خبر خوش وزیر برای استخدام نفتی‌ها

استخدام در صنعت نفت و شرکت در آزمون‌های استخدامی دغدغه بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان نفتی است که مدت‌هاست گوش به زنگ رسانه‌های خبری هستند تا بلکه خبری در این مورد بشنوند و از غافله استخدام  عقب نمانند.

به گزارش خبرنگار نفت و گاز «انرژی امروز» هرچند از مدت‌ها پیش اخبار ضدونقیضی درباره استخدام نیرو در صنعت نفت از سوی برخی سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی منتشر شد، و هر یک به زعم خود تاریخی را برای آزمون‌های استخدامی معرفی کردند و آمارهای مختلفی از جذب نیرو ارائه دادند، دیشب اما وزیر نفت تا حدودی خیال نفتی‌ها را راحت کرد و خبرهای خوشی برای استخدام دانشجویان و فارغ التحصیلان همیشه ناراضی نفتی داشت.

پیش از این در اواخر اردیبهشت ۹۶ مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت، محسن دلاویز از صدور مجوز استخدام دو هزار و ۵۰۰ نفر در صنعت نفت خبرداده و اعلام کرد: به دنبال تلاش و رایزنی مهندس زنگنه مجوز استخدام دو هزار و ۵۰۰ نفر در صنعت نفت توسط سازمان اداری و استخدامی صادر شد، از این رو به‎زودی شاهد جذب این تعداد خواهیم بود.

دلاویز در ادامه گفت: از این دو هزار و ۵۰۰ نفر بخشی در ارزیابی داخلی از همکاران قراردادی تبدیل وضعیت خواهند شد و بخشی دیگر از طریق آزمون از دانشکده نفت و دیگر دانشگاه‌های معتبر کشور جذب می‌شوند.

دیشب وزیر نفت در گفتگوی ویژه خبری که از شبکه دو سیما پخش شد از برگزاری دو آزمون استخدامی در وزارت نفت خبر داد و گفت: آزمون نخست مربوط به دانشگاهیان سراسر کشور اعم از دانشگاه نفت و دیگر دانشگاه‌ها در رشته‌های نفتی است که مجوز استخدام ١٢٠٠ تا ١٣٠٠ نفر گرفته شده است.

بیژن نامدار زنگنه در ادامه درباره آزمون دوم گفت: آزمون دیگری نیز به صورت مجزا برای استخدام در صنعت نفت برگزار می‌شود که از میان فعالان و کسانی که در این حوزه مشغول هستند نیز تعداد ١٢٠٠ تا ١٣٠٠ نفر در سال جاری استخدام می‌شوند.

علاوه بر این در اواخر اردیبهشت ۹۶ نیز معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، کریم سلحشور، در نامه‌ای خطاب به ریاست دانشگاه صنعت نفت، عبدالنبی هاشمی، خواهان اعلام فهرست اسامی فارغ التحصیلان گروه «الف» آن دانشگاه برای طی مراحل استخدامی شد.

بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، امکان جذب نیرو در وزارت نفت بدون مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور وجود ندارد و به همین منظور، وزارت نفت سال گذشته نیز با دریافت مجوز از سازمان اداری و استخدامی، نسبت به جذب تعدادی از فارغ التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت اقدام کرد.

در این خصوص نیز زنگنه تصریح کرد: همچون پارسال ٢٠٠ نفر از میان دانشگاه نفت به استخدام صنعت نفت در می‌آیند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. محمد امین رجبی نوش آبادی گفت:

    باسلام من فرزند جانباز ۵۰درصد در آزمون شرکت نفت ۹۲ پذیرفته شدم و تمام مراحل مصاحبه و طب صنعتی و تعهد محضری دادم ولی مرا استخدام نکردند و تا الان بیکار می باشم و مدرکم فوق لیسانس مکانیک می باشد شاید ژن من فرق دارد …..

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها