاء بهره‌وری بالینی را جدی ارزیابی کرد و افزود: با این چالش‌ها که تنگناهای مالی بخشی از آن است، همین که دولت تصمیم به اجرای قانون به شکل پرداخت اضافه‌کار در این مقطع گرفته قدمی رو به جلو گذاشته‌ و امیدواریم با صدور مجوز از سوی مجلس، قانون ارتقاء بهره‌وری بالینی را کامل اجرا کنیم.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها