صفحه پیگیری آزمون استخدام امور مالیاتی ۹۱-۹۲-۹۳

پذیرفته شدگان آزمون امور مالیاتی ۹۲-۹۱

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند؟

صفحه مخصوص  آزمون امورمالیاتی

کمپین جمع آوری امضاء پذیرفته شدگان آزمون امور مالیاتی

شماره آقای تهرانی جهت باخبر شدن از نتایج مصاحبه:۰۲۱۳۹۹۰۳۸۷۰

شرح وظایف پست های سازمان امور مالیاتی

نمونه فرم قرارداد پیمانی سازمان امور مالیاتی 

نمونه فرم متن تعهد نامه استخدام مالیاتی

رای دیوان عدالت اداری

این صفحه مخصوص دوستان قبول شدگان آزمون امور مالیاتی ۹۱  می باشد، چون صفحه آزمون امور مالیاتی ۹۱ مخصوص اعلام آزمونهای امور مالیاتی می باشد از همه دوستان درخواست می شود برای تبادل نظر در این صفحه ی اختصاصی استفاده نمایند.

خبر ۳ شهریور ۹۳ استختام : مجوز استخدام در سازمان امور مالیاتی را مغایر قانون اعلام کرد

خبرگزاری مهر: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهور مصوبه هیئت وزیران مبنی بر «مجوز استخدام در سازمان امور مالیاتی» را مغایر قانون اعلام کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

بازگشت به رونوشت تصویب‌نامه هیئت محترم وزیران به شماره ۱۷۵۶۳۴/ت۴۸۵۲۱ هـ مـورخ ۸/۹/۱۳۹۱، مـوضـوع: «مجوز استخدام در سازمان امور مالیاتی»، متعاقب بررسـی‌ها و اعلام نظر مقدماتی «هیئت بررسی و تطبیق مصوّبات دولت با قوانین» و مستنداً به صـدر ماده واحده و تبصـره ۴ الحاقی به «قـانون نحوه اجرای اصـول ۸۵ و ۱۳۸ قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات بعدی» و ماده ۱۰ آیین‌نامه اجرایی‌ آن، ‌مراتب متضمّن اعلام نظر قطعی جهت اقدام لازم در مهلت مقرر‌ قانونی و اعلام نتیجه به اینجانب ابلاغ می‌گردد.

بدیهی است پس از انقضای یک هفته مهلت مقرر در ‌قانون، آن بخش از مصوبه که مورد ایراد قرار گرفته است، ملغی‌الاثر خواهد بود.

«نظر به اینکه در مواد مختلف قانون مدیریت خدمات کشوری از جمله مواد مندرج در فصول ششم و هفتـم این قانون، احکام و ضوابطی در خصوص استخدام بیان شده و اخذ مجوزها و تأییدیه‌هایی لازم شمرده شده، بنابراین بند ۳ متن مصوبه مبنی بر مجاز بودن رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به اینکه رأساً و بدون نیاز به اخذ مجوز یا تأیید هر مرجع دیگر، نسبت به استخدام ۱۲٫۰۰۰ نفر نیروی انسانی در این سازمان اقدام کند، از حیث نادیده گرفتن احکام قانونی مربوط، مغایر با قانون است.»

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

خبر ۱۸ خرداد ۹۳  – فرصت ۵ماهه مجلس به سازمان مالیاتی

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از فرصت ۵ ماهه این کمیسیون به سازمان امور مالیاتی و سازمان بازرسی برای پیگیری معوقات مالیاتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش تسنیم، سید محمدحسین میرمحمدی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بررسی پرونده معوقات مالیاتی در این کمیسیون، گفت: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس طی جلساتی با مسئولان سازمان امور مالیاتی و سازمان بازرسی کل کشور، موضوع معوقات مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی را مورد بررسی قرار داد و در این جلسات مقرر شد سیستم یکپارچه مالیاتی هرچه زودتر طراحی و اجرا شود.

وی ادامه داد: مقرر شد معوقات مالیاتی طبقه‌بندی شوند و با نظارت سازمان بازرسی هر کدام جداگانه مورد بررسی قرار گیرند، یعنی پرونده‌های معوقات لاوصول به طور مجزا و معوقات جاری و دیگر پرونده‌ها نیز به طور جداگانه بررسی شوند تا پیگیری‌ها متناسب با میزان و نوع معوقات باشد.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس میزان معوقات مالیاتی را بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برشمرد و گفت: این مبلغ شامل تمام معوقات مالیات بر عملکرد اشخاص حقیقی و حقوقی است که یا دسترسی به ‌آنها مقدور نیست و یا اموال آنها شناسایی نشده است.

میرمحمدی از فرصت ۵ ماهه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به سازمان امور مالیاتی برای پیگیری معوقات خبر داد و تصریح کرد: این فرصت از ماه جاری آغاز شده و سازمان امور مالیاتی و سازمان بازرسی تا اوایل پاییز باید گزارش پیگیری معوقات مالیاتی و پیشرفت کار را به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اطلاع دهند تا اقدامات تکمیلی برای وصول این معوقات انجام شود.

خبر ۱۱ خرداد ۹۳ – آخرین اخبار در مورد استخدامهای سازمان امور مالیاتی

علی جمالی قمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: برخلاف اظهاراتی مبنی بر بسته شدن و توقف کل استخدام‌ها، با پیگیری‌های جدی معاونت توسعه در مدت اخیر بخش قابل توجهی از آزمون‌های استخدامی تعیین تکلیف شده‌اند و مابقی تعهدات ایجاد شده نیز در حال بررسی است بر این اساس استخدام‌های دولتی بسته نشده اند.
تعریف ۱۰ هزار پست خالی برای استخدام‌های سازمان امور مالیاتی
وی همچنین در مورد مجوز استخدامی سازمان امور مالیاتی بر اساس مصوبه پاییز سال ۹۱ بیان کرد: برای استخدام‌های این سازمان نیز نزدیک به ۶۰۰۰ نفر تعیین تکلیف شده و برای آنها کد استخدامی صادر شده است این در حالی است که معاونت توسعه برای روشن شدن وضعیت استخدامی حدود سه تا چهار هزار نفر دیگر هم در حال پیگیری است و به محض اطمینان از تامین اعتبار، برای این گروه نیز شماره مستخدم صادر خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای استخدام های سازمان امور مالیاتی نیز حکم استخدام یک نفر به ازای خروج سه نفر اجرا شده است تصریح کرد: خیر، مجوز استخدامی سازمان امور مالیاتی طبق مجوز خاص بوده و در زمان دولت قبل صادر شده و براساس مصوبه هیأت وزیران و تشکیلات آن توسعه یافته است.

به گفته رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت توسعه برای انجام استخدام در سازمان امور مالیاتی حدود ۱۰ هزار پست سازمانی برای این سازمان ایجاد شده و در همان مصوبه اجازه استخدام را صادر شده است.

وی یادآور شد: به طور یقین اگر سازمان امور مالیاتی در حال حاضر برای دریافت مجوز به معاونت توسعه مراجعه کند، قطعاً به گونه‌ای دیگر که منطبق با سازوکارهای قانونی باشد نسبت به میزان پست سازمانی و استخدام تصمیم گیری می شود.

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۳ -استخدام ۷ هزار نفر در “سازمان امور مالیاتی” طی سال جاری

علی عسکری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مجوزی که از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت‌ راهبردی رییس‌جمهور دریافت کردیم ۱۲هزار نفر نیروی جدید در سازمان امور مالیاتی جذب می‌شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۵ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در سازمان پذیرش شدند.

رییس سازمان امور مالیاتی تأکید کرد: بخش اعظمی از کارهای مربوط به استخدام نیروهای جدید انجام شده و استخدام‌ها هنوز ادامه دارد ضمن آنکه آزمون مجدد استخدامی در تهران و چند استان دیگر برگزار می‌شود.

عسکری گفت: مالیات بر ارزش افزوده سکه فقط یک بار در مبادی عرضه‌ای بانک مرکزی گرفته می‌شود. بنابراین مالیات دیگری در معاملات خود طلب نمی‌شود.

وی بیان داشت: در اصلاح قانون نظام مالیاتی همه شرکت‌ها مکلف به پرداخت مالیات می‌شوند. ضمن آنکه در قانون مالیات بر ارزش افزوده همه کالا و خدمات شامل پرداخت مالیات است حتی خدمات مربوط به بهشت زهرا.

عسکری خاطرنشان کرد: پرداخت‌های مالیاتی در سال جاری الکترونیک می‌شود و مراجعه مردم به سازمان کاهش می‌یابد.

خبر ۱۴ اردیبهشت ۹۳ – استخدام پذیرفته شدگان سازمان امور مالیاتی ادامه دارد

جانشین سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گفت: مشکلی در استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی وجود ندارد و به محض تمام شدن فرایند استخدامی حکم مشمولان صادر می شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمود عسکری آزاد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ما اظهار داشت: نیروهای پذیرفته شده در آزمون های استخدامی به زودی تعیین تکلیف می شوند.

وی تاکید کرد: مشکلی در استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی وجود ندارد و به محض تمام شدن فرایند استخدامی حکم مشمولان صادر می شود.

در مورد تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در دولت قبل گفت: همانطور که پیش از این اعلام کردیم این مجوز در اختیار سازمان ها در استان ها قرار دارد که در صورت بر آورد هزینه ها و تامین مالی و بر حسب نیاز استخدام را انجام دهند.

وی ادامه داد: استنخدام پذیرفته شدگان منوط به موافقت معاونت برنامه ریزی در تامین منابع مالی است.

جانشین سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس همچنین با اشاره به تصمیم اخیر معاونت توسعه در مورد ساماندهی نیروهای شرکتی گفت: بر اساس این بخشنامه ۱۵ درصد نیروهای مازاد بر پذیرش ظرفیت ۱۰ درصدی نیروهای قراردادی در سال جاری ساماندهی می شوند.

عسکری آزاد تاکید کرد: این ساماندهی به معنای اخراج و یا تعدیل کارکنان نیست.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲,۲۹۷)

  1. رسمی آزمایشی 92. گفت:

    پس این تبدیل وضعیت ما شهرستانیها چی میشه. تو تهران هرکی شکایت کرد دیوان عدالت رسمی شد . چرا واسه مارو به تعویق میندازند

  2. یاس گفت:

    سلام دوستان تو شهر ما یه سری ها دارن میرن تهران واسه مصاحبه رسمی آزمایشی البته اونایی که پدرشون ایثارگری داره …جاهای دیگه هم همینطوره یا همه میرن؟؟ مگه رسمی آزمایشی هم مصاحبه داره؟؟

    • MASSOUD گفت:

      کدوم شهر همکار محترم؟؟

    • Dalamper گفت:

      سلام، قانون برنامه ششم توسعه رو دارن اجرا می کنن، اگه پدر کارمند ۶ ماه جبهه داوطلبانه داشته باشه (کادری یا سرباز فرقی نداره)با نامه ای که از ارگان های نظامی می گیرین تحویل سازمان میدین، سازمان دعوت به گزینش می کنه و مستقیم از پیمانی، رسمی قطعی می شین، تو تهران هم چند ماهی هست که دارن اجرا می کنن، به همکارا اطلاع بدین تا اگه این امتیاز رو دارن استفاده کنن، سربازی پدر تو مناطق جنگی هم سه چهارمش داوطلبانه به حساب میاد، گفتن این قانون حالا حالا هست پس نگران جا موندن و دیر شدن نباشین، موفق باشید.

  3. کارمند گفت:

    چرا صفحه آپدیت نمیشه

  4. رها گفت:

    درسته ۵٠٪؜ رو حذف کردن؟؟؟
    امروز تصویب شد؟؟؟

  5. مریم گفت:

    سلام دوستان آیا ضریبا اومده
    کی حکمهای افزایش حقوق امسال را میزنند

  6. ستایش گفت:

    سلام دوستان خبری از واریزیها نیست
    من شنیدم در این ماه قرار است رسمی آزمایشی شویم آیا درست است

  7. رسمی آزمایشی 92 گفت:

    خدا کنه با حکم افزایش حقوق سال جدید تبدیل وضعیت پیمانی به آزمایشی هم زده بشه

  8. یاس گفت:

    دیگه هیچکی نمیاد اینجا یا این صفحه به روزرسانی نمیشه؟؟

  9. فاطمه گفت:

    سلام
    من فناوری هستم و تازه قبول شدم از شهرستانم و تهران قبول شدم دوست دارم برم مودیان بزرگ . گویا مسئول فناوری طی مصاحبه مشخص میکنه که کجا بیفتیم چه معیارهایی براشون مهمه؟

  10. رسمی آزمایشی 92 گفت:

    سلام به محمد آقا . بنده نمیدونم خانوم ava بر چه اساس این حرف هارو میزنه. ولی مشخصه ایشون قانون را مطالعه نکرده و نمیدونه از چه کانالی باید وارد بشه. طبق مصوبه برای تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی آزمایشی باید حداقل ۳ سال از زمان شروع به خدمت شما گذشته باشه. حال من یه درخواست از شما دارم یه لطفی کنید از امور استخدامی شهرتون بپرسید آیا لیستی برای تبدیل وضعیت پیمانی ها به تهران فرستاده اند طی یک ماه اخیر؟ از شما مدیر جان خواهشمندیم پیگیر تبدیل وضعیت باشید.

  11. محمد گفت:

    به ava
    چرا شامل نمیشه.
    چون بچه های ورودی ۹۲ سوگلی هستند و بچه ورودی قبل و بعد ۹۲ سوگلی نیستند شامل نمیشود. هئیت دولت فقط به خاطر بچه های ورودی ۹۲ تشکیل و تصویت کرد. مبارک باشه

  12. محمد گفت:

    به ava
    چرا شامل نمیشه.
    چون بچه های ورودی ۹۲ سوگلی هستند و بچه ورودی قبل و بعد ۹۲ سوگلی نیستند شامل نمیشود. هئیت دولت فقط به خاطر بچه های ورودی ۹۲ تشکیل و تصویت کرد. احسنت احسنت مبارک باشه

    • Ava گفت:

      از اونجایی که سرفصل ازمون ما رسمی بود اقا نه سوگلی بودن
      شما در جریان یک سری چیزا نیستین اینجوری صحبت نکنین
      بزارین مهر ازمونتون خشک شه بعد اینجوری صحبت کنین

  13. محمد گفت:

    سلام دوستان عزیز ما در اولین آزمون استخدام داستگاه های اجرایی که سال ۹۴ برگزار شد سازمان امور مالیاتی قبول شدم و از خرداد ۹۵ مشغول بکار شدیم . آیا این مصوبه شمامل ما هم میشود که رسمی آزمایشی بشویم.

  14. مهرداد گفت:

    سلام مدیر جان. سال نو مبارک. قبلن ها پاسخ سوالاتمون را میدادی و حتی پیگیر بودی.
    میخواستیم بدونیم که دولت در ۱۸ بهمن نودو شش مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی آزمایشی را تصویب کرد و شب بعد در برنامه اخبار ساعت۲۲:۳۰ آقای جمشید انصاری اومد در مورد مصوبه توضیحات کاملی را داد. حالا میخاستیم بدونیم بعد گذشت دو ماه از این مسئله چرا تاحالا اتفاقی نیفتاده و باید تا کی صبر کرد تا رسمی آزمایشی بشیم.

    • Ava گفت:

      من شنیدم لیست گرفتن لیست همه بچه های استخدامی ٩٢

      • مهرداد گفت:

        سلام. کی شنیدی لیست گرفتن. در چه تاریخی لیست گرفتن. چون پارسال همین موقع ها لیست گرفتن بعد بخاطر عدم تاییده دولت دیگه همینطور موند. و الان به امور اداری میگی ، میگه هنوز دستور العمل اجرایی مصوبه دولت نیومده. حتما جواب بده. مرسی

  15. نیازمند گفت:

    همکاران فناوری سازمان در جهت احقاق حقوق خود و گرفتن حق فنی که کل ادارات میگیرند در تلاش هستند….

  16. نگار گفت:

    سلام همکاران خبری از واریزی های آخر سال نیست

  17. تمنا گفت:

    سلام
    ببخشید من ازتون ی سوال دارم
    من مالیاتی استخدام شدم و الان توو مرحله اییم که بهم نامه دادن برم ازمایشو…..
    و بانک مسکنم کتبی قبول شدم اما نتیجه مصاحبم هنوز نیومده و اگه مسکن قبول شم میخوام برم اونجا
    میخواستم ببینم من تا کی میتونم انصراف بدم؟؟؟
    ابا یعد از شرو کار یا صدور کد هم میتونم انصراف بدم؟؟و سازمان میذاره من راحت دربیام؟؟
    ممنونم از پاسختون

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها