رشته های مورد نیاز، شرایط سنی در آزمون استخدامی وزارت نفت اعلام شد

برای دریافت آخرین استخدام های روز کشور اینجا کلیک کنید

 

رشته های مورد نیاز، شرایط سنی و سوابق کاری جهت شرکت در آزمون استخدامی وزارت نفت اعلام شد

بر این اساس داوطلبان در مقطع کارشناسی تا سقف ۳۵ سال و کارشناسی ارشد و دکتری تا سقف حداکثر ۴۰ سال می توانند در آزمون استخدامی وزارت نفت ثبت نام کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،ابهامات و سئوالات طرح شده در خصوص برگزاری آزمون استخدامی ۲۵۰۰ نفر در وزارت نفت، با هماهنگی مسئولان وزارت نفت به شرح زیر اطلاع رسانی می شود
نتایج پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد که با به پایان رسیدن تعطیلات عید سعید فطر و از هفته آینده آگهی آزمون استخدامی وزارت نفت در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.
هم اکنون تمامی تغییرات پیشنهاد شده از سوی وزیر نفت بر روی جزئیات و شرایط برگزاری ازمون استخدامی وزارت نفت اعمال شده و چهارشنبه هفته جاری طرح پیشنهادی آگهی استخدام وزارت نفت برای اخذ مجوز به سازمان امور اداری و استخدامی وزارت نفت ارائه می شود که پیش بینی می شود تا هفته اینده مجوز انتشار آگهی استخدامی اخذ شود.
بر این اساس با انتشار آگهی استخدامی وزارت نفت، قطعا تا پیش از پایان تیر ماه امسال ثبت نام آزمون استخدامی در سامانه استخدامی شرکت ملی نفت ایران اخذ خواهد شد.
از سوی دیگر پیگیری انرژی نیوز نشان می دهد که با موافقت وزیر نفت، سابقه کار با بیمه برای داوطلبان از پنج سال به چهار سال کاهش یافته که با این شرایط افراد بیشتری می توانند در آزمون استخدامی حضور یابند.
خبر دوم درباره سن داوطلبان است، مطابق با متن آگهی استخدامی باید سن داوطلبان کارشناسی ۳۰ و برای کارشناسی ارشد و دکتری ۳۴ سال باشد که با شرایط جدیدی که در طول دو روز گذشته اعمال شده مقرر شده سابقه کاری ۴ ساله افراد به سن آنها افزوده شود.
بنابراین با احتساب شرایط جدید، داوطلبان کارشناسی تا سقف سنی ۳۵ سال و داوطلبان دارای کارشناسی ارشد و دکتری تا سقف حداکثر ۴۰ سال در آزمون استخدامی وزارت نفت می توانند ثبت نام کنند.
اصلاحیه خبر؛
مخاطبان گرامی با تماسی که از سوی وزارت نفت انجام شده اعلام کردند که سن داوطلبان کارشناسی در گرایش های مختلف به منظور حضور در آزمون استخدامی ۳۵ سال تعیین شده است.
بر این اساس داوطلبان در مقطع کارشناسی تا سقف ۳۵ سال و کارشناسی ارشد و دکتری تا سقف حداکثر ۴۰ سال می توانند در آزمون استخدامی وزارت نفت ثبت نام کنند.
درباره رشته تحصیلی و گرایش های آنها هم تمامی رشته هایی که هفته گذشته منتشر شده بود تایید شده و به شرح جدول زیر می باشد

0614515471
منبع/انرژی نیوز

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۹۸)

  1. قره داغی گفت:

    سلام منظور از سابقه کاری ۴ ساله ، حتما باید مرتبط با رشته تحصیلی باشه؟

  2. علی گفت:

    سلام میخواستم بدونم با مدرک مدیریت امور بانکی میشه وارد شد

  3. حنا.طاهری گفت:

    سلام برای چی رشته میکروبیولوژی ک نیازشرکت نفت هستش تولیست رشتهانیست واقعاجای تاسف داره

  4. ریحانه گفت:

    سلام میخاستم بدونم بامدرک کارشناسی شیمی محض میشه ثبت نامکنم ممنون

  5. امید نوروزی گفت:

    سلام من قواص صنعتی هستم برای قواصان استخدام ندارین؟ممنون

  6. مریم گفت:

    سلام ..
    من دانشجوی کارشناسی مدیریت دولتی هستم و تا جایی که فهمیدم بیشتر شرایط استخدام و دارم ..
    میخوام بدونم امیدی هست یا رو جای دیگه سرمایه گذاری کنم؟ ممنون میشم دوستانی که تجربه دارن راهنماییم کنن

  7. عبدالعباس جوانان گفت:

    باسلام بنده عبدالعباس جوانان هستم کارمند شرکت نفت که بعداز سی سال خدمت بازنشسته شدم فرزندی دارم با نام حسین جوانان فارغ التحصیل با مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت شهری بامعدل ۱۸/۵ می باشد ، حال که اطلاعیه استخدامی شرکت زده شد ودرلیست رشته های مورد نیاز این رشته منظور نشده ، ازمسولین محترم تقاضا دارم بنده را راهنمایی کنید که فرزندم از این فرصت منظور شده استفاده لازم را ببرد و مشمول این استخدامی گردد . باتشکر واحترام

  8. بیتا گفت:

    من لیسانس علوم کامپیوتر هستم میتونم ثبت نام کنم؟

  9. شهرام گفت:

    سلام‌ ‌ خداحافظ

  10. یعقوب گفت:

    سلام واقعا این آزمون ها جواب میده یعنی اونهایی که تو ایران درس میخونند دلشون به چی گرمه

  11. مهسا گفت:

    سلام
    یعنی من که کاردانی کامپیوتر هستم.زبانم هم خوبه در حد مکالمه ست.نمی تونم شرکت کنم تو آزمون؟؟؟

  12. محمد گفت:

    چرا رشته اقتصاد نیست مگه چی از بقیه رشته ها کم داره?

  13. احسان گفت:

    بهداشت حرفه ای چی شد پس؟؟؟؟؟؟؟

  14. تینا گفت:

    سلام .رشته ی ارشد من مدیریت فناوریاطلاعات هست چه فرقی میکنه .چرا تاکید رو مهندسی میکنین ؟ خب چیکا کنم؟…. در ضمن میشه با مدرک کارشناسی ثبت نام کنم .. چون رشته کارشناسیم مدیریت صنعتی میباشد ؟؟؟راهنمایی لطفا؟؟؟!!!

  15. علی گفت:

    بچه های اقتصاد خیلی باهوشتر و بهتر از مدیریت و حسابداری هستند ولی نمیدونم چرا اصرار به مدیریت این همه زیاده تو استخدامی ها

    • بی نام گفت:

      دوست عزیز شما با کدوم معیار می سنجین که بچه های اقتصاد باهوشتر از مدیریت هستن؟ من خودم مدیریت خوندم با بهترین معدل و از بهترین دانشگاه.

    • عباس گفت:

      دوست گرامی ،مگه استخدامی مدرسه تیز هوشانه? نیاز سنجی کردن ، نمی خوان به هوش مردم حقوق بدن ، اگه اینطور بود همش از MBA میگرفتن که باهوشترینا رو داره 🙂

  16. باقرانگارده گفت:

    سلام ببخشید بنده رشته مهندسی تکنولوژی ساخت تولیدجوشکاری دارم میشه ثبت نام کرد

  17. علی ره شناس گفت:

    کارتون ۲۰

  18. راضیه قربانی گفت:

    سلام مندکارشناسی هنرم رشته فرش چطوری واردشرکت نفت بشم من چنماهه ک بیکارم

  19. امین گفت:

    تاریخ ثبت نام کی هست دوستان؟؟؟؟؟؟؟؟

  20. حمید گفت:

    سلااااام
    رشته ایمنی صنعتی زده
    آیا مهندسی بهداشت حرفه ای جزء گرایش ها هست؟؟؟

  21. حامد گفت:

    ن اموزش و پرورش ن هیچ ازمونی ..رشته های کشاورزی و مهندس منابع طبیعی شیلات و نمیخوان..ک بیشترین دانشجو کشور در این رشته قرار دارن و فارغ التحصیل میشن. چرا دانشجو در رشته ای ک نمیخوان و اموزش میدن ک حالا از تحصیل پشیمون بشیم..ناگفته نماند اگه ارزش رشته رو میدونستن وضع منابع طبیعی و طبیعتمون این نبود.

  22. milad گفت:

    سلام من بیش از۵تا استخدامی شرکت کردم و۳تا ازآزمون ها قبول شدم تا مرحله گزینش میرسیدم واولین حرفشون اسم معرف میاوردن و متاسفانه هیچ معرفی نداشتم واین همون دولت تقدیر وامید هست اقا امام خامنه ای فرمودن فکر جوانان باشین ولی این دولت فقط به فکر اقا زاده های خودشان هستن .

  23. milad گفت:

    سلام آزمون هرسال با فوق دیپلم شروع میشد چرا امسال فقط مهندسی شده چرا فکر شخصی که توان مالی نداره بره دانشگاه نیستن وتمام استخدامی های پتروشیمی های بندر ماهشهر افراد غیره بومی وخانواده های شاغلان نفت واقا زاده های دولتی بوده وهست وجوانان اون منطقه اکثرابیکار هستن تاکی میخواد اینجور پیش بره .

  24. حمید گفت:

    من هیپچ نظری ندارم . ازین ورا رد میشدم گفتم یه چیزی نوشته باشم. ببینید اوضاع استخدامی خیلی افتضاح تر از اونیه که تصور کنید . من فوق لیسانس شیمی ام و تا الان چند بار ازین ازمونا دادم. واقعا بی فایده اس.آب در هاون و بر آهن سرد کوفتن است. حتی نتونستم به نیروگاهی که بابام ازش بازنشسته شده بود برم . همش پارتی و نور چشمی و آقا زاده ها توی بهترین ارگان ها و ما مردم عوام دنبال نخود سیاه. توصیه ای که براتون دارم دنبال کار آزاد باشید اگر هم مرتبط با رشته تون باشه که چه بهتر.

  25. امیر گفت:

    سلام
    این وزیر میخواد همه رو اذییت کنه..تابحال همه استخدامی ها معدل ۱۳ و۱۴ و۱۵ بود حالا چی شد برد رو ۱۷ و ۱۸

  26. رضا نیک گفت:

    ازمونی که رشته حقوق نمیخواد ازمون نیست

  27. حامد گفت:

    خیلی ها بیمه ندارند و می خوان شرکت کنند وحتی خیلی ها هم کار کردند ولی بیمه شون رد نشده و اسه مشکل بیمه یه فکر بهتر بکنند.

  28. شیرین گفت:

    سلام من۲۰سال پیش در اداره کار ثبت نام کردم به اکثر ادارات مراجعه نمودم الان ۴۱ سالمه مسجدسلیمانیم چطور دراولین شهر نفتی دختر نمره یک این همه تلاش اخر عمرش تحصیلاتش بیهوده بگذره چرا؟خودتون قاضی باشید.نا امید نیستم ولی واقعا ناراحتم به امید ادارات نمونید.

  29. شیرین گفت:

    باسلام من ۲۰ سال پیش در اداره کار ثبت نام کردم .به اکثر ادارات مراجعه کردم.چرا یک مسجدسلیمانی نباید درشرکت نفت مشغول بکار باشه اولین شهر نفتی .دختری از نمره یک الان ۴۱ سالمه چرا .چرا.متاسفم

  30. یک جوان گفت:

    قابل تاسفه این ازمون’ که هدفشون استخدام نیروهای خودشرکت نفته ..به جای اینکه نیروی جوان و باسواد بیارن سرکار
    چسبیدن به نیروهای که قبلا همشون با پارتی اومدن سرکار که خالی از سوادن ..واسه همه جونا که به این ازمونا دلشون خوشه باید متاسف شد…

  31. m گفت:

    سلام یکی مثل من ک فقط کار کرده و پول نداشته بیمه رد کنه نباید حق اینو داشته باشه ک تو ازمون شرکت کنه….

  32. تیمور گفت:

    سلاااام
    پس این استخدامی کی میاد پیر شدیم و نیامد

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها