نتایج رشته های شرایط خاص و بورسیه آزمون ارشد ۴ تیر اعلام می شود

اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت در کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص، بورسیه و دارای آزمون عملی و تشریحی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ چهارم تیرماه اعلام می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به زمان اعلام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶، اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت کدرشته محلهای شرایط خاص، بورسیه و دارای آزمون عملی و تشریحی، همزمان با اطلاعیه سازمان سنجش حاوی مواد امتحانی، منابع و برنامه زمانی انجام مراحل آزمون عملی، تشریحی و یا مصاحبه می‌باشد، در روز یکشنبه ۴ تیر ۹۶ منتشر خواهد شد.
معرفی‌شدگان باید مطابق برنامه زمانی اعلام شده در اطلاعیه سنجش در آزمون عملی و تشریحی شرکت کرده و همچنین برای انجام مصاحبه در رشته‌های دارای شرایط خاص و بورسیه به دانشگاهها و یا ارگانهای ذیربط مراجعه کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. نجاری گفت:

    سلام، وقت بخیر، رتبه ارشد مدیریت من برای امسال ۳۸۰ شده. من ساکن مشهد هستم. ولی چون هم دانشگاه برام مهمه و هم به گرایش بازرگانی بین المللی علاقمندم، برای انتخاب رشته ابتدا روزانه های تهران رو انتخاب کردم، بعد مشهد و بعد هم شبانه های تهران که البته به واقع قصد تحصیل در شبانه رو ندارم. تا بحال در روزهای اخیر از دو دانشگاه شاهد و صنعتی مالک اشتر پیام ارسال شده برای مبنی برقرار گرفتن در ردیف چند برابر ظرفیت. ولی خودم میدونم برای روزانه تهران باید رتبم زیر ۲۰۰ باشه. سوالم اینه که آیا واقعا امکان قبولی روزانه تهران رو ندارم به هیچ عنوان؟ چون از من خواسته شده برای مصاحبه حضور داشته باشم در اون دو دانشگاه، تلاش کردم تماس بگیرم ولی ارتباطی برقرار نشد. این موضوع ازین نظر برام مهمه که اگه فقط شبانه امکان قبولی دارم دیگه لزومی نداره برای مصاحبه هم برم با توجه عدم علاقم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها