فراخوان پذیرش دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی وزارت بهداشت

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جزئیات پذیرش متقاضیان در فراخوان دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی این وزارت‌خانه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، افرادی که در یکی از رشته‌های علوم آزمایشگاهی بالینی (ایمنی‌شناسی پزشکی، انگل‌شناسی پزشکی، باکتری‌شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، میکروب شناسی پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، ویروس‌شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون) دارای دکتری تخصصی (Ph.D) یا تخصص بوده و پس از فراغت از تحصیل دارای حداقل ۴ سال سابقه کار در رشته تخصصی باشند مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

دانش‌‌آموختگان خارج از کشور در صورتی که عنوان مدرک ارزشیابی شده آنها مطابق موارد اعلام شده باشد و یا دارای کارت و شماره نظام پزشکی از سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی باشند، مجاز به ثبت‌نام در این فراخوان هستند.

ثبت‌نام آزمون، ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از تاریخ ۱ تا هفتم خرداد ۹۷ فقط به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir صورت می‌پذیرد.

همزمان با تکمیل فرم ثبت‌نام داوطلبان باید نسبت به ارسال مدارک اسکن شده خود فقط به صورت اینترنتی به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام آزمون کتبی مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال (۱۲۰ هزار تومان) است. داوطلبان باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به خرید اعتبار و دریافت کد پرداخت جهت ثبت نام آزمون پذیرش دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی اقدام کنند. وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نیست. پذیرش در دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (به ترتیب با سهم ۶۰ و ۴۰ درصد) انجام خواهد شد.

آزمون کتبی روز پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ برگزار می‌شود و آزمون مصاحبه مبتنی بر سوابق شغلی و علمی داوطلبان انجام خواهد شد. جزئیات مربوط به سوابق مورد بررسی در آزمون مصاحبه از طریق اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

نتایج آزمون کتبی تا نیمه اول مرداد اعلام و مصاحبه تا پایان نیمه دوم مرداد انجام می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها