مجوز استخدام ۳ هزار نفر توسط سازمان زندان‌ها

مدیرکل امور کارکنان و خدمات اداری سازمان زندان‌ها گفت: مجوز استخدام ۳ هزار نفر در سازمان زندان‌ها توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور صادر شد که آزمون مربوطه اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

 

استخدام سازمان زندان هادانلود نمونه سوالات آزمون های قبلی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها،‌ یوسف افضلی اظهار داشت: برای تامین نیروی انسانی کارآمد و متعهد مورد نیاز سازمان زندان‌ها با تلاش مسئولان و کارشناسان حوزه معاونت توسعه منابع سازمان زندان‌ها تعداد ۳ هزار ردیف استخدامی از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به این سازمان اختصاص داده شده است تا از طریق برگزاری آزمون استخدامی افراد واجد شرایط جذب شوند.
وی افزود: از این تعداد مجوز تعداد یک هزار ردیف برای کارکنان قرار داد معین سازمان و تعداد ۱۶۰۰ ردیف برای کارکنان قرارداد معین سایر دستگاه‌های اجرایی و تعداد ۴۰۰ ردیف هم برای فرزندان شاهد و جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر اختصاص داده شده است.
این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: این تعداد در مشاغل مددکاری اجتماعی، پزشک، پرستار، حسابدار، کارگزین و مابقی مشاغل اصلی سازمان زندان‌ها از جمله مراقب امور تامینی و تربیتی و مراقب مسئول امور تامینی و تربیتی جذب خواهند شد.
مدیرکل امور کارکنان و خدمات اداری سازمان زندان‌ها با اشاره به اینکه زندانبانی از مشاغل سخت و طاقت‌فرسا است، خاطرنشان کرد: گرچه مجوز صادر شده اما مشکل منابع انسانی را به طور کامل رفع نمی‌کند اما امیدواریم با کمک معاونت توسعه مدیریت و منابع ریاست جمهوری بتوانیم بخشی از مشکلات زندان‌ها را در این راستا مرتفع کنیم.
افضلی زمان برگزاری این آزمون را ساعت ۹ صبح روزجمعه ۲۹ اردیبهشت ماه سال آینده اعلام کرد و گفت: داوطلبان استخدام فقط باید قرارداد کار معین یا مشخص بوده و نباید مستخدم رسمی ثابت و پیمانی سایر دستگاه‌های دولتی و یا بازخرید باشند.
مدیرکل امورکارکنان و خدمات اداری سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور همچنین عنوان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون توانمندی‌های عمومی و تخصصی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه سال آینده در محل‌های تعیین شده در سطح کشور توزیع خواهد شد.
افضلی افزود: آزمون توانمندی‌های عمومی شامل زبان و ادبیان فارسی، زبان انگلیسی عمومی، ریاضی و آمار مقدماتی، فن‌آوری اطلاعات، معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی اجتماعی و مبانی قانونی که به تعداد ۱۰۰ سوال چهار گزینه‌ای طراحی خواهد شد.
وی با بیان اینکه آزمون تخصصی نیز شامل ۴۰ سوال از آیین‌نامه سازمان زندان‌ها است گفت: داوطلبان بومی در استان‌های ایلام، آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان با کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون عمومی و بر اساس نمرات برتر تخصصی می‌توانند از تسهیلات ۵۰ درصد سهمیه استخدامی بومی برخوردارشوند.
افضلی خاطرنشان کرد: واجدین شرایط می‌توانند از طریق سایت سازمان زندان‌ها و همچنین روزنامه‌های کثیرالانتشار شرایط دقیق‌تر آگهی استخدام را ملاحظه و سپس اقدام به ثبت نام و ارسال مدارک کنند.

استخدام سازمان زندان هادانلود نمونه سوالات آزمون های قبلی

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها