زمان و شرایط شرکت در آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال ۹۷ چگونه است؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، از تبدیل وضعیت فرهنگیان در صورت قبولی در این آزمون خبر داد.

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به برگزاری آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال جاری و زمان و شرایط شرکت در این آزمون اشاره کرد و گفت: این آزمون استخدامی در نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار و نتایج اولیه آزمون حداکثر تا اواخر خرداد از طریق سازمان سنجش آموزش اعلام خواهد شد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی افزود: پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات پزشکی و بررسی صلاحیت‌های عمومی از میان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، انتخاب و به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی جهت گذراندن دوره مهارت‌آموزی معرفی شوند.

وی با اشاره به جذب و تبدیل وضعیت نیروها در آموزش و پرروش، اظهارکرد: طبق قانون جذب باید از طریق دانشگاه فرهنگیان و آزمون صورت گیرد به‌همین دلیل با برگزاری آزمون نیروهای حق‌التدریسی به پیمانی تغییر وضعیت می‌دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفتن امتیازهایی برای افراد دارای باسابقه در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش را موضوع مورد تاکید کمیسیون متبوعش دانست و افزود: در پی برگزاری این آزمون بسیاری از حق‌التدریسیها و ساعتی‌های آموزش و پرورش در صورت قبولی، یک درجه ارتقاء رتبه پیدا کرده و استخدام پیمانی می شوند./

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها