مراحل اداری استخدام پذیرفته‌شدگان تا پایان مهرماه انجام می‌شود

به رغم گله‌مندی استخدامی‌های جدید از بلاتکلیفی‌شان، معاون استاندار اردبیل در اظهارنظری متفاوت اعلام کرد که مراحل اداری استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون‌های اخیر تا پایان مهرماه انجام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی که اکثر استخدامی‌های اخیر در اظهارنظرهای خود و حتی تعدادی از آن‌ها در تماس با خبرگزاری فارس اعلام کرده بودند که به دلیل بهانه قرار دادن تامین نشدن اعتبار استخدامی نیروهای جدید در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و ادارات به هیچ‌وجه زیر بار استخدامی‌های جدید نمی‌روند اما به نظر می‌رسد مشکلات به ادعای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل برطرف شده است.
فضائیل عزیزی در حالی در نشست با معاونان اداری و مالی تاکید بر تسریع در انجام مراحل اداری استخدامی پذیرفته‌شدگان کرده است که هنوز با گذشت ۲ ماه از اعلام نتایج هنوز تکلیف استخدامی‌ها مشخص و معلوم نیست.
وی اعلام کرده است که بخش‌هایی از مراحل اداری از قبیل استعلام مدارک تحصیلی، پایان خدمت و گزینش انجام شده و قسمت عمده کار با همت دستگاه‌های اجرایی تا پایان مرحله اول برنامه زمانی که پایان مهرماه است، انجام خواهد گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت اجرای آگهی استخدامی منتشره تاکید کرد و یادآور شد: مدارک پذیرفته‌شدگان اصلی آزمون در موارد مربوط به بومی، مدرک و رشته تحصیلی، سابقه، سهمیه استخدامی ایثارگری و معلولیت و نظایر آن، باید دقیقاً با مفاد آگهی منتشره تطبیق داده شود تا حقی از داوطلبی ضایع نشود.
وی از همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری آزمون و اجرای هر چه بهتر روند اداری استخدام‌های اخیر تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که مدیرکل بودجه استانداری اردبیل در پاسخ صریح و شفاف به مسئولان اداری و مالی ادارات اعلام کرده است که به دلیل پیش‌بینی نشدن اعتبار لازم برای جذب نیروهای جدید در بودجه ۹۲ امکان پرداخت ریالی حقوق و مزایا برای استخدامی‌های جدید وجود ندارد.
تعداد زیادی از پذیرفته‌شدگان آزمون‌های متمرکز در اردبیل همچنین از رفتارهای نامناسب ادارات گلایه کرده و خواستار روشن شدن واقعی موضوع استخدامی‌های جدید و تعیین تکلیف نیروهای پذیرفته‌شده شده‌اند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها