مرکز آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان تهران تعیین شد

رئیس سازمان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ۳۰۰ مرکز برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهرستان‌های استان تهران تعیین شد.
سید علی یزدیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش که ۷ خرداد در سراسر کشور برگزار خواهد شد، اظهار داشت: ۳۰۰ مرکز آموزشی به عنوان مراکز آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهرستان‌های استان تهران تعیین شد.
وی ادامه داد: فهرست حوزه‌های آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در شهرستان‌های استان تهران به همراه رشته، جنسیت، آدرس و تلفن حوزه امتحانی بر روی سایت سازمان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران قرار گرفته است…

رئیس سازمان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: داوطلبان این آزمون باید صبح فردا ۵ خرداد کارت ورود به جلسه خود را از طریق سایت مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش دریافت کنند.
وی گفت: آدرس حوزه، مراکز آموزشی و شهرستانی که هر یک از داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش باید در روز آزمون در آن حضور یابند در کارت ورود به جلسه آنها قید شده است.
یزدیخواه بیان داشت: داوطلبان لازم است قبل از برگزاری آزمون نسبت به شناسایی حوزه امتحانی اقدام کنند تا در روز آزمون با مشکلی در این خصوص مواجه نشوند.

برای مشاهده و دریافت لیست حوزه های امتحانی اینجا را کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها